loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 86 چهارشنبه 12 فروردین 1394 نظرات (0)

شرکت «نووو» دست به تولید دو دستگاه پوشیدنی برای مادران باردار زده است که اطلاعات مختلفی را از وضعیت چنین ارائه می‌کند.

دوران حاملگی شاید یکی از شیرین‌ترین دوران زندگی یک مادر باشد، اما قطعا دشواری‌هایی را نیز به همراه خواهد داشت. یکی از این دشواری‌ها اطمینان دائمی از سلامت جنین است. کنترل سلامت جنین نیاز به حضور مداوم در مطب پزشک و کنترل خود مادر دارد. اما شاید دستگاه‌های جدیدی که توسط شرکت «نووو» (Nuvo) معرفی شده بتواند نگرانی‌های مادر و نیاز به رجوع پشت سر هم به مطب پزشک را مرتفع کند.نووو دو دستگاه جدید پوشیدنی با نام‌های «ریتمو بیتس» (Ritmo Beats) و «پرگ‌سنس» (PregSense) معرفی کرده که جزئیات متنوعی از وضعیت جنین را در اختیار مادر و پزشک قرار می‌دهد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 81 چهارشنبه 12 فروردین 1394 نظرات (0)

هفته پیش شنیده شد که در اواخر سال میلادی جاری باید منتظر آمدن iPhone 6C باشیم و امروز عکس‌هایی از قاب پشتی آن لو رفته است. این گوشی قرار بود جانشین iPhone 5C باشد که در همایش معرفی iPhone 6 و iPhone 6 Plus باید معرفی می‌شد. شایعات مبنی بر این است که این گوشی قرار است همراه با iPhone 6S و iPhone 6S Plus در پاییز امسال معرفی شود.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 97 چهارشنبه 12 فروردین 1394 نظرات (0)
اگر شما هم در انتظار یکی از کاربران «واتس‌اپ» (WhatsApp) هستید که به شما زنگ بزند و قابلیت تماس صوتی را برای گوشی شما فعال کند، احتمالا دیگر نیازی به انتظار نخواهد بود. واتس‌اپ این قابلیت را با یک آپدیت برای شما آورده است.
از امروز اگر ورژن ۲٫۱۲٫۵ واتس‌اپ را از «گوگل پلی استور» دانلود کنید، ویژگی تماس صوتی رایگان این برنامه پیام‌رسان برای شما فعال خواهد شد. اگر پس از نصب واتس‌اپ را باز کنید با یک تب جداگانه به نام Calls روبرو خواهید شد که در کنار بخش Contacts و Chats قرار گرفته است.
در آخرین گزارش آماری که مربوط به سه ماه پیش است، تعداد کاربران واتس‌اپ به ۷۰۰ میلیون کاربر رسیده است که مطمئنا تا اعلام یک میلیاردی شدن آن زمان چندان زیادی باقی نمانده است. باید دید این برنامه پیام رسان چگونه چنین حجم بالای تماس صوتی را کنترل خواهد کرد.
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 61 چهارشنبه 12 فروردین 1394 نظرات (0)

فیس‌بوک برای تحقق رویای بزرگ مارک زاکربرگ که متصل کردن همه ساکنان زمین به اینترنت است٬ هواپیماهای بدون سرنشینی طراحی کرده که با انرژی خورشیدی کار می‌کنند و می‌تواند اینترنت را به دوردست‌ترین نقاط زمین برسانند.

“مارک زاکربر”٬ بنیان‌گذار فیس‌بوک٬ روز پنج‌شنبه (۶ فروردین٬ ۲۶ مارس) در آستانه برگزاری کنفرانس بزرگ f8 از برداشتن گامی بلند در مسیر تحقق رویای بلندپروازانه‌اش برای رساندن اینترنت به همه ساکنان کره زمین خبر داده است: تامین اینترنت از طریق هواپیماهای بدون سرنشین٬ برای ساکنان مناطق دوردستی که زیرساخت اینترنت ندارند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 88 چهارشنبه 12 فروردین 1394 نظرات (0)

برای دو نسل متوالی «هیلو» (Halo) یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین مجموعه بازی‌های مایکروسافت بوده. مجموعه‌ای که فروش کنسول‌های بازی این شرکت را تضمین ‌کرده است. حالا در حالی که نزدیک به یک سال و نیم از آغاز نسل هشت‌ام می‌گذرد، مایکروسافت تاریخ انتشار قسمت پنج‌ام از مجموعه بازی‌های هیلو را رسما تایید کرده است.

مجموعه بازی‌های هیلو همیشه جزو بهترین‌ها و مهم‌ترین‌ها بوده‌اند. شاید عمده دلیل این اهمیت الگوسازی بی‌نظیر این مجموعه باشد. تا پیش از عرضه‌ی قسمت اول هیلو، سبک اکشن اول‌شخص بر روی کنسول‌های بازی نماینده‌ای نداشت. اما طراحان استودیوی بازی‌سازی «بانجی» ثابت کردند با تغییر استانداردها و الگوها با دسته‌ هم می‌توان عناوین اکشن اول‌شخص را تجربه کرد و قرار نیست ماوس و کیبورد تنها ابزار تجربه‌ی این بازی‌ها باشند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 64 شنبه 08 فروردین 1394 نظرات (0)

اگر شما هم از کابران ویندوز 8.1 هستید می‌توانید با ساخت میانبری جدید بر روی صفحهٔ زمینه کار‌هایتان را سریعتر و ساده‌تر انجام دهید.

برای انجام این کار بر روی فضای خالی صفحه‌ِی زمینهٔ خود کلیک راست کرده پس بر روی New رفته و short cut را انتخاب نمایید.  
 
در نتیجه باز شدن عبارت زیر را عیناً در نوار typ the location the item وارد نمایید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 61 شنبه 08 فروردین 1394 نظرات (0)

به عملیات یکپارچه سازی در دیسک defrag ment کردن، می‌گویند. ویندوز فایل‌ها را به طور دسته به دسته بر روی ساختمان آزاد دیسک می‌نویسد.
 
در این میان ویندوز سعی می‌کند فضاهای مجاور آزاد بزرگ را بر روی دیسک بیابد، یک فایل بزرگ می‌تواند به‌‌راحتی به بیش از ناحیه‌های آزاد موجود بر روی دیسک تقسیم شود، و این زمانی رخ می‌دهد که حجم ناحیه‌های آزاد کم‌تر از حجم فایل است. در اکثر موارد، هر بخشی از یک فایل در مکان‌های مختلفی از دیسک قرار می‌گیرد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 54 شنبه 08 فروردین 1394 نظرات (0)

مواردی که در این نوع لپ تاپ نیاز داریم، عبارتند از:  
 
1-مدت زمان مصرف باتری بالا
مهم نیست تا چه حد برنامه کلاسی تان را با دقت می چینید، روزهایی هست که از صبح تا شب باید در محوطه دانشگاه بمانید و از لپ تاپتان استفاده کنید و این می تواند برای عمر باتری خطرناک باشد. مدل‌هایی که مجهز به نسل چهارم پردازنده های Core شرکت اینتل هستند، کمی گرانترند اما وقتی صحبت از مصرف باتری می شود، این مدل‌ها بسیار کم مصرف تر از دیگر مدل ها هستند. این پردازنده ها را می توان از روی شماره قطعه سری 4000 شان بشناسید، مثل Core i3-44olou

 
2- وزن کم، نیمرخ باریک
تمام روز کلی کتاب و وسیله را این طرف و آن طرف ببرید. یک لپ تاپ سبک و باریک (که در هر کیف شلوغی هم جا می شود)، باعث رفع خستگی می شود. تبلت‌هایی که کیبورد کامل دارند و لپ تاپ ترکیبی که بهترین قابلیت‌های نوت بوک ها و تبلت‌ها را با هم تلفیق کردند، گزینه های پرطرفداری به جای لپ تاپ‌های معمولی‌اند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 115 پنجشنبه 06 فروردین 1394 نظرات (0)

اگر یکی از آن افرادی هستید که روزانه ده‌ها بار قفل گوشی‌تان را باز و بسته می‌کنید، می‌توانید خوشحال باشید که راه‌حلی برای این موضوع پیدا شده است.

به زودی قابلیت خاصی به سیستم عامل اندروید افزوده می شود که به حالت کشف بدن مشهور شده و با استفاده از آن گوشی هوشمند با تشخیص محل قرارگیری خود قفل شده یا از حالت قفل خارج می شود.

به عبارت دیگر اگر گوشیتان در تماس با بدنتان باشد قفل آن به طور خودکار باز می شود و اگر گوشی را بر روی یک صندلی یا میز به حال خود رها کنید شاهد قفل شدن خودکارش خواهید بود. با این روش گوشی آندرویدی از شر مزاحمت های افراد ثالث و دزدها در امان بوده و نیازی به باز و بسته کردن مکرر آن هم نیست.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 84 پنجشنبه 06 فروردین 1394 نظرات (0)

شرکت اپل در رایانه های مک بوک جدید خود از ویندوز هفت پشتیبانی نمی‌کند و لذا کاربران این سیستم عامل یا باید به ویندوز ۸ مهاجرت کنند یا منتظر عرضه ویندوز ۱۰ بمانند.

یک راه دیگر برای این افراد استفاده از نرم افزارهای ثالثی است که برای بصری سازی محیط برنامه های دیگر به کار می روند و می توانند محیط ویندوز ۷ را در مک بوک های تازه ۱۳ اینچی شبیه سازی کنند.

اپل معمولا تنها از یک یا دو نسخه از جدیدترین سیستم عامل های ویندوز پشتیبانی می کند و در سال های گذشته به شیوه هایی مشابه به پشتیبانی از ویندوزهای ایکس پی و ویستا خاتمه داده است.

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 92
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 92
  • بازدید ماه : 5,709
  • بازدید سال : 21,525
  • بازدید کلی : 595,838
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی