loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 104 یکشنبه 05 مهر 1394 نظرات (0)

شرکت اپل در رویداد WWDC 2015 از نسخه‌ی ۹ سیستم‌عامل موبایل خود رونمایی و تنها یک هفته پیش iOS 9 را به صورت عمومی منتشر کرد. آخرین نسخه‌ی آی‌او‌اس دارای قابلیت‌های جدید و امکانات مخفی است که برای آشنایی با این موارد در ادامه با زومیت همراه باشید.

پس از هشت سال ارتقاء و اعمال تغییرات‌های فراوان، حال دوباره شاهد قابلیت‌های جدید بیشتر در آخرین نسخه‌ی iOS هستیم. اپل در هر بار ارتقای آی‌اواس، اپلیکیشن‌های جدید، قابلیت‌های بیشتر، تصاویر پس‌زمینه‌ی جدید، بهبود در عملکرد و افزایش سرعت سیستم را به کاربران ارائه می‌کند. اپل دارای نرخ بالای کنترل اکو سیستم خود است که این نیز دلیلی برای ترغیب کاربران به آپگرید کردن آی‌او‌اس به شمار می‌رود.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 76 یکشنبه 05 مهر 1394 نظرات (0)

شرکت اپل در رویداد WWDC 2015 از نسخه‌ی 9 سیستم عامل موبایل خود رونمایی کرد و تنها یک هفته پیش iOS 9 را به صورت عمومی منتشر کرد. آخرین نسخه‌ی آی‌او‌اس دارای قابلیت‌های جدید و امکانات مخفی است که برای آشنایی با این موارد در ادامه با اورژانــــس آی تی  همراه باشید.
پس از هشت سال ارتقا و اعمال تغییرات‌های فراوان، حال دوباره شاهد قابلیت‌های جدید بیشتر در آخرین نسخه‌ی iOS هستیم. اپل در هر بار ارتقای آی‌اواس، اپلیکیشن‌های جدید، قابلیت‌های بیشتر، تصاویر پس زمینه جدید، بهبود در عملکرد و افزایش سرعت سیستم را به کاربران ارائه می‌کند. اپل دارای نرخ بالای کنترل اکو سیستم خود است که این نیز دلیلی برای ترغیب کاربران به آپگرید کردن آی‌او‌اس به شمار می‌رود.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 110 یکشنبه 05 مهر 1394 نظرات (0)

ممکن است شما هم از جمله افرادی باشید که از سرعت پایین راه اندازی  کامپیوتر خود ناراضی باشید. در این مقاله به شما نشان می‌دهیم چطور بدون هزینه و تنها با اندکی دست بردن در تنظیمات سیستم، سرعت بالا آمدن کامپیوتر خود را بصورت چشمگیری افزایش دهید.

هنگامی که کامپیوتر خود را روشن می‌کنید، پردازنده مراحل ابتدایی استارت آپ را انجام داده و بعد به سراغ آدرس خاصی در حافظه ROM می‌رود. در ادامه پردازنده دستورالعمل‌های مخصوصی که در این آدرس قرار دارند را اجرا می‌کند. این دستورالعمل‌ها در حقیقت بارگذاری کدهای بعدی سیستم را ممکن می‌کنند. دستورالعمل‌های موجود در ROM که برای آماده‌سازی سیستم برای شروع به کار است، تمام سخت افزار‌های موجود را چک کرده و چند تست از عملکرد آنها می‌گیرد. سپس به آدرس خاصی در اولین محل ذخیره‌سازی سیستم شما که احتمالا دیسک سخت است، مراجعه می‌کند. البته با این پیش‌فرض که قرار نیست سیستم از طریق یک شبکه شروع و تنظیم اولیه شود (فرایند آغاز به کار یک کامپیوتر را بوت شدن می‌نامند). درنهایت پس از انجام این مراحل، فرایند بارگذاری سیستم‌عامل آغاز می‌شود.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 80 شنبه 04 مهر 1394 نظرات (0)

در این پست کد اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی ( رزبلاگ ) را برای کاربران رزبلاگ آماده کرده ایم

شبکه های اجتماعی یکی از بهترین راه های برای پیشرفت سایت شما میباشند که امروزه تمامی وب نویس ها از آن استفاده میکنند اما یکی از قسمت های جذاب این شبکه های اجتماعی اشتراک گذاری مطالب توسط کاربران شما میباشد که امری بسیار ضروری میباشد زیرا اگر کاربران مطالب شما را به اشتراک بگذاریند هم محبوبیت مطلب شما افزایش میباشد هم تعداد بازدیدکنندگان شما را افزایش بدهداز این رو این کد را برای کاربران گرامی اماده کرده ایم که میتوانید از آن استفاده کنیدپس در ادامه با اورژانـــس آی تی همراه باشید .

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 48 جمعه 03 مهر 1394 نظرات (0)

پلاگین وردپرس گالری عکس شبکه اجتماعی ابزاری مناسب برای تشویق کاربران برای مشاهده سایت شما با اضافه کردن Lightbox شبیه شبکه های اجتماعی مانند لایک فیسبوک، Send فیسبوک،توییتر و … می باشد.

( برای دانـلـود پلاگین به ادامه مطلب مراجعه کنید )

امکانات :

  • Lightbox حرفه ای شبکه های اجتماعی
  • شانس ۳ برابر بیشتر برای Like و Share کاربران
  • نصب بسیار ساده
  • ۱۱ پیش تنظیمات شامل سازگاری با NextGen
  • پشتیبانی از پلاگین NextGen Gallery
  • نوابری ساده تر کاربران
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 83 جمعه 03 مهر 1394 نظرات (0)

افزونه Woocommerce Latest Product by Category یک افزونه ووکامرس برای نمایش آخرین محصولات بر اساس دسته ها می باشد که در ۳ حالت مختلف امکان نمایش محصولات را دارد.

( برای دانـلـود افزونه به ادامه مطلب مراجعه کنید )

حالت های نمایش آخرین محصولات :

  1. تب هایی با داشتن دسته های انتخاب شده
  2. محصولاتی از دسته ها و زیر دسته ها
  3. نمایش محصولات تنها از دسته های امتخاب شده

این حالت ها در دو سبک Carousel و دیواری نمایش داده می شوند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 95 پنجشنبه 02 مهر 1394 نظرات (0)

کمبود فضای ذخیره‌سازی گوشی هوشمند، یکی از مشکلات رایجی است که بیشتر کاربران با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. روبه‌رو شدن با چنین مشکلی برای کاربرهای هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS ممکن است. به خصوص کاربران آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس جدید اپل که با وجود دوربین فیلم‌برداری 4K، هنوز هم با مدل پایه‌ای ۱۶ گیگابایتی عرضه می‌شود. ظاهر شدن این هشدار در تلفن هوشمند، به معنی کمبود فضای ذخیره‌سازی برای انواعی از فایل‌ها نظیر تصاویر، موسیقی و وجود بی‌شمار مشکل هنگام بروز رسانی نرم‌افزارها و سیستم‌عامل است. اگر شما هم در چنین مخمصه‌ای گیر افتاده‌اید، برای بیرون آمدن از آن، با ادامه‌ی مقاله همراه اورژانــس آی تی باشید!

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 87 پنجشنبه 02 مهر 1394 نظرات (0)

امسال گوگل قصد دارد دو محصول از سری گوشی‌های نکسوس را به بازار عرضه کند. این دو تلفن با توجه به شنیده‌ها نکسوس 6P و نکسوس 5X نام دارند و پیش‌بینی می‌شود که هفته آینده در ۲۹ سپتامبر (۷ مهر) شاهد معرفی این دو گوشی باشیم.


همانطور که می‌دانید تصاویری از این دو نکسوس جدید پیش از این فاش شده بود و ما امروز شاهد یک رندر جدید از گوشی نکسوس تولید شده توسط هوآوی یعنی نکسوس 6P هستیم.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 94 پنجشنبه 02 مهر 1394 نظرات (0)

شرکت اپـل در رویداد WWDC 2015 از نسخه‌ی 9 سیستم عامل موبایل خود رونمایی کرد و حدودا یک هفته پیش iOS 9 را به صورت عمومی منتشر کرد. آخرین نسخه‌ی آی‌او‌اس دارای قابلیت‌های جدید و امکانات مخفی است. برای آشنایی با این موارد در ادامه با اورژانـــس آی تی همراه باشید .

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 69 پنجشنبه 02 مهر 1394 نظرات (0)

به نظر می‌رسد کمپانی وان‌پلاس در حال کار بر روی گوشی جدیدی با نام وان‌پلاس مینی است و این گوشی را قبل از پایان سال ۲۰۱۵ میلادی معرفی خواهد کرد. امروز نیز با فاش شدن نتایج تست بنچمارک انتوتو شاهد فاش شدن مشخصات این گوشی هستیم.

به نظر می‌رسد وان پلاس به زودی نسخه‌ی کوچک‌تری از پرچمدار خود را معرفی خواهد کرد. این گوشی به تازگی با نام A2301 در پایگاه‌داده‌ی تست بنچمارک انتوتو به ثبت رسیده و مشخصات آن نیز توسط این اپلیکیشن فاش شده است که نشان از معرفی یک گوشی بالارده توسط وان‌پلاس دارد.

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 132
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 132
  • بازدید ماه : 5,749
  • بازدید سال : 21,565
  • بازدید کلی : 595,878
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی