loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 155 جمعه 15 آبان 1394 نظرات (0)

باز هم یک دغدغه تلگرامی دیگر برای کاربران ایرانی که چند روزی است در فضای نت از آن صحبت می‌شود.

چند وقتی است که مسئولان ایرانی، شبکه پیام رسان تلگرام را تحت فشار قرار داده‌اند که محتوا و البته کانال‌های غیر اخلاقی موجود در این شبکه را مسدود کند. پس از اینکه مدتی از این در خواست‌ها گذشت و تلگرام پاسخگو نبود، زمزمه‌هایی شنیده شد که قرار است این برنامه پیام رسان که شدیدا بین ایرانی‌ها محبوب است فیلتر شود.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 121 جمعه 15 آبان 1394 نظرات (0)

بالاخره هوآوی مشخصات چیپست جدید خود را به طور رسمی اعلام کرد. Kirin 950 یک چیپ هشت هسته‌ای است. اوایل هفته نتایج تستی در بنچمارک GFXBench نشان داد که هوآوی در این چیپ از هشت هسته از نوع Cortex A-72 استفاده کرده است. اما بر اساس چیزی که به تازگی اعلام شد، Kirin ۹۵۰ از معماری big.LITTLE بهره می‌برد که دارای چهار هسته A-72 با فرکانس ۲.۵۳ گیگاهرتز برای وظایف سنگین، و چهار هسته A-53 با حداکثر سرعت ۱.۸ گیگاهرتز برای وظایف معمولی است. همچنین یک پردازنده کمکی i5 هم برای آن در نظر گرفته شده است.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 71 دوشنبه 13 مهر 1394 نظرات (0)

LinkedIn یکی از محبوب ترین شبکه‌های اجتماعی است که کاربران آن می توانند عکس‌ها و ویدئوهای خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. LinkedIn Pulse نیز اپلیکیشنی برای مدیریت هرچه بهتر این شبکه در گوشی‌های موبایل است. با اورژانـــس آی تی همراه باشید.
LinkedIn یکی از شبکه‌های اجتماعی مهم در سال‌های اخیر به حساب می آید که مانند دیگر شبکه‌های بزرگ اجتماعی همچون توئیتر، فیسبوک و ... شامل افراد مختلفی از جمله هنرمندان و شخصیت‌های شناخته شده است. شما در این شبکه‌ی اجتماعی نیز می توانید همانند اینستاگرام پروفایل افراد مورد نظرتان را دنبال کنید و از آخرین و جدیدترین اخبار مربوط به آن‌ها با خبر شوید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 81 دوشنبه 06 مهر 1394 نظرات (0)

اندروید و iOS همواره در حال رقابت سالم با یکدیگر هستند و این رقابت باعث شده است تا این دو پلتفرم هر سال بهتر از گذشته عمل کنند و ویژگی‌های بهتری را برای رقابت با یکدیگر معرفی کنند. برای آشنایی با ۷ مورد از درس‌هایی که اندروید به آیفون داده است با اورژانــس آی تی همراه باشید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 83 یکشنبه 05 مهر 1394 نظرات (0)

شاید برایتان عجیب باشد که بگوییم راهی برای این کار وجود دارد و به هیچ وجه این ترفند اغراق نیست. انتقال فایل‌ها در سیستم عامل اندروید توسط پروتکل FTP به سادگی آب خوردن خواهد بود و با استفاده از این ترفند شما قادر خواهید بود تا فایل‌های حجیم خود را بین دو دستگاه دارای سیستم عامل اندروید یا بین یک دستگاه اندرویدی و کامپیوتر با سرعتی فوق العاده زیاد منتقل کنید.برای این کار نیازمند اپلیکیشن مدیریت فایل ES File Explorer خواهید بود.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 94 پنجشنبه 02 مهر 1394 نظرات (0)

فـیس بـوک برای اولین بار پس از تصاحب آکیولس با همکاری این بخش از کمپانی تجربه‌ی واقعیت مجازی را از طریق ویدیوهای ۳۶۰ درجه به فید خبری خود در فیس‌بوک اضافه کرده است. فیس‌بوک دیروز اضافه شدن این بخش را به سرویس خود اعلام کرد.

فیس‌بوک دیروز اعلام کرد که ویدیوها و انیمیشن‌های کوتاه خبری ۳۶۰ را که برگرفته از تجربیات آکیولس است، در فید خبری خود قرار خواهد داد. کاربران نسخه‌ی وب و اپلیکیشن اندروید بزرگ‌ترین شبکه‌ی اجتماعی جهان می‌توانند از این ویدیو‌ها در فید خبری فیس‌بوک استفاده کنند. این قابلیت از طریق کلیک روی صفحه‌ی نمایش یا تغییر وضعیت گوشی در دست کاربر قابل استفاده است. با نگاهی به تغییرات صورت گرفته می‌توان به استراتژی جالب توجه فیس‌بوک در جهت افزایش جذابیت ویدیوهای فید خبری با ارائه‌ی ویدیو‌های ۳۶۰ درجه پی برد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 118 شنبه 21 شهریور 1394 نظرات (0)

سونی همواره به ضد آب بودن گوشی‌های هوشمند خود تاکید کرده و حتی در کمپین‌های تبلیغاتی خود تصاویری را از بکارگیری محصولات سری اکسپریا در زیر آب، منتشر کرده است. حال آنکه این کمپانی با تغییر سیاست خود، در وب‌سایتش خواسته تا کاربران از گوشی‌های اکسپریا، زیر آب استفاده نکنند.

در صورتی که امروز به وب‌سایت سونی سری بزنید، با موضوع جالبی روبرو خواهید شد؛ سونی در وب‌سایتش از کاربران خواسته تا گوشی‌های هوشمند سری اکسپریا را زیر آب مورد استفاده قرار ندهند. یقینا این موضوع در ابتدا بسیار حیرت انگیز خواهد بود.  اما به نظر می‌رسد سونی با انجام آزمایش‌ها و بررسی‌های جدید به این نتیجه رسیده که نباید گوشی‌های هوشمند اکسپریا را زیر آب مورد استفاده قرار داد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 103 شنبه 21 شهریور 1394 نظرات (0)

روز گذشته اپل محصولات جدیدش آی‌فون 6s و آی‌فون 6s پلاس را معرفی کرد که نسبت به محصولات سال قبل این کمپانی یعنی آی‌فون 6 و آی‌فون 6 پلاس برتری‌هایی دارند و پیش فروش آن‌ها با قیمتی برابر با محصولات قبلی از 12 سپتامبر آغاز می‌شود. این گوشی‌های جدید از نظر ظاهری آن قدر به نسل قبل خود شباهت دارند که حتی به راحتی نمی‌توان آن‌ها را از هم تشخیص داد اما از لحاظ امکانات در چند مورد به قابلیت‌های جدیدی مجهز شده‌اند که البته بعضی از این قابلیت‌ها هم فقط برای اپل تازه بوده و در دنیای اندروید هم اکنون وجود دارد. پنج مورد از این ویژگی ها را مرور می‌کنیم:

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 90 پنجشنبه 19 شهریور 1394 نظرات (0)

وقتی ادی کیو در کنفرانس اپل از Apple TV جدید رونمایی کرد، اپلیکیشن ها را آینده تلویزیون ها دانست. اپل سیستم عامل جدیدی به این منظور، ویژه اپل تی وی تهیه کرده که tvOS نام دارد.

این سیستم عامل که بر مبنای iOS ساخته شده، قرار است تجربه کاربری لذت بخشی را برای کاربران به همراه بیاورد. tvOS با بهره بردن از فناوری هایی مثل Xcode و Metal که در iOS و مک وجود دارند، قرار است نگاه ویژه ای نیز به بازی ها و اپلیکیشن های تخصصی داشته باشد.

اپل که برای این سیستم عامل، کیت توسعه دهندگان را نیز در اختیار سازندگان شخص ثالث قرار خواهد داد، امکان توسعه بیشتر این اکو سیستم را فراهم کرده است. توسعه دهندگان همچنین این قابلیت را خواهند داشت تا اپلیکیشن های فراگیر بسازند که روی سراسر دستگاه های اپل مثل آیپد و آیفون کار کند و تعامل ویژه ای بین این دستگاه ها و اپل تی وی به وجود بیاورند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 111 پنجشنبه 19 شهریور 1394 نظرات (0)

اپل امروز اعلام کرد که نسخه نهایی iOS در تاریخ ۲۵ شهریور عرضه می گردد و کاربران می توانند آن را دانلود کنند. iOS در حال حاضر در مرحله بتا قرار دارد و قرار است بیشتر روی پایداری و بهبود تجربه کاربری تمرکز داشته باشد تا تحولات اساسی. تغییراتی هر چند ساده که کار کردن با آیفون و آیپد را آسان تر خواهند کرد.

یکی از نویسندگان سایت بیزینس اینسایدر با توجه به تجربه ای که در این مدت از نسخه بتا داشته، مهم ترین ویژگی ها و به روز رسانی های iOS جدید را شرح داده است. در ادامه مطلب با مهم ترین به روز رسانی های iOS بیشتر آشنا خواهید شد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 104 پنجشنبه 19 شهریور 1394 نظرات (0)

در بخش اول این نوشته، هفت افزونه‌ی محبوب مرورگر کروم را که می‌تواند بازده کاری شما را افزایش دهد، معرفی کردیم. در این بخش نیز قصد داریم شما را چهار اکستنشن محبوب دیگر آشنا کنیم تا بتوانید تجربه‌ی فراتر از یک مرورگر صرف را با کروم داشته باشید. با ما همراه باشید!

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 82 پنجشنبه 19 شهریور 1394 نظرات (0)

افزونه‌های فراوانی که برای مرورگری مثل کروم عرضه شده، کاربرد آن را از یک ابزار مخصوص گشت و گذار در دنیای اینترنت فراتر برده است. در دو مطلب جداگانه قصد داریم ۱۳ افزونه‌ی برتر کروم را به انتخاب کاربران وب‌سایت makeuseof به شما معرفی کنیم. ۱۳ افزونه‌ای که مطمئناً  می‌توانند کارایی شما را به سطح بالاتری ارتقاء دهند و لذت استفاده از مرورگر کروم را دوچندان کنند. با بخش اول این مقاله و معرفی ۷ افزونه‌ی نخست همراه ما باشید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 92 پنجشنبه 19 شهریور 1394 نظرات (0)

بسیاری برای معرفی تراشه A9 اپل در کنفرانس خبری این کمپانی، منتظر بودند که ساعاتی پیش این تراشه معرفی شد. اپل مدعی است که این تراشه چندین‌بار نسبت به تراشه اولین آی‌فون سریع‌تر بوده و از این بابت، به‌خود می‌بالد!

این کمپانی، چیپ روی سیستم جدید (SOC) اپل A9X را در تبلت آی‌پد پرو معرفی کرده است و این‌طور که اعلام شده، A9X براساس معماری پردازش 14 نانومتری سامسونگ طراحی شده است. سپس اپل، اطلاعات بیشتری را درباره این تراشه اعلام کرد. اعداد اعلام‌شده، بسیار جالب‌توجه هستند و اپل گفته است که تراشه گرافیکی  A9X نسبت به تراشه نسل اول آی‌پد، 360 برابر سریع‌تر خواهد بود. هم‌چنین نسبت به تراشه A8X تبلت آی‌پد Air 2، تا 1.8 برابر سریع‌تر بوده و تراشه گرافیکی نیز، دوبرابر قدرت‌مندتر است.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 64 چهارشنبه 18 شهریور 1394 نظرات (0)

طبق قرارداد بین نوکیا و مایکروسافت، نوکیا تا سال ۲۰۱۶ نمی‌تواند تلفن‌همراهی را با برند خود ارایه‌ دهد. در حال حاضر این کمپانی فنلاندی مشغول خرید تجهیزات‌ شبکه از آلکاتل‌-لوسنت است. این شرکت بتازگی سرویس نقشه Here را نیز فروخته است، بنابراین می‌توان نشانه‌هایی از بازگشت این غول‌پیر و دوست‌داشتنی را دریافت کرد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 113 سه شنبه 17 شهریور 1394 نظرات (0)

نمایشگاه IFA به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین نمایشگاه های تخصصی مرتبط با لوازم الکترونیکی و خانگی، هر ساله در شهر برلین کشور آلمان برگزار می شود و میزبان بیش از 100 کشور و شرکت معتبر است. در این نمایشگاه، فعالان حوزه فناوری و برندهای برتر از سراسر دنیا گرد هم می آیند تا جدیدترین و آخرین محصولات ابداعی خود را در معرض نمایش رقبای خود و کاربران قرار دهند. ایسوس نیز به رسم همیشه پیش از آغاز به کار نمایشگاه IFA، در یک کنفرانس خبری، با معرفی محصولات جدید خود شروعی پر رنگ و جنجالی داشت. در این مراسم که با حضور اصحاب رسانه از سراسر دنیا برگزار شد، آقای جانی شی، مدیر کل شرکت ایسوس از آخرین ابداعات این شرکت از جمله محصولات جدید در زمینه بازی، از خانواده ROG پرده برداشت. در این کنفرانس خبری و در بخش معرفی قطعات جدید ایسوس، از مادربورد ROG Maximus VIII Extreme، کارت گرافیک ROG Matrix GTX 980Ti، هدست ROG 7.1 مخصوص بازی و نمایشگر ROG Swift PG348Q رونمایی شد. در ادامه آقای جانی شی با بیان موفقیت ایسوس در خط تولید محصولات مخصوص بازی در خانواده ROG، اذعان داشت ایسوس در فروش مادربورد، کارت گرافیک های رده بالا و نمایشگرهای مخصوص بازی در میان سایر رقبا، همچنان پیشگام است: " انجمن گیمرهای ایسوس، قصد دارد تا با ارائه ابداعات و خلاقیت های روزافزون بر صنعت بازی تسلط پیدا کند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 90 دوشنبه 16 شهریور 1394 نظرات (0)

نمایشگاه IFA 2015 از روز 4 تا 9 سپتامبر در شهر برلین آلمان در حال برگزاری است و بهترین محصولات حاضر در این نمایشگاه به صورت عمومی معرفی گردیدند. صفحه نمایش 4K به عنوان مهم ترین وجه اشتراک محصولات شناخته می شود و این مورد روی نوت بوک گیمینگ، لپ تاپ تبدیل شونده و اسمارت فون نیز مشاهده می شود. هر چند با توجه به بازخورد های دریافت شده از کاربران در سطح جهان، صفحه نمایش 4K چندان توجیه پذیر نبوده و روی کاربرد محصولات تاثیر قابل قبولی ندارد، با این حال گذر علم و فناوری به چنین جایگاهی رسیده و میزان استقبال صورت گرفته از آنها روی این روند تاثیر گذار نخواهد بود.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 74 یکشنبه 15 شهریور 1394 نظرات (0)

امروزه بحث اصلی محافل ورزشی این است که مسی بهتر است یا کریستیانو رونالدو. اما برای شرکت Monster پاسخ این سوال مشخص است چرا که این شرکت با همکاری رونالدو اقدام به ساخت هدفون‌های با کیفیتی کرده است.

شرکت Monster با همکاری کریستیانو رونالدو هدفون‌هایی با نام این فوتبالیست پرآوازه تولید کرده است. نوئل لی، مدیر عامل این شرکت که عنوان رسمی او Head Monster است می‌گوید:

ما رونالدو را انتخاب نکردیم بلکه او ما را انتخاب کرده است. ما توان پرداخت هزینه‌های تبلیغ رونالدو را نداریم.

سخنان مدیر عامل نشان از این دارند که هدفون‌ها صرفا جنبه‌ی تبلیغاتی نداشته و با همکاری و اعمال نظر رونالدو تولید شده‌اند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 84 یکشنبه 15 شهریور 1394 نظرات (0)

بر اساس تیزر جدیدی که منتشر شده، اندروید پِی سیستم پرداخت دیجیتالی اندروید به زودی و طی چند هفته عرضه خواهد شد. این سیستم همانند دیگر سیستم‌های پرداخت دیجیتالی از NFC بهره‌ می‌برد.

اخیرا تیزری منتشر شده که در آن تصویری از گوگل والِت و اندروید پِی به میان آمده است. به نظر می‌رسد طی چند هفته‌ی آتی این سیستم پرداخت دیجیتالی که مختص پلتفرم اندروید است رونمایی شود. بر همین اساس، از این پس اندروید پِی جایگزین گوگل والت شده و گوگل والت نیز به عنوان یک اپلیکیشن مجزا در گوگل استور برای دانلود و نصب در دسترس خواهد بود. به واسطه‌ی اندروید پِی و NFC کاربران خواهند توانست پرداخت‌های دیجیتالی خود را در فروشگاه‌ها انجام دهند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 141 چهارشنبه 13 خرداد 1394 نظرات (2)

سان‌دیسک روز گذشته از یک فلش درایو جدید ۱۲۸ گیگابایتی رونمایی کرده و اعلام داشت که این محصول کوچک‌ترین حافظه فلش از نوع USB 3.0 است. این محصول قرار است تا در طی سه ماهه سوم سال جاری به بازار عرضه گردد و طول فلش درایو مورد بحث 25 میلی‌متر و ارتفاعش تنها 16 میلی‌متر است و عرضی 9 میلی‌متری دارد. سان‌دیسک می‌گوید که این محصول حتی از یک سکه ده سنتی هم کوچک‌تر است، بنابراین کاربران می‌توانند آن‌ را به طور دائمی در یک پورت USB قرار دهند و اصلا نگرانی بابت اینکه مشکلی پیش بیاید، نداشته باشند.

بر اساس اعلام شرکت یاد شده، این فلش درایو جدید برای علاقه‌مندان به مالتی‌مدیا که قصد افزایش ظرفیت حافظه نوت‌بوک، تبلت، تلویزیون، سیستم صوتی خودرو، کنسول‌های گیمینگ و غیره را دارند، طراحی شده است.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 161 سه شنبه 05 خرداد 1394 نظرات (0)

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش از راه‌اندازی سایت همسان گزینی در هفته آینده مصادف با "هفته جوان" در 11 خرداد ماه خبر داد و گفت: این سایت با همکاری موسسه تبیان اجرا شده و همسریابی جوانان را تسهیل می‌کند.

محمود گلزاری با حضور در خبرگزاری (ایسنا) و پاسخ به سوالات و مشکلات مخاطبان جوان در آستانه برگزاری هفته جوان، به اقدامات وزارت ورزش و جوانان در تسهیل امر ازدواج و تشریح این اقدامات اشاره کرد و افزود: وزارت ورزش و جوانان با همکاری موسسه‌ تبیان سایت همسان گزینی" را طراحی و اجرا کرده است که در حال حاضر مراحل نهایی اصلاح را می‌گذراند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 146 پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
گوگل به تازگی افزونه‌ای به نام Tone را برای مرورگر کروم منتشر کرده است که علاوه بر امکان اشتراک گذاری لینک از طریق سرویس‌های پیام رسان و ایمیل را برای شما فراهم می‌کند، قابلیت ارسال لینک‌های همراه با صدا را نیز دارد.سرویس‌های گوگل بی شمار هست و احتمالا ما کاربران فضای مجازی از همه آنها استفاده نکرده‌ایم، حالا این شرکت با افزونه Google Tone برای مرورگر کروم لیست بلند بالایی از سرویس‌هایش را از آنچه که هست طولانی‌تر کرده است. کاربران با نصب افزونه Tone بر روی مرورگر کروم خود، می‌توانند به راحتی لینک‌ها را توسط صدا با دیگران کاربران به اشتراک بگذارند.
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 197 پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

بدیهی است که هیچ اپلیکیشنی به نام LOST.DIR در گوشی خود نصب نکرده‎اید که سبب ایجاد این پوشه شده باشد اما گاهی اوقات حجم محتویات درون این پوشه به چند گیگابایت نیز می‎رسد! در چنین شرایطی ممکن است این سوال برای شما پیش آمده باشد که محتویات این پوشه چه هستند و به چه دردی می‎خورند و آیا حذف این پوشه برای گوشی خطرناک است یا نه. در انجمن‎های اندرویدی مختلف درباره‎ی این پوشه‎ی مرموز سوالات زیادی پرسیده شده است و اکنون ما قصد داریم تا به چند پرسش اساسی پاسخ دهیم.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 92 جمعه 25 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

امروز مایکروسافت به طور رسمی نسخه‌های مختلف ویندوز ۱۰ را معرفی کرد و حالا می‌دانیم که هر ورژن آن در هنگام عرضه چه نامی خواهد داشت. مورد جالبی که در نام‌گذاری نسخه‌های این سیستم‌ عامل وجود دارد، نامی‌ است که برای ویندوز ۱۰ مخصوص موبایل تعیین شده و نام اصلی این سیستم‌عامل همان ویندوز ۱۰ موبایل خواهد بود که در تلفن‌های هوشمند و نیز تبلت‌های کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

البته به دلیل استفاده این نسخه برای تبلت‌های کوچک، احتمالا کلمه موبایل از نام آن برای اینگونه دستگاه‌ها حذف خواهد شد، چراکه نام‌گذاری یاد شده بسیاری از افراد را به یاد ویندوز موبایل قدیمی خواهد انداخت که در این صورت، شرایط برای مایکروسافت چندان خوب پیش نمی‌رود.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 128 چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

تلفن هوشمند G4 از برخی جوانب، نسبت به سایر پرچمدارانی که با آن‌ها در رقابت است، کمی متفاوت عمل کرده. مثلا برخلاف دو پرچمدار رقیب یعنی وان ام ۹ و گلکسی اس ۶، امکان تعویض باتری را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. با توجه به اینکه خود گوشی هم از یک باتری با ظرفیت بسیار خوب ۳۰۰۰ میلی‌آمپر بهره می‌برد و قابلیت تعویض باتری، می‌توان گوشی را برای زمان زیادی استفاده نمود. اما در خبرهای مختلفی گفته می‌شد که G4 برخلاف دو رقیب یاد شده‌اش، از فناوری شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند. اما در نهایت حقیقت امر هم مشخص گردید و حالا ال‌جی به صورت رسمی اعلام این موضوع را تایید کرده که G4 از قابلیت Quick Charge 2.0 شرکت کوالکام پشتبانی می‌کند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 61 دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

هوآوی پاور بانک جدید Honor AP007 را در هند عرضه کرد. این محصول ظرفیتی ۱۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد که برای شارژ کامل یک تبلت با صفحه بزرگ و یا چندین بار شارژ کامل یک تلفن‌هوشمند کافی است.

AP007 مجهز به دو پورت USB بوده که از طریق آن‌ها می‌توان اقدام به شارژ دو دستگاه به طور همزمان نمود. خروجی این پاوربانک ۵ ولت و ۲ آمپر است که فرآیند شارژ را نیز تسریع می‌بخشد. این محصول از بدنه‌ای آلومینیومی بهره گرفته و طراحی آن تقریبا مشابه با پاوربانک شیائومی و نیز باتری‌های جانبی تولید شده توسط ال‌جی یا سونی است.

Honor AP007

پاوربانک Honor AP007 با قیمت ۲۲ دلار و از طریق فروشگاه خرده فروشی فیلپ‌کارت قابل خرید است.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 57 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

شرکت سیگیت یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان محصولات ذخیره اطلاعات در دنیاست که تا به امروز هارد دیسک‌های بسیاری با تکنولوژی‌های روز دنیا را روانه بازارهای جهانی کرده است. یکی از جدید‌ترین تکنولوژی‌هایی که سیگیت برای هارد‌ دیسک‌های خود در نظر گرفته، Seagate RV Sensors نام دارد. هارددیسک‌های Seagate Enterprise NAS و Seagate Surveillance با بهره گرفتن از این تکنولوژی از ایجاد ارتعاشات و نوسانات در زمان چرخش جلوگیری می‌نمایند و با کم‌ترین میزان لرزش به کار خود ادامه می‌دهند که این امر باعث افزایش عملکرد و کارایی کل سیستم می‌گردد. این لرزش و ارتعاشات به بهره‌وری و کارایی هارد دیسک‌ها ‌آسیب می‌رساند و باعث ایجاد اختلال و خطا در کار دستگاه‌ها می‌گردد و می‌توان نقش منفی در کیفت کار سیستم داشته باشند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 144 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

سامسونگ اقدام به انتشار به‌روزرسانی کوچکی برای پرچمدار جدید خود یعنی گلکسی اس۶ نموده که کاربران گزارش داده‌اند مشکلات مدیریت حافظه را رفع می‌کند. این مشکل پیش‌ از این در هر دو محصول گلکسی اس۶ و اس۶ اج گزارش شده بود. نسخه ساخت به‌روزرسانی جدید G920FXXU1AODG نام دارد و حدود ۱۳۸ مگابایت حجم آن است که در حال حاضر در ایتالیا و توسط اپراتور Vodafone عرضه می‌شود. بر اساس اعلام GSMArena، عملکرد دستگاه یاد شده بهبود می‌یابد و مشکلات رفع خواهند شد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 84 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

سامسونگ دو نوع کارت حافظه جدید را به خط تولید حافظه‌های کنونی خود اضافه کرد. این دو حافظه به صورت MicroSD و SD در دسترس خواهند بود و نام آن‌ها EVO Plus و PRO Plus است. این کارت‌های حافظه برای تلفن‌های هوشمند بالارده و نیز دوربین‌های بالارده طراحی شده‌اند و ظرفیت لازم را برای ثبت ویدئوهای 4k دارند.

PRO Plus دارای ویژگی‌های بهتری نسبت به مدل دوم است. سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات در این کارت به ترتیب ۹۵ و ۹۰ مگابایت در هر ثانیه است.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 65 جمعه 11 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

چندی پیش بود که کمپانی گوگل سرویس بی‌سیم خود را با نام پروژه fi معرفی کرد که از طریق آن کاربران می‌توانستند به راحتی به تمام شبکه‌های بی‌سیم موجود دسترسی داشته باشند و خدمات بسیار سریع‌تر و باکیفیت‌تری را دریافت کنند که برای استفاده از آن نیز می‌بایست مبلغی را پرداخت می‌کردند که اکنون سرویس جدید این شرکت اپلیکیشن اختصاصی خود را نیز دریافت کرد و در گوگل پلی منتشر شد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 90 جمعه 11 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

امروز در کنفرانس Build مایکروسافت، این شرکت از لوگوی جدیدی برای مرورگر تازه وارد خود یعنی Edge رونمایی کرد. این مرورگر قبلا با نام اسپارتان شناخته می‌شد ولی ردموندی‌ها تلاش در استفاده از حرف E داشته و حالا لوگوی جدید را نیز با همین حرف آماده کرده‌اند و رنگ آن را نیز آبی در نظر گرفته‌اند.

آیکون جدید مرورگر مورد بحث را می‌توانید در تصویر بالای همین مطلب مشاهده کنید. این همان لوگویی خواهد بود که امسال با عرضه نسخه نهایی ویندوز ۱۰، برای مرورگر Edge خواهید دید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 70 چهارشنبه 09 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
در این گزارش قصد داریم تا سایتی را به شما معرفی کنیم تا با کمک آن بتوانید مشکلات لپ تاپ‌تان را به راحتی برطرف کنید.ممکن است شما برایتان پیش آمده باشد که در حین انجام کار با لپ تاپ،به مشکلی سخت افزاری برخورد کنید که در تجربیات گذشته شما، هیچ جایی نداشته است. مشکلاتی که عموما برای لپ تاپ های ما زیاد رخ می دهد.
گاهی لپ تاپ یا سیستم نوت بوک ما به خوبی کار نمی کند یا خود به خود ری استارت می شود، یا مشکل نمایشی پیدا می کند و یا اصلا روشن نمی شود.اینطور مواقع است که می توانید با استفاده از اینترنت،به حل مشکل بپردازید.
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 61 دوشنبه 07 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

“از هر پنج برنامه اندرویدی یکی از آنها حاوی بدافزار است”؛ این را شرکت امنیتی Symantec که سال ها در حوزه امنیت سایبری فعالیت دارد، می گوید.

جدیدترین گزارش شرکت امنیتی سمِنتِک (Symantec) در بررسی تهدید های اینترنتی نشان می دهد که ۱۷% برنامه های سیستم عامل اندروید (اپلیکشن ها) در واقع بدافزارهایی هستند که خود را بشکل برنامه های واقعی در آورده اند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 54 دوشنبه 07 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

همه ما اپلیکیشن‌های رایگان را دوست داریم، اما استفاده از چنین اپلیکیشن‌هایی هزینه‌های زیادی را در بر دارد که احتمالا از آنها بی‌خبر هستید. در کل این‌گونه اپلیکیشن‌ها به سه طریق بر روی عملکرد آی‌فون یا دستگاه‌ اندرویدی شما تاثیر منفی می‌گذارد.

اگر تا کنون احساس کرده‌اید که باتری گوشی اندرویدی یا آیفون‌تان خیلی زود تخلیه می‌شود، یا فضای ذخیره‌سازی کافی در اختیار ندارید و یا حجم داده مصرفی شما بیشتر از حد معمول است، در این صورت می‌توان گفت که قطعا چند اپلیکیشن رایگان بر روی گوشی خود نصب کرده‌اید.

البته این تنها تاثیری نیست که اپلیکیشن‌های رایگان بر روی آی‌فون و گوشی هوشمند اندرویدی شما دارند. یک مطالعه علمی نشان داده که تاثیر واقعی استفاده از این‌گونه اپلیکیشن‌ها، بر روی کیف پول شماست! استفاده روزمره شما از گوشی و یا حتی استفاده نکردن از آن در این شرایط تاثیر خود را احتمالا خواهد داشت!

William Halfond کسی که تحقیق یاد شده را انجام داده در مصاحبه‌ای که توسط سایت معتبر Science Daily با وی انجام شده، می‌گوید: تبلیغات موجود در اپلیکیشن‌های رایگان، باعث می‌شوند باتری دستگاه زودتر مصرف شود و نیز مصرف داده را افزایش داده و در نهایت عملکرد گوشی را کند می‌کنند. تیم محقق، ۲۱ اپلیکیشن برتر ماه‌های ژانویه تا آگوست سال ۲۰۱۴ را از میان اپلیکیشن‌های گوگل‌پلی با یکدیگر مقایسه کردند.

در ادامه اینکه استفاده از اپلیکیشن‌های رایگان چه تاثیرات منفی بر آی‌فون و اندروید دارند را مورد بررسی قرار می‌دهیم و در پایان موضوع را باز می‌کنیم که چگونه استفاده از اینگونه اپلیکیشن‌ها بر مصرف پول و زمان شما نیز تاثیر می‌گذارند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 103 دوشنبه 07 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

آخرین باری که شرکت وایبر به صورت رسمی روی صفحه خود در فیس‌بوک خبر از بروز مشکل فنی و کند شدن سرعت دسترسی به سرویس‌ها را داده، مربوط به تاریخ اول آوریل 2014 یعنی حدود یک سال قبل است.
در پیام وایبر آمده بود: «ما به صورت موقت یک وقفه را در خدمات‌رسانی به کاربران تجربه می‌کنیم. هم‌اکنون در حال کار کردن روی این مسأله هستیم تا مشکل بزودی حل شود». پیغام یاد شده نشان داد که وایبر آخرین بار حدود یک سال قبل با چنین مشکلی مواجه بوده و آن را یک اختلال موقتی خوانده است.
بررسی برای یافتن علت اختلال وایبر ادامه یافت در مطالعه سایت اینترنتی وایبر تأیید شد که هیچ خبر، بیانیه یا اعلامیه رسمی مبنی بر بروز اختلالات در سرور مرکزی و کاهش سرعت دسترسی کاربران در نقاط مختلف جهان گزارش نشده است. حتی سایت اینترنتی شرکت مربوطه هم چنین مسئله‌ای را تأیید نمی‌کند در مقابل شکایت‌ها عمدتاً از جانب کاربران ایرانی است. این در حالی است که طی چند هفته اخیر برخی محافل داخل کشور بارها اعلام کردند پایین آمدن سرعت دسترسی به این ابزار پیام‌رسان در هفته‌های گذشته، ارتباطی به اپراتورها و مراکز ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی داخلی نداشته است و شرکت وایبر مسئول این اتفاق است.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 62 شنبه 05 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

گوگل سیستم عامل مورد استفاده در ساعت های هوشمند اندرویدی موسوم به اندروید ویر را به روز کرد تا امکانات بیشتری به ساعت های مذکور افزوده شود.

این به روزرسانی ظرف هفته های آینده در دسترس کاربران علاقمند قرار می‌گیرد و شامل افزودن قابلیت وای – فای برای برقراری ارتباط  بی‌سیم با محیط اطراف نیز هست.

اولین ساعتی که قرار است با چنین امکاناتی عرضه شود، ساعت هوشمند شرکت ال جی موسوم به Urbane‌ است که این ماه روانه بازار می شود. همچنین انتظار می رود در ماه های آینده ساعت هایی از سوی شرکت های سامسونگ، سونی و ایسوس هم با چنین امکاناتی عرضه گردد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 97 شنبه 05 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

تعدادی از مسئولین فرومNVIDIA ، اعلام کرده‌اند که این شرکت قصد دارد تا هر دو کنسول بازی تبلتی Shield وShield Portable را به اندروید نسخه‌ی ۵٫۱  که جدیدترین نسخه از سیستم عامل گوگل است؛ بروز رسانی کند.

محصول Shield Portable شرکت NVIDIA، که هم اکنون از اندروید نسخه‌ی ۴٫۴ یا کیت کت بهره می‌برد؛ مستقیما به اندروید نسخه ۵٫۱ بروز رسانی خواهد شد. البته شایان ذکر است که مسئول فروم NVIDIA، تاریخ دقیقی را برای این بروز رسانی مشخص نکرده است اما تایید کرده که بروز رسانی این محصول، در آینده نزدیک صورت خواهد گرفت.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 76 دوشنبه 31 فروردین 1394 نظرات (0)

شرکت ZTE ادعا می کند که پیشرفت های بسیاری در زمینه دسترسی چند کاربره Multi-User Shared Access یا (MUSA) در خصوص فناوری شبکه های موبایل داشته و نام آن را «پیش ۵G» نهاده است. این تکنولوژی، ۳ برابر شبکه های بی سیم فعلی، ظرفیت دارد.

این تحقیقات هنوز به مراحل پایانی خود نرسیده اند اما الگوریتم MUSA زیر فشار و استفاده ی سنگین مورد بررسی قرار گرفته و می تواند خبر از بهبود ۲۰۰ درصدی برای تحمل فشار و کاربری بیش از اندازه دهد؛ چنین اینترنتی، مشخصا برای عصر اینترنت اشیا، ضروری خواهد بود. 

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 51 دوشنبه 31 فروردین 1394 نظرات (0)

چینی ها دل خوشی از گوگل ندارند و شاید به همین دلیل باشد که تصمیم گرفتند بسیاری از کالاها و خدمات آن را با محصولات خود جایگزین نمایند که از آن جمله می توان به Baidu اشاره نمود؛ جستجوگری که به عنوان جایگزینی برای سرچ گوگل مورد استفاده قرار می گیرد.

حالا به نظر می رسد که شرکت مورد بحث تصمیم گرفته قدم به عرصه رقابت پوشیدنی ها بگذارد منتها به جای Android Wear قصد دارد پلتفرم مخصوص به خود را بسازد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 86 شنبه 29 فروردین 1394 نظرات (0)

پروازهای خطوط هوایی در کشورهای مختلف در کنار امکاناتی که برای مشتریان خود فراهم می‌کنند، استفاده از سرویس اینترنت پر سرعت را نیز برای مسافران ایجاد کرده‌اند. اما ارائه‌ی این سرویس مهم با چالش‌های مختلفی مواجه است. شرکت‌های فعال در زمینه ارتباطات در حال ارائه‌ی راه‌حل‌های گوناگون برای حل این چالش‌ها هستند. در این میان یک شرکت به نام کی‌متا (Kymeta) آنتن مخصوصی را طراحی کرده‌ است تا کیفیت سرویس اینترنت پر سرعت را در داخل پروازهای هواپیمایی بهبود بخشد.

آنتن‌دهی ضعیف و کیفیت پایین اینترنت وای‌فای یکی از آزاردهنده‌ترین مشکلات پرواز در هواپیما به شمار می‌رود که حتی بدتر از نبود اینترنت در هواپیما است. شما با هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید امیدوار هستید تا با پیام "صفحه‌ی مورد نظر در دسترس نیست" در مرورگر اینترنت خود مواجه نشوید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 52 شنبه 29 فروردین 1394 نظرات (0)

شرکت رکون اینسترومنت عینک هوشمند Recon Jet را برای ورزشکاران و به خصوص دوندگان و دوچرخه سواران روانه بازار کرده است.

این عینک مجهز به حسگرهایی است که می تواند تمامی داده های بیومتریک و اطلاعات مربوط به محیط اطراف را برای کاربران به نمایش درآورد.

علاقمندان همچنین می توانند این عینک را به گوشی هوشمندشان متصل کنند و از آن برای عکاسی و تهیه تصاویر ویدیویی، ارسال و دریافت اطلاعات متنوع، یافتن دوستان و اعضای خانواده در محیط های مختلف و … استفاده کنند.

تعداد صفحات : 11

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 137
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 137
  • بازدید ماه : 5,754
  • بازدید سال : 21,570
  • بازدید کلی : 595,883
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی