loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 97 یکشنبه 05 مهر 1394 نظرات (0)

از قدیم گفته اند که با یک دست نمی توان دو هندوانه را به صورت یکجا برداشت اما اعضای استودیو Creative Assembly این روز ها به مثال نقضی برای این ضرب المثل پر مغز ما تبدیل شده اند! هنوز روند ساخت بسته های الحاقی بازی Total War: Attila به طور کامل به پایان نرسیده بود (و هنوز هم نرسیده است) که اعضای این استودیو بازی مورد انتظار Total War: Warhammer را به علاقمندان سبک استراتژی معرفی کردند. پس از آن در بحبوحه ی برگزاری نمایشگاه گیمز کام امسال بود که کمپانی مایکرو سافت خبر داد بازی Halo Wars 2 (نسخه ای استراتژی از سری بازی Halo) به عنوان اثر بسیار پر هوادار دیگری در سبک استراتژی، توسط استودیو Creative Assembly ساخته خواهد شد. البته پیش از آن نیز علاقمندان عناوین استراتژی شاهد معرفی بازی Total War: Arena از سوی اعضای این استودیوی پر کار بودند. اثری که مسلماً به نسبت سایر عناوین یاد شده در این متن، تجربه ای تازه تر و متفاوت تر را برای استراتژی دوستان رقم خواهد زد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 113 سه شنبه 17 شهریور 1394 نظرات (0)

نمایشگاه IFA به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین نمایشگاه های تخصصی مرتبط با لوازم الکترونیکی و خانگی، هر ساله در شهر برلین کشور آلمان برگزار می شود و میزبان بیش از 100 کشور و شرکت معتبر است. در این نمایشگاه، فعالان حوزه فناوری و برندهای برتر از سراسر دنیا گرد هم می آیند تا جدیدترین و آخرین محصولات ابداعی خود را در معرض نمایش رقبای خود و کاربران قرار دهند. ایسوس نیز به رسم همیشه پیش از آغاز به کار نمایشگاه IFA، در یک کنفرانس خبری، با معرفی محصولات جدید خود شروعی پر رنگ و جنجالی داشت. در این مراسم که با حضور اصحاب رسانه از سراسر دنیا برگزار شد، آقای جانی شی، مدیر کل شرکت ایسوس از آخرین ابداعات این شرکت از جمله محصولات جدید در زمینه بازی، از خانواده ROG پرده برداشت. در این کنفرانس خبری و در بخش معرفی قطعات جدید ایسوس، از مادربورد ROG Maximus VIII Extreme، کارت گرافیک ROG Matrix GTX 980Ti، هدست ROG 7.1 مخصوص بازی و نمایشگر ROG Swift PG348Q رونمایی شد. در ادامه آقای جانی شی با بیان موفقیت ایسوس در خط تولید محصولات مخصوص بازی در خانواده ROG، اذعان داشت ایسوس در فروش مادربورد، کارت گرافیک های رده بالا و نمایشگرهای مخصوص بازی در میان سایر رقبا، همچنان پیشگام است: " انجمن گیمرهای ایسوس، قصد دارد تا با ارائه ابداعات و خلاقیت های روزافزون بر صنعت بازی تسلط پیدا کند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 71 سه شنبه 17 شهریور 1394 نظرات (0)

شیگرو میاموتو، خالق ماریو و مدیر عامل موقت نینتندو در گفتگویی با وبسایت یوروگیمر، از ساخت پیکمین ۴ پرده برداشت و ساخت آن را در مراحل پایانی اعلام کرد. نینتندو نیز پس از اعلام این خبر در بیانیه ای ساخت بازی را با به کار بردن عبارت «در دست توسعه» تایید نمود.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 125 سه شنبه 17 شهریور 1394 نظرات (0)

کمپانی برادران وارنر، سال مالی بسیار خوبی را پشت سر می گذارد. این کمپانی، سال خود را با عرضه ی نسخه ی دهم فرنچایز محبوب مورتال کامبت آغاز نمود و با عرضه ی دو بازی لگو ژوراسیک پارک و بتمن نیز، موفقیت خود را به چند مرحله بالاتر برد. اما هنوز زمان زیادی باقی مانده تا برادران وارنر، حداقل برای مدتی از یادها برود؛ چرا که بازی مد مکس به تازگی از سوی این شرکت عرضه شده و قصد دارد موفقیت های کمپانی وارنر را تکمیل کند.

برخلاف تصور بسیاری، بازی مد مکس چه از لحاظ داستانی و چه از هر لحاظ دیگری، هیچ ارتباطی با فیلم Mad Max: Fury Road، که چند ماه پیش اکران شد، ندارد و کاملا از آن مستقل است. در واقع بسیار قبل تر از معرفی و شروع ساخت این عنوان، خبرهایی از ساخت بازی مد مکس به گوش می رسید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 68 دوشنبه 16 شهریور 1394 نظرات (0)

شرکت 3D Sound Labs در جریان نمایشگاه IFA 2015 با معرفی‌ هدفون 3D Sound One و اعلام این خبر که این هدفون بطور کامل با کامپیوترهای مبتنی‌ بر سیستم عامل ویندوز سازگار است، دریچه تازه‌ای را برای طرفداران صدا و به خصوص بازی‌های رایانه‌ای باز کرد. این هدفون هوشمند جدید، با تجربه‌ سینمایی‌ای که برای گیمر به ارمغان می‌آورد، وی را به یک سفر فراموش نشدنی‌ در اعماق بازی و فیلم می‌برد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 202 شنبه 26 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

درحالی‌که به لطف وجود مودهای مختلف برای بازی GTA V، هنگام استفاده از ماشین‌ها یا اسلحه‌های جدید و پرواز یا شنا در اطراف آب‌های لس‌سانتوز، آنقدر فکرتان مشغول لذت بردن است که شاید فکرش را نمی‌کنید در پس این بازی چه اتفاقاتی در حال وقوع است.

یکی از کاربران وب سایت معروف GTAForums به نام aboutseven اعلام کرده که یک کامپایلر #C در پس زمینه کامپیوترش در حال اجرا بوده که با فایلی بنام Fade.exe فعالیتش انجام شده است. پس از بررسی مجدد توسط این کاربر، مشخص شده که این فایل به اینترنت رایانه دسترسی داشته و از آن استفاده می‌کند و فایل یاد شده در واقع یک ابزار کی‌لاگر بوده است. برخی از مودهای معروف و پر استفاده بازی GTA V از جمله Noclip که اجازه می‌دهد به طور آزادانه داخل اشیاء را بررسی کنید و Angry Planes، شامل بدافزارهای جانبی هستند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 52 جمعه 18 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

استدیو Treyarch« تری آرک» توسعه دهنده عنوان جزئیاتی از نسخه رایانه های شخصی Black Ops 3« عملیات سیاه ۳» را مشخص کرده است.

این استدیو همیشه به جامعه بزرگ خود که از جمله آنان طرفداران نسخه رایانه های شخصی Call of Duty «ندای وظیفه» هستند اهمیت داده است، چرا که معمولا پورت نسخه رایانه های شخصی بازی های این استدیو دارای کیفیت مطلوب به همراه تعداد زیادی از گزینه بوده هست. این تمرکز برروی نسخه رایانه های شخصی عملیات سیاه ۳ ممکن است نسخه بسیار بهتری را بسازد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 90 پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 تنها یک ماه دیگر تا عرضه بازی استثنایی Witcher3: wild Hunt باقی مانده است و شاید بد نباشد تا گیمرهای حرفه ای و دوست داران این بازی هیجان انگیز با دیدن اسکرین شات های فوق العاده و تصاویری متفاوت از آن، این بازی را صدر اولویت های خود قرار دهند!

این تصاویر و اسکرین شات ها توسط طراحان این بازی در شبکه های اجتماعی به انتشار رسیده اند و خبر از تغییراتی جالب داده اند؛ با توجه به منبع خبری، نوار زندگی (Life bar) در صورت عدم نیاز از روی رابط کاربر محو خواهد شد؛ در واقع این طور اعلام شده است که تمام گزینه های اضافی قابل حذف می باشند و گیمر در صورت تمایل می تواند رابط کاربری را تا حدودی شخصی سازی کند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 59 شنبه 05 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Codemasters با انتشار یک تریلر، از نسخه سوم فرنچایز Overlord پرده‌برداری کرد. Overlord جدید امروز به صورت رسمی و کامل معرفی خواهد شد.Overlord: Fellowship of Evil دارای چهار Overlord خواهد بود که می‌توانید از بین‌شان یکی را انتخاب کنید و به احتمال زیاد یک عنوان RPG (از نوع Top-Down) با محوریت Co-op خواهد بود. با توجه به تریلر منتشر شده، بازی شبیه به Overlord Minions به نظر می‌رسد که برای Nintendo DS عرضه شده بود.

بازی Overlord: Fellowship of Evil نام دارد و Overlord 3 نیست. همچنین تایید شد که بازی یک RPG (از نوع Top-Down) خواهد بود.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 124 دوشنبه 31 فروردین 1394 نظرات (0)

مزرعه داری و مدیریت مزرعه کار ساده ای نیست اما بسیار لذت بخش است. هیچ چیزی نمی تواند جایگزین حس زیبای کاشتن یک گل، مراقبت از آن و سپس تماشای زیبایی اش شود. مزرعه شادی یک بازی اندرویدی ایرانی است که از گیم پلی و گرافیک عالی بهره می‌برد، این بازی در سبک مدیریت منابع ساخته شده است و وظیفه شما کمک به سهراب است تا مزرعه‌اش را مدیریت کند و با پرورش محصولات مختلف، برای مزرعه درآمد زایی کند ، برای دانلود بازی به ادامه مللب مراجعه کنید...

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 93 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (1)

به تازگی در مارکت Xbox و PS Store رویت شده هست که در بازی Mortal Kombat X بسته های دانلودی یا DLCهای Easy Fatalities با قیمت های ۳۰ Easy Fatalities با قیمت ۴ دلار و یا ۵ Easy Fatalities با قیمت ۹۹ سنت به فروش می رسند، و با فشردن یک دکمه و بدون زحمت دادن می شود یک Fatalities را به آسانی اجرا کرد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 112 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)
جنگ قبایل یکی از محبوب ترین بازی های آنلاین در جهان برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس است که میلیون ها نفر این بازی را به صورت آنلاین و همزمان بازی می کنند، اما این بازی به قدری بزرگ و تقریبا پیچیده است که حتی برای افراد حرفه ای هم نیاز به آموزش است. در این نرم افزار "ترفندستان جنگ قبایل" آموزش هایی چون: دریافت جم رایگان، آشنایی با عنصرهای دفاعی، آشنایی با سربازها و نیروهای هجومی، نحوه تغییر اسم دهکده، نحوه برقراری ارتباط بازی با برنامه بلو استیک، زمان مناسب برای حمله و ... وجود دارد. در این برنامه سعی شده است، به سلیقه ی تمامی افراد چه مبتدی و چه حرفه ای توجه شود و آموزش های مناسب برای هر گروه قرار داده شده است.

ترفندهای بازی clash of clans
حجم فایل : 873 کیلوبایت
نسخه : 4.0
اجرا در : اندروید 1.6 و بالاتر
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 63 یکشنبه 23 فروردین 1394 نظرات (0)

اگر یک گیمر حرفه ای هستید، قطعا GTA یکی از محبوب ترین بازی های شماست؛ این بازی دوست داشتنی که حالا نسخه جدید آن در راه بازار است، همانطور که در اکثر وبسایت های خبری گفته شده است، سیستم شما را به چالش خواهد کشید، پس پیشنهاد می کنم این مطلب را مطالعه کنید و در صورت نیاز، به فکر ارتقا باشید!

به گفته تولید کننده این بازی کامپیوتری، کمپانی RockStar، برای اجرای این بازی در رزولوشن بالای ۱۰۸۰ پیکسل و ۶۰ فریم در ثانیه، سیستم شما حداقل باید مجهز به یکی از دو کارت گرافیک Nvidia GTX 660 2GB و یا AMD HD 7870 2GB باشد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 85 جمعه 21 فروردین 1394 نظرات (0)

امروز شرکت «اسکوئر انیکس» (Square Enix) که ساخت سری بازی‌های بسیار موفق «تومب ریدر» (Tomb Raider) را در کارنامه‌ی خود دارد؛ از بازی جدید خود یعنی «دوس‌اکس: من‌کایند دی‌وایدد» (Deus Ex: Mankind Devided) رو نمایی کرد.

این بازی که توسط استودیو بازی سازی «ایدوز مونترال» (Eidos Montreal) ساخته خواهد شد، ادامه‌ی داستان نسخه‌ی پیشین خود یعنی «دوس‌اکس: هیومن رولوشن» (Deus Ex: Human Revolution) را دنبال خواهد کرد.

اتفاقات و خط داستان این بازی در سال ۲۰۲۹، یعنی ۲ سال بعد از دوس‌اکس: هیومن رولوشن رخ خواهد داد. «آدام جن‌سن» (Adam Jensen) شخصیت اصلی این بازی از صلاح‌ها و فن‌آوری‌های ویژه‌ای بهره می‌برد و خود را درگیر حملات تروریستی خواهد کرد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 80 پنجشنبه 13 فروردین 1394 نظرات (1)

با ورود تلفن‌های هوشمند، سیل وسیعی از اپلیکیشن و بازی‌های مختلف روانه این دستگاه‌ها شدند و کاربران‌شان نیز با نیروی تمام از آن‌ها استقبال کردند و اکنون تقریبا در هر هفته چندین بازی و برنامه جدید ساخته می‌شود. اکنون در این مقاله تصمیم داریم تا با جدید‌ترین بازی‌هایی آشنا شویم که برای سیستم عامل iOS منتشر شده‌اند.

Space Marshals

gallery-1427291595-space-marshals

اولین بازی Space Marshals نام دارد و جریان چندین ماموریت است که قدرت‌های مختلفی نیز در اختیار کاربر قرار دارد و می‌تواند با سپری کردن هر مرحله وارد مرحله‌ای دیگر شود.

Card crawl

card-crawl

این بازی با کارت‌های مختلف جریان می‌یابد که در کل 54 کارت است و در هر مرحله کاربر 3 دقیقه وقت دارد تا دشمنانش را از بین ببرد و بدین منوال بازی ادامه می‌یابد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 88 چهارشنبه 12 فروردین 1394 نظرات (0)

برای دو نسل متوالی «هیلو» (Halo) یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین مجموعه بازی‌های مایکروسافت بوده. مجموعه‌ای که فروش کنسول‌های بازی این شرکت را تضمین ‌کرده است. حالا در حالی که نزدیک به یک سال و نیم از آغاز نسل هشت‌ام می‌گذرد، مایکروسافت تاریخ انتشار قسمت پنج‌ام از مجموعه بازی‌های هیلو را رسما تایید کرده است.

مجموعه بازی‌های هیلو همیشه جزو بهترین‌ها و مهم‌ترین‌ها بوده‌اند. شاید عمده دلیل این اهمیت الگوسازی بی‌نظیر این مجموعه باشد. تا پیش از عرضه‌ی قسمت اول هیلو، سبک اکشن اول‌شخص بر روی کنسول‌های بازی نماینده‌ای نداشت. اما طراحان استودیوی بازی‌سازی «بانجی» ثابت کردند با تغییر استانداردها و الگوها با دسته‌ هم می‌توان عناوین اکشن اول‌شخص را تجربه کرد و قرار نیست ماوس و کیبورد تنها ابزار تجربه‌ی این بازی‌ها باشند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 75 پنجشنبه 06 فروردین 1394 نظرات (0)

سونی اعلام کرد که پچ جدید بازی Bloodborne بر روی کاهش زمان لودینگ ها تمرکز می کند.

همچنین این پچ به بهینه سازی بازی و اصلاح کردن برخی باگ ها خواهد پرداخت. جزئیات بیشتر در مورد این پچ در آینده منتشر خواهد شد. آپدیت روز اول این بازی که ۲٫۶۹ گیگ حجم دارد در همان روز اول قابل دانلود است که بخش مولتی پلیر آنلاین را نیز اضافه خواهد کرد.

جزئیات Patch بازی Bloodborne

این بازی ، ۲۵ مارچ در اروپا عرضه خواهد شد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 94 پنجشنبه 06 فروردین 1394 نظرات (0)

امروز مجله Famitsu اطلاعاتی جدید از Devil May Cry 4 Special Edition را منتشر کرد.

بازی در وضوح تصویر ۱۰۸۰p و ۶۰ فریم ریت اجرا می شود، بازی همچنین دارای تکسچرهای باکیفیت بالا خواهد بود.

به جز Nero و Dante کاراکترهایی همچون: Vergil, Trish و Lady قابل بازی خواهند بود، هریک از این شخصیت ها دارای استایل متفاوتی برای بازی هستند.

طراحی و جزئیات شخصیت Vergil براساس Devil May Cry 3 Special Edition و نوع بازی و استایل بازی این شخصیت براساس  DmC Devil May Cry خواهد بود. همچین ورجیل در هر ماموریتی قابل بازی خواهد بود. شخصیت Lady در ماموریت های Nero فقط قابل بازی خواهد بود و برای اولین بار در این سری او قابل بازی است. کاراکتر Trish هم فقط در ماموریت های Dante قابل بازی خواهد بود. وقتی یک بار بازی را به پایان رساندید قادر هستید، دیگر شخصیت ها را برای بازی انتخاب کنید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 55 پنجشنبه 06 فروردین 1394 نظرات (0)

به نظر همه منتظر عرضه Star Wars Battlefront هستند، کمپانی Electronic Arts تایید کرد عنوان مورد انتظار Star Wars Battlefront در تعطیلات کریسمس در ماه نوامبر فقط برای Xbox One, PS4 و PC عرضه خواهد گشت.

پلتفرم های بازی مدت زمان زیادی بود که مشخص نبودند، اما اکانت EAStarWars تایید کرد:«Star Wars Battlefront در تعطیلات کریسمس فقط برای PS4, Xbox One و PC در دسترس خواهد بود.»

 

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 68 شنبه 01 فروردین 1394 نظرات (0)

کمپانی وان پلاس در طی سال گذشته به لطف تلفن هوشمندی بسیار قدرتمند که قیمتش تقریباً نصف رقم در نظر گرفته شده برای سایر پرچمداران اندرویدی بود بدل به برندی بسیار محبوب و موفق بین کاربران تلفن های هوشمند گشت.

پس از آن این شرکت با همکاری JBL دست به تولید چندین هدفون زد و اخیراً نیز آنها پاور بانکی ۱۰.۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را رونمایی کرده اند که با قیمت ۱۵ دلار تا چند روز دیگر در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 65 شنبه 01 فروردین 1394 نظرات (0)

قابل‌توجه دارندگان گوشی‌های اندرویدی: زین پس می‌توانید موبایل خود را با تبدیل به راکت، جلوی تلویزیون گرفته و تنیس بازی کنید.

کمپانی Rolocule نسخه اندرویدی برنامه ورزشی «موشن تنیس کست» را به صورت رایگان عرضه کرده تا کاربرانی که از ابزارهای دیجیتال مانند کروم کست، میرا کست و یا سامسونگ کست (ابزارهای اتصال به تلویزیون اینترنتی) استفاده می‌کنند، بتوانند روی صفحه تلویزیون خود بازی تنیس را اجرا کرده و موبایلشان مانند راکت تنیس عمل کند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 112 چهارشنبه 27 اسفند 1393 نظرات (0)

چهارمین قسمت از سری Mount & Blade با نام Mount & Blade 2: Bannerlord برای کنسول ها نیز عرضه می شود.

استدیو ترکیه ای TaleWorlds Entertainment با افتخار تایید کرد، چهارمین قسمت سری Mount & Blade برای کنسول ها همزمان با نسخه PC عرضه خواهد شد.

Armagan Yavuz موسس و طراح اصلی استدیو ترکیه ای TaleWorlds Entertainmentبیان کرد:«همزمان با نسخه PC با برروی نسخه کنسولی Mount & Blade 2: Bannerlord نیز کار می کنیم.» به نظر در Bannerlord بسیاری از چیزها تغییرات زیادی داشته اند. TaleWorlds چندین developer diaries درمورد Bannerlord منتشر کرده هست و به نظر کل موتور گرافیکی، بازی دچار تغییر و تحول شده هست. احتمالا این تغییرات بخاطر ساخت عنوانی بهتر و بزرگتر برای کنسول ها هست.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 102 دوشنبه 18 اسفند 1393 نظرات (0)

استودیوی بازی آمازون اعلام کرده که چهار بازی را برای کاربران سیستم عامل iOS اپل طراحی کرده که دو مورد از این بازی‌ها کاملا جدید هستند.

این چهار بازی عبارتند از Lost Within، Til Morning’s Light، Tales From Deep Space و To-Fu Fury.

Tales From Deep Space

عرضه بازی‌های آمازون برای کاربران اپل

عرضه بازی‌های آمازون برای کاربران اپل

عرضه بازی‌های آمازون برای کاربران اپل

آمازون می‌گوید بازی‌های یاد شده از کیفیت و روند مناسبی برخوردارند و ارتقای گرافیکی و روند داستان گویی در آنها برای جلب نظر کاربران تغییر کرده است.

شرکت آمازون که زمانی تنها در زمینه فروش کتاب و محصولات فرهنگی فعال بود، امروزه دامنه فعالیت خود را گسترش داده و به اقداماتی همچون طراحی و فروش گوشی اختصاصی همراه موسوم به فایرفون و همین طور تولید بازی های ویدیویی روی آورده است. بازی های این شرکت علاوه بر سازگاری با آیفون و آی پد با گوشی فایرفون خود این شرکت هم سازگاری دارد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 85 جمعه 15 اسفند 1393 نظرات (0)

Call of Duty که در فارسی آن را به “ندای وظیفه” ترجمه کرده‌اند یکی از معروفترین بازی‌های رایانه‌ای در سبک حادثه‌ای اول شخص از شرکت Activision است. این بازی که هر سال شاهد ارائه نسخه جدیدی از آن برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های بازی هستیم، این بار با یک تغییر کلی در سبک، حضور خود را در عرصه بازی‌های موبایل نیز مطرح کرده است. Call of Duty: Heroes نه یک بازی موازی است که در ارتباط با یکی از نسخه‌های رایانه‌ای بازی ساخته شده باشد و نه یک بازی حادثه‌ای اول شخص جدید؛ این بازی در واقع نسخه کاملا جدیدی از بازی Call of Duty با سبک استراتژی است که برای گوشی‌ها و تبلت‌هایی با سیستم عامل اندروید و آی او اس عرضه شده است.Call of Duty: Heroes را اساسا می‌توان کلش آف کلنزی (Clash of Clans) دانست که مفاهیم و محیط خود را از سری بازی‌های Call of Duty به عاریت گرفته است. با این حال تجربه انجام بازی به قدری متفاوت از Clash of Clans است که بیشتر از آنکه بتوان آن را برادر دوقلوی کلش دانست، باید آن را رقیب این بازی به حساب آورد. همانند بسیاری دیگر از بازی‌های استراتژی شما بازی را با یک زمین خالی یا به عبارتی پایگاهی خالی شروع خواهید کرد که به تدریج باید برای ساخت و ارتقای آن تلاش کنید. منابع در این بازی کمیاب هستند، بنابراین احتمال آنکه شما از همان ابتدای بازی وارد جنگ با دیگر بازیکنان شوید ، زیاد است. بازی دارای سه حالت مختلف است که عبارتند از حالت بازیکن در برابر بازیکن که در آن باید با دیگر بازیکنان وارد جنگ شوید، پایگاه آن‌ها را نابود کرده و منابع‌شان را به غارت ببرید؛ حالت ماموریتی که حاوی یک سری ماموریت است که به تدریج به میزان سختی آن‌ها اضافه می‌شود و بالاخره حالت کاملا جدید “دوام آوردن” که در آن باید در برابر گروه گروه از دشمنانی که به پایگاه‌تان حمله می‌کنند، مقاومت کنید. میزان موفقیت شما در این حالت به تعداد و قدرت بناهای دفاعی‌تان بستگی دارد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 124 پنجشنبه 14 اسفند 1393 نظرات (0)

شاید بعد از مدتی تصمیم بگیرید PC خود را عوض کنید یا اینکه مجبور شوید ویندوزتان را عوض کنید یا اصلا بنا به هر دلیلی بخواهید ساعت ها زحمت خود را در بازی هایی که انجام داده اید را از دست ندهید ، شاید بخواهید مطمئن شوید تا یک نسخه از بک آپ گرفتن از بازی هایی که تا به حال بر روی PC خود ذخیره کرده اید را دارید . با توجه به اینکه فقط بعضی از بازی ها قابلیت ذخیره ی بازی به کمک cloud را دارند ، شما باید خودتان به فکر یک راه چاره باشید .

در ایده آل ترین حالت اگر شما به کمک همگام سازی با برنامه ی cloud بازی های خود را ذخیره کنید ، بازی های شما به طور خودکار ذخیره خواهند شد مگر اینکه شما تنظیمات پیش فرض آن را تغییر دهید . در صورت بروز هر مشکلی بازی به طور خودکار بک آپ بازی ذخیره شده ی شما را به cloud می فرستد پس اگر از این روش استفاده می کنید هیچ جای نگرانی وجود ندارد .

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 49 پنجشنبه 14 اسفند 1393 نظرات (0)

انویدیا امروز از کنسول گیمینگ اندرویدی جدیدی رونمایی کرد. آخرین دستگاه سری شیلد این شرکت (پس از تبلت گیمینگ و یک گیم کنترولر all-in-one) به توصیف انویدیا “نخستین کنسول اندروید تی‌وی ۴K دنیاست.”

انویدیا در طراحی «شیلد» تلاش کرده که ضخامت آن پایین نگه داشته شود و از لحاظ زیبایی ظاهری نیز بسیار دلپذیر به نظر می‌رسد. این کنسول می‌تواند از ویدیوهای ۴K در رفرش ریت ۶۰ هرتز پشتیبانی کند.شیلد جدید به همراه یک کنترولر و سرویس جدید گیمینگ این شرکت موسوم به Grid در ماه می و با قیمت ۱۹۹ دلار عرضه خواهد شد.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 49 پنجشنبه 14 اسفند 1393 نظرات (0)

پس از رایگان شدن موتورهای پایه‌ی «آنریل انجین۴» و «سورس۲» توسط استودیوهای بازی‌سازی «اپیک گیمز» و «والو» این‌بار نوبت به شرکت «تکنولوژی‌های یونیتی» رسیده تا با اعلام رایگان شدن موتور «یونیتی۵» صنعت بازی‌سازی را شگفت‌زده کند.

مثل «آنریل انجین۴» و «سورس۲» خبر رایگان شدن «یونیتی۵» هم درجریان کنفرانس بازی‌سازان (GDC) تایید شد. مسوولان مجموعه‌ی «تکنولوژی‌های یونیتی» (Unity Technologies) در جریان سخنرانی‌شان در GDC تایید کردند جدیدترین نسخه از موتور پایه‌شان را به‌طور رایگان در اختیار طراحان و سازنده‌های بازی‌های رایانه‌ای و ویدیویی قرار خواهند داد. موتور پایه‌ی یونیتی به‌خاطر سهولت استفاده، پرطرفدار بودن‌اش که عرضه‌ی بروزرسان‌های کاربردی را به‌همراه داشته و قابلیت‌های ویژه‌اش برای پلت‌فرم‌های همراه مثل گوشی و تبلت در میان بازی‌سازان از محبوبیت بالایی برخوردار است.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 45 چهارشنبه 13 اسفند 1393 نظرات (0)

رقابت های جهانی سوپربایک یا به اختصار SBK، در حکم جام جهانی موتورسواران است؛ جایی که موتورسوارانی از تیم های دوکاتی، سوزوکی و هوندا در رقابتی نزدیک و هیجان انگیز برای کسب کاپ قهرمانی به مصاف همدیگر می روند.

SBK14، آخرین بازی رسمی این مسابقات چند ماهی است که در اختیار کاربران iOS قرار گرفته، اما عرضه نسخه اندروید در هفته جاری بهانه ای شد تا به معرفی آن به شما بپردازیم.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 99 یکشنبه 10 اسفند 1393 نظرات (0)

تحقیقات شرکت های آمازون و هریس اینتراکتیو نشان می دهد، رفتارهای زنان و مردان هنگام بازی های موبایلی یکسان نیست.

به گزارش CNET،در دنیای بازی های موبایل، زن ها و مردها به یک نسبت درگیر بازی های موبایل می شوند. آمارها نشان می دهند که ۵۰ درصد از اشخاصی که به انجام بازی های موبایل می پردازند خانم هستند و نیم دیگر آن ها نیز مرد هستند. ولی نحوه رویکرد آنها به بازی ها با یکدیگر یکسان نیست.

این پژوهش نگاه دقیق تری به بازی های موبایل و جنسیت اشخاصی که مشغول آنها هستند داشته است.
ادامه مطلب....
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 49 جمعه 08 اسفند 1393 نظرات (0)

این اولین بار نیست که Rockstar games جماعت پی سی گیمر را نادیده می گیرد. تاخیرهای مکرر این کمپانی در عرضه نسخه های کامپیوتری بازی های خود دیگر کاسه صبر طرفداران را لبریز کرده است. با توجه به سابقه راک استار گیمز، خبر تاخیر عرضه GTA5 برای PC تقریبا هیچ کس را غافلگیر نکرد.

این بار تاریخ جدید ارائه بازی ۱۴ آوریل اعلام شده است و این مساله که این بازی قبل از عرضه به بازار کهنه و قدیمی به نظر می آید، بزرگ ترین توهین به طرفدارانی است که منتظر بودند لذت انجام این بازی را روی کامپوترهای شخصی خود تجربه کنند.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 76 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

بازی Watch Dogs یا سگ های نگهبان جدید ترین محصول شرکت معتبر و خوش نام Ubisoft است و انتظار می رود که انقلابی جدید را در عرصه بازی های کامپیوتری رقم بزند. این بازی بیش از نود عنوان جایزه را در قسمت های مختلف از نمایشگاه E3 کسب کرده است و منتقدان آن را به عنوان یک بازی شگفت انگیز و یک استاندارد جدید در ساخت بازی معرفی کرده اند.

شما معمولا با تلفن هوشمند یا Smart Phone خود چه می کنید؟ با دوستان و خانواده ارتباط بر قرار می کنید،  چرخی در اینترنت می زنید، پیام های خود را چک می کنید، اخبار روز دنیا را بررسی می کنید، خرید های خود را انجام می دهید، قبض هایتان را پرداخت می کنید، بازی می کنید و … برای انجام همه کارهای ذکر شده فقط کافی است که با انگشت یا انگشتان خود صفحه نمایش را لمس کنید. اما آیا با یک تلفن هوشمند فقط می توان چنین کارهایی را انجام داد؟! آیا نمی توان از این وسیله مفید به عنوان یک سلاح تمام عیار استفاده کرد؟

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 53 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

تعداد قابل توجهی از کاربران سیستم عامل iOS اپل در استرالیا از حملات هکری به گوشی‌های آیفون و تبلت آی‌پد خبر داده‌اند.

این حملات موجب قفل شدن آیفون و آی پد می‌شود. هکر یا هکرهای طراح این حملات پیام‌هایی را نیز برای کاربران ارسال کرده و از آنها می‌خواهند برای بازگشایی قفل گوشی و تبلتشان مبلغی را پرداخت کنند.

هکر یاد شده نام مستعار Oleg Pliss را برای خود انتخاب کرده و از آنها خواسته برای بازشدن قفل گوشی‌هایشان ۱۰۰ دلار پرداخت کنند. تنها Oleg Pliss مشهور در دنیای فناوری مهندسی در شرکت اوراکل است، اما این فرد ارتباطی با این حملات نداشته است.

خبرهای تکمیلی حاکی از آن است که دامنه این اقدام هکری گسترش یافته و به کشورهایی همچون انگلستان و آمریکا رسیده است. در حالی که برخی کاربران تلاش کرده‌اند از طریق تماس با اپراتورهای خود این مشکل را حل کنند، برخی نیز با اپل تماس گرفته اند، اما هنوز موفقیتی به دست نیاورده اند.

راه حل ساده این مشکل قطع ارتباط با برنامه های آی کلود و آی تیونز و بازگرداندن گوشی یا تبلت به تنظیمات کارخانه است، اما در صورت استفاده از این راه تمامی داده های شخصی کاربران از دست می‌رود. هنوز راه حل قطعی برای برطرف کردن این مشکل به دست نیامده است.

 

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 69 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

شایعه‌ای دیگر، مستقیم از دیتابیس (پایگاه داده‌ها) Steam. همان‌گونه که در تصویر پایین می‌توانید مشاهده کنید، صفحه‌ای جدید بر روی دیتابیس Steamظاهر شده که خبر از عرضه نسخه اصلاح‌شده عنوان Samurai Warriors 4(یعنی Samurai Warriors 4-II) برای PC می‌دهد.

 Koei Tecmo تا این لحظه، هیچ‌گونه اظهارنظری در رابطه با این شایعه نکرده است. با این حال، احتمال عرضه این عنوان برای PC بسیار زیاد است.

لازم به ذکر است که چندی پیش نیز شایعاتی مبنی بر عرضه نسخه PC این عنوان در ژاپن پخش شده بود. حال با ظاهر شدن این صفحه در دیتابیس Steam می‌توان با اطمینان گفت که Samurai Warriors 4-II در غرب نیز منتشر خواهد شد (مگر اینکه دارای قفل منطقه‌ای باشد، چیزی که برای بازی‌های منتشر شده در Steam به هیچ‌وجه منطقی نیست).

 Samurai Warriors 4-II اخیرا برای PS4 و PSVita عرضه شد .

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 73 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

Ready At Dawn سازنده عنوان The Order 1886 از ندادن نظر به طور مستقیم درباره‌ کوتاه بودن بازی‌اش، خبر داد.

این اثر انحصاری به دلیل تمام شدنش در مدتی کمتر از ۶ ساعت مورد انتقاد قرار گرفته است.
در گفتگو‌ای با Eurogamer مدیرعامل استدیو، Ru Weerasuriya از روشنگری درباره‌ی این مسئله سر باز زد و گفت تیمش نیز بحثی در این باره نخواهد کرد هر چند که ویدیو‌های بر روی Youtube از تمام شدن بازی در مدت زمان ۵ ساعت و نیم وجود دارد:

“هر روزه چیز‌های زیادی بر روی اینترنت منتشر می‌شود و ما قرار نیست به همه‌ی آن‌ها جواب بدهیم. ممکن است اشخاصی اشتباه کنند و تعداد آن‌ها کم نیز نیست و برای جواب دادن به این اشتباهات شغلی ۲۴ ساعته نیاز است. ما سازنده‌ایم و برای مخاطبانمان بازی می‌سازیم و می‌خواهم همین جا بحث را تمام کنم.”

Weerasuriya از نگرانی‌های موجود پیرامون ارزش بازی و نسبت به قیمت آن آگاه است اما معتقد است صنعت گیم باید تجربه‌های متفاوتی را ارائه دهد:

 “اگر بخواهید صادق باشم، این چیزی است که ما در ذهن داریم. طرفداران می‌خواهند سرگرم شوند و به طبع مدت آن نیز طولانی تر باشد. این صنعت گوناگونی‌های زیادی داشته است، بازی‌های زیادی بوده‌اند که فقط یک بار قابلیت انجام دادن را داشته‌اند، بعضی نیز می‌توانستید به عقب برگردید و چیز‌های جدیدی پیدا کنید بازی ما نیز از همین دسته است. به نظرم مدت زمان گیم‌پلی با کیفیت رابطه مستفیم دارد. اگر یک فیلم ۳ ساعت است دلیلی بر خوب بودن آن نیست.”

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 42 دوشنبه 27 بهمن 1393 نظرات (0)

بازی کامپیوتر Killer is Dead Nightmare Edition قاتل مرده است یکی از بازی های سبک اکشن  , ماجرایی و جهان باز است که توسط Grasshopper Manufacture طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی های Deep Silver و Xseed Games , Kadokawa Shoten برای پلتفرم PC به بازار عرضه گردد .

داستان بازی در آینده ای نزدیک رخ می دهد زمانی که بشر توانسته در عرصه سایبرنتیک به پیشرفت های عظیمی دست پیدا کند .

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 130 دوشنبه 27 بهمن 1393 نظرات (0)

AC: Unity ممکن است در سال گذشته چندین میلیون نسخه فروخته باشد، اما در هنگام عرضه (لانچ) مشکلات فراوانی گریبان‌گیرش بودند. حال، مدیرعاملUbisoft، آقای Yves Guillemot توضیح داده که این مشکلات، چگونه بر رویAssassin’s Creedهای بعدی تاثیرگذار خواهند بود.

روز پنج‌شنبه، آقای Guillemot در طول یک تماس مالی (گزارش مالی) تایید کرده که Assassin’s Creed جدید (که گفته می‌شود در دوره ویکتوریا (۱۸۳۷–۱۹۰۱؛ دوره اوج انقلاب صنعتی بریتانیا) واقع شده و Assassin’s Creed Victory نام دارد)، از همان تکنولوژی و موتور گرافیکی به کار برده شده در Unity استفاده خواهد کرد. اگر فکر می‌کنید که این مساله باعث بروز مشکلات بیشتری برای این عنوان جدید خواهد شد، پس بهتر است بدانید که آقای Guillemot با نظر شما موافق نیست.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 133 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (0)

در حالی که بیشترین لذت بازی هایی مانند Mortal Kombat را با کنسول های بازی می توان تجربه کرد، بسیاری از گیمرها حاضرند آن ها را روی کامپیوتر شخصی خود نیز بازی کنند.

حال اگر می خواهید Mortal Kombat X را روی کامپیوترتان بازی کنید، احتمالا به این فکر می کنید که آیا تجهیزات سخت افزاری شما پاسخگوی این بازی هست یا نه؛ به ویژه با در نظر گرفتن گرافیک بالای این بازی جدید.

خوشبختانه سایت Destructoid اخیرا مشخصات سخت افزاری حداقلی و هم چنین توصیه شده برای اجرای این بازی را آشکار کرده است. NetherRealm سازنده بازی، پردازنده Intel Core i5-750 و یا AMD Phenom II X4 965 با ۳GB حافظه رم، کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 460 یا AMD Radeon 5850 GPU و ۲۵GB حافظه دیسک سخت را به عنوان مشخصات حداقلی از شما طلب می کند.

اگر به حداقل ها راضی نباشید و بخواهید بیشترین لذت را از اجرای این بازی ببرید باید پردازنده Intel Core i7-3770 یا AMD FX-8350 با ۸GB حافظه رم، کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 660 یا AMD Radeon 7950 GPU و ۴۰GB حافظه دیسک سخت به علاوه Directx version 11 را در اختیار داشته باشید. داشتن Directx 11 برای هردو حالت حداقلی و توصیه شده الزامی است.

این بازی قرار است طبق زمان بندی ۱۴ ام آوریل (۲۵ فروردین ۹۴) به بازار عرضه شود.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 82 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (0)
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 60 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (0)
  بازی جنگ ساحلی (Boom Beach) یک بازی از سازندگان بازی موفق Clash of Clans در سبک استراتژی مبارزه است.

Boom Beach یک بازی از سازندگان بازی Clash of Clans است. این بازی در سبک استراتژی مبارزه است که در آ‌ن باید در مقابل نگهبانان سیاه بجنگید. نیروهای خود را به جزایر مختلف ببرید و با دشمن بجنگید تا آن جزیره و ساکنان آن را از چنگال دشمنان آزاد کنید. البته در این جزایر قدرت‌های پنهانی هم وجود دارد که می‌توانید با به دست آوردن آنها خود را قدرتمندتر کنید. در این بازی باید مجمع الجزایر عظیم استوایی که پر از خطر و گنج است را اکتشاف کنید.

با هزاران بازیکن دیگر بازی کنید، به مقر آنها حمله کنید و از غنایم آنها استفاده کنید. به صدها جزیره منحصر به فرد که نگهبانان سیاه کنترل می‌کنند حمله کنید. به غول‌های ترسناک دشمن روبرو شوید و نقشه‌های شوم آنها را برملا کنید و در نهایت قدرت‌های باستانی و مرموز مجسمه‌ها و کریستال‌ها را پیدا کنید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 50 شنبه 25 بهمن 1393 نظرات (0)
بازی برتر Limbo که تا به حال جوایز متعددی را به خود اختصاص داده است، نهایتا برای سیستم عامل محبوب اندروید عرضه شد. این بازی توسط توسعه دهندگان کمپانی Playdead با قیمت ۴٫۹۹ دلار وارد گوگل پلی شد.
بازی Limbo چندی پیش برای iOS عرضه شده بود و از محبوبیت بالایی در این سیستم عامل برخوردار است. آغاز به کار عرضه این بازی در شهریور سال ۱۳۹۲ برای سیستم عامل iOS زده شد.
بازی در مورد پسربچه ای است که به دنبال یافتن سرنوشت خواهر خود در راه بازی با موجودات عجیبی به مبارزه می‌پردازد و با زیرکی‌های خاص راه خود را برای عبور از مشکلات پیش رو فراهم می‌آورد. این بازی با گرافیکی چشم نواز، صدای تاثیرگذار و گیم‌پلی بسیار قوی از جمله بازی‌های مورد پسند همگان است. از نقاط قوت این بازی دو بعدی محیط کاملا سیاه و سفید بازی است. حتما تمامی افرادی که این بازی را انجام داده‌اند از آن به عنوان یک بازی خاطره‌انگیز یاد می‌کنند. این بازی از تنها بازی‌هایی که حتما باید آن را بازی کرد.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 130
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 130
  • بازدید ماه : 5,747
  • بازدید سال : 21,563
  • بازدید کلی : 595,876
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی