loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 80 جمعه 28 فروردین 1394 نظرات (0)

پس از چندین ماه انتظار و شنیدن شایعات مختلف، عاقبت شب گذشته مراسم هوآوی در شهر لندن برگزار شد و این کمپانی از پرچمدار جدید خود یعنی Huawei P8 پرده برداشت. در کنار پرچمدار مذکور، چینی ها P8 Lite که محصولی میان رده به حساب می آید و P8Max که نسخه ای عظیم الجثه از همان P8 است را نیز معرفی نمودند.

در مورد P8 Lite قبلاً در شایعات زیاد شنیده بودیم، اما P8Max موبایلی محسوب می گشت که کمتر کسی در موردش حرفی به میان آورده بود و همین موضوع سبب شگفتی حاضرین در مراسم شد.

امروز وب سایت AndroidHeadlines توانسته یک نسخه از تلفن هوشمند مورد بحث را از نزدیک مشاهده نموده و جزئیات بیشتری را در مورد آن شرح دهد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 46 پنجشنبه 27 فروردین 1394 نظرات (0)

کاربران برای استفاده از این نسخه باید مشترک سرویس کلود آفیس ۳۶۵ بوده و از خدمات Lync Online آن بهره بگیرند.

کاربران علاقمند در سراسر جهان می‌توانند به خدمات یاد شده دسترسی داشته باشند. اما تکمیل خدمات درنظر گرفته شده در قالب این سرویس تا پایان ماه می ادامه خواهد داشت. مایکروسافت همچنین برای تسهیل آشنایی کاربران با نسخه تجاری اسکایپ دستورالعملی را نیز طراحی نموده است .

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 93 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (1)

به تازگی در مارکت Xbox و PS Store رویت شده هست که در بازی Mortal Kombat X بسته های دانلودی یا DLCهای Easy Fatalities با قیمت های ۳۰ Easy Fatalities با قیمت ۴ دلار و یا ۵ Easy Fatalities با قیمت ۹۹ سنت به فروش می رسند، و با فشردن یک دکمه و بدون زحمت دادن می شود یک Fatalities را به آسانی اجرا کرد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 58 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)

iTunes Match

این قابلیت به شما امکان انتقال آهنگ هایی می دهد که شما با فروشگاه آیتونز خریداری نکردید را به ابر می دهد و این یک راه حل کامل است !
مثلا اگر شما موسیقی های خود را از طریق سی دی و … خریداری کردید و در آیتیونز قرار دادید از طریق این قابلیت می توانید آن ها را در این سرویس ذخیره سازی کنید .
این سرویس به صورت مجانی نیست و شما با پرداخت ۲۵ دلار می توانید این امکان را برای خود فراهم کنید .

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 86 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)

در اینجا میخواهیم به شما آموزش دهیم چگونگی وارد کردن کد گیفت کارت آیتونز در آیپد و آیفون پس از خرید گیفت کارت آیتونز برای این منظور شما ابتدا نیاز به یک اپل آیدی دارید. سرویس ساخت اپل آیدی توسط همین سایت برای شما عزیزان با هزینه مناسب انجام میگیرد.وارد کردن کد در ipad , iphone و ipod touch کمی راحت تر از وارد کردن کد گیفت کارت آیتونز در کامپیوتر است.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 150 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)

Apple ID و اپل آیدی و اکانت آیتونز هرسه یک معنی میدهند و منظور از آنها حساب کابری آیتونز است. Apple ID شامل یک ایمیل و یک پسوورد است . سایت آِی اپل سنتر اقدام به ایجاد سرویس ساخت Apple ID ( اپل آیدی ) کرده است و شما تنها با پرداخت 20 هزار تومان صاحب یک اکانت آیتونز یا همان اپل آی دی خواهید شد که از طریق ایمیل برای شما ارسال میگردد.

شما چرا به ساخت Apple ID یا همان اکانت آیتونز نیاز دارید

جهت خرید نرم افزار ها و بازی های پولی و یا حتی دانلود برنامه ها و بازی های مجانی و Free از فروشگاه آنلاین اپل (iTunes Store) باید از برنامه iTunes استفاده کرد که این برنامه هم نیاز دارد تا شما کد کاربری و رمز عبور مخصوص آیتونز را داشته باشید. منظور از کد کاربری همان اپل آی دی ( Apple ID ) یا اکانت آیتونز است .امروزه بیش تر سرویس ها و خدمات اپل از طریق Apple ID امکان پذیر است. یعنی اگر می‌خواهید از خدماتی مثل Find My iPhone , iCloud و … استفاده کنید، باید  Apple ID داشته باشید همچنین برای استفاده از محصولات اپل بخصوص استفاده از دستگاه‌های iOS مثل آی فون، آی‌ پاد تاچ و آی‌ پد داشتن یک اپل ایدی بسیار مهم و ضروری است .

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 72 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)

در اینجا قصد داریم به شما آموزش دهیم تا پس از خرید گیفت کارت آیتونز چگونه اکانت آیتونز خود را توسط این کد شارژ کرده و از آن استفاده کنید. قبل از هر چیز شما به دو مورد نیاز دارید:

1- اپل آیدی 2- آیتونز

دانلود آخرین ورژن آیتنونز اولین کاری است که باید انجام دهید . آخرین نسخه iTunes را از طریق سایت اپل به صورت رایگان دانلود کرده و بر روی ویندوز نصب نمایید. مک بوک ها به صورت پیش فرض این نرم افزار را دارند. اگر آیتونز پیش از این بر روی سیستم شما نصب شده است نسخه آن را چک بفرمایید تا از به روز بودن آن مطمئن شوید و در صورت نیاز آن را از طریق Apple Software Update به روز رسانی نمایید.

پس از نصب نرم افزار iTunes آن را از دسکتاپ (ویندوز) و یا نوار پایین صفحه در سیستم عامل مک انتخاب کرده و نرم افزار آیتونز را باز و اجرا کنید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 90 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)

مرکز اعلانیه‌های iOS در زمان دریافت یک نوتیفیکیشن از طریق لرزش و صدا به شما اطلاع می‌دهد اما ممکن است این اطلاع رسانی کافی نباشد و نیاز به یک عامل دیگر در هشداردهی حس شود. بعضی از گوشی‌های شرکت بلک‌بری و همچنین گوشی‌های جدید سامسونگ به چراغ ال‌ای‌دی مجهز هستند که در زمان رسیدن پیام یا یک تماس از دست ر فته و یا به طور کلی در زمان دریافت نوتیفیکیشن‌ها از طریق چشمک زدن به شما هشدار می‌دهد.

در iOS و گوشی‌های هوشمند شرکت اپل خبری از چراغ ال‌ای‌دی مخصوص هشدار نیست اما یک قابلیت جایگزین وجود دارد که چه بسا بسیار واضح‌تر و بهتر از چراغ‌ال‌ای‌دی در دیگر گوشی‌های هوشمند به شما اطلاع رسانی لازم را می‌رساند. البته شرکت اپل این قابلیت را مخصوص افراد کم‌شنوا در iOS جای داده است اما به طور کلی ویژگی‌ای بسیار موثر در خبر رسانی از وجود یک پیام جدید یا یک تماس از دست رفته است.

چند روز پیش در مطلب 10 ترفند عالی آیفون که از وجود آن‌ها اطلاع نداشته‌اید، این نکته و ویژگی را ذکر کردیم اما در این مطلب به صورت تخصصی‌تر به شما راهنمایی می‌کنیم که چگونه و از چه طریق این ویژگی را در آیفون خود فعال کنید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 80 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)

آیفون یک ابزار عالی است که در آن می‌توان صد‌ها ویژگی فوق‌العاده را یافت، اما چند ویژگی و ترفند پنهان در آیفون وجود دارد که احتمالا تا کنون شما از وجود آن‌ها خبر نداشته‌اید. در این مطلب 10 مورد از بهترین ترفند ها و راهنمایی‌های آیفون را انتخاب کرده‌ایم و به شما معرفی خواهیم کرد، این چند ترفند به دسترسی آسان و سریع‌تر شما کمک خواهند کرد ، پس با در ادامه با اورژانـــس آِی تـــی همراه باشید ....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 119 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)

به جرئت می توان گفت آیفون 6 و آیفون 6 پلاس یک تغییر شگرف در نگرش تولیدی اپل بود و است . استدلال ما برای این عقیده هم تغییرات ارگونومیک و سخت افزاری و هم تغییرات نرم افزاری این اسمارتفون محبوب است . همینطور که می دانید اپل از زمان ظهور آیفون 4 همچنان در حال تحول بده است و گاهی تغییرات شگرفی را در محصولات خود پیاده کرده است .

مثل اضافه کردن تکنولوژی NFC ، صفحه نمایش بزرگ ، بدنه فوق العاده مستحکم و ضد ضربه ، فناوری توسعه دوربین و در نهایت ios 8 . اما مگر نه اینکه اپل پیشتاز دنیای گجت ها و تکنولوژی است؟ ( حداقل بسیاری بر این باورند ) . پس چرا فکری به حال باطری گجت هایش خصوصا اسمارتفون های محبوبش نمی کند؟ آیا صدای اعتراض میلیون ها کاربر محصولات خودش را نمی شنود؟ هرچند آیفون در طی سال ها از نظر باتری بهبود هایی داشته است اما هنوز هم به چیزی که کاربران را قانع کند دست نیافته است . به لطف سیستم عامل بهینه ios اپل در مدیریت باطری باز هم موفق تر بود و توانست مدیریت باطری بهتری نسبت به اندروید داشته باشد . اما به نظر می رسد در آیفون 6 یک فناوری جدید به کار گرفته شده است . قابلیت شارژ سریع !

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 116
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 116
  • بازدید ماه : 5,733
  • بازدید سال : 21,549
  • بازدید کلی : 595,862
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی