loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 138 جمعه 15 آبان 1394 نظرات (0)

امروز کمپانی ال‌جی یک تیزر تبلیغاتی برای اسمارت فون جدید خود با نام ال‌جی V10 منتشر کرد که در آن نشان می‌دهد این گوشی به خوبی با رابط کاربری جدید ال‌جی با نام +LG UX 4.0 کار می‌کند و چند نفر هم در شهر نیویورک از آن لذت می‌برند.

در جریان این تیزر تبلیغاتی، یکی از این افراد سر وقت و در ساعت ۷ صبح از خواب بیدار می‌شود و در خیابان‌های شهر دوچرخه سواری می‌کند. وی گوشی را به دوچرخه متصل می‌کند و البته در طول این حرکات نیز OIS باعث می‌شود که ویدیو نرم و بدون لرزش ثبت شود. برای فیلم برداری از یک نوازنده خیابانی نیز این فرد قادر است تا از طریق سه میکروفونی که بر روی دستگاه قرار گرفته‌، صدای بسیار بهتری ثبت کند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 87 یکشنبه 12 مهر 1394 نظرات (0)

جدیدترین کارت گرافیک معرفی شده گیگابایت، مدل GTX980 WAOC است که از یک برد و چیپ گرافیکی GTX980 و یک خنک کننده  مایع که پیش از این در مجموعه GIGABYTE WaterForce به کار رفته بود، تشکیل شده است.

همانند دیگر کارت‌های GTX980، این کارت نیز بر پایه معماری 28 نانومتری، 4 گیگابایت حافظه گرافیکی GDDR5، پشتیبانی DirectX12 و پهنای باند 256 بیتی ساخته شده است که با بهره‌مندی از خروجی‌های متعدد، توانایی پردازش 4 تصویر هم‌زمان را داراست.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 90 شنبه 21 شهریور 1394 نظرات (0)

بالاخره پس از ماه‌ها انتظار و شنیدن شایعات مختلف، کمپانی اپل در یک کنفرانس، از دو گوشی هوشمند جدید خود پرده برداشت. این گوشی‌ها طبق روال چندین ساله اپل، آی‌فون 6s و آی‌فون 6s پلاس نام دارند. آی‌فون‌های جدید اپل دارای صفحات نمایشی با سایز مشابه آی‌فون‌های سال قبل یعنی 4.7 و 5.5 اینچ هستند. این دو گجت، به جز اندکی افزایش ضخامت و مقدار زیادی افزایش وزن، تغییرات دیگری در فیزیک خود ندیده‌اند.

در سوی دیگر قضیه، این دو گوشی در درون خود تحولات زیادی را تجربه کرده‌اند. برخی از این پیشرفت‌ها عبارتند از: اضافه شدن قابلیت لمس سه‌ بعدی به صفحه نمایش، استفاده از آلومینیم محکم و باکیفیت سری 7000 و در نتیجه افزایش استحکام این گجت‌ها (افزایش وزن و قطر هم به خاطر استحکام بیشتر بوده است)، ارتقاء دوربین پس از 4 سال از 8 مگاپیکسل به 12 مگاپیکسل، دو برابر شدن حافظه از 1 گیگابایت به 2 گیگابایت. اصلی‌ترین رقیب فبلت اپل، بدون شک غول زیبا و بسیار قدرتمند سامسونگ یعنی گلکسی نوت 5 است.

حال امروز قرار است سوالی بپرسیم و به دنبال یافتن جواب آن برویم. “برتری‌های نوت 5 در برابر آی‌فون 6s پلاس که ممکن است بتوانند کاربر را به سمت خرید آن بکشانند کدام است؟”

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 121 پنجشنبه 19 شهریور 1394 نظرات (0)

بازار گوشی‌های هوشمند را سه سیستم‌عامل قدرتمند تسخیر کرده‌اند؛ iOS سیستم‌عامل اختصاصی شرکت اپل، اندروید سیستم‌عامل شرکت گوگل و ویندوزفون سیستم‌عامل شرکت مایکروسافت در بین خریداران محبوبیت‌ بسیار بالایی دارند. هر کدام از این شرکت‌ها همراه با طرفداران خاص خود در پی غلبه بر رقیب هستند. اما شاید مشکل اصلی برای خریداران کمتر حرفه‌ای حل معمای انتخاب و خرید دستگاهی با سیستم‌عامل مناسب است.

امروزه گوشی‌های هوشمند از جذابیت‌های بسیاری برای خریداران و مخاطبین خود برخوردار هستند. بخشی از این جذابیت به استفاده شرکت‌ها از فناوری‌های سخت‌افزاری بروز و اختصاصی برمی‌گردد و بخشی دیگر به تجربه کاربری با سیستم‌عامل‌ یا همان بخش نرم‌افزاری گوشی مربوط است.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 90 پنجشنبه 19 شهریور 1394 نظرات (0)

وقتی ادی کیو در کنفرانس اپل از Apple TV جدید رونمایی کرد، اپلیکیشن ها را آینده تلویزیون ها دانست. اپل سیستم عامل جدیدی به این منظور، ویژه اپل تی وی تهیه کرده که tvOS نام دارد.

این سیستم عامل که بر مبنای iOS ساخته شده، قرار است تجربه کاربری لذت بخشی را برای کاربران به همراه بیاورد. tvOS با بهره بردن از فناوری هایی مثل Xcode و Metal که در iOS و مک وجود دارند، قرار است نگاه ویژه ای نیز به بازی ها و اپلیکیشن های تخصصی داشته باشد.

اپل که برای این سیستم عامل، کیت توسعه دهندگان را نیز در اختیار سازندگان شخص ثالث قرار خواهد داد، امکان توسعه بیشتر این اکو سیستم را فراهم کرده است. توسعه دهندگان همچنین این قابلیت را خواهند داشت تا اپلیکیشن های فراگیر بسازند که روی سراسر دستگاه های اپل مثل آیپد و آیفون کار کند و تعامل ویژه ای بین این دستگاه ها و اپل تی وی به وجود بیاورند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 70 پنجشنبه 19 شهریور 1394 نظرات (0)

اپل چند ساعت پیش از نسل جدید آیفون رونمایی به عمل آورد. همانطور که انتظار می رفت، آیفون جدید از هیچگونه تغییر ظاهری بر خوردار نیست و صرفا سخت افزارش بروز رسانی شده. آیفون ۶ اس، از همان نمایشگر ۴.۷ اینچی بهره می برد اما همانطور که گفتیم، تمام تغییرات، داخلی هستند.

در همان ابتدای امر و همانگونه که در تصویر مشاهده می کنید، اپل رنگی جدید را برای تلفن هوشمند جدید خود برگزیده است.

بارز ترین مشخصه آیفون و آنچه مدت ها انتظارش را می کشیدیم نیز در نهایت با نام «۳D Touch» وارد نمایشگر آیفون شد. با فشردن نمایشگر، منوهای جدید برایتان باز خواهند شد و یا در صورتی که از پیش تعریف کرده بودند، می توانید شاهد میانبرهایی باشید. در واقع، ۳D Touch به شما اجازه می دهد تا به گونه ای تازه با موبایل خود به تعامل بپردازید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 50 چهارشنبه 18 شهریور 1394 نظرات (0)

هدف از معرفی پروژه اندروید وان گوگل، ارایه گوشی‌های هوشمند به بازار کشورهایی است که قدرت خرید مردم برای داشتن اسمارت فون چندان بالا نیست. این کار با کمک شرکای گوگل برای ارایه گوشی‌های هوشمند شدیدا رقابتی از نظر قیمت، که با پلت‌فرم این شرکت همراهی می‌شوند، صورت می‌پذیرد. به‌تازگی مدیر بخش آسیای شرقی گوگل، Rajan Anandan گفته است که این کمپانی قصد دارد تا از یک طرح جدید برای اندروید وان رونمایی کند؛ ارایه گوشی‌های هوشمند ۵۰ دلاری!

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 114 دوشنبه 16 شهریور 1394 نظرات (0)

اچ‌تی‌سی امروز تلفن میان‌رده‌ی جدید خود با نام دیزایر ۷۲۸ را معرفی کرد. این گوشی هوشمند بدنه‌ای از جنس پلاستیک پلی‌کربناته داشته و صفحه‌نمایش بزرگ آن رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل دارد. این گوشی از فناوری بوم‌ساند اچ‌تی‌سی پشتیبانی کرده و تجربه‌ی بی‌نظیری در زمینه‌ی مدیا را نوید می‌دهد.

دیزایر ۷۲۸ از پردازنده‌ی هشت هسته‌ای و ۶۴ بیتی MT6753 مدیاتک با فرکانس کاری ۱.۳ گیگاهرتز در کنار پردازنده‌ی گرافیکی ARM Mali-T720 بهره می‌برد که به نظر می‌رسد عملکردی در حد استانداردهای گوشی‌های میان‌رده خواهند داشت.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 68 دوشنبه 16 شهریور 1394 نظرات (0)

شرکت 3D Sound Labs در جریان نمایشگاه IFA 2015 با معرفی‌ هدفون 3D Sound One و اعلام این خبر که این هدفون بطور کامل با کامپیوترهای مبتنی‌ بر سیستم عامل ویندوز سازگار است، دریچه تازه‌ای را برای طرفداران صدا و به خصوص بازی‌های رایانه‌ای باز کرد. این هدفون هوشمند جدید، با تجربه‌ سینمایی‌ای که برای گیمر به ارمغان می‌آورد، وی را به یک سفر فراموش نشدنی‌ در اعماق بازی و فیلم می‌برد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 74 یکشنبه 15 شهریور 1394 نظرات (0)

امروزه بحث اصلی محافل ورزشی این است که مسی بهتر است یا کریستیانو رونالدو. اما برای شرکت Monster پاسخ این سوال مشخص است چرا که این شرکت با همکاری رونالدو اقدام به ساخت هدفون‌های با کیفیتی کرده است.

شرکت Monster با همکاری کریستیانو رونالدو هدفون‌هایی با نام این فوتبالیست پرآوازه تولید کرده است. نوئل لی، مدیر عامل این شرکت که عنوان رسمی او Head Monster است می‌گوید:

ما رونالدو را انتخاب نکردیم بلکه او ما را انتخاب کرده است. ما توان پرداخت هزینه‌های تبلیغ رونالدو را نداریم.

سخنان مدیر عامل نشان از این دارند که هدفون‌ها صرفا جنبه‌ی تبلیغاتی نداشته و با همکاری و اعمال نظر رونالدو تولید شده‌اند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 141 چهارشنبه 13 خرداد 1394 نظرات (2)

سان‌دیسک روز گذشته از یک فلش درایو جدید ۱۲۸ گیگابایتی رونمایی کرده و اعلام داشت که این محصول کوچک‌ترین حافظه فلش از نوع USB 3.0 است. این محصول قرار است تا در طی سه ماهه سوم سال جاری به بازار عرضه گردد و طول فلش درایو مورد بحث 25 میلی‌متر و ارتفاعش تنها 16 میلی‌متر است و عرضی 9 میلی‌متری دارد. سان‌دیسک می‌گوید که این محصول حتی از یک سکه ده سنتی هم کوچک‌تر است، بنابراین کاربران می‌توانند آن‌ را به طور دائمی در یک پورت USB قرار دهند و اصلا نگرانی بابت اینکه مشکلی پیش بیاید، نداشته باشند.

بر اساس اعلام شرکت یاد شده، این فلش درایو جدید برای علاقه‌مندان به مالتی‌مدیا که قصد افزایش ظرفیت حافظه نوت‌بوک، تبلت، تلویزیون، سیستم صوتی خودرو، کنسول‌های گیمینگ و غیره را دارند، طراحی شده است.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 184 پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

کمپانی ال‌جی از دیرباز مشغول به تولید لوازم خانگی و تلویزیون بوده است و در این زمینه نیز شهرت خوبی دارد و اکنون با معرفی محصول فوق باریک خود توانایی‌اش را دوباره ثابت کرد. در کنفرانس خبری روز سه شنبه که کمپانی ال‌جی در کره برگزار کرده بود از تلویزیون فوق باریک خود که در واقع به دلیل باریک بودنش کاغذ دیواری نامیده می‌شود، رونمایی کرد. Wallpaper صفحه نمایشی 55 اینچی با پنل OLED دارد و وزن آن نیز حدود 1.9 کیلوگرم است که نکته جالب به ضخامت دستگاه باز می‌گردد. زیرا این محصول ضخامتی کمتر از یک میلی متر دارد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 61 پنجشنبه 24 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

ترکیب امکانات و قابلیت های دو محصول محبوب یعنی One M9 و One M9+ سپس گشته تا تلفن هوشمند جدید HTC با نام HTC J Butterfly، بدل به یکی از خواستنی ترین و جذاب ترین موبایل های هوشمند کنونی گردد. هر چند که عرضه این محصول هم فعلاً به بازار ژاپن محدود شده است.
برای شروع بد نیست بدانید تایوانی ها در اسمارت فون جدید خود بدنه ی پلاستیکی را به جای بدنه های محبوب فلزی سایر تولیدات شان به کار بسته اند. البته از سوی دیگر J Butterfly جز معدود موبایل های HTC به حساب می آید که در مقابل گرد و غبار مقاوم بوده و ضمناً ضد آب نیز هست.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 63 پنجشنبه 24 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

کمپانی مایکروسافت پس از تصاحب کامل ویندوزفون سعی در گسترش دایره کاربران آن داشته که تا حدودی نیز موفق بوده‌ است؛ در همین راستا برای نزدیک‌تر کردن رقابت میان ویندوز و اندروید و iOS، مدیران مایکروسافت با راه‌اندازی پروژه‌ای در ویندوز ۱۰ دروازه را بر روی توسعه‌دهندگان اندروید و iOS نیز باز کردند تا اپلیکیشن‌های خود را برای این سیستم‌عامل نیز عرضه کنند. در حالی که ویندوز در تلفن‌های هوشمند روند رو به رشدی را طی می‌کند کمپانی‌های دیگری مانند LG و HTC نیز گام‌های بلندی را در این عرصه برداشته و نسخه ویندوزی پرچمداران خود را تولید می‌کنند.

اخیرا اخبار زیادی مبنی بر تولید یک اسمارت‌فون ویندوزی توسط LG شنیده شده بود که ظاهرا شایعات جامه حقیقت پوشیده و محصول کره‌ای مبتنی بر ویندوز نیز در تاریخ ۲۱ مه توسط اپراتور Verizon وارد بازار خواهد شد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 61 دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

هوآوی پاور بانک جدید Honor AP007 را در هند عرضه کرد. این محصول ظرفیتی ۱۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد که برای شارژ کامل یک تبلت با صفحه بزرگ و یا چندین بار شارژ کامل یک تلفن‌هوشمند کافی است.

AP007 مجهز به دو پورت USB بوده که از طریق آن‌ها می‌توان اقدام به شارژ دو دستگاه به طور همزمان نمود. خروجی این پاوربانک ۵ ولت و ۲ آمپر است که فرآیند شارژ را نیز تسریع می‌بخشد. این محصول از بدنه‌ای آلومینیومی بهره گرفته و طراحی آن تقریبا مشابه با پاوربانک شیائومی و نیز باتری‌های جانبی تولید شده توسط ال‌جی یا سونی است.

Honor AP007

پاوربانک Honor AP007 با قیمت ۲۲ دلار و از طریق فروشگاه خرده فروشی فیلپ‌کارت قابل خرید است.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 53 یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

در سپتامبر سال گذشته، یعنی درست زمانی که سامسونگ تلفن های هوشمند گلکسی نوت ۴ و نوت اج را معرفی کرد، پرده ها را از روی هدست واقعیت مجازی Gear VR خود نیز که طی همکاری اش با آکیلس ساخته شده بود، کنار زد.

حدودا دو ماه پیش، یعنی درست با رونمایی از تلفن های هوشمند گلکسی S6 و گلکسی S6 Edge، این کمپانی کره ای اعلام کرد که نسخه های ویژه ای از هدست واقعیت مجازی خود را برای کهکشانی های جدید ارائه خواهد کرد که تاکنون هیچ خبری در مورد عرضه این گجت جدید منتشر نشد.

اما این مساله امروز تغییر کرد و سامسونگ نسخه دیگری از هدست خود به نام Innovator Edition را با قیمت ۱۹۹٫۹۹ دلار در ایالات متحده آمریکا عرضه نمود.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 83 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Acer Aspire R7 با آنچه به عنوان واقعیت‌های طراحی در لپ‌تاپ‌ها می‌شناسیم کاملا متفاوت است و یک بازنگری کلی در ساختار آن دیده می‌شود که بر اساس دو مفهوم ویژگی‌های لمسی و تایپ اجرا شده است. در این مدل، صفحه نمایش روی یک لولا با طراحی اختصاصی با نام Ezel Hinge نصب شده است و در فرم‌های مختلفی استفاده می‌شود.

مهرضا آیین پرست مدیرتوسعه بازار نوت بوک تخصصی شرکت سازگار ارقام گفت: رویکرد ایسر در طراحی Aspire R7 بر اساس تعامل کاربران با لپ‌تاپ و سایر ابزارهای دیجیتال بازنگری شده و تعریف جدیدی از رابط کاربری در ساختار این دستگاه بکار رفته است که مبتنی بر تجربه متفاوت مصرف‌کنندگان در تولید و استفاده از محتوا است. در R7 امکانات با ویندوز ۸ بهینه سازی شده اند. همچنین  ایسر معتقد است ویژگی‌های لمسی دارای اهمیت زیادی هستند و ابزارهای کنونی، امکانات چندانی در زمینه ویرایش محتواهای دیداری و شنیداری ندارند، در حالی که Aspire R7 دارای قابلیت‌های جدیدی برای یک تجربه انسانی در دنیای ابزارهای لمسی است که در یک محصول کامل ۱۵٫۶ اینچی با ویژگی‌های منحصر به فرد شکل گرفته‌اند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 57 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

شرکت سیگیت یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان محصولات ذخیره اطلاعات در دنیاست که تا به امروز هارد دیسک‌های بسیاری با تکنولوژی‌های روز دنیا را روانه بازارهای جهانی کرده است. یکی از جدید‌ترین تکنولوژی‌هایی که سیگیت برای هارد‌ دیسک‌های خود در نظر گرفته، Seagate RV Sensors نام دارد. هارددیسک‌های Seagate Enterprise NAS و Seagate Surveillance با بهره گرفتن از این تکنولوژی از ایجاد ارتعاشات و نوسانات در زمان چرخش جلوگیری می‌نمایند و با کم‌ترین میزان لرزش به کار خود ادامه می‌دهند که این امر باعث افزایش عملکرد و کارایی کل سیستم می‌گردد. این لرزش و ارتعاشات به بهره‌وری و کارایی هارد دیسک‌ها ‌آسیب می‌رساند و باعث ایجاد اختلال و خطا در کار دستگاه‌ها می‌گردد و می‌توان نقش منفی در کیفت کار سیستم داشته باشند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 85 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

سونی طی سال های گذشته نشان داده است که تمایل دارد برای سلفی دوستان نیز اسمارت فون های ویژه ای را تولید نماید و تا به امروز می توانستیم به موبایل اکسپریا C3 به عنوان یکی از آخرین تلاش های صورت پذیرفته در این رابطه اشاره نماییم.

اما حالا کمپانی ژاپنی مورد بحث نسل تازه ای از تلفن هوشمند یاد شده را با امکاناتی بهتر و ایده آل تر آماده ی عرضه به بازار نموده و عنوان اکسپریا C4 را نیز برای آن برگزیده است.

پدیدهٔ سلفی با معرفی Xperia™ C4 نسل بعدی تلفن هوشمند PROselfie از Sony که مجهز به بهترین دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی در بین موبایل های هم‌رده بوده و دارای نمایشگر Full HD و عملکرد برتر است، در شرف جهشی دیگر به سوی هیجان و لذت بیشتر به حساب می آید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 66 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

اخیرا قاب های محافظ آیفون ۶ که دارای پک باتری نیز هستند، در میان کاربران این تلفن همراه بسیار پرطرفدار شده اند زیرا هم از موبایل گران قیمتی که خریداری شده محافظ کرده و هم عمر باتری آن را دست کم دو برابر می کنند.

حال کمپانی Mophie تصمیم گرفته به قاب های همراه با باتری خود، قابلیت مقاومت در برابر آب و گرد و غبار را نیز اضافه کند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 84 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

سامسونگ دو نوع کارت حافظه جدید را به خط تولید حافظه‌های کنونی خود اضافه کرد. این دو حافظه به صورت MicroSD و SD در دسترس خواهند بود و نام آن‌ها EVO Plus و PRO Plus است. این کارت‌های حافظه برای تلفن‌های هوشمند بالارده و نیز دوربین‌های بالارده طراحی شده‌اند و ظرفیت لازم را برای ثبت ویدئوهای 4k دارند.

PRO Plus دارای ویژگی‌های بهتری نسبت به مدل دوم است. سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات در این کارت به ترتیب ۹۵ و ۹۰ مگابایت در هر ثانیه است.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 76 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

کمپانی Xiaomi مدتی است که جای مناسبی را در بین کمپانی‌های مطرح برای خود باز کرده است و در این خصوص نیز محصولات بسیار خوبی را روانه بازار کرده است و امروز نیز محصول جدید این شرکت با نام Mi Note Pro معرفی شد و کمپانی تولید کننده اطلاعات بیشتری در خصوص آن در اختیار کاربران قرار داده شده است. این محصول که قرار است از 12 ماه مه (22 اردیبهشت) در بازار‌های چین روانه بازار شود صفحه نمایشی 5.7 اینچی با وضوح تصویر QHD دارد که یک شیشه خمیده 2.5D در بخش بالایی آن قرار گرفته است. این صفحه نمایش توسط کمپانی‌های Sharp و JDI تولید شده است و نرخ کنتراست 1400:1 را ارایه می‌دهد که در شرایط نوری بالا نظیر محیط‌های خارجی و زیر تابش مستقیم آفتاب عملکرد مناسبی دارد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 75 چهارشنبه 09 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

حدود دو ماه بود که شایعات فراوانی را در خصوص پرچم‌دار جدید ال‌جی شاهد بودیم ولی دقایقی پیش اغلب آن شایعات جامه عمل به خود پوشیدند و ال‌جی رسما پرچم‌دار جدید خود را با بدنه چرمی و خوش ساخت معرفی کرد و آن را G4 نامید.

این محصول درست شکل تصاویری است که قبلا از آن منتشر شده بود و بدنه چرمی آن نیز زیبایی خاصی را به دستگاه بخشیده است. این پرچم‌دار از یک پردازنده اسنپدراگون 808 استفاده می‌کند که شش هسته‌ای است و 3 گیگابایت نیز حافظه رم برایش در نظر گرفته شده تا بتواند در کنار سایر پرچم داران به رقابت بپردازد. البته خود ال‌جی نیز معتقد به قدرتمندتر بودن اسنپدراگون 810 است اما پردازنده‌ای را که خود از آن استفاده کرده به دلیل مصرف کمتر و بهینه سازی بیشترش (و شاید کمتر داغ شدنش!)، دوست دارد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 53 دوشنبه 07 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

شرکت ایسر دو مدل تازه ۱۰٫۱ اینچی از نو‌ت‌‌بوک‌های خود را روانه بازار کرده است که هر دو مجهز به پردازنده های چهار هسته‌ای شرکت اینتل هستند.

دو گیگابایت رم DDR3 و نصب پیش فرض آفیس ۳۶۵ از جمله ویژگی‌های نوت‌بوک‌های یاد شده است.

هدف از عرضه این نوت‌بوک‌ها تامین نیازهای کاربرانی همچون دانشجویان، خانواده ها و صاحبان مشاغل است که دوست دارند نوت‌بوک‌های سبکی با استحکام بالا برای جابجایی سریع در اختیار داشته باشند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 54 دوشنبه 07 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

مدتی قبل ARM نسل آینده هسته های پردازشی خود را معرفی کرد و حالا اطلاعات و جزییات بیشتری در مورد هسته پردازشی رده بالا Cortex-A72 منتشر شده است که نشان می دهد نسبت به هسته های نسل قبل یعنی Cortex-A57 سریعتر، کارآمدتر و کوچکتر شده است.

براساس اطلاعات به دست آمده از هسته قدرتمند Cortex-A72 شرکت ARM، این هسته پردازشی تا ۲۰ درصد بهتر از نسل قبلی خود است. سرعت پردازش اطلاعات در هسته جدید بسته به حجم کاری بین ۲۰ تا ۶۰ درصد نسبت به Cortex-A57 افزایش داشته است و از نظر مصرف انرژی نیز هسته جدید بین ۱۸ تا ۳۰ درصد بهتر از مدل قبلی است.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 76 شنبه 05 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

کمپانی G.SKILL از تولید کنندگان پیشرو و مبتکر ماژول های حافظه حرفه ای و درایوهای وضعیت جامد، امروز سریعترین کیت حافظه DDR4 ا۱۲۸ گیگابایتی (۱۶GBx8) جهان را با سرعت فوق العاده بالای ۲۸۰۰ مگاهرتز معرفی کرد. این کیت در قالب ماژول های ۱۶ گیگابایتی و با تایمینگ CL16-16-16 -36 و ولتاژ ۱٫۳۵V طراحی شده است.

این ماژول های پرظرفیت با استفاده از تراشه های جدید ۸ گیگابایتی سامسونگ که فناوری ساخت آنها ۲۰ نانومتری است، تولید می شوند و کارایی را به سطح کاملا جدیدی پیش خواهند برد.

در حالی که پیشتر ماژول های ۱۶ گیگابایتی برای سرورها عرضه شده بودند، اکنون طراحی و پشتیبانی چنین ماژول های پر ظرفیتی، راه خود را بسوی دسکتاپ و مصرف کنندگان خانگی در پیش گرفته است، مطمئناً برای سیستم های کاری حرفه ای که حافظه بیشتر در آن ها حیاتی است، بسیار مناسب خواهد بود.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 65 شنبه 29 فروردین 1394 نظرات (0)

کاربران و طرفداران ایسوس که با محصولات این شرکت به خوبی آشنا هستند، می‌دانند که مادربوردهای این شرکت همانند سایر محصولات ایسوس در گروه‌های مختلفی طبقه بندی شده و در این میان نیاز کاربران نقش قابل توجهی را ایفا می‌کند. قطعات و تجهیزات به کار رفته در مادربوردهای سری TUF ایسوس از کیفیت و جزئیات ویژه‌ای برخوردار هستند که آنها را در رده مادربوردهای سرور قرار می‌دهد و همین امر نشان دهنده ثبات، پایداری و اطمینان پذیری آن‌هاست. ایسوس به تازگی مادربورد جدیدی از سری TUF با مدل Trooper B85 را معرفی کرده که این مادربورد با کیفیت بالا و قابلیت تحمل شرایط سخت ساخته شده است. Trooper B85 TUFدر رده مادربوردهای سرور قرار می‌گیرد و پایداری و طول عمر بالای دستگاه را تضمین می‌کند. مادربورد TUF Trooper B85 ایسوس توسط مهندسین گروه TUF طراحی و ساخته شده است و به عنوان یک مادربورد رده سرور به مدت 5 سال ضمانت شده است.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 101 جمعه 28 فروردین 1394 نظرات (0)

چندی پیش، هارد پر سرعت سیلیکون پاور، مدل V80 را برایتان بررسی کردیم و این بار قصد داریم تا مدل جدیدتر یعنی V85 را برای شما معرفی نماییم. سیستم‌های کامپیوتری تنها به استفاده‌های شخصی یا بازی محدود نمی‌شوند. برخی از سیستم‌ها با هدف خاص ساخته شده که یکی از آن‌ها ذخیره سازی صحیح و بدون اشکال اطلاعات و رسیدن به حداکثر اطمینان خاطر از کارایی سیستم ذخیره سازی در کنار انتقال اطلاعات با سرعت بالا است (این کاربرد می‌تواند شخصی بوده یا به یک مرکز ذخیره داده‌ها مربوط باشد).

در ادامه با اورژانـــس آی تـــی همراه باشید ....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 109 جمعه 28 فروردین 1394 نظرات (0)

ماه گذشته زمانی که لنوو به طور رسمی وایب شات را معرفی کرد، اعلام داشت که این هندست ماه ژوئن آغاز بکار می‌کند. وایب شات معرفی شده دارای صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی بود، ولی وجود نسخه جدیدی از آن با صفحه 5 اینچی و اچ‌دی نیز از سوی مرکز صدور گواهینامه برای تجهیزات مخابرات چین تایید شده است. شماره مدل این دستگاه نیز از سوی همین مرکز Lenovo Z90 اعلام شده است.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 85 جمعه 28 فروردین 1394 نظرات (0)

همیشه در حوزه الکترونیک محصولات باریک و ظریف طرفداران بسیار زیادی دارند و کاربران نیز سعی می‌کنند تا بیشتر به سوی چنین محصولاتی بروند که باعث می‌شود دستگاه زیبا و شیک باشد و برای استفاده نیز اغلب خوش دست‌تر هستند. در زمینه اسمارت فون‌ها نیز این موضوع بیشتر اهمیت پیدا می‌کند و کاربران اغلب دوست داران به‌سوی اسمارت فون‌های باریک اندام بروند.

البته تقاضا‌های کاربران چندان هم برای کمپانی‌های تولید کننده اسمارت فون آسان نیست. زیرا برای ساخت اسمارت فون‌های باریک اندام و با حاشیه صفحه نمایش کم سختی‌های بسیار زیادی را تحمل می‌کنند. اکنون در این مقاله تصمیم داریم به اسمارت فون‌هایی بپردازیم که با وجود اندازه بزرگشان بسیار باریک هستند و می‌توانند محصولات بسیار خوبی برای کاربری‌های مالتی مدیا باشند. گفتنی است که محصولات این لیست به ترتیب ضخامت از باریک‌ترین به ضخیم‌ترین طبقه بندی شده‌اند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 80 جمعه 28 فروردین 1394 نظرات (0)

پس از چندین ماه انتظار و شنیدن شایعات مختلف، عاقبت شب گذشته مراسم هوآوی در شهر لندن برگزار شد و این کمپانی از پرچمدار جدید خود یعنی Huawei P8 پرده برداشت. در کنار پرچمدار مذکور، چینی ها P8 Lite که محصولی میان رده به حساب می آید و P8Max که نسخه ای عظیم الجثه از همان P8 است را نیز معرفی نمودند.

در مورد P8 Lite قبلاً در شایعات زیاد شنیده بودیم، اما P8Max موبایلی محسوب می گشت که کمتر کسی در موردش حرفی به میان آورده بود و همین موضوع سبب شگفتی حاضرین در مراسم شد.

امروز وب سایت AndroidHeadlines توانسته یک نسخه از تلفن هوشمند مورد بحث را از نزدیک مشاهده نموده و جزئیات بیشتری را در مورد آن شرح دهد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 58 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)

این روزها تلفن های هوشمند همراه با امکانات تصویر برداری بی نظیری ارائه می شوند و به نوعی نیاز ما به دوربین ها را مرتفع می کنند، با این همه در برخی موارد مجبورید از سوژه ای که فاصله زیادی با شما دارد عکس بگیرید و اینجاست که دوربین های کامپکت سونی به کمک تان خواهند آمد.

این شرکت از دو محصول تازه خود به نام های Cyber-shot HX90V و WX500 پرده برداشته که در واقع دو دوربین کوچک ببین و بگیر مجهز به لنز Zeiss Vario-Sonnar T* هستند و زوم اپتیکالی برابر با ۳۰x و زوم دیجیتال ۶۰x دارند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 61 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)

شرکت ال‌جی الکترونیکس (LG) در راستای محصولات ساندبار و بلندگوی Hi-Fi خود اولین محصول صوتی‌اش با قابلیت Google Cast را ارائه خواهد کرد. Music Flow شرکت ال‌جی، سیستم صوتی Hi-Fi هوشمندی است که تجربه موسیقی را به سطحی کاملا جدید می‌رساند.
Google Cast این امکان را به همگان می‌دهد که موسیقی مورد علاقه‌شان را از تبلت یا گوشی اندروید، آیفون، آیپد، مک، کروم‌بوک و یا لپ‌تاپ به ساندبار یا بلندگوهای LG Music Flow دارای قابلیت Google Cast بفرستند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 91 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)

برای امنیت بیشتر اسمارت فونها و یا کلا گجت های همراه، باید کمی فراتر برویم! پس از حضور Touch ID خیلی از کاربران به امنیت نسبی گجت ها امیدوار شده بودند تا اینکه در نمایشگاه MWC 2015 فناوری جدید iris معرفی شد. این نرم افزار امنیتی، از یک فناوری جدید به نام Delta ID بهره می‌برد که به شما اجازه می‌دهد تا از چشمانتان به جای رمز عبور استفاده کنید.

سیستم Delta ID iris یک نرم افزار شناسایی است که با اسمارت فون، تبلت و لپ‌تاپ کار می‌کند. سخت افزار این سیستم یک محصول مینیاتوری است که از یک LED و دوربین مادون قرمز تشکیل شده است. این تجهیزات از الگوهای خاص iris برای عبور از پسورد شما استفاده می‌کنند. انجام تنظیمات ActiveIRIS بر روی تلفن همراه بسیار آسان است و کاربران می‌توانند به راحتی نمونه‌ای از هر دو چشم خود تهیه کرده و بر روی آن ذخیره کنند. این قالب‌ها در تلفن همراه شما ذخیره شده و می‌تواند از فاصله 50 متری، با و بدون عینک چشمان شما را شناسایی کند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 71 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)

در حالی که سامسونگ قرار است فردا طی مراسمی به صورت رسمی گلکسی اس ۶ را در ایران عرضه نماید، بر اساس شنیده ها، سامسونگ طی قراردادی که با ایرانسل امضا نموده، قصد دارد تا پرچمدار جدیدش را به همراه یک عدد سیم کارت ایرانسل به بازار عرضه نماید.

به گفته منبع خبری دیجیاتو، با توجه به پشتیبانی سخت افزاری گلکسی اس ۶ از اتصال LTE، سیم کارت های ارائه شده از نوع Usim خواهند بود، تا بدین شکل کاربران قادر باشند از اینترنت نسل چهارم ایرانسل بر روی دستگاه های خود استفاده نمایند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 89 سه شنبه 25 فروردین 1394 نظرات (0)

شاید ویروس به آن معنایی که در رایانه‌ها و برای سیستم عامل ویندوز مطرح است برای سیستم عامل‌های دیگر همچون اندروید و IOS مطرح نباشد، اما این بدان معنا نیست که گوشی یا تبلت شما هیچ نیازی به برنامه‌های آنتی‌ویروس ندارد. وظیفه آنتی‌ویروس‌ها تامین امنیت است و این امنیت در رابطه با گوشی‌ها و تبلت‌ها شکل جدیدی به خود میگیرد که ممکن است در رابطه با رایانه‌های شخصی و مخصوصا رایانه‌های رومیزی مطرح نباشد. جلوگیری از سرقت یکی از شکل‌های جدید تامین امنیت است که در بسیاری از آنتی‌ویروس‌های عرضه شده برای موبایل لحاظ شده است. از طرفی این آنتی‌ویروس‌ها با داشتن قابلیت‌هایی همچون تشخیص کرم‌های اینترنتی و سایت‌های کلاهبرداری همانند آنتی‌ویروس‌های عرضه شده برای رایانه‌های شخصی تامین امنیت شما هنگام وبگردی را نیز بر عهده دارند. اگر تا به حال هیچ آنتی‌ویروسی در گوشی یا تبلت خود نصب نکرده‌اید، پیشنهاد میکنیم هر چه سریعتر این کار را انجام دهید. در زیر به طور مختصر به معرفی 4 آنتی‌ویروس برتر سال گذشته خواهیم پرداخت ، پس با اورژانـــس آی تــی همراه باشید....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 80 سه شنبه 25 فروردین 1394 نظرات (0)

در دنیای امروز با گسترش فعالیت‌های روزمره و افزایش هزینه‌های جاری، لزوم استفاده از نرم افزاری برای محاسبه هزینه و درآمدهای روزمره ضروری به نظر می‌رسد. وجود نرم افزار جامعی که بتواند علاوه بر تحقق این نیاز اصلی، امکاناتی نظیر مدیریت چک‌های پرداختنی، امکان ثبت درآمدها و هزینه‌ها، امکان گزارش‌گیری از هزینه‌ها و درآمدها و امکان یادآوری سررسید چک‌ها را دارا باشد، از بدیهیات اولیه چنین نرم افزاری است.
نرم افزار حسابداری شخصی هلو ارایه شده توسط گروه شرکت‌های طرفه نگار، بزرگترین تولیدکننده نرم افزارهای مالی و اداری درایران به همراه امکانات متنوع می‌تواند این دغدغه را برطرف کند.
گفتنی است؛ نرم افزار حسابداری شخصی هلو اندروید به عنوان 5 اپلیکیشن برتر جشنواره نرم افزارهای موبایل ایران و همچنین در گروه ابزارها به عنوان برترین اپلیکیشن از نگاه مردم انتخاب گردیده است.
این محصول امکان کنترل تمامی هزینه‌ها، درآمدها و مشاهده گزارشات متنوع را برای کاربران آن فراهم نموده و تلفن همراه هوشمند شما را تبدیل به یک کیف پول الکترونیک می‌نماید. علاوه بر موارد فوق، نرم افزار هلو در ورژن 3 امکانات ذیل را نیز عرضه می‌کند:

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 49 سه شنبه 25 فروردین 1394 نظرات (0)

در طول دوازده ماه گذشته ساعت‌های هوشمند رشد بسیار چشم گیری داشته‌اند و اکنون نیز کمپانی ایسوس محصول جدیدی را در این زمینه معرفی کرد است. ایسوس در طول امروز بند ورزشی جدید خود را معرفی کرد که VivoWatch نامیده می‌شود و این محصول ساعتی است زیبا و ورزشی که تمام اپلیکیشن‌های مختلف این حوزه نیز بر روی آن وجود دارید و شما می‌توانید از طریق این محصول ضربان قلب، میزان فعالیت، نمودار خواب و… را بسنجید و مشاهده نمایید.

البته نکته جالب در خصوص این محصول صفحه نمایش سیاه و سفید آن است و یک LED سبز رنگ نیز در بخش زیرین آن قرار گرفته است.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 56 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)

موتورولا با تولید تلفن هوشمند Moto E نشان داد که توان خاصی در تولید گوشی های اقتصادی هوشمند دارد. نسل اولیه این محصول مورد استقبال بسیاری از افراد در سراسر دنیا قرار گرفت و بخصوص در بازارهای در حال توسعه فروش بسیار خوبی را تجربه نمود. حالا دومین نسل این دستگاه توسط موتورولا در هند معرفی شده که از شبکه های پر سرعت ۴G هم پشتیبانی می کند. فروش این محصول از طریق وب سایت خرده فروشی Flipkart انجام می شود.

نسل جدید Moto E از پردازنده ساخت کوالکام به نام اسنپدراگون ۴۱۰ بهره می برد. اگر خاطرتان باشد در نسل اول این گوشی از اسنپدراگون ۲۰۰ استفاده شده بود. به جز این تغییر، سایر مشخصات Moto E جدید مانند مدل ۳g است.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 92 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)

در زمان های دورتر، برای کارکرد صحیح کامپیوترها نیاز به استفاده و اشغال چند اتاق بود. مدتی بعد اما این محصولات، به خانه ها نیز رسیدند و در گوشه ای از اتاق می شد جایشان داد؛ حال ولی پیشرفت در ساخت کامپیوترها تا جایی بوده است که کوچکترین آنها، می تواند بر روی لبه یک سکه جای گیرد؛ Michigan Micro Mote یا (M^3) کوچکترین کامپیوتر یا بهتر است بگوییم میکروکامپیوتر مستقل جهان به شمار می رود.

از یک دهه پیش تا کنون اساتید و دانشجویان دانشگاه میشیگان در بخش علوم کامپیوتری، تلاش خود را برای توسعه ی M^3 معطوف ساخته اند؛ گسترش اینترنت اشیا روز به روز بیشتر شده و تیم دانشگاه میشیگان نیز به همین دلیل می کوشد تا کامپیوترهایی به مراتب کوچک تر بسازد؛ میکرو کامپیوترهایی که بتوان آنها را در همه ی لوازم خانگی جای داد. 

تعداد صفحات : 4

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 140
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 140
  • بازدید ماه : 5,757
  • بازدید سال : 21,573
  • بازدید کلی : 595,886
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی