loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 111 سه شنبه 17 شهریور 1394 نظرات (0)

هر چقدر هم که صحبت از رومینگ ملی و سراسری شدن پوشش تلفن های همراه باشد باز هم شرایطی پیش می آید که برقراری یک تماس تلفنی بدون قطعی به آرزویی دست نیافتنی تبدیل می شود. اگر همین حالا از شما بپرسیم سیگنال شبکه تلفن شما چقدر است به احتمال نزدیک به 100 درصد نگاهی به خط های سیگنال گوشی می اندازید و به صورت حدودی عددی را به عنوان درصد بیان می کنید. اما آیا می دانستید هیچ استانداردی بین کمپانی های مختلف برای این خط ها وجود ندارد؟ در واقع شرکت های تولید کننده می توانن به صورت نرم افزاری شرایط این نشانگرها را تغییر دهند و اگر یادتان باشد چند سال پیش چنین مشکلی برای اپل هم پیش آمده بود. اگر شما هم با این مشکلات درگیر هستید در ادامه با ما همراه باشید تا دو راه ساده برای بهبود کیفیت سیگنال شبکه را با هم مرور کنیم.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 113 سه شنبه 17 شهریور 1394 نظرات (0)

نمایشگاه IFA به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین نمایشگاه های تخصصی مرتبط با لوازم الکترونیکی و خانگی، هر ساله در شهر برلین کشور آلمان برگزار می شود و میزبان بیش از 100 کشور و شرکت معتبر است. در این نمایشگاه، فعالان حوزه فناوری و برندهای برتر از سراسر دنیا گرد هم می آیند تا جدیدترین و آخرین محصولات ابداعی خود را در معرض نمایش رقبای خود و کاربران قرار دهند. ایسوس نیز به رسم همیشه پیش از آغاز به کار نمایشگاه IFA، در یک کنفرانس خبری، با معرفی محصولات جدید خود شروعی پر رنگ و جنجالی داشت. در این مراسم که با حضور اصحاب رسانه از سراسر دنیا برگزار شد، آقای جانی شی، مدیر کل شرکت ایسوس از آخرین ابداعات این شرکت از جمله محصولات جدید در زمینه بازی، از خانواده ROG پرده برداشت. در این کنفرانس خبری و در بخش معرفی قطعات جدید ایسوس، از مادربورد ROG Maximus VIII Extreme، کارت گرافیک ROG Matrix GTX 980Ti، هدست ROG 7.1 مخصوص بازی و نمایشگر ROG Swift PG348Q رونمایی شد. در ادامه آقای جانی شی با بیان موفقیت ایسوس در خط تولید محصولات مخصوص بازی در خانواده ROG، اذعان داشت ایسوس در فروش مادربورد، کارت گرافیک های رده بالا و نمایشگرهای مخصوص بازی در میان سایر رقبا، همچنان پیشگام است: " انجمن گیمرهای ایسوس، قصد دارد تا با ارائه ابداعات و خلاقیت های روزافزون بر صنعت بازی تسلط پیدا کند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 71 سه شنبه 17 شهریور 1394 نظرات (0)

شیگرو میاموتو، خالق ماریو و مدیر عامل موقت نینتندو در گفتگویی با وبسایت یوروگیمر، از ساخت پیکمین ۴ پرده برداشت و ساخت آن را در مراحل پایانی اعلام کرد. نینتندو نیز پس از اعلام این خبر در بیانیه ای ساخت بازی را با به کار بردن عبارت «در دست توسعه» تایید نمود.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 137 سه شنبه 17 شهریور 1394 نظرات (0)

سیستم عامل ویندوز 10 پس از ماه ها انتظار و امید و آرزو توسط مایکروسافت معرفی گردید که به دلیل رابط کاربری تا حدودی متحول شده نسبت به ویندوز 8 و 8.1، برخی از کاربران در یافتن تنظیمات پیشین با مشکل مواجه گردیدند. بسیاری از کاربران نیز به یکباره از سیستم عامل ویندوز ویستا، سون یا حتی XP به ویندوز 10 مهاجرات کرده و فضای متفاوت حاکم سبب گردید تا برای بهتر شدن عملکرد و کارایی تجهیزات به مشاوره نیاز داشته باشند. هر چند نام و نوع تنظیمات نسبت به نسخه های پیشین ویندوز تغییر چندانی نداشته اما لازم دانستیم برای راهنمایی بهتر شما عزیزان، در این بخش به آموزش دو روش آسان و کوتاه برای افزایش کارایی SSD در ویندوز 10 بپردازیم پس در ادامه با اورژانـــس آی تی همراه باشید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 125 سه شنبه 17 شهریور 1394 نظرات (0)

کمپانی برادران وارنر، سال مالی بسیار خوبی را پشت سر می گذارد. این کمپانی، سال خود را با عرضه ی نسخه ی دهم فرنچایز محبوب مورتال کامبت آغاز نمود و با عرضه ی دو بازی لگو ژوراسیک پارک و بتمن نیز، موفقیت خود را به چند مرحله بالاتر برد. اما هنوز زمان زیادی باقی مانده تا برادران وارنر، حداقل برای مدتی از یادها برود؛ چرا که بازی مد مکس به تازگی از سوی این شرکت عرضه شده و قصد دارد موفقیت های کمپانی وارنر را تکمیل کند.

برخلاف تصور بسیاری، بازی مد مکس چه از لحاظ داستانی و چه از هر لحاظ دیگری، هیچ ارتباطی با فیلم Mad Max: Fury Road، که چند ماه پیش اکران شد، ندارد و کاملا از آن مستقل است. در واقع بسیار قبل تر از معرفی و شروع ساخت این عنوان، خبرهایی از ساخت بازی مد مکس به گوش می رسید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 81 سه شنبه 17 شهریور 1394 نظرات (0)

بین کاربران تلفن های همراه همیشه درگیری لفظی درباره دوربین ها به راه است. گروهی از دوربین های 16 مگاپیکسلی خود تعریف می کنند، گروهی تکنولوژی اولتراپیکسلی را به رخ دیگران می کشند و عده ای هم سنسورهای بزرگتر 8 مگاپیکسلی را بهترین مورد به کار رفته در بین تلفن های همراه می دانند. البته نباید فکر کنید این درگیری ها فقط در بین طرفداران تلفن های همراه وجود دارد و کاربران حرفه ای و نیمه حرفه ای دوربین های عکاسی هم با چنین دو قطبی هایی مواجه هستند. البته آنجا در عوض اپل و سامسونگ، جنگ بین طرفداران نیکون و کانن به راه است. خوب با این تفاسیر فکر می کنید چه عددی کافی است؟ 50 مگاپیکسل؟ 100 مگاپیکسل؟ اگر جوابتان در همین حدود است باید بگوییم در اشتباهید، چون کانن دیروز از سنسور 250 مگاپیکسلی خود رونمایی کرد!

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 113 دوشنبه 16 شهریور 1394 نظرات (0)

اچ‌تی‌سی امروز تلفن میان‌رده‌ی جدید خود با نام دیزایر ۷۲۸ را معرفی کرد. این گوشی هوشمند بدنه‌ای از جنس پلاستیک پلی‌کربناته داشته و صفحه‌نمایش بزرگ آن رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل دارد. این گوشی از فناوری بوم‌ساند اچ‌تی‌سی پشتیبانی کرده و تجربه‌ی بی‌نظیری در زمینه‌ی مدیا را نوید می‌دهد.

دیزایر ۷۲۸ از پردازنده‌ی هشت هسته‌ای و ۶۴ بیتی MT6753 مدیاتک با فرکانس کاری ۱.۳ گیگاهرتز در کنار پردازنده‌ی گرافیکی ARM Mali-T720 بهره می‌برد که به نظر می‌رسد عملکردی در حد استانداردهای گوشی‌های میان‌رده خواهند داشت.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 67 دوشنبه 16 شهریور 1394 نظرات (0)

شرکت 3D Sound Labs در جریان نمایشگاه IFA 2015 با معرفی‌ هدفون 3D Sound One و اعلام این خبر که این هدفون بطور کامل با کامپیوترهای مبتنی‌ بر سیستم عامل ویندوز سازگار است، دریچه تازه‌ای را برای طرفداران صدا و به خصوص بازی‌های رایانه‌ای باز کرد. این هدفون هوشمند جدید، با تجربه‌ سینمایی‌ای که برای گیمر به ارمغان می‌آورد، وی را به یک سفر فراموش نشدنی‌ در اعماق بازی و فیلم می‌برد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 89 دوشنبه 16 شهریور 1394 نظرات (0)

نمایشگاه IFA 2015 از روز 4 تا 9 سپتامبر در شهر برلین آلمان در حال برگزاری است و بهترین محصولات حاضر در این نمایشگاه به صورت عمومی معرفی گردیدند. صفحه نمایش 4K به عنوان مهم ترین وجه اشتراک محصولات شناخته می شود و این مورد روی نوت بوک گیمینگ، لپ تاپ تبدیل شونده و اسمارت فون نیز مشاهده می شود. هر چند با توجه به بازخورد های دریافت شده از کاربران در سطح جهان، صفحه نمایش 4K چندان توجیه پذیر نبوده و روی کاربرد محصولات تاثیر قابل قبولی ندارد، با این حال گذر علم و فناوری به چنین جایگاهی رسیده و میزان استقبال صورت گرفته از آنها روی این روند تاثیر گذار نخواهد بود.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 137 یکشنبه 15 شهریور 1394 نظرات (0)

آیفون 6s به همراه آیفون 6s پلاس اپل چهارشنبه‌ی آینده رونمایی خواهند شد؛ یکی از ویژگی‌هایی که در نسل جدید آیفون‌ها شاهد آن خواهیم بود، فناوری فورس تاچ است که هم اینک در مک بوک‌های ۱۳ اینچ و اپل واچ مورد استفاده قرار گرفته است. شنیده‌ها حکایت از این دارد که فناوری فورس تاچ بکار رفته در آیفون 6s، نسخه‌ی پیشرفته‌تر این فناوری بوده و نام آن 3D Touch Display خواهد بود.

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 5,636
  • بازدید سال : 21,452
  • بازدید کلی : 595,765
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی