loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 91 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)

نسخه 8.3 سیستم iOS ویژگی جدید نسبتا فوق العاده ای برای نرم افزار پیام رسانی اش به همراه می‎آورد یعنی فیلترسازی لیست گفتگوها. معنای این حرف این است که در عوض اینکه برای گفتگوها در نرم افزار پیام رسانی تنها یک “صندوق پیام” داشته باشید، این صندوق پیام به دو تب یعنی: بخش پیام ها و تماس‎های عادی و تماس‎ها و پیامک‎های فیلتر شده تبدیل می شود.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 89 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)

حتما تا به حال برای شما اپلی ها زیاد پیش اومده که بخواهید دو آیفون را با هم در یک کامپیوتر سینک (Sync) کنید و نتونستید؛ برای مثال میخواهید روی یک آیفون فقط برنامه بریزید و روی آیفون دیگر فقط آهنگ بریزید و نمیخواهید بخش های دیگر آیفون پاک بشه…اما می دونید چطور میشه این کار رو خیلی راحت و شیک انجام داد؟ در حالیکه دیگر بخش های هر دو کاملاً مجزا و خصوصی باقی بمونند و سینک نشوند؟ با این پست از اپل سنتر همراه باشید

امروزه، اسمارت فون ها و تبلت های متنوعی در سراسر جهان هستند که هر کدوم هم از سیستم عامل خاصی استفاده می کنند. در این بین، iOS بی اغراق یکی از خود مختار ترین سیستم های عاملی هست که به چشم دیدم! که البته آپدیت اون ها کاملاً مستقیم صورت می پذیره، رسانه های خریداری شده میتوانند بدون دخالت مستقیم iTunes دانلود و بازدانلود بشوند و غیره و غیره که این بخش ها مطمئناً به خود کاربران بر می گردد که باید با اتصال به رایانه و تبادل اطلاعات تمامی نیاز های رسانه ای خود را برطرف سازند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 111 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)

آیا تا بحال به این مشکل بزرگ برخورد کرده‌اید که آیفون همه تماس‌ها را بلافاصه به پیام‌گیر صوتی متصل کند و تماس‌های مهم را از دست بدهید؟ این موضوع و این مشکل بزرگ ما را به این واداشت تا آموزشی در مورد راه‌حل‌ رفع آن برای شما تهیه کنیم. گاهی اوقات به دلایل نا مشخص در iOS 7 آیفون ناگهان بعضی یا همه تماس‌ها را به سرویس پیامگیر متصل می‌کند و شما را از تماس برقرار شده بی‌خبر می‌گذارد.

Missed-Calls-iPhone-720

خوشبختانه راه‌حل آسانی برای رفع این مشکل وجود دارد. در ابتدا کنترل سنتر را از پایین صفحه نمایش به سمت بالا بکشید و مطمئن شوید که گزینه Do Not Disturb که شکل آن هلال ماه است، فعال نباشد. البته اگر فعال باشد در نوار بالایی نوتیفیکیشن سنتر با همان علامت نیمه ماه وجود دارد. اگر این گزینه روشن است از کنترل آن را غیر فعال کنید.

Half-moon-iphone-calls-voicemail

این دلیل اصلی است که آیفون تماس‌ها را مستقیم به پیامگیر صوتی متصل می‌کند و شانس جواب دادن آن‌ها را از شما سلب می‌کند. در واقع زمانی که Do Not Disturb فعال باشد، تماس‌ها و هشدار‌های دریافتی بی‌صدا می‌شوند و آیکون ماه نیمه در استاتوس بار ظاهر می‌شود.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 1549 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)

بسیاری از ما در هنگام مصاحبه‌ها یا کلاس‌های مهم و یا شنیدن یک موسیقی جالب اقدام به ضبط صدا می‌کنیم. برنامه ضبط صدای آیفون Voice Memo بسیار کارآمد و ساده و همراه با ویژگی‌های است که در طول کار‌های روزمره ما نیاز داریم. البته بعد از اینکه آن صدا را ضبط کردیم قصد پاک کردنش را نداریم و همچنین نمی‌خواهیم حجم زیادی از حافظه دستگاه را پر کند، پس ممکن است به یک محل در دسترس دیگر فایل را منتقل کنیم. راه اینکار سینک کردن و انتقال آن فایل ضبط شده به آیتونز و سپس پاک کردن فایل و خالی کردن فضای بیشتر است.

اما اگر نمی‌دانید که چطور باید این یادداشت‌های صوتی را از آیفون به کامپیوتر خود انتقال دهید و همچنین نمی‌دانید پس از انتقال، این فایل به کجا سینک می‌شود، ما این راهنمای آموزشی را برای شما فراهم کرده‌ایم…

انتقال فایل‌های صوتی از آنچه فکر می‌کنید بسیار راحت‌تر است. برای کل این فرآیند نیاز است که آیفون را به آیتونز وصل کنید و راه زیادی بعد از نمانده است. به صورت چند قدم به ترتیب ما نحوه انجام این کار را می‌نویسم و به شما نشان می‌دهیم که چگونه یادداشت‌های صوتی را از طریق برنامه voice memos به آیتونز وارد کنید. ذکر این نکته لازم است که فرآیند انجام اینکار در ویندوز و مک یکسان است و تفاوتی بین این دو سیستم عامل در انجام اینکار وجود ندارد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 85 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)

اگر زمانی پیام هرزی در قالب یک iMessage دریافت کردید، می‌توانید آن را به عنوان یک پیام بی ارزش به اپل گزارش دهید.

پیام‌های اسپم iMessage

در حالی که همیشه قادر به گزارش پیام‌های هرز iMessage بودید، اکنون هم می‌توانید با مراحل کمتری این کار را در iOS 8.3 یا نسخه‌ای بالاتر انجام دهید. گزارش این پیام‌های هرز به اپل کمک می‌کند تا حساب‌های اسپمر را از روی سرورهای خود حذف کرده و iMessage را به محلی بهتر تبدیل کنند. به منظور گزارش یک پیام iMessage به عنوان پیامی بی ارزش مراحل زیر را دنبال کنید:

در نظر داشته باشید تنها زمانی گزینه‌ای برای علامت دار کردن پیام‌های بی ارزش خواهید دید که آن پیام یک iMessage باشد، یعنی درون حباب‌های آبی رنگ نمایش ‌یابد. حباب‌های سبز یا همان اس ام اس‌های معمولی این گزینه را ندارند. اگرچه به طور کلی می‌توانید هم iMessage و هم پیامک‌های معمولی را مسدود کنید. بنابراین اگر با پیام‌های درون حباب‌های سبز رنگ هم مشکل دارید، این مطلب را دنبال کنید تا روش مقابله با برقراری هر گونه ارتباطی از طرف یک مخاطب خاص را بیاموزید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 61 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)

چندروز قبل، یک مدیر ارشد اجرایی از یک کمپانی” نرم‎افزار امنیتی” در یک مقاله مهمان چنین می‎گوید که اپل باید پذیرای-حدس می‎زنید چی باشد؟- ” نرم‎افزار امنیتی” باشد.

درست نظیر آخرین بار، کل این قضیه به نوعی خود خدمتی (یعنی به منظور برآورده سازی اهداف شخصی خود نویسنده است) است و ارزش این را ندارد به آن توجه شود. اما چون هر دفعه که چیزی نظیر این قضیه در سطح اینترنت منتشر می‎شود، خوانندگان نگران با ما تماس می‎گیرند، باید بعضی از این ایجاد کنندگان ترس (افرادی که سعی می‎کنند نسبت به یک چیز خاصی نوعی هشدار عمومی یا ترس در عموم ایجاد کنند) را مجدد مورد خطاب قرار داد.

این مدیر ارشد اجرایی با این گفته شروع می‎کند که صاحبین دستگاه‎های آیفون و آیپد به اندازه کافی در رابطه با امنیت دستگاه‎های خود با وجود “اخبار همیشگی” که از هک و نفوذ‎های امنیتی به صورت آنلاین وجود دارد، نگران نیستند. شاید این امر بخاطر این باشد که این “اخبار همیشگی” مربوط به طیف وسیعی از مشتریان iOS نمی‎شوند، یعنی افرادی که جیل بریک انجام نمی‎دهند، از فروشگاه‎های غیرمطمئن فروش اپلیکیشن خرید نمی‎کنند یا اپلکیشن‎های غیر مطمئن را قبول نمی‎کنند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 147 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)

متاسفانه حذف کردن اتفاقی برنامه های مهم برای خیلی از ما رخ داده است ، میخواهیم در این پست به شما بگوییم که اینجا نقطه پایان آن برنامه نیست و نرم افزاری وجود دارد که به شما اجازه می دهد فایل های حذف شده را بازیابی کنید . یکی از نرم افزار های محبوب در اندروید DiskDigger می باشد ، یک برنامه ای است که چندین فرمت از جمله .jpg,،.png, و .mp4 از حافظه داخلی و خارجی بازیابی می کند .

می دانیم که از دست دادن اتفاقی برخی عکس ها و ویدیو ها چقدر دردناک است اما باید این را در نظر بگیرید که محدودیت از نظر فرمت وجود دارد و امیدواریم به زودی این محدودیت نیز رفع شود. در این پست به شما آموزش می دهیم که چگونه برخی فایل های خود را توسط این نرم افزار بازیابی کنید.

قبل از شروع پست دستگاه خود را روت کنید اگر روت نشده است ، نرم افزار DiskDigger به سطح پایینی از دسترسی به خافظه برای بازیابی اطلاعات نیاز دارد.

در ادامه با آموزش مراحل ریکاوری و بازیابی با  اورژانــــس آی تـــی  همراه باشید....


ریکاوری و بازیابی عکس ها و ویدیوهای پاک شده در اندروید

نسخه : 1.7.3.1637

حجم فایل : 377 کیلو بایت

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 57 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)

این روزها تلفن های هوشمند همراه با امکانات تصویر برداری بی نظیری ارائه می شوند و به نوعی نیاز ما به دوربین ها را مرتفع می کنند، با این همه در برخی موارد مجبورید از سوژه ای که فاصله زیادی با شما دارد عکس بگیرید و اینجاست که دوربین های کامپکت سونی به کمک تان خواهند آمد.

این شرکت از دو محصول تازه خود به نام های Cyber-shot HX90V و WX500 پرده برداشته که در واقع دو دوربین کوچک ببین و بگیر مجهز به لنز Zeiss Vario-Sonnar T* هستند و زوم اپتیکالی برابر با ۳۰x و زوم دیجیتال ۶۰x دارند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 55 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)

بر اساس این خبر سری گوشی‌های اکسپریا زد Dual، اکسپریا زد وان، اکسپریا زد وان کامپکت و اکسپریا زد آلترا از امروز نسخه جدید اندروید آب‌نبات چوبی را دریافت می‌کنند و دارندگان گوشی‌های سری اکسپریا T2 و اکسپریا C3 نیز می‌توانند از هفته آینده به اندروید آب‌نبات چوبی ارتقا دهند. البته گفتنی است دریافت این آپدیت به لحاظ زمانی در مکان‌های جغرافیایی مختلف با اپراتور ارائه دهنده سرویس متفاوت است، ولی به هر حال به نسخه جدید به‌روز رسانی خواهند شد. گویا سونی کمر همت بسته و قصد دارد سیستم عامل تمام گوشی‌های هوشمند خود را به‌روز کند، انتظار می‌رود تا چند هفته دیگر سری اکسپریا زد این شرکت که شامل محصولات اکسپریا زد، اکسپریا ZL، اکسپریا ZR و تبلت اکسپریا زد است به آب‌نبات چوبی ارتقا یابد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 69 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)

شنیده‌اید که می‌گویند “حواس نمونده واسه آدم”؟ تمامی ما هر از چند گاهی برخی چیز‌ها را که گاها حیاتی هستند فراموش می‌کنیم و در زمانی که دیگر وقتش گذشته به خاطر می‌آوریم و تقریبا دیگر نمی‌توان کار کرد. اما ما در این مقاله تصمیم داریم تا حواستان را به آی‌فونتان بسپاریم. شاید این موضوع عجیب باشد اما واقعیت دارد. ما در این مقاله کاری خواهیم کرد که آی‌فونتان بگوید “عزیزم یادت نره‌ها!” (البته نه دیگه در این حد).

این سیستم عامل ویژگی‌ای دارد که شما با فعال کردن آن می‌توانید یاد آوری‌های خود را هوشمند‌تر سازید. به این صورت که اگر شما به مکان خاصی رفتید هشدار مورد نظر نمایش داده شود و این کار نیز از طریق بخش موقعیت یابی دستگاه انجام می‌شود ، پس در ادامه با اورژانـــس آی تــی همراه باشید ....

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 5,661
  • بازدید سال : 21,477
  • بازدید کلی : 595,790
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی