loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 65 چهارشنبه 20 اسفند 1393 نظرات (0)

بندهای اپل واچ نقش مهمی در شخصی سازی این ساعت ایفا خواهند کرد. اپل در کنار ارائه قیمت ساعت اصلی، قیمت بندهای تولیدی خود برای آن را نیز منتشر کرد.

اگر می‌خواهید برای اپل واچ خود یک بند اضافه نیز بخرید باید پول زیادی برای آن صرف کنید. قیمت بندهای عرضه‌شده توسط اپل برای گجت پوشیدنی‌اش از ۴۹ دلار برای لاستیک ترکیبی (Synthetic Rubber) آغاز می‌شود و تا ۴۴۹ دلار برای مدل Link Bracelet افزایش پیدا می‌کند.

قیمت این بندها برای مدل‌های ۳۸ و ۴۲ میلی‌متری اپل واچ تفاوتی ندارند. انواع این بندها به همراه قیمت آن‌ها را در زیر می‌بینید:

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 64 سه شنبه 19 اسفند 1393 نظرات (0)

در مراسم امروز تیم کوک اعلام کرد که CarPlay در ۴۰ خودروی جدید امسال ارائه خواهد شد و جالب توجه ترین نکته این خبر در استفاده از عبارت “تمامی کمپانی‌های بزرگ به استفاده از آن علاقمند هستند” بود.

این گفته شاید اندکی باورپذیر نباشد، چون به عنوان مثال تویوتا خبر داده که به پلتفرم نرم افزاری خود متکی خواهد بود. اما به هر حال ظاهرا اپل در مذاکرات با شرکت‌های بزرگ چنان موفق بوده که از چنین عبارتی در تبلیغ این پلتفرم نرم افزاری خودرو استفاده کند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 60 سه شنبه 19 اسفند 1393 نظرات (0)

در مراسم ویژه‌ی محصولات شرکت اپل (Apple Event) که هم اکنون در حال بر گذاری است؛ از قابلیت پخش برنامه‌های شبکه بسیار محبوب HBO روی تلویزیون‌های اپل رونمایی شد.

در گذشته این امر تنها با خرید اشتراک مخصوص امکان پذیر بود. هزینه‌‌ی سرویس مذکور ۱۴٫۹۹ دلار است. همچنین در جریان برگزاری مراسم، مدیر آمل شبکه HBO، از جدیدی‌ترین تریلر محبوب‌ترین سریال تلویزیونی جهان یعنی Game of Thrones رو نمایی کرد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 57 سه شنبه 19 اسفند 1393 نظرات (0)

سیستم عامل ویندوز گزینه‌ای به نام HomeGroup دارد که با استفاده از آن هر کاربری می‌تواند رایانه‌ها و پرینترهای خود را از طریق یک شبکه خانگی به یکدیگر متصل کند، اما این گزینه از گوشی‌ها و تبلت‌ها پشتیبانی نمی‌کند به این معنا که امکان اتصال گوشی یا تبلت از طریق یک شبکه وای‌فای خانگی به رایانه وجود ندارد. خوب حالا اگر بخواهید فایلی را از گوشی‌تان به رایانه یا بالعکس منتقل کنید باید از راه‌های ابتکاری خودتان مثل وصل کردن آنها با یک کابل یو‌اس‌بی یا از این قبیل اقدام کنید. اما راه بهتری هم هست: AirDroid

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 51 سه شنبه 19 اسفند 1393 نظرات (0)

چند ماه پیش بود که کمپانی اپل از اولین ساعت هوشمند خود پرده برداشت و آن را اپل واچ نامید اما در این مدت این ساعت هوشمند روانه بازار نشد و تنها برخی توسعه دهندگان به آن دسترسی داشتند و اپل وعده داده بود که به‌زودی کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند.

در این مدت اپل توانست از طریق توسعه دهندگان اپلیکیشن‌های مختلفی را برای اسمارت واچ خود تولید کند و اکنون به‌طور رسمی این ساعت دوباره معرفی و تاریخ عرضه و سایر مشخصات آن اعلام شد. امروز کمپانی اپل یک کنفرانس خبری داشت که در طی آن برخی محصولات جدید این شرکت معرفی شدند و اطلاعاتی نیز از اپل واچ منتشر شد.

 

از آنجایی که اپل واچ نیز همانند سایر ساعت‌های هوشمند برای کار کردن نیاز به اسمارت فون (آی‌فون) دارد پس اپل امروز با انتشارنسخه جدید iOS توانست همگام سازی بهتری را بین این دو دستگاه ایجاد کند و اکنون تمام کاربران آی‌فون می‌توانند اسمارت فون خود را به نسخه جدید به‌روز کنند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 77 سه شنبه 19 اسفند 1393 نظرات (0)

شرکت بیمه ایران در یک همکاری بین بخشی با ایرانسل، اقدام به راه‌اندازی بستری برای انتخاب وفعال سازی پوشش بیمه‌ای تمامی اقشار جامعه از طریق تلفن همراه کرد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، براساس این طرح که برای اولین بار در ایران به مرحله اجرا گذاشته شده، تمامی مشترکان سیم‌کارت‌های ایرانسل می‌توانند در نوروز امسال تنها با پرداخت 1820 تومان که شامل هزینه بیمه‌نامه و هزینه تراکنش است، بیمه‌نامه حوادث نوروزی را برای خود و هریک از مشترکان ایرانسلی و غیرایرانسلی فعال کنند.

بر اساس این گزارش، فعال‌سازی نخستین سرویس مشترک صنعت‌های بیمه و مخابرات کشور، تا 5 فروردین 1394 با شماره‌گیری کد دستوری ویژه #999* امکان‌پذیر است و بیمه‌شدگان در هنگام بروز هرگونه حادثه از 100 میلیون ریال پوشش بیمه‌ای برخوردار خواهند بود. پس از انجام تراکنش موفق توسط کارت‌های عضو شبکه شتاب، بیمه نامه صادر شده و این امر از طریق پیامک به اطلاع مشترک می‌رسد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 123 سه شنبه 19 اسفند 1393 نظرات (0)

گم شدن اسمارت فون یکی از دغدغه‌های اصلی کاربران است که روزانه نیز به میزان زیادی اتفاق می‌افتد. با گران شدن روز افزون اسمارت فون‌ها این مشکل نیز افزایش پیدا می‌کند و تقریبا تبدیل به یک دغدغه در بین کاربران شده است و از آن جایی که بیشتر افراد بر روی اسمارت فون خود قفل و پسورد می‌گذارند پس برای یابنده اسمارت فون نیز در حقیقت میسر نیست تا شماره تماس شما را پیدا کند و یا به مخاطبان شما دسترسی پیدا کند و برای بازگرداندن گوشی شما اقدامی را انجام دهد.

اما از آن جایی که هیچ چیزی در اندروید غیر قابل دسترس نیست پس این امکان نیز وجود دارد که شما برخی اطلاعات را در صفحه قفل گوشی قرار دهید تا در صورت گم شدن گوشی یابنده بتواند آن را دوباره به شما از طریق آن اطلاعات باز گرداند.

انجام این کار چندان هم سخت نیست اما کاربران تازه کار می‌توانند از طریق آموزش زیر که بر روی اندروید 5.0 انجام شده است از این ترفند مطلع شوند پس با اورژانس آی تی همراه باشید......

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 115 سه شنبه 19 اسفند 1393 نظرات (0)

مدیر عامل اپراتور دوم تلفن‌همراه گفت: از بهمن‌ماه تعرفه بسته‌های اینترنتی این اپراتور به حالت قبل بازگشته است.

علیرضا قلمبر دزفولی در جمع خبرنگاران از بازگشت تعرفه برخی بسته‌های اینترنتی این اپراتور به حالت قبل در ایام دهه فجر خبر داد و اظهار داشت: تعرفه اکثر بسته‌ها شامل بسته‌های پرمصرف ایرانسل به قیمت قبلی بازگشته است و قیمت برخی بسته‌‌ها که تغییر نکرده بود نصف شد.

*اعلام نظر مثبت شرکای ایرانسل برای بورسی شدن

مدیرعامل اپراتور دوم تلفن‌همراه درباره واگذاری سهام ایرانسل در بورس گفت: در جلسه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات شرکای ایرانسل ورود پیدا کردند و اعلام کردند که به دلیل فراهم نبودن شرایط عرضه سهام در سال ۹۳ برنامه در سال ۹۴ نسبت به انجام مقدمات بورسی شدن اقدام می‌کنند. آغاز مقدمات بورسی شدن اوایل تیر ماه قید شده، زیرا معمولا جلسات مجمع‌ها و سال مالی شرکت‌ها در تیر ماه است.

وی ادامه داد: بورسی شدن مقدماتی دارد از جمله تبدیل شدن از سهامی خاص به سهامی عام که شرکا اعلام کرده‌اند برنامه واگذاری از تیر و مرداد ماه خواهد بود.....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 84 سه شنبه 19 اسفند 1393 نظرات (0)

با افزایش استقبال از هدست‌های واقعیت مجازی، این ابزار نوظهور برای طراحان بازی‌های ویدیویی، به یک کسب و کار واقعی مبدل شده است.

هفته گذشته تحولی اساسی در این زمینه رخ داد و یک فروشگاه آنلاین برای خرید و وفروش برنامه های قابل نصب بر روی این هدست ها راه اندازی شد. فروشگاهی که یادآور نمونه های مشابه موجود برای کاربران گوشی های اندرویدی و آیفون است.
پیش بینی می شود در آینده شاهد طراحی بازی هایی باشیم که صرفا بر روی این هدست ها قابل نصب و اجرا هستند و این امر تجربه‌ای بی همتا از اجرای سه بعدی بازی ها را در اختیار کاربر قرار می دهد که خود را به طور کامل در محیط رخ دادن رویدادهای بازی ویدیویی احساس می کند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 71 سه شنبه 19 اسفند 1393 نظرات (0)

اپل آپدیت جدیدی از iOS را نیز امروز منتشر کرد. کسانی که قصد خرید اپل واچ را دارند، به ابزار موجود در این آپدیت نیازمند خواهند بود.

امروز اپل iOS 8.2 را با پشتیبانی از اپل واچ منتشر می‌کند. این آپدیت اگرچه کوچک است، اما ابزاری به همراه دارد که کاربران اپل واچ به آن نیاز خواهند داشت.....

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 180
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 180
  • بازدید ماه : 5,797
  • بازدید سال : 21,613
  • بازدید کلی : 595,926
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی