loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 102 دوشنبه 18 اسفند 1393 نظرات (0)

استودیوی بازی آمازون اعلام کرده که چهار بازی را برای کاربران سیستم عامل iOS اپل طراحی کرده که دو مورد از این بازی‌ها کاملا جدید هستند.

این چهار بازی عبارتند از Lost Within، Til Morning’s Light، Tales From Deep Space و To-Fu Fury.

Tales From Deep Space

عرضه بازی‌های آمازون برای کاربران اپل

عرضه بازی‌های آمازون برای کاربران اپل

عرضه بازی‌های آمازون برای کاربران اپل

آمازون می‌گوید بازی‌های یاد شده از کیفیت و روند مناسبی برخوردارند و ارتقای گرافیکی و روند داستان گویی در آنها برای جلب نظر کاربران تغییر کرده است.

شرکت آمازون که زمانی تنها در زمینه فروش کتاب و محصولات فرهنگی فعال بود، امروزه دامنه فعالیت خود را گسترش داده و به اقداماتی همچون طراحی و فروش گوشی اختصاصی همراه موسوم به فایرفون و همین طور تولید بازی های ویدیویی روی آورده است. بازی های این شرکت علاوه بر سازگاری با آیفون و آی پد با گوشی فایرفون خود این شرکت هم سازگاری دارد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 76 دوشنبه 18 اسفند 1393 نظرات (0)

مایکروسافت هشدار داده که کاربران سیستم عامل ویندوز هم در خطر حملات ناشی از آسیب‌پذیری فریک هستند؛ مشکلی که جهان فناوری را به دردسر انداخته است.

آسیب پذیری یاد شده باعث می شود داده های کاربران در زمان اتصال به سایت های مختلف به سرقت رود و حریم شخصی کاربران در معرض خطر قرار بگیرد. پیش از این تصور می شد مشکل یاد شده تنها مربوط به رایانه های مک و همین طور مرورگرهای کروم و فایرفاکس است. اما ظاهرا دامنه ان گسترده تر از حد تصور است.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 68 دوشنبه 18 اسفند 1393 نظرات (0)

با همه گیر شدن استفاده از خودروهای هوشمند بدون نیاز به راننده در آینده شاهد ایجاد فرصت‌های شغلی جدید و درآمدزایی چند صد میلیارد دلاری در سال خواهیم بود.

بررسی های موسسه تحقیقاتی McKinsey & Company نشان می دهد که استفاده از چنین خودروهایی تصادفات رانندگی را تنها در آمریکا تا ۹۰ درصد کاهش می‌دهد و به سرنشینان انها امکان می دهد از زمان آزاد شده برای انجام کارهای مفیدتری در مقایسه با رانندگی استفاده کنند.

نکته قابل تامل اینکه این کاهش ۹۰ درصدی به معنای صرفه جویی ۱۹۰ میلیارد دلاری در هزینه های درمانی و خدماتی و … خواهد بود. زیرا از آسیب دیدن خودروها و افراد و صرف وقت و هزینه برای درمان آسیب دیدگان تصادفات در بیمارستان ها جلوگیری خواهد شد.

 آزاد شدن دست و پا و ذهن رانندگان می تواند هر سال تا ۵٫۵ میلیارد دلار درآمد دیجیتال برای اقتصاد آمریکا به ارمغان بیاورد. اگر این امر باعث شود که سرنشینان خودروهای هوشمند در مجموع ۲۵ دقیقه را به خرید آنلاین اختصاص دهند درآمد حاصل شده به ۱۴۰ میلیارد دلار بالغ خواهد شد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 45 دوشنبه 18 اسفند 1393 نظرات (0)

شرکت اپل اختراع جدیدی را به ثبت رسانده و به دنبال یافتن روش های خاصی برای ضدآب کردن محصولات برقی مانند آیفون است.

در اختراع انحصاری این شرکت به روش‌های خاصی برای جلوگیری از نفوذ آب به اجزای داخلی محصولات الکترونیک و عایق بندی آنها اشاره شده است.

این شرکت همچنین نوعی پوشش خاص آب گریز طراحی کرده که در نوع خود منحصر به فرد است. نکته جالب این است که با استفاده از این پوشش تنها یک تا ۱۰ میکرون به ضخامت کل گوشی افزوده می‌شود که به هیچ وجه برای کاربران محسوس نیست. بنابراین در شیوه بسته بندی آیفون و دیگر تولیدات اپل نیز تغییر خاصی ایجاد نمی شود.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 52 دوشنبه 18 اسفند 1393 نظرات (0)

شاید هر روز برنامه لاین را برای انجام مکالمات صوتی و ارسال پیام‌های صوتی مورد استفاده قرار دهید. ولی آیا از میزان موفقیت آن در دنیا نیز خبر دارید؟

اپلیکیشن «لاین» (LINE) که نخستین بار در کشور ژاپن به محبوبیت رسید، در یکی دو سال گذشته موفقیت خارق العاده‌ای را در نه تنها در کل آسیا که در کل دنیا تجربه کرده است. این برنامه مانند «واتس‌اپ» مکالمه رایگان و ارسال پیام متنی از طریق اینترنت را امکان‌پذیر می‌کند.

اخیرا «بیزینس اینسایدر» مصاحبه ای با «جینی هان»، مدیر بخش اروپا آمریکای لاین ترتیب داده و در آن اطلاعات بسیار جالبی از محبوبیت این برنامه در دنیا منتشر کرده است. به گفته هان آمار کلی لاین بدین شکل است:

•    لاین هر روز ۱٫۷ میلیون کاربر جدید به لیست کاربران پیشین خود اضافه می‌کند.
•    در مجموع ۵۶۰ میلیون کاربر ثبت‌نام‌کرده در لاین به ثبت رسیده است.
•    تنها در آمریکا ۲۵ میلیون کاربر به ثبت رسده است.
•    لاین هم اکنون در ۲۳۰ کشور دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد.
•    هر روزه ۱۳ میلیارد پیام از طریق لاین ارسال می‌شود.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 62 دوشنبه 18 اسفند 1393 نظرات (0)

شرکت سیسکو اعلام کرد، شرکت EE که بزرگترین اپراتور شبکه های موبایل در انگلستان می باشد از فناوری Cisco Small Cells برای بهبود سرویس مشترکین تجاری خود استفاده خواهد کرد.

فناوری و راهکار Cisco Small Cells برای شرکت های کوچک، متوسط و بزرگ مناسب می باشد.این فناوری به مشترکین تجاری تضمین آنتن دهی کامل را می دهد. نصب Cisco Small Cells آسان بوده و Cell های مختلف به طور هوشمندانه با یکدیگر پوشش کامل محیط را فراهم خواهند کرد.
آقای Rakesh Murria، مدیر محصول شرکت EE گفته است: “ما همواره تلاش کرده ایم تا با اقدام های جدید بتوانیم بهترین کیفیت و پوشش را برای مشتریان خود در انگلستان فراهم نماییم. این فناوری سیسکو وضعیت آنتن دهی را در ساختمان ها با ابعاد مختلف، از کوچک تا بزرگ، بهبود خواهد بخشید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 64 دوشنبه 18 اسفند 1393 نظرات (0)

گفته می شود شرکت اپل در حال طراحی آی پد ۱۲٫۹ اینچی برای کاربران تجاری و حرفه ای است و همزمان با رونمایی با ساعت اپل در روزهای آینده در این مورد نیز اطلاع رسانی خواهد کرد.

برخی منابع خبری هم می گویند اگر چه به زودی در مورد ویژگی‌های این تبلت اطلاع‌رسانی خواهد شد، اما بعید است تا قبل از پاییز سال آینده شاهد فروش گسترده‌اش باشیم. این شرکت امیدوار است نمایشگر بزرگ این تبلت و همین طور برنامه‌ها و سرویس های متنوع آن برای افراد حرفه‌ای آنان را راضی کند. پشتیبانی از کابل یو اس بی بزرگترین مزیت آیپد جدید خواهد بود. اصرار اپل بر عدم پشتیبانی از کابل یو اس بی از جمله نقاط ضعف آیپد از نظر برخی صاحبان مشاغل بوده است. در این آیپد از فناوری USB 3.0 پشتیبانی خواهد شد که ۱۰ برابر سریع تر از پرت های یو اس بی فعلی است. لذا انتقال داده ها از این طریق هم به سرعت انجام می شود. میزان فروش تبلت‌های آیپد اپل در ماه های اخیر کاهش قابل توجهی داشته وبه نظر می رسد این ابتکار عمل تازه با هدف مقابله با این روند صورت گرفته باشد. ظاهرا این شرکت برای افزودن برخی برنامه‌های کاربردی در محیط های اداری به آی پد مذاکراتی با آی بی ام به عمل آورده است.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 60 دوشنبه 18 اسفند 1393 نظرات (0)

تازه‌ترین به روزرسانی برای اندروید ۵ یا لالی پاپ در راه است و ممکن است طی ساعات آینده عرضه شود.

در این نسخه به روزشده برخی مشکلات بزرگ نسخه ۵ اندروید برطرف گردیده است. یکی از این مشکلات مربوط به حفره هایی در تنظیمات و همین طور رابط کاربری آندروید است. علاوه بر این با نصب این به روزرسانی ها عملکرد کلی سیستم عامل به میزان قابل توجهی بهبود می یابد. پیش از این گفته می شد که اندروید ۵٫۱ قرار است در ماه فوریه عرضه شود، اما این کار عملا یک ماه به تاخیر افتاد. اگر چه گوگل هنوز رسما در این زمینه اطلاع رسانی نکرده، اما با تایید موضوع از سوی منابع خبری نزدیک به آن تردیدی در این زمینه باقی نمانده است. سیستم عامل آندروید پرطرفدارترین سیستم عامل در میان کاربران گوشی ها و تبلت هاست.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 50 دوشنبه 18 اسفند 1393 نظرات (0)

شاهین‌های صحرایی گروه جدیدی از حملات اینترنتی مخرب در خاورمیانه هستند که موجبات اقدامات جاسوسی در منطقه را فراهم کرده‌اند.

مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه ای (ماهر) در گزارشی اعلام کرد: شاهین‌های صحرایی گروه جدیدی از حملات اینترنتی مخرب در خاورمیانه است. این گروه، از ابزارها و تکنیک های بومی خود در جهت اجرای حملات بهره می‌برند. اولین اقدامات این گروه در سال ۲۰۱۱ مشاهده شده و گروه مذکور اولین آلودگی خود را در سال ۲۰۱۳ اجرا کرد و در پایان سال ۲۰۱۴ و اوایل ۲۰۱۵ نیز این گروه بسیار فعال بوده است. قربانیان این حملات در چه مناطقی قرار دارند؟ بیش از ۳۰۰۰ قربانی در حدود ۵۰ کشور شناسایی شده که بیشتر آنها در فلسطین، مصر، رژیم صهیونیستی و اردن قرار داشته اند. چه کسانی قربانی حملات هستند؟ این حملات چندین دسته از قربانیان را مورد هدف قرار داده اند : سازمان های دولتی و نظامی، حوزه های سلامت، مبارزه با پولشویی، موسسات مالی و اقتصادی، موسسات تحقیقاتی و نیروگاهی و … نحوه آلودگی قربانیان به چه صورتی بوده است؟ نویسندگان بدافزار از تکنیک های متنوع و روش های مهندسی اجتماعی جهت ارسال فایلهای آلوده به قربانیان استفاده کرده‌اند

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 61 جمعه 15 اسفند 1393 نظرات (0)

گوگل سابق بر این گفته بود که encryption یا رمزگذاری کل حافظه ی تلفن همراه را در اندروید ۵، به شکل پیش فرض، فعال خواهد کرد؛ اما گویا به تازگی نظر مدیران مانتین ویو در این خصوص تغییر نموده است.

کاربران اندروید اگرچه همچنان می توانند این قابلیت را در منوی Setting فعال نمایند اما این کار، بر خلاف گفته ی سابق گوگل، در اندروید ۵ به شکل پیش فرض انجام نخواهد گرفت. 

 

گوگل در این خصوص گفته است: «به دلیل ضعف بسیاری از دستگاه های ساخته شده توسط همکاران سخت افزاری ما، هنوز نمی توانیم این امکان را به شکل پیش فرض در بسیاری از موبایل ها به انجام رسانیم. اگرچه، ما به امنیت کاربران خود اهمیت بسیاری می دهیم و سیستم رمزگذاری ما، قادر است تا این امنیت را برای آنها به شکل کامل به ارمغال بیاورد.»

گوگل برنامه هایی عالی و بلندپروازانه برای اندروید دارد اما طبق معمول، همکاران این شرکت که کار ساخت موبایل و سخت افزارها را بر عهده دارد، با ارائه ی محصولات میان رده و اقتصادی، از این برنامه های بلند پروازانه جلوگیری به عمل می آورند.

اگرچه از نسخه ی ۴.۱ به بعد اندروید، قابلیت disk encryption به این پلتفرم اضافه گشته اما همچنان، کاربر خود باید در بخش تنظیمان، آن را به شکل دستی فعال نماید. موبایل هایی که از سخت افزاری به روز استفاده نمی کنند، توسط فعال کردن رمز گذاری، سرعتی بسیار پایین به خود خواهند دید و همین امر باعث گشته تا شرکت گوگل نتواند به گفته هایش عمل کند.

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 73
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 73
  • بازدید ماه : 5,690
  • بازدید سال : 21,506
  • بازدید کلی : 595,819
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی