loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 84 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

سامسونگ دو نوع کارت حافظه جدید را به خط تولید حافظه‌های کنونی خود اضافه کرد. این دو حافظه به صورت MicroSD و SD در دسترس خواهند بود و نام آن‌ها EVO Plus و PRO Plus است. این کارت‌های حافظه برای تلفن‌های هوشمند بالارده و نیز دوربین‌های بالارده طراحی شده‌اند و ظرفیت لازم را برای ثبت ویدئوهای 4k دارند.

PRO Plus دارای ویژگی‌های بهتری نسبت به مدل دوم است. سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات در این کارت به ترتیب ۹۵ و ۹۰ مگابایت در هر ثانیه است.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 76 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

کمپانی Xiaomi مدتی است که جای مناسبی را در بین کمپانی‌های مطرح برای خود باز کرده است و در این خصوص نیز محصولات بسیار خوبی را روانه بازار کرده است و امروز نیز محصول جدید این شرکت با نام Mi Note Pro معرفی شد و کمپانی تولید کننده اطلاعات بیشتری در خصوص آن در اختیار کاربران قرار داده شده است. این محصول که قرار است از 12 ماه مه (22 اردیبهشت) در بازار‌های چین روانه بازار شود صفحه نمایشی 5.7 اینچی با وضوح تصویر QHD دارد که یک شیشه خمیده 2.5D در بخش بالایی آن قرار گرفته است. این صفحه نمایش توسط کمپانی‌های Sharp و JDI تولید شده است و نرخ کنتراست 1400:1 را ارایه می‌دهد که در شرایط نوری بالا نظیر محیط‌های خارجی و زیر تابش مستقیم آفتاب عملکرد مناسبی دارد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 73 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

اپراتور دوم ارتباطی در واکنش به انتقاداتی در زمینه اعلام نشدن زمان پایان بسته‌های اینترنتی، روش‌های اعلام پایان بسته‌های اینترنتی را معرفی کرد.

عدم اطلاع‌رسانی زمان پایان بسته‌های اینترنتی از سوی اپراتور دوم تلفن‌ همراه باعث شد تا در یک ماه اخیر فشارهای زیادی بابت افزایسش هزینه مشترکان وارد شود.

استدلال نیز این بود که پیامکی مبنی بر اعلام اتمام بسته اینترنتی برای مشترک ارسال نمی‌شود و پس از پایان بسته، هزینه هر کیلوبایت اینترنت به صورت آزاد محاسبه می‌گردد؛ برای مشترکان اعتباری این موضوع به صورت اتمام شارژ و برای مشترکان دائمی به صورت رقم‌های گران در قبوض نمایان می‌شود.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 57 چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

لومیا 940 و لومیا 940XL پرچم‌داران آینده مایکروسافت خواهند بود که این کمپانی تمام تلاش خود را می‌کند تا محصولی شایسته برای لقب پرچم‌داری را روانه بازار سازد. لومیا 940XL که در واقع نسخه بزرگ‌تر لومیا 940 است نیز دوست داران فبلت‌ها را با صفحه نمایش 5.7 اینچی خود هدف قرار داده است و انتظار می‌رود که هر دو محصول به صورت همزمان توسط مایکروسافت معرفی شوند.

لومیا 940 صفحه نمایش 5.2 اینچی با وضوح تصویر 1920 در 1080 پیکسل خواهد داشت که نسخه 32 گیگابایتی آن توسط پردازنده شش هسته‌ای اسنپ دراگون 808 تقویت می‌شود و نسخه‌های 64 و 128 گیگابایتی آن از پردازنده هشت هسته‌ای اسنپ دراگون 815 استفاده خواهند کرد. هر دو نسخه 3 گیگابایت حافظه رم خواهند داشت که Intel Real Sense نیز قابلیت پشتیبانی از دستورات سه بعدی را به دستگاه می‌بخشد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 136 چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

اگر از نحوه پاسخگویی به تماس‌های دریافتی گوشی یا تبلت اندرویدی خود خسته شده اید،برنامه Air Call-Accept شرایطی را محیا می کند تا بدون لمس صفحه نمایش به تماس‌ها پاسخ دهید.

همیشه برای متفاوت بودن راه های مختلفی وجود دارد، اگر دوست دارید هنگام پاسخگویی به تماس های دریافتی با یک حرکت منحصر به فرد به آن ها پاسخ دهید، نرم افزار Air Call-Accept را از دست ندهید.

برای دانلود برنامه به ادامه مطلب مراجعه کنید....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 65 جمعه 11 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

چندی پیش بود که کمپانی گوگل سرویس بی‌سیم خود را با نام پروژه fi معرفی کرد که از طریق آن کاربران می‌توانستند به راحتی به تمام شبکه‌های بی‌سیم موجود دسترسی داشته باشند و خدمات بسیار سریع‌تر و باکیفیت‌تری را دریافت کنند که برای استفاده از آن نیز می‌بایست مبلغی را پرداخت می‌کردند که اکنون سرویس جدید این شرکت اپلیکیشن اختصاصی خود را نیز دریافت کرد و در گوگل پلی منتشر شد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 90 جمعه 11 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

امروز در کنفرانس Build مایکروسافت، این شرکت از لوگوی جدیدی برای مرورگر تازه وارد خود یعنی Edge رونمایی کرد. این مرورگر قبلا با نام اسپارتان شناخته می‌شد ولی ردموندی‌ها تلاش در استفاده از حرف E داشته و حالا لوگوی جدید را نیز با همین حرف آماده کرده‌اند و رنگ آن را نیز آبی در نظر گرفته‌اند.

آیکون جدید مرورگر مورد بحث را می‌توانید در تصویر بالای همین مطلب مشاهده کنید. این همان لوگویی خواهد بود که امسال با عرضه نسخه نهایی ویندوز ۱۰، برای مرورگر Edge خواهید دید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 120 پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

با همکاری مشترک وزارت آموزش و پرورش و دفاتر پیشخوان دولت، از این پس دریافت تاییدیه تحصیلی در دفاتر ارائه می‌شود.

علی فلاح حقیقی دبیر کل کانون کشوری دفاتر پیشخوان خدمات دولت  و دبیر سومین  همایش ملی دفاتر پیشخوان خدمات دولت که در ۲۲ اردیبهشت ماه جاری در سالن اجلاس سران برگزار می شود با اعلام این خبر گفت : با توجه به ابلاغیه ریاست جمهور در رابطه با بحث درگاه الکترونیکی شبکه دفاتر پیشخوان دولت و وظایف محوله بر اساس اصل ۴۴ قانون اساسی مقرر شده که دستگاه‌های مربوطه طبق ماده ۵ قانون کشور خدماتشان را به دفاتر پیشخوان دولت واگذار کنند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 90 پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 تنها یک ماه دیگر تا عرضه بازی استثنایی Witcher3: wild Hunt باقی مانده است و شاید بد نباشد تا گیمرهای حرفه ای و دوست داران این بازی هیجان انگیز با دیدن اسکرین شات های فوق العاده و تصاویری متفاوت از آن، این بازی را صدر اولویت های خود قرار دهند!

این تصاویر و اسکرین شات ها توسط طراحان این بازی در شبکه های اجتماعی به انتشار رسیده اند و خبر از تغییراتی جالب داده اند؛ با توجه به منبع خبری، نوار زندگی (Life bar) در صورت عدم نیاز از روی رابط کاربر محو خواهد شد؛ در واقع این طور اعلام شده است که تمام گزینه های اضافی قابل حذف می باشند و گیمر در صورت تمایل می تواند رابط کاربری را تا حدودی شخصی سازی کند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 281 چهارشنبه 09 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

مدتی است که خبر های زیادی از وجود یک نرم افزار مخرب بر روی لپ تاپ های LENOVO منتشر شده است که به هکر ها این امکان را می‌دهد که کنترل این لپ تاپ ها را بدست گرفته و اقدام به مشاهده رمز عبور های ذخیره شده و یا نصب نرم افزار های مخرب بر روی سیستم کاربران کنند. کمپانی LENOVO در ابتدا وجود این حفره امنیتی را رد می‌کرد اما با شدت گرفتن انتقادات و کشف پسورد رمز نگاری این نرم افزار توسط Robert David Graham ابعاد تازه ای از ماجرا در فضای مجازی نمایان شد و در نهایت LENOVO با قبول وجود حفره امنیتی در این برنامه، روش حذف آن را به دو صورت دستی و اتوماتیک در وبسایت اصلی خود قرار داد.

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 165
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 165
  • بازدید ماه : 5,782
  • بازدید سال : 21,598
  • بازدید کلی : 595,911
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی