loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 50 جمعه 08 اسفند 1393 نظرات (0)

به نظر شما بزرگ‌ترین و موفق‌ترین فناوری پوشیدنی جهان کدام است؟ دست بند نایکی؟ محصولات سایر برندهای بزرگ؟ پاسخ این سوال برای بسیاری شگفت‌آور خواهد بود. با ما همراه باشید تا با سلطان فناوری‌های پوشیدنی آشنا شوید.

شاید باور این امر سخت باشد که در میان این‌همه نام بزرگ و شرکت‌های غول؛ محصولی با نام fitbit به‌عنوان برترین فناوری پوشیدنی در رده استقبال مشتریان از محصولات محسوب گردد. این محصول در حال حاضر نزدیک به نیمی از کل بازار فناوری‌های پوشیدنی را در اختیار گرفته است و نمی‌توان انتظار داشت که به این زودی شاهد افت این ابزار همراه باشیم.

فیت بیت را می‌توان در رده گجت‌های سلامتی رده‌بندی نمود، این محصول به شکل یک مچ‌بند الکترونیکی، خدمات بسیار خوبی را به کاربران خود ارائه می‌کند و به همین دلیل نیز در آمار به‌دست‌آمده در سال ۲۰۱۴، فیت بیت با دارا بودن نزدیک به پنجاه‌درصد از کل سهم بازار فناوری‌های پوشیدنی، تاج‌وتخت این رده را به نام خود زده است.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 57 جمعه 08 اسفند 1393 نظرات (0)

این روزها کامپیوترهای کوچکی که در اطراف خود می‌بینیم بی‌شمارند اما یکی از عجیب‌ترین آنها Zbox نام دارد که توسط کمپانی Zotac عرضه شده است. این کامپیوتر یا در واقع کره به جای آنکه بدنه باریک و بلند یا حتی مربعی شکلی داشته باشد، شمایل یک کره را دارد.

آنگونه که کمپانی سازنده اعلام کرده است سری کامپیوترهای کروی شکل آن شکل استاندارد جدیدی را در حوزه تولید رایانه تعریف خواهند کرد.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 49 جمعه 08 اسفند 1393 نظرات (0)

این اولین بار نیست که Rockstar games جماعت پی سی گیمر را نادیده می گیرد. تاخیرهای مکرر این کمپانی در عرضه نسخه های کامپیوتری بازی های خود دیگر کاسه صبر طرفداران را لبریز کرده است. با توجه به سابقه راک استار گیمز، خبر تاخیر عرضه GTA5 برای PC تقریبا هیچ کس را غافلگیر نکرد.

این بار تاریخ جدید ارائه بازی ۱۴ آوریل اعلام شده است و این مساله که این بازی قبل از عرضه به بازار کهنه و قدیمی به نظر می آید، بزرگ ترین توهین به طرفدارانی است که منتظر بودند لذت انجام این بازی را روی کامپوترهای شخصی خود تجربه کنند.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 67 جمعه 08 اسفند 1393 نظرات (0)

شرکت پبل امروز از جدیدترین نسل ساعت‌های هوشمند و محبوب خود با نام «پبل تایم» رونمایی کرد.

شرکت «پبل» (Pebble) مدتی قبل خبر داده بود که در سال جدید میلاید سخت افزارها و نرم افزارهای جدیدی معرفی می‌کند. هفته گذشته و پس از قرادادن یک تایمر در وبسایت این شرکت، همگی از معرفی محصول جدیدی توسط این کمپانی خبر می‌داند.

پبل امروز بالاخره از محصول جدید خود با نام «پبل تایم» (Pebble Time) رونمایی کرد. تایم سومین نسل از ساعت‌های این شرکت پس از معرفی «پبل استیل» در سال گذشته میلادی است.

پبل تایم دارای یک طراحی کاملا جدید همراه با یک صفحه نمایش الکترونیکی (e-Paper) رنگی است که برای نخستین بار در یک ساعت پبل به کار می‌رود (مدل های قبلی سیاه و سفید بودند). در این ساعت یک میکروفون نیز گنجانده شده که می‌توان از آن برای پاسخ به پیام‌های دریافتی و یا ضبط یادداشت‌های صوتی استفاده کرد.
ادامه مطلب....
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 75 جمعه 08 اسفند 1393 نظرات (0)

پس از عرضه و معرفی سوکت LGA2011-V3، چیپست جدید برای سیستم های سرور و Workstation هم تحت عنوان چیپست Intel C612 توسط اینتل طراحی و تولید شده است که قابلیت پشتیبانی پردازنده های سروری اینتل یعنی Intel Xeon را دارا می‌باشد، برهمین اساس گیگابایت نیز آخرین نسل مادربرد های سرور مجهز به چیپست C612 خود را  معرفی کرده است.

 مادربرد GIGABYTE MD60-SC0 قابلیت نصب دو پردازنده Xeon و استفاده همزمان از آنها را داراست و میتوان از حداکثر کارایی دو پردازنده Xeon استفاده برد. مدار تغذیه  فوق العاده قدرتمند این مادربرد که ویژه سیستم های سرور و بر اساس پایداری بالا طراحی شده که طول عمر بسیار بالا را تضمین می کند و بدین ترتیب شرایط را برای کارکردن همزمان ۲ پردازنده قدرتمند در مدت زمانی طولانی به خوبی فراهم کرده و در سنگین ترین پردازشها نیز حامی پردازنده ها خواهد بود.

برق مصرفی هر پردازنده توسط یک ورودی برق ۸pin E-ATX تامین میشود پس کاربر برای استفاده از این مادربرد به پاوری نیاز دارد که به کاربر دو خروجی ۸ پین ارائه کرده تا برق مورد نیاز مدار تغذیه ۱۲ فاز ( هر پردازنده ۶ فاز) را تامین کند.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 88 جمعه 08 اسفند 1393 نظرات (0)

مسئله‌ی مربوط به عدم در اختیار داشتن فضای خالی یا همان حافظه‌ی داخلی کافی در دستگاه‌های اندرویدی معضلی است که اغلب کاربران با آن مواجه هستند.

به بیان دیگر عده‌ی کثیری از کاربران در حین استفاده از دستگاه‌های هوشمند اندرویدی خود با مسئله‌ی کمبود فضای ذخیره‌سازی کافی مواجه می‌شوند. ما در این مقاله به توصیف روشی خواهیم پرداخت که با استفاده از آن می‌توانید به راحتی حافظه‌ی داخلی دستگاه خود که تقریبا پر شده است را تاحدی افزایش دهید. البته میزان افزایش این حافظه رابطه‌ی مستقیمی با تعداد برنامه‌ها، بازی‌ها و حجم اطلاعات پنهان ذخیره‌سازی شده در آن‌ها دارد.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 63 جمعه 08 اسفند 1393 نظرات (0)

واتس‌اپ امکان استفاده از ورژن وب نسخه پیام‌رسان محبوب خود را بعد از مرورگر کروم، برای فایرفاکس و اپرا نیز اضافه کرد.

دفعه بعد که خواستید از طریق وب به واتس‌اپ دسترسی پیدا کنید، لزوما به مرورگر کروم نیاز نخواهید داشت.

ماه گذشته واتس‌اپ قابلیت استفاده از نرم افزار مشهور پیام رسان خود را از طریق کامپیوترهای دسکتاپ فراهم کرد. البته این دسترسی از طریق نرم افزار اختصاصی این کمپانی برای کاربران دسکتاپ امکان‌پذیر نشد، بلکه ورژن وب این برنامه برای مرورگرهای اینترنتی فعال شد.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 124 پنجشنبه 07 اسفند 1393 نظرات (0)

همانطور که شاید شما نیز بداند فعلا امکان به روزرسانی ویندوز فون از ویندوز فون ۸ به ویندوز فون ۸٫۱ بصورت مستقیم وجود ندارد در این جا سعی داریم تا شما را با نحوه آپدیت کردن ویندوز فون ۸ آشنا کنیم .

برای آپدیت ویندوز فون ۸ به ویندوز فون ۸٫۱ شما نیاز به یک اکانت مایکروسافت (live,hotmail,..) دارید . اگر چنانچه هنوز اکانت مایکروسافت ندارید ، ابتدا اکانت مایکروسافت خود را در اینجا بسازید . البته حتما شما قبلا این کار را انجام داده اید و در گوشی ویندوز فون خود این اطلاعات را وارد نموده اید . اگر شک دارید که این کار را انجام داده اید یا نه ، کافی است به  setting گوشی خود بروید . در قسمت Emai+Accountوارد شوید . اگر Microsoft Account یا Live را مشاهده می نمایید و در زیر این بخش ها ایمیل خود را مشاهده می نمایید ، شما قبلا این اکانت را ساخته اید . حال اگر اکانت مایکروسافت را دارید شما برای آپدیت ویندوزفون ۸ خود نیاز به یک اکانت دولاپر (Developer) یا توسعه دهنده اپلیکیشن های مایکروسافت دارید . پس ابتدا بایت اکانت خود را به اکانت توسعه دهنده تبدیل کنید . برای این کار چند گام ساده را باید انجام دهید . لازم به ذکر است که اگر شما بخواهید اکانت ارزشمند توسعه دهنده مایکروسافت را داشته باشید باید سالانه ۹۹ دلار هزینه کنید ولی در اینجا ما نیاز به یک اکانت رایگان توسعه دهنده داریم . مراحل زیر را دنبال کنید :

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 1048 پنجشنبه 07 اسفند 1393 نظرات (0)

شما برای استفاده از خیلی امکانات ویندوزفون و سرویس های مایکروسافت مانند دانلود از استور مایکروسافت و یا استفاده از سرویس OneDrive و … به داشتن این اکانت نیازمندید و تقریبا اولین کاری که باید بعد روشن کردن گوشی خود انجام دهید وارد کردن اکانت مایکروسافت به گوشی است. در واقع می توان گفت شما بدون داشتن یک اکانت مایکروسافت در گوشی ویندوز فونی خود از بسیاری از امکانات محروم خواهید بود.

برای ساخت اکانت مایکروسافت فقط کافی است مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 160 پنجشنبه 07 اسفند 1393 نظرات (0)

کمپانیeBay در حالت اماده باش. eBay اعلام کرده که قربانی حمله انفورماتیکی گشته که روی پایگاه داده هایش تاثیر گذارده است. این DataBase معمولا حاوی رمز عبورهای رمزنگاری شده و اطلاعات گوناگون کاربران میباشد. اما با اینهمه اگر انچه که eBay اعلام کرده را بپذیریم, هیچگونه اطلاعات مالی ربوده نشده است.

هر چند که رمز عبورهای ربوده شده با رمزنگاری محافظت میشده اند با اینهمه این سایت به کاربران خود اعلام کرده که هرچه سریعتر رمز عبور خود را تغییر دهند تا دچار مشکل نگردند. همچنین یاداور شده که هرگز نباید از یک رمز عبور برای پلاتفرمهای گوناگون استفاده نمود چون در غیر اینصورت در اینچنین موقعیتی همه انها به خطر میافتند.

از طرفی در رابطه با این خبر پیپال اعلام کرده که ساختارهایش دچار مشکلی نشده اند و بعد از پایان تحقیقات هیچگونه مدرکی که دسترسی و یا فعالیت مخربی را نشان دهد دیده نشده است. این پلاتفرم قید کرده است که داده های مالی مشتریانش رمزنگاری شده و جداگانه ذخیره میشوند و هیچگونه اشتراک اطلاعاتی با فروشندگان و سایتهای بازرگانی که شامل eBay نیز میشود انجام نمیشود.حالا کمپانی eBay از کاربران خود می خواهد جهت امنیت بیشتر رمز عبور خود را تغییر دهند.

اما تغییر رمز عبور در سایت eBay به چه صورت است ؟

 

 

ادامه مطلب....

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 123
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 123
  • بازدید ماه : 5,740
  • بازدید سال : 21,556
  • بازدید کلی : 595,869
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی