loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 66 شنبه 29 فروردین 1394 نظرات (0)

بعضی وقت ها که با قبض یا هزینه سیم کارت خود بابت برقراری تماس، ارسال پیامک و استفاده از اینترنت مواجه می شویم، تعجب می‌کنیم و همیشه به خود می‌گوییم باید حجم مصرفی خود در امور مختلف را مدیریت کنیم اما همیشه این امر بی فایده و کم تاثیر است ، برای دانلود برنامه به ادامه مطلب مراجعه کنید ....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 52 شنبه 29 فروردین 1394 نظرات (0)

شرکت رکون اینسترومنت عینک هوشمند Recon Jet را برای ورزشکاران و به خصوص دوندگان و دوچرخه سواران روانه بازار کرده است.

این عینک مجهز به حسگرهایی است که می تواند تمامی داده های بیومتریک و اطلاعات مربوط به محیط اطراف را برای کاربران به نمایش درآورد.

علاقمندان همچنین می توانند این عینک را به گوشی هوشمندشان متصل کنند و از آن برای عکاسی و تهیه تصاویر ویدیویی، ارسال و دریافت اطلاعات متنوع، یافتن دوستان و اعضای خانواده در محیط های مختلف و … استفاده کنند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 54 شنبه 29 فروردین 1394 نظرات (0)

پس از مدت‌ها انتظار، نسخه‌ی پنجم از سیستم‌عامل اندروید موسوم به لالی‌پاپ با رام «سیانوژن ۱۲» (Cyanogen OS 12) برای گوشی هوشمند وان‌پلاس شرکت وان عرضه شد.

بر اساس قولی که مدیر شرکت سازنده‌ی وان پلاس به کاربران خود داده است، این بروز رسانی برای تمامی کاربران این محصول در دسترس خواهد بود. بعد از تاخیر نا مشخص در عرضه‌ی سیانوژن ۱۲، این رام همراه با طراحی متریال و بر پایه‌ی طراحی ظاهری جدید این شرکت عرضه شده است.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 60 جمعه 28 فروردین 1394 نظرات (0)

 

درحالیکه مرورگر Safari به صورت پیش‌فرض توسط طیف وسیعی از کاربران دستگاه‌های مجهز به iOS مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما برخی از افراد بنا به نیازشان از مرورگرهای دیگری نظیر گوگل کروم بهره می‌برند. اگر شما هم از جمله کسانی هستید که از این مرورگر در آی‌دیوایس خود استفاده می‌کنید، خبر خوبی برای شما داریم. گوگل این اپلیکیشن را برای سیستم عامل یاد شده بروزرسانی کرده و قابلیت‌هایی مانند پشتیبانی از ویجت و افزونه‌ها را به آن اضافه کرده است.

بگذارید با ویجت شروع کنیم؛ اگر کاربران ویجت کروم را به مرکز اعلانات (Notification Center) دستگاه خود اضافه کنند، قادر خواهند بود تا از این طریق اقدام به باز کردن یک تب جدید کرده و یا از قابلیت جستجوی صوتی بهره ببرند. این امکان برای کاربرانی که از اپلیکیشن‌های زیادی استفاده می‌کنند و می‌خواهند دسترسی سریع‌تری به کروم داشته باشند، می‌تواند بسیار مفید باشد ، برای دانلود برنامه به ادامه برنامه مراجعه کنید....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 55 جمعه 28 فروردین 1394 نظرات (0)

امروز گوگل صفحه کلید جدید دست‌خط محور خود که Google Handwriting Input نام دارد را برای دستگاه‌های اندرویدی عرضه نمود.

صفحه کلید جدید گوگل که ابزاری برای ورود متن به صورت دست‌خط است با تمامی دستگاه‌هایی که اندروید 4.0.3 به بالا را اجرا می‌کنند، سازگاری دارد و از هر دو نوع دست‌خط تحریری و کتابی به ۸۲ زبان مختلف، پشتیبانی به عمل می‌آورد. احتمالا اینکار برای ساده سازی سیستم کنونی است تا صفحه کلیدی مجزا برای زبان‌های دست‌خط محور ایجاد شود. در ادامه با برخی از ویزگی‌های اصلی این ابزار آشنا می‌شویم:

یک مکمل کاربری برای تایپ لمسی یا ورودی صوتی

روشی بسیار جالب برای درج شکلک‌های emoji با کشیدن نقاشی

مفید برای زبان‌هایی که نوشتن در صفحه کلیدهای استاندارد در آن زبان‌ها مشکلاتی به همراه دارد

قابل اجرا بر روی تمامی تلفن‌های هوشمند و تبلت‌هایی که اندروید 4.0.3 به بالا را اجرا می‌کنند

اگر فکر می‌کنید، دست‌خط شما خوب نیست، این صفحه کلید را امتحان کنید و خواهید دید که می‌تواند شما را متقاعد کند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 101 جمعه 28 فروردین 1394 نظرات (0)

چندی پیش، هارد پر سرعت سیلیکون پاور، مدل V80 را برایتان بررسی کردیم و این بار قصد داریم تا مدل جدیدتر یعنی V85 را برای شما معرفی نماییم. سیستم‌های کامپیوتری تنها به استفاده‌های شخصی یا بازی محدود نمی‌شوند. برخی از سیستم‌ها با هدف خاص ساخته شده که یکی از آن‌ها ذخیره سازی صحیح و بدون اشکال اطلاعات و رسیدن به حداکثر اطمینان خاطر از کارایی سیستم ذخیره سازی در کنار انتقال اطلاعات با سرعت بالا است (این کاربرد می‌تواند شخصی بوده یا به یک مرکز ذخیره داده‌ها مربوط باشد).

در ادامه با اورژانـــس آی تـــی همراه باشید ....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 109 جمعه 28 فروردین 1394 نظرات (0)

ماه گذشته زمانی که لنوو به طور رسمی وایب شات را معرفی کرد، اعلام داشت که این هندست ماه ژوئن آغاز بکار می‌کند. وایب شات معرفی شده دارای صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی بود، ولی وجود نسخه جدیدی از آن با صفحه 5 اینچی و اچ‌دی نیز از سوی مرکز صدور گواهینامه برای تجهیزات مخابرات چین تایید شده است. شماره مدل این دستگاه نیز از سوی همین مرکز Lenovo Z90 اعلام شده است.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 85 جمعه 28 فروردین 1394 نظرات (0)

همیشه در حوزه الکترونیک محصولات باریک و ظریف طرفداران بسیار زیادی دارند و کاربران نیز سعی می‌کنند تا بیشتر به سوی چنین محصولاتی بروند که باعث می‌شود دستگاه زیبا و شیک باشد و برای استفاده نیز اغلب خوش دست‌تر هستند. در زمینه اسمارت فون‌ها نیز این موضوع بیشتر اهمیت پیدا می‌کند و کاربران اغلب دوست داران به‌سوی اسمارت فون‌های باریک اندام بروند.

البته تقاضا‌های کاربران چندان هم برای کمپانی‌های تولید کننده اسمارت فون آسان نیست. زیرا برای ساخت اسمارت فون‌های باریک اندام و با حاشیه صفحه نمایش کم سختی‌های بسیار زیادی را تحمل می‌کنند. اکنون در این مقاله تصمیم داریم به اسمارت فون‌هایی بپردازیم که با وجود اندازه بزرگشان بسیار باریک هستند و می‌توانند محصولات بسیار خوبی برای کاربری‌های مالتی مدیا باشند. گفتنی است که محصولات این لیست به ترتیب ضخامت از باریک‌ترین به ضخیم‌ترین طبقه بندی شده‌اند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 112 جمعه 28 فروردین 1394 نظرات (0)

ممکن است اندروید محبوب‌ترین سیستم‌عامل تلفن‌های هوشمند در دنیا باشد، اما نمی‌توان گفت که هر تکنولوژی محبوبی، خالی از عیب و نقص است. بسیاری از تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های اندرویدی غالباً با عمر متوسط باطری‌، روند رو به نزول سرعت و کارایی، صداهای اطلاع‌رسان نه‌چندان جذاب و همچنین موارد آزاردهنده دیگری همراه هستند که باعث نارضایتی کاربران‌شان می‌شوند. اما  به علت انعطاف‌پذیر بودن سیستم‌عامل گوگل، برای هر مشکلی یک راه‌حل وجود دارد. در ادامه مطلب 12 مشکل عمده اندروید به همراه روش حل آن‌ها را آموزش خواهیم داد.در این مقاله تلاش شده تا به شما کاربران عزیز در هر چه بهتر‌نمودن سیستم‌عامل اندرویدیتان یاری رساند. لطفا نظرات و تجربیات خود در استفاده از راهکارهای این مقاله یا راهکارهای مشابه خودتان در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.با اورژانـــس آی تـــی همراه شوید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 60 جمعه 28 فروردین 1394 نظرات (0)

حتما برای شما نیز اتفاق افتاده است که اسمارت فون گران قیمت خود را در یک جایی گذاشته باشید و پس از مدتی ندانید که کجاست! این یک رویداد تلخ است که در صورت پیدا نشدن گوشی این ماجرا تلخ‌تر نیز می‌شود. زیرا تنها در صورت گم شدن تلفن همراه شما در کنار موضوع مالی موضوعات دیگری نیز پیش می‌آیند. چون در حال حاضر ما اطلاعات بسیار زیادی را نظیر فیلم، عکس، پیام و… بر روی اسمارت فون خود داریم که نباید به دست سایر افراد بی‌افتند. اما دنیای تکنولوژی قدرتمندتر از رویداد‌های این چنینی هستند و ما اکنون روشی را در کنار شما فرا خواهیم گرفت که از طریق آن بتوانیم اسمارت فون گم شده خود را پیدا کنیم.

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 175
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 175
  • بازدید ماه : 5,792
  • بازدید سال : 21,608
  • بازدید کلی : 595,921
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی