loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 46 شنبه 11 بهمن 1393 نظرات (0)

عنوان معمایی استودیو PopCap یعنی Peggle 2 برای XBOX ONE ,XBOX 360 به طور انحصاری ساخته شد و درنهایت دسامبر ۲۰۱۳ برای XBOX ONEو می ۲۰۱۴ برای XBOX 360 منتشر شد .

در این بین نسخه غیر مایکروسافتی بازی یعنی PS4 درماه های اخیر معرفی شد و به تازگی منتشر شد. استودیو PopCap باوجود اینکه مالکیتش برعهده شرکت EA است اما از نگاه انتخاب پلتفرم برای عنوان Peggle 2 خود به انتخاب پرداخت.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 79 شنبه 11 بهمن 1393 نظرات (0)

به دنبال انتشار عنوان Halo: Spartan Assault در سال گذشته مایکروسافت به تازگی عنوان Halo: Spartan Strikeبرای PC و Windows 8 اعلام کرد .

به گزارش سایت IGN این نسخه ها شامل : گیم پلی بهتر ، قابلیت ها و وسایل نقلیه جدید تر، ۳۰ مرحله جدید می باشد. این عنوان استودیو Vanguard Games برگرفته از حوادث عنوان Halo 2 بوده و با قیمت ۶ دلار برای PC,Windows 8 در ۱۲ دسامبر منتشر خواهد شد. علاوه براین بازی مذکور دارای آچیومنت هایی در XBL برایWindows 8 و شبکه استیم برای PC است.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 90 شنبه 11 بهمن 1393 نظرات (0)

به تازگی حفره‌ای خطرناک در استاندارد رمزگذاری قدیمی ولی کماکان مورد استفاده SSL 3.0 کشف شده است .

سه محقق امنیتی موفق به شناسایی حفره‌ای خطرناک در استاندارد رمزگذاری قدیمی ولی کماکان مورد استفاده SSL 3.0 شده‌اند. رفع این تقص غیرممکن و به روزرسانی آن دشوار است.

این یکی از مشکلات استفاده از فناوری‌های قدیمی وب است که باعث می‌شود فضای مجازی به فضایی ناایمن مبدل شود. این سومین آسیب‌پذیری پردامنه اینترنت بعد از خونریزی اینترنت و شل شاک است که توسط مهندسان گوگل شناسایی شده و به اختصار poodle نام گرفته است.

پودل حفره امنیتی جدیدی است که در استاندارد ۱۵ ساله Secure Socket Layer (SSL) 3.0 وجود دارد و آن را کاملاً ناایمن می‌کند. هکرها با سوءاستفاده از مشکل یاد شده می‌توانند به اطلاعات رمزگذاری شده دسترسی یافته و آن‌ها را در جریان تبادل در اینترنت بررسی و مطالعه کنند.

با توجه به اینکه بسیاری از وب سایت‌ها و مرورگرهای وب کماکان از SSL 3.0 استفاده می‌کنند، خداحافظی با آن و استفاده از استانداردهای جدید امنیتی ضرورت دارد.

از آنجا که حل این مشکل غیرممکن بوده و از کار انداختن SSL 3.0 هم باعث ناسازگاری و اختلال در سایت‌ها و سرورهای آن‌ها می‌شود، به مدیران سایت‌ها توصیه‌شده تا هر چه سریع‌تر از استانداردهای امنیتی به روزتری استفاده کنند .

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 78 شنبه 11 بهمن 1393 نظرات (0)

بررسی‌های گوگل نشان می‌دهد کاربران از قابلیت جستجوی صوتی برای انجام اموری عجیب و غیرمنتظره استفاده می‌کنند .

موضوع تحقیق بررسی نحوه استفاده نوجوانان و افراد بزرگسال از خدمات جستجوی صوتی گوگل و همین طور نرم‌افزارهای تشخیص فرامین صوتی مانند سیری و کورتانا است.

برای انجام این بررسی ۴۰۰ نوجوان بین ۱۳ تا ۱۸ سال و ۱۰۰۰ بزرگسال ۱۸ سال به بالا که کاربر خدمات جستجوی صوتی بوده‌اند در مورد عادات کاربری خود در زمان استفاده از خدمات یاد شده بر روی گوشی‌های هوشمند اظهارنظر کرده‌اند.

بر همین اساس ۲۲ درصد از نوجوانان اذعان کرده‌اند که از این خدمات در داخل حمام استفاده کرده‌اند، محلی که استفاده از خدمات مذکور در آن منطق خاصی ندارد. ۵۵ درصد از نوجوانان بین ۱۳ تا ۱۸ سال گفته‌اند از هندزفری برای جستجوی صوتی استفاده می‌کنند. این رقم در مورد افراد بزرگسال ۴۱ درصد است.

استفاده نوجوانان از این خدمات امری طبیعی بوده و فرقی با دیگر استفاده‌ها از اینترنت ندارد و آن‌ها چنین کاری را به طور خلاقانه انجام می‌دهند. یکی از متداول‌ترین استفاده‌ها از خدمات جستجوی صوتی صدور فرمان ارسال پیتزا به محل زندگی بوده است، به گونه‌ای که ۴۵ درصد نوجوانان از جمله برایم یک پیتزا بفرست به همین منظور استفاده کرده‌اند.

۴۴ درصد از بزرگسالان هم از این خدمات برای یافتن کلیدهایشان استفاده کرده‌اند. ۳۶ درصد آنان هم مانند نوجوانان از این طریق خواستار دریافت پیتزا شده‌اند. دیگر کاربرد برنامه‌های دریافت کننده فرامین صوتی یافتن کنترل از راه دور تلویزیون برای ۳۳ درصد از نوجوانان و بزرگسالان بوده است.

نکته  جالب این است که در مجموع ۵۱ درصد از نوجوانان و ۳۲ درصد از بزرگسالان گفته‌اند که از خدمات جستجوی صوتی برای خنده و تفریح استفاده می‌کنند که این امر نشان می‌دهد خدمات مذکور از سوی کاربران چندان جدی گرفته نمی‌شود.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 61 شنبه 11 بهمن 1393 نظرات (0)

گلکسی نوت ۴ از سری نوت‌ سامسونگ به همراه قلم با نمایشگر ۵٫۷ اینچی، قابلیت ارتقا یافته اثر انگشت و برخلاف مدل‌های قبلی با طراحی قاب فلزی ظریف عرضه شد .

گلکسی نوت ۴ به عنوان فبلت جدید سامسونگ همزمان با معرفی در خاورمیانه در ایران معرفی شد.

Samsung Galaxy Note 4 مدل جدید از سری نوت‌ سامسونگ است که برمبنای دفترچه‌های کاغذی و ثبت وقایع به وسیله قلم طراحی شده است.

قابلیت اثر انگشت سامسونگ برای حفاظت از داده‌های شخصی به صورت ارتقا یافته در این محصول نیز استفاده شده است. علاوه بر این، اولین سنسور UV (ماورای بنفش) در تلفن همراه در نوت ۴ به کار رفته است.

در طراحی نوت ۴ برخلاف مدل‌های قبلی از قاب فلزی ظریف استفاده شده است.نوت ۴ دارای نمایشگر ۵٫۷ اینچی Super AMOLED با کیفیت Quad HD است. ۱۷۶ گرم وزن و طول و عرضی برابر ۱۵۳ در ۷۸ میلی متر دارد.

این محصول دارای دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال و دوربین جلوی ۳٫۷ مگاپیکسلی است.همچنین نوت جدید سامسونگ از سیستم عامل اندروید ۴٫۴ کیت کت استفاده می‌کند و از شبکه های نسل ۴ پشتیبانی می‌کند.

۳ گیگ رم دارد و از حافظه جانبی تا ۶۴ گیگ پشتیبانی می کند.در این دستگاه نیز ویژگی ذخیره باتری پیش‌بینی شده که در نیم ساعت ۵۰ درصد شارژ دریافت می‌کند. شارژ کامل از صفر تا ۱۰۰ این دستگاه در ۱۰۰ دقیقه انجام می‌شود و با استفاده از شارژر مخصوص ۹ ولتی، امکان شارژ سریع‌تر وجود دارد.از جمله ویژگی‌های قلم نوت ۴ «انتخاب هوشمند» است که برای کپی کردن هم‌زمان از چند منابع مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 46 شنبه 11 بهمن 1393 نظرات (0)

شرکت مایکروسافت با عرضه هشت وصله (Patch) امنیتی ده‌ها آسیب‌پذیری امنیتی برنامه‌ها و نرم‌افزارهایش را برطرف کرده است که یکی از آنها برای اجرای حمله سایبری sandworm به کار رفته بود .

حمله مذکور از سوی هکرهای روس ترتیب داده شده بود و آنها از این طریق رایانه‌های ناتو و برخی شرکت‌ها و نهادهای دولتی را هدف قرار داده بودند.

وصله‌های مذکور در قالب مجموعه وصله‌های ماه اکتبر شرکت مایکروسافت عرضه شده و اشکالات نرم افزارهایی همچون مرورگر IE، آفیس، .Net framework و سیستم عامل ویندوز را برطرف می‌کند. از مجموعه این بولتن‌ها سه مورد درجه بندی بسیار مهم دریافت کرده‌اند.

مایکروسافت همچنین هشدار داده که کاربران وصله‌های بسیار مهم را هر چه سریع تر نصب کنند تا هکرها نتوانند از راه دور به رایانه های آنها نفوذ کنند. برخی از آسیب‌پذیری‌های رفع شده در این مجموعه قبلا برای حمله به رایانه‌های برخی شرکت‌های تجاری مورد سوءاستفاده قرار گرفته بودند. به عنوان مثال می‌توان به وصله‌های عرضه شده برای ویندوز سرور ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ اشاره کرد.

مایکروسافت به عنوان یکی از مشهورترین شرکت های نرم افزاری دنیا در دومین سه شنبه هر ماه میلادی وصله‌های امنیتی و به روزرسان خود را برای حل مشکلات برنامه‌های مختلفش عرضه می‌کند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 98 شنبه 11 بهمن 1393 نظرات (0)

بسیاری از کاربران با این مشکل روبرو هستند که نمی توانند PDFهایی که به زبان فارسی هستند را همانند PDFهایی که به زبان انگلیسی هستند به فایل Word تبدیل کنند.من در اینجا قصد دارم آموزش تبدیل PDF فارسی به Word را به روش آسان برای شما آموزش بدم.

برای این کار نیاز به انجام کار خاصی نداریم فقط بایستی بر روی دستگاهی که دراختیار داریم لپ تاپ ، کامپیوتر رومیزی ، تبلت یا گوشی هوشمند بایستی مرورگر Mozilla FireFox یا مرورگر Google Chrome را بر روی دستگاه نصب کنیم. اگر مرورگر مورد نظر رو در اختیار دارید توجه داشته باشید که باید حتما از نسخه ۲۵ به بالا برای موزیلا فایرفاکس و از نسخه ۳۰ به بعد مرورگر گوگل کروم استفاده کنید. این نسخه ها هم اکنون برای لپ تاپ و رایانه موجود هستند و می توان آنها را نصب کرد.

خب اما برای اینکه شبهه ای بوجود نیاید لازم است بدانیم که اگر از نسخه های قبلی مرورگرهای نامبرده شده استفاده می کنیم حتما باید پلاگین مربوط به خواندن فایل های PDF روی نسخه های قدیمی نصب باشد. که در نسخه های ذکرشده لازم به نصب پلاگین نیست.

 

 

بقيه در ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 35 شنبه 11 بهمن 1393 نظرات (0)

شرکت سیسکو با راه اندازی آخرین مرحله از پلاتفورم IOx به صاحبان مشاغل امکان خواهد داد تا برنامه‌های خود را با سازگاری کامل با اینترنت اشیا راه اندازی کنند .

تکمیل این پلاتفورم بخشی از ابتکار عمل پردازش رایانه ای در مه یا fog computing است که سیسکو با هدف دردست گرفتن سهم عمده ای از بازار اینترنت اشیا آغاز کرده است.

 نسل سوم اینترنت موسوم به اینترنت اشیا که ظرف دو سال آینده همه گیر خواهد شد به کاربران امکان می‌دهد تقریباً هر چیزی را به اینترنت متصل کنند و لذا انواع لوازم خانگی و حتی لوازم غیربرقی از طریق نصب حسگرهایی خاص قابلیت اتصال به اینترنت را پیدا می‌کنند.

 جان چمبرز مدیر عامل سیسکو در این مورد گفته است: اینترنت اشیا آخرین تحول مهم در صنعت فناوری از زمان شکل گیری اینترنت است و سیسکو قصد دارد با امکان پذیر کردن اجرای هر برنامه، سرویس تحلیل اطلاعات و دیگر قابلیت‌های رایانه ای بخشی از این تحول باشد.

 به گفته او پلاتفورم IOx به سازمان‌ها و شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا برنامه‌ها و سیستم عامل‌های خود را به طور مستقیم بر روی شبکه سیسکو ایجاد، مدیریت و اجرا کنند و از خرید و نصب تجهیزات به طور مستقل رها شوند. این شرکت قول داده که از دامنه گسترده ای از محصولات و ابزار در این پلاتفورم پشتیبانی کند.

 بر اساس برآوردهای سیسکو تا سال ۲۰۲۰ بیش از ۵۰ میلیارد وسیله مختلف در سراسر جهان به یکدیگر و اینترنت متصل خواهند شد و درامد خدمات اینترنت اشیا در همین سال از مرز ۷٫۱ تریلیارد دلار خواهد گذشت.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 33 جمعه 10 بهمن 1393 نظرات (0)

 آخرین بسته الحاقی عنوان شوتر Titanfall قرار است هفته بعد برای XBOX 360 منتشر شود.

IMC Rising DLCقرار است سه شنبه هفته بعد ۲۱ اکتبر برای XBOX 360 منتشر شود و این درحالی است که ۲۵ سپتامبر برای PC,XBOX ONE منتشر شد. این بسته الحاقی برای کسانی که سیزن پس بازی را خریداری کردند رایگان بوده و برای سایر گیمرها ۹٫۹۹ دلار قیمت دارد. IMC Rising DLC شامل سه نقشه به نام های Sand Trap, Backwater, و Zone 18 است.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 64 جمعه 10 بهمن 1393 نظرات (0)

عنوان Metal Gear Solid V The Phantom Pain در حال حاضر توسط کونامی برای PC,PS4,PS3,XBOX 360,XBOX ONE در دست تولید بوده و کارگردان بازی هیدئوکوجیما معروف است .

در هفته ها پیش The Guardian ادعا کرد این بازی ۱۷ مارس ۲۰۱۵ عرضه می شود و سپس در مقاله ای دیگر تاریخ را اوایل ۲۰۱۵ اعلام کرد. از آنجایی که ابتدا به گفتن ۱۷ مارس پرداخته و سپس اوایل ۲۰۱۵ را نشانه رفت به نظر می رسد بازی بین فوریه تا مارس ۲۰۱۵ منتشر شود. حال به تازگی سایت Bytesizeimpressions خبری از تاریخ انتشار Metal Gear Solid V The Phantom Pain داده است. این سایت می نویسد یکی از نمایندگان کونامی به سونی اعلام نمود بازی Metal Gear Solid V The Phantom Pain در فوریه ۲۰۱۵ عرضه خواهد شد. تنها کاری که می توانیم انجام دهیم انتظار برای تاییدخبر و اعلام رسمی تاریخ انتشار این عنوان موردانتظار سال ۲۰۱۵ است.

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 111
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 111
  • بازدید ماه : 5,728
  • بازدید سال : 21,544
  • بازدید کلی : 595,857
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی