loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 51 دوشنبه 31 فروردین 1394 نظرات (0)

چینی ها دل خوشی از گوگل ندارند و شاید به همین دلیل باشد که تصمیم گرفتند بسیاری از کالاها و خدمات آن را با محصولات خود جایگزین نمایند که از آن جمله می توان به Baidu اشاره نمود؛ جستجوگری که به عنوان جایگزینی برای سرچ گوگل مورد استفاده قرار می گیرد.

حالا به نظر می رسد که شرکت مورد بحث تصمیم گرفته قدم به عرصه رقابت پوشیدنی ها بگذارد منتها به جای Android Wear قصد دارد پلتفرم مخصوص به خود را بسازد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 65 دوشنبه 31 فروردین 1394 نظرات (0)
 اکثر افراد برای تامین امنیت رایانه خود اقدام به رمزگذاری بر روی ویندوز رایانه می کنند و این رمز عبور را به قدری قدرتمند می دانند که می تواند امنیت اطلاعات آن ها را در برابر نفوذ افراد غیر مجاز تامین کند.اگر این گونه فکر می کنید کاملا در اشتباه هستید زیرا باگ های مختلفی در انواع ویندوزها وجود دارد که افراد غیر مجاز می توانند با استفاده از این باگ ها به آسانی رمز عبور تعیین شده را دور بزنند و به اطلاعات شما دسترسی پیدا کنند. در جهانی که یک کودک هفت ساله می تواند با استفاده از شبکه بی سیم یک لپ تاپ را هک کند، موضوع امنیت را باید جدی گرفت، البته سطح امنیتی مهم است و باید با استفاده از راهکارهای مختلف ضریب امنیتی رایانه خود را افزایش دهید.حال در ادامه قصد بررسی باگ های امنیتی رمز ورود به رایانه را داریم و راهکارهایی را برای افزایش امنیت رایانه به شما معرفی می کنیم.
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 67 دوشنبه 31 فروردین 1394 نظرات (0)

برای افزایش سرعت دسترسی به پیامک ها، ایمیل ها، تماس ها و ... در گوشی اندرویدی خود در حالت قفل می توانید از این نرم افزار Lock Booster استفاده کنید، برنامه بستری را فراهم می کند تا به صورت مستقیم موارد ذکر شده را مشاهده کنید ، برای دانلود برنامه به ادامه مطلب مراجعه کنید...

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 124 دوشنبه 31 فروردین 1394 نظرات (0)

مزرعه داری و مدیریت مزرعه کار ساده ای نیست اما بسیار لذت بخش است. هیچ چیزی نمی تواند جایگزین حس زیبای کاشتن یک گل، مراقبت از آن و سپس تماشای زیبایی اش شود. مزرعه شادی یک بازی اندرویدی ایرانی است که از گیم پلی و گرافیک عالی بهره می‌برد، این بازی در سبک مدیریت منابع ساخته شده است و وظیفه شما کمک به سهراب است تا مزرعه‌اش را مدیریت کند و با پرورش محصولات مختلف، برای مزرعه درآمد زایی کند ، برای دانلود بازی به ادامه مللب مراجعه کنید...

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 159 یکشنبه 30 فروردین 1394 نظرات (0)

اینستاگرام یک شبکه‌ی اجتماعی موبایلی است که وب‌سایت آن تنها قابلیت نمایش فیدها را دارد و شما برای ارسال عکس یا ویدئو در این شبکه‌ی اجتماعی، مجبور به استفاده از اپلیکیشن آن هستید. Gramblr نرم‌افزاری رایگان برای ویندوز و مک است که به شما این امکان را می‌دهد تا از طریق کامپیوتر، قادر به پست دادن در اکانت اینستاگرام خود باشید.

اینستاگرام را به جرات می‌توان محبوب‌ترین و پراستفاده‌ترین شبکه‌ی اجتماعی در ایران دانست که با توجه به امکان دسترسی آزاد به آن، رقیبان بزرگتر خود یعنی فیسبوک و توئیتر را، حداقل در ایران پشت سر گذاشته است به‌طوری که از معمولی‌ترین فرد تا بازیگران و حتی مقامات دولتی در این شبکه‌ی اجتماعی حضور پررنگی دارند.

برای دانلود برنامه به ادامه مطلب مراجعه کنید.....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 158 یکشنبه 30 فروردین 1394 نظرات (0)

در این مقاله آموزشی از اورژانس آی تی یاد خواهید گرفت تا چطور از کارت‌های اعتباری مترو یا اتوبوس، به عنوان برچسب‌ NFC استفاده کنید و از قابلیت NFC گوشی خود بهره‌مند شوید. با اورژانـــس آی تــی همراه باشید.

NFC‌ها یکی از جدیدترین روش‌های اتصال و برقراری ارتباط است که بر خلاف بلوتوث و وای‌فای با هدفی جز انتقال اطلاعات ساخته شده است. NFC‌ها بیشتر در اتصال دو ابزار الکترونیکی به کار می‌روند. برای مثال شما می‌توانید اطلاعات کارت بانکی خود را در گوشی ثبت کنید و در هنگام خرید، به جای کشیدن کارت خود در دستگاه کارتخوان، تنها گوشی خود را نزدیک آن کنید تا بدون نیاز به وارد کردن رمز عبور یا... پرداخت خود را انجام دهید. که البته همان‌طور که می‌دانید فعلا در داخل ایران، این روش پرداخت به کار گرفته نشده است. اما اگر بخواهیم ساده‌ترین مثال را برای شما بزنیم باید به کارت‌های مترو و اتوبوس اشاره کنیم. با کمک این کارت‌ها، تنها کافی است تا هنگام عبور از گیت‌های ورودی مترو، یا هنگام سوار شدن اتوبوس، کارت خود را روی اسکنر آن قرار دهید تا با شنیدن صدای بوق کوتاهی، اعتبار لازم از کارت شما کم شود. این امر نیز به کمک NFC‌ها انجام می‌شود که دستگاه اصلی آن یعنی NFC Reader در گیت‌های ورودی مترو جاگذاری شده است و برچسب‌های آن نیز که به NFC TAG معروف هستند و وظیفه‌ی ذخیره‌ی اطلاعات شما را برعهده دارند نیز در کارت‌های شما قرار دارند. به طوری که با گذاشتن کارت روی NFC Reader‌ گیت‌های مترو یا اتوبوس، بین کارت شما و دستگاه، ارتباطی لحظه‌ای برقرار می‌شود و از اعتبار موجود در حساب شما، مبلغ لازم را کم می‌کند ، برای دانلود برنامه به ادامه مطلب مراجعه کنید...

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 86 شنبه 29 فروردین 1394 نظرات (0)

پروازهای خطوط هوایی در کشورهای مختلف در کنار امکاناتی که برای مشتریان خود فراهم می‌کنند، استفاده از سرویس اینترنت پر سرعت را نیز برای مسافران ایجاد کرده‌اند. اما ارائه‌ی این سرویس مهم با چالش‌های مختلفی مواجه است. شرکت‌های فعال در زمینه ارتباطات در حال ارائه‌ی راه‌حل‌های گوناگون برای حل این چالش‌ها هستند. در این میان یک شرکت به نام کی‌متا (Kymeta) آنتن مخصوصی را طراحی کرده‌ است تا کیفیت سرویس اینترنت پر سرعت را در داخل پروازهای هواپیمایی بهبود بخشد.

آنتن‌دهی ضعیف و کیفیت پایین اینترنت وای‌فای یکی از آزاردهنده‌ترین مشکلات پرواز در هواپیما به شمار می‌رود که حتی بدتر از نبود اینترنت در هواپیما است. شما با هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید امیدوار هستید تا با پیام "صفحه‌ی مورد نظر در دسترس نیست" در مرورگر اینترنت خود مواجه نشوید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 65 شنبه 29 فروردین 1394 نظرات (0)

کاربران و طرفداران ایسوس که با محصولات این شرکت به خوبی آشنا هستند، می‌دانند که مادربوردهای این شرکت همانند سایر محصولات ایسوس در گروه‌های مختلفی طبقه بندی شده و در این میان نیاز کاربران نقش قابل توجهی را ایفا می‌کند. قطعات و تجهیزات به کار رفته در مادربوردهای سری TUF ایسوس از کیفیت و جزئیات ویژه‌ای برخوردار هستند که آنها را در رده مادربوردهای سرور قرار می‌دهد و همین امر نشان دهنده ثبات، پایداری و اطمینان پذیری آن‌هاست. ایسوس به تازگی مادربورد جدیدی از سری TUF با مدل Trooper B85 را معرفی کرده که این مادربورد با کیفیت بالا و قابلیت تحمل شرایط سخت ساخته شده است. Trooper B85 TUFدر رده مادربوردهای سرور قرار می‌گیرد و پایداری و طول عمر بالای دستگاه را تضمین می‌کند. مادربورد TUF Trooper B85 ایسوس توسط مهندسین گروه TUF طراحی و ساخته شده است و به عنوان یک مادربورد رده سرور به مدت 5 سال ضمانت شده است.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 79 شنبه 29 فروردین 1394 نظرات (0)

امروزه برنامه‌های ارتباطی به طور کامل وارد زندگی ما شده‌اند و دیگر نمی‌توان شخصی را یافت که از این برنامه‌ها استفاده نکند. ولی این برنامه‌های مشهور همچون لاین، وایبر و واتس‌اپ سازندگانی خارجی دارند و از نظر امنیت اطلاعات نمی‌توان به آن‌ها اعتماد کامل کرد؛ بر این اساس بسیاری از افرادی که در ادارات کار می‌کنند و امنیت اطلاعات شخصی برای آن‌ها مهم است، در استفاده از این راه‌های ارتباطی محروم هستند.

برنامه نویسان خوش ذوق و فعال ایرانی برای پر کردن خلاء پیام‌رسان‌های ایرانی یا شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر تلفن همراه، دست به ساختن برنامه‌های زیادی زده‌اند که هر کدام مزیت و معایب خود را دارند ولی در کل می‌توان گفت ارزش امتحان کردن را داشته و روند رو به رشدی را طی می‌کنند. در این مقاله به بررسی چند نمونه خوب و شناخته شده می‌پردازیم، بدیهی است بسیاری از اپ‌های ارتباطی ایرانی وجود دارند که ما در این لیست آن‌ها را نداریم پس از خوانندگان محترم درخواست می‌شود در صورت وجود اپ‌های بهتر به ما خبر بدهند تا آن‌ها را در این لیست بگنجانیم.

توجه: ممکن است تعداد دوستانی که این اپ‌ها را استفاده می‌کنند بسیار پایین باشد ولی اگر ما از این اپ‌ها حمایت کنیم، مسلما روز به روز بهتر شده و می‌توانند به راحتی جایگزین نمونه‌های خارجی شوند. در ضمن دقت کنید که هیچ‌گونه تبلیغی برای قرار گرفتن در این لیست وجود ندارد و تنها تعداد نصب بالاتر معیار ما بوده است .

برای دانلود برنامه ها به ادامه برنامه مراجعه کنید....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 186 شنبه 29 فروردین 1394 نظرات (0)

ویندوز 8.1 یکی از بهترین و روان‌‌ترین ویندوزهای تاریخ به شمار می‌رود و البته مزایای بسیار زیادی دارد که یکی از آن‌ها پشتیبانی زبان فارسی است.

در این مطلب قصد داریم به شما فارسی سازی اپلیکشن‌های مترو و یا حذف کردن آن‌ها را بدهیم، پس با ادامه مطلب همراه شوید!

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 174
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 174
  • بازدید ماه : 5,791
  • بازدید سال : 21,607
  • بازدید کلی : 595,920
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی