loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 52 یکشنبه 12 بهمن 1393 نظرات (0)

اگر تا به حال با استفاده از نقشه‌های دیجیتال می‌توانستید تصاویر بیرونی باستانی کشورهای جهان از جمله اهرام ثلاثه مصر را مشاهده کنید، از این پس می‌توانید با اتصال به اینترنت خود را واقعا در این اماکن حس کنید .

گوگل با ارتقای خدمات نقشه خود تورهای مجازی سفر به اماکن باستانی چند کشور جهان را راه اندازی نموده است. از جمله این کشورها می توان به مکزیک، ایتالیا، هند و اردن اشاره کرد. اما به تازگی نوبت به مصر رسیده تا علاقمندان بتوانند به طور مجازی و با استفاده از رایانه به دهها نقطه باستانی آن سفر کنند و تصاویری با نمای پانوراما مشاهده کنند.

گوگل این هفته تور نمای خیابانی اهرام ثلاثه، مجسمه بزرگ ابوالهول و چند نقطه باستانی دیگر را راه اندازی کرد. همچنین یک نمایشگاه مجازی از تصاویر میراث باستانی مصر نیز از این طریق در دسترس است.

طارق عبدالله مدیر بازاریابی خاورمیانه و شمال آفریقای مصر در این مورد گفته است: ما امیدواریم که کاربران وقت بگذارند و آنچه را که ما هدیه نیل می نامیم مشاهده کنند. گفتنی است قدمت این اهرام به بیش از ۴۶۰۰ سال قبل می رسد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 56 یکشنبه 12 بهمن 1393 نظرات (0)

شما در هنگام ثبت نام در شبکه های اجتماعی با شرایط عضویت در آن ها موافقت میکنید. اما این شرایط شامل چه فاکتور هایی میشوند؟ در اینجا به ۱۰ مورد از عجیب ترین آنها اشاره میکنیم. احتمالا برخی ازآنها برای شما هم جالب خواهند بود! با ما همراه باشید!

۱- فیسبوک اجازه دارد هر گونه که میخواهد از عکس های شما استفاده کند و یا برای تبلیغات از آنها بهره تجاری ببرد.

۲- شما اگر توسط پلیس دستگیر شده باشید حق قانونی استفاده از فیسبوک را ندارید.

۳- در صورتی که ایمیل شما بسته شده باشد (برای مثال بخاطر عدم رجوع به اکانتتان برای مدت طولانی) اکانت شما بصورت خودکار بصورت تعلیق در آمده و به فیسبوک تعلق میگیرد.

۴- کلیه اطلاعات شما شامل مکانتان در سرور های توییتر ذخیره میشود.

۵- شما حق کپی برداری از یک نام کاربری را ندارید. بیش از ۹۰ درصد شباهت سبب بسته شدن اکانت شما میگردد. اهالی توییتر میدانند که اگر ۹۰ دصد به یک اکانت شباهت داشته باشند اکانتشان معلق میگردد.

۶- شما در اینستاگرام حق انتشار محتوای جنسی ندارید.

۷- اگر اینستاگرام از ایده های شما استفاده سود اور بکند شما در آن حقی ندارید.

۸- اد کردن کسی که نمیشناسید در LinkedIn جرم محسوب میشود.

۹- حق تبلیغات در سرویس اینستگرام از نظر فنی ممنوع است.

۱۰- دروغ گفتن به طرفداران توسط صاحبان اکانت های وریفای شده جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 64 یکشنبه 12 بهمن 1393 نظرات (0)

اچ‌تی‌سی HTC One (M8) را در شش رنگ چشم‌نواز به بازار ایران عرضه کرد تا علاقه‌مندان بتوانند گوشی خود را از میان دسته‌ای از رنگ‌های متنوع از قبیل آبی متالیک، قرمز مخملی، صورتی ملایم، در کنار رنگ‌هایی همچون طلایی کهربایی، نقره‌ای یخین و خاکستری مفرغین انتخاب کنند.
اچ‌تی‌سی نه‌تنها گوشی HTC One (M8) را در رنگ‌های مختلف هماهنگ با سلیقه‌های متفاوت عرضه کرده است بلکه با خرید هر دستگاه تلفن هوشمند HTC One (M8) تا آخر مهرماه ۱۳۹۳ یک قاب گوشی DOT View رایگان را نیز اهدا می‌کند.
نیراج ست مدیر بازاریابی اچ‌تی‌سی در خاورمیانه و آفریقا گفت: «پرچمدار تحسین‌شده تلفن‌های هوشمند ما که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، اکنون با ارایه گروهی از رنگ‌های متنوع، ابعاد جدیدی از انتخاب را در اختیار خریداران قرار داده است؛ رنگ‌ها را نباید دست‌کم گرفت. انتخاب نوع تلفن هوشمند رویکرد شما را در زندگی به نمایش می‌گذارد و در همان حال، رنگ گوشی صورت ناگفته‌‌ای از شخصیت شماست، تا به همه کسانی که با شما ملاقات می‌کنند شناخت کاملی از شخصیت‌تان بدهد؛ صورتی معرف ظرافت و خلاقیت، آبی معرف اطمینان و آرامش و قرمز معرف نشاط و طراوت. با هر روحیه‌ای، یکی از رنگ‌های HTC One (m8) برای انعکاس هر آنچه شما هستید وجود دارد.»

گوشی HTC One (M8) ،‌ مجهز به خبرخوان HTC BlinkFeed است تا به وسیله قابلیت اسکرول کردن طبیعی برای خلق تجربه‌ای راحت در دسته‌بندی خبرهای اجتماعی تصویر کامل‌تری از هر موضوع ایجاد کند. بهینه‌سازی باتری نیز باعث شده این گوشی ۴۰ درصد بیشتر از HTC One(M7) شارژ بماند و در وضعیت آماده به کار (standby) توانایی حفظ شارژ تا دو هفته را با فعال‌سازی حالت ذخیره زیاد انرژی (Extreme Power Saving Mode) داشته باشد.
یکی دیگر از امکاناتی که به گوشی HTC One(M8) افزوده شده، هماهنگی با Fitbit است، که کاربران را به فعالیت‌های بدنی در راستای افزایش سلامت و تندرستی علاقه‌مند می‌کند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 37 یکشنبه 12 بهمن 1393 نظرات (1)

مقامات شرکت سامسونگ از مسئولان قضایی در کره جنوبی خواسته اند تا در مورد خرابکاری عمدی شرکت ال جی قبل از برگزاری نمایشگاه فناوری IFA در آلمان تحقیق کنند .

سامسونگ مدعی است ال‌جی ماشین لباسشویی پیشرفته این شرکت را به طور عمدی تخریب کرده و به شهرت و اعتبارش در نمایشگاه آلمان لطمه وارد کرده است.

شرکت های بزرگ فناوری در ماه های اخیر علاوه بر عرضه تبلت ها و گوشی های هوشمند به طراحی و بازاریابی لوازم خانگی قابل کنترل با استفاده از برنامه‌های همراه و قابل اتصال به اینترنت روی آورده اند و رقابت شدیدی در این زمینه میان آنها در جریان است.

 

 

بقيه در ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 62 یکشنبه 12 بهمن 1393 نظرات (0)

همزمان با عرضه گوشی‌هایی که از ضبط تصاویر ویدیویی با دقت (۱۰۸۰p (1920×1080 پشتیبانی می کنند، عرضه کارت حافظه‌های اس دی با ظرفیت بالا نیز ضروری گشته است .

به همین منظور شرکت سن دیسک برای اولین بار کارت حافظه اس دی با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت را روانه بازار کرده است.

این کارت حافظه Extreme Pro SDXC UHS-I نام دارد و در حال حاضر پرظرفیت ترین کارت حافظه ای است که توسط یک شرکت سخت افزاری طراحی و روانه بازار شده است.

سن دیسک در سال ۲۰۰۳ برای اولین بار کارت حافظه هایی با ظرفیت ۵۱۲ مگابایت عرضه کرده بود و حال با عرضه این کارت حافظه‌ها ظرفیت آنها را هزار برابر افزایش داده است. سرعت نگارش اطلاعات بر روی این کارت های حافظه به ۹۰ مگابایت بر ثانیه می رسد. همچنین سرعت قرائت فایل های ویدیویی از روی این کارت های حافظه برابر با ۹۵ مگابایت بر ثانیه است.

در حال حاضر قیمت این کارت حافظه بسیار بالا بوده و علاقمندان برای خرید آن باید ۸۰۰ دلار پرداخت کنند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 57 یکشنبه 12 بهمن 1393 نظرات (0)

برای اولین بار، کاربران قادر به نصب صفحه کلید سفارشی بر روی محصولات اپل خواهد بود .

در نسخه جدید سیستم عامل آی او اس ۸ کمپانی اپل به کاربر اجازه ساخت صفحه کلید ثالث را می دهد همچنین به توسعه دهندگانی مانند Swype و SwiftKey اجازه می دهد تا صفحه کلید محبوب آندروید را برای این سیستم عامل طراحی کنند.

پس از انتشار آی او اس ۸ بلافاصله می توان در فروشگاه App اپل برنامه های مختلف شبیه ساز شده آندروید را مشاهده و استفاده کرد. برای اضافه کردن یک صفحه کلید جدید:

 

 

بقيه در ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 119 یکشنبه 12 بهمن 1393 نظرات (0)

وای فای توسط ابزارها و برنامه های بسیار زیادی پشتیبانی می شود. از کنسولهای بازی گرفته تا تلفنهای هوشمند. همینطور تقریبا همه سیستم عاملها هم از وای فای پشتیبانی می کنند. سازمان Wi-Fi Alliance بعد از آزمایش و بررسی به ابزارهای وای فای اعتبارنامه وای فای Wi-Fi Certified می دهد. همه دستگاه هایی که این اعتبارنامه را داشته باشند قابلیت اتصال به همدیگر را دارند، فرقی هم نمی کند که چه شرکتی سازنده دستگاه باشد. هر وسیله ای که قابلیت اتصال به وای فای را داشته باشد و اعتبارنامه Wi-Fi Certified را دریافت نموده باشد می تواند به هر اکسس پوینتی که اعتبارنامه وای فای را دریافت کرده وصل شود. دستگاه هایی که اعتبارنامه را دریافت کرده اند با قرار دادن نشان اعتبارنامه بر روی بسته بندی مشخص می شوند.

می‌توان گفت امنیت شبکه بی‌سیم(وای-فای) نسبت به شبکه سیمی پایین‌تر است؛ زیرا:

 

 

بقيه در ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 56 یکشنبه 12 بهمن 1393 نظرات (0)

یکی از کارآمدترین و کم‌خرج‌ترین ابزارهای بازاریابی، فرستادن ایمیل برای مشتریان بالقوه و مشتریان کنونی است .

تعداد کمی از ابزارها و مجاری بازاریابی، اینچنین ارزان و پاسخگو هستند. یک نکته ساده، اهمیت این روش جلب و حفظ مشتری را به شما نشان می‌دهد و آن تعداد ایمیل‌های دریافتی در میل باکس شماست که از طرف مشتریان بالقوه و آنهایی که از خریدشان راضی‌اند برایتان فرستاده شده است. اگر ایمیل‌های ارسالی این کسب و کار مفید نبود که صاحب و بازاریاب آن، اینقدر ایمیل دریافت نمی‌کرد! دلایلی هست که نشان از مزایا و منافع گوناگون ارسال ایمیل‌های فروش دارند. تعدادی از آنها را در زیر می‌خوانیم: چه برف ببارد، چه باران و تگرگ بیاید، ایمیل در هر حال می‌رسد! چه خواب باشید، در تعطیلات به سر ببرید و چه مشغول کار باشید، پیام‌های فروشتان، در غیاب خودتان، ارسال خواهند شد و مخاطبان بازار هدف آنها را دریافت خواهند داشت. و ایمیل‌ها مانند نمایندگان کسب و کارتان، برای شما کار می‌کنند و بهترین نمایش فروش را برای مخاطبان اجرا می‌نمایند. یکی از راههای اتلاف وقت در پروسه بازاریابی اینست که در یک زمان، فقط یک مشتری بالقوه را مخاطب قرار داده تنها کالاها و خدماتتان را به او عرضه کنید. در این حالت فقط یک شانس فروش‌ هست ولی ایمیل‌ها می‌توانند یک کسب و کار را به هزاران نفر معرفی کنند و این کار تعداد فروش و درآمدتان را بالا برده روند رشد کارتان را هموار و تسریع خواهد نمود. ایمیل‌های فروش مخاطبان حقیقی کسب و کارتان را به شما می‌شناسانند.

 

 

بقيه در ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 80 یکشنبه 12 بهمن 1393 نظرات (0)

گوگل نسخه تازه‌ای از فروشگاه همراه خود موسوم به گوگل پلی را راه اندازی کرده تا کاربران و برنامه نویسان راحت‌تر به خدمات مورد نظرشان دسترسی داشته باشند .

در نسخه ۶٫۱ این برنامه تلاش شده تا سازگاری آن با نسخه های مختلف آندروید و از جمله نسخه ۲٫۲ و نسخه های جدیدتر تضمین شود.

سروییس گوگل پلی ۵ که در ماه جولای راه اندازی شده بود حاوی به روزرسانی های متعدد برای سرویس های درایو، والت و کروم کست شرکت گوگل بود و در نسخه ۶٫۱ گوگل پلی هم به روزرسانی های مختصری رخ داده است.

برنامه نویسان هم در نسخه جدید می توانند برنامه های خود را راحت تر تست و آزمایش کنند. همچنین نسخه ای تازه از برنامه گوگل فیت در نظر گرفته شده است. گوگل فیت از نظر کارکرد شباهت زیادی با برنامه اپل هلث دارد و برای ثبت و ارسال اطلاعات مربوط به سلامت و تست های ورزشی به کار گرفته می‌شود.

ارتقای رابط کاربری گوگل درایو و برخی تغییرات در طراحی این برنامه و همین طور عرضه بازی های به روز شده از جمله تغییراتی است که در گوگل پلی ۶٫۱ به چشم می‌خورد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 78 یکشنبه 12 بهمن 1393 نظرات (1)

شرکت چینی زد تی ای هم با عرضه یک فبلت ۵٫۷ اینچی به جمع شرکت های فعال در زمینه تولید این محصول نوظهور پیوست .

این فبلت که ZMAX نام دارد با فناوری نسل چهارم موسوم به LET سازگاری دارد. باتری بزرگ ۳۴۰۰ میلی آمپری و قیمت ۲۵۲ دلاری در صورت عقد قرارداد دو ساله با اپراتور تی – موبایل از جمله ویژگی های این محصول است.

 نمایشگر با دقت ۱۲۸۰ در ۷۲۰، پردازشگر چهار هسته ای و ۱٫۲ گیگاهرتزی Qualcomm Snapdragon 400، سیستم عامل آندروید ۴٫۴ ، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی که با استفاده از کارت میکرو اس دی تا ۳۲ گیگابایت قابل افزایش می باشد، از جمله ویژگی های این قبلت است.

 ZMAX مجهز به یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۱٫۶ مگاپیکسلی در جلو برای تهیه عکس های سلفی است. شرکت زد تی ای امیدوار است با عرضه این فبلت بتواند حضور مناسبی در بازار فناوری آمریکا داشته باشد.

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 189
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 189
  • بازدید ماه : 5,806
  • بازدید سال : 21,622
  • بازدید کلی : 595,935
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی