loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 75 یکشنبه 10 اسفند 1393 نظرات (0)

به نقل از firstpost قابلیت آگاه شدن از نحوه انتقال و جابجایی و مسیرهای انتقال هم از جمله امکانات جدید نقشه گوگل است. در نقشه‌های به روزشده به جای آنکه صرفا مسیر رسیدن به نقطه ای بر روی نقشه نمایش داده شود، این کار به صورت مرحله به مرحله صورت می گیرد .

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 67 یکشنبه 10 اسفند 1393 نظرات (0)

یافته‌های تحقیقاتی تازه مؤسسه ABI Research نشان می‌دهد سیستم عامل همراه اندروید کماکان برترین سیستم عامل در میان کاربران گوشی‌های هوشمند است.

تحلیل‌گران می‌گویند در سه ماهه اول سال ۲۰۱۴ بیش از ۳۰۰ میلیون گوشی هوشمند روانه بازار شده است. طی همین مدت ۱۲۷ میلیون گوشی ساده نیز عرضه شده است.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 43 یکشنبه 10 اسفند 1393 نظرات (0)

CNN به اولین رسانه خبری مشهور جهان مبدل شده که قصد دارد با استفاده از امکانات عینک دیجیتال گوگل، عکس‌ها و فیلم‌های تهیه شده توسط مردم را جمع آوری کند.

در حالی که هم اکنون تنها سی هزار آمریکایی این عینک را خریداری کرده اند، سی ان ان به سرعت دست به کار شده و از این افراد خواسته تا به عنوان شهروند خبرنگار عمل کنند و تصاویر و فیلم‌های تهیه شده از رویدادهای مختلف را برای این شبکه خبری ارسال کنند.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 71 یکشنبه 10 اسفند 1393 نظرات (0)

با استفاده از این ترفند میتوانید بدون نیاز به نرم افزار خاصی و از طریقی ترفندی ساده فایلهای خود را مخفی سازید.

با استفاده از ترفندی که هم اکنون به شما معرفی خواهیم کرد میتوانید بدون نیاز به نرم افزار خاصی و از طریقی ترفندی ساده فایلهای خود را مخفی سازید. جالبی این ترفند اینجاست که همگی افراد میتوانند آیکون این فایل را مشاهده کنند اما فقط فقط خود شما قادر خواهید بود که آن را اجرا یا نمایش دهید. همچنین با این کار دیگر فایل مورد نظر در Search ویندوز نیز نمایان نخواهد شد.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 57 یکشنبه 10 اسفند 1393 نظرات (0)

ارسال پیام‌های توییتری از سوی راجش آگراول مدیر واحد استراتژی شرکت پی پال در مورد یکی از همکارانش که محتوایی توهین آمیز داشت، موجب اخراج وی از این شرکت شد.

وی در یکی از این پیام‌ها که در حساب توییتر خود منتشر کرده به طور ضمنی یکی از همکارانش را به مصرف مشروبات الکلی و اخراج از یک مکان عمومی به همین علت متهم نموده است.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 161 یکشنبه 10 اسفند 1393 نظرات (1)

ما در اینجا راهکار هایی به شما پیشنهاد میکنیم تا عمر باطری ویندوز فون خود را افزایش دهید . پس در ادامه با اورژانس آی تی همراه باشید.

ابتدا به قسمت setting می‌رویم. بر روی صفحه نمایش، صفحه را با لمس به سمت چپ بکشید، سپس برای دسترسی به گزینه Setting حرف S را از حروف الفبا انتخاب کنید.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 61 یکشنبه 10 اسفند 1393 نظرات (0)
اولین گوشی هوشمند ۱۰۰ دلاری مجهز به سیستم عامل فایرفاکس از طریق سایت ای – بی برای فروش عرضه شد.گوشی یادشده که ZTE Open C نام دارد، جانشین ZTE Open  محسوب می‌شود که چندی قبل به بهای ۸۰ دلار عرضه شده بود.

با توجه به فروش این گوشی از طریق سایت‌های اینترنتی، شرکت سازنده نباید پولی بابت تامین هزینه‌های خرده فروشی آن و همچنین هزینه توزیع پرداخت کند و همین مساله از جمله عوامل کاهش دهنده قیمت نهایی آن است.

این گوشی مجهز به نسخه ۱٫۳ سیستم عامل فایرفاکس، دوربین دیجیتال ۳ مگاپیکسلی، ۴ گیگابایت حافظه داخلی و نمایشگر چهار اینچی با دقت ۸۰۰ در ۴۸۰ می باشد. البته این امکانات در مقایسه با گوشی‌های هوشمند پیشرفته چندان قابل توجه نیست. اما شاید قیمت پایین آن عده‌ای را به خریدش ترغیب کند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 59 یکشنبه 10 اسفند 1393 نظرات (0)

دو شرکت با صدور بیانیه مشترکی اعلام کرده اند که علاوه بر تحقیقات مشترک در این زمینه برای استاندارد کردن فناوری های نسل پنجم و طراحی سیستم ها و شبکه های سازگار با آن تلاش خواهند کرد.

سرعت تبادل داده در شبکه های نسل پنجم تلفن همراه بیش از ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه خواهد بود و برای رسیدن به این سرعت محدودیت های فنی زیادی باید برطرف شود. علاوه بر این باید موارد نیازمند نوسازی در شبکه های تلفن همراه نیز دقیقا مشخص شوند.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 59 یکشنبه 10 اسفند 1393 نظرات (0)

رقابت گوگل و آمازون برای تحویل کالاهای آنلاین خریداری شده در همان روز به مشتریان به نفع مردم عادی تمام شده است.

گوگل از روز گذشته خدمات تازه‌ای موسوم به شاپینگ اکسپرس را در شهر منهتن و بخش‌هایی از لس آنجلس ارائه می‌دهد. این اقدام تنها چند روز پس از آن صورت می‌گیرد که شرکت آمازون از راه‌اندازی خدمات تحویل چند ساعته کالا در شهرهای دالاس، لس آنجلس و سان فرانسیسکو خبر داد.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 53 یکشنبه 10 اسفند 1393 نظرات (0)

وایبر فقط یک پیام رسان ساده موبایلی بود که شرکت ژاپنی راکوتان به عنوان غول اینترنتی و تجارت الکترونیک ژاپن آن را با ۳۰۰ میلیون کاربر تا  پایان سال ۲۰۱۰ خریداری کرد.

حالا وایبر با حمایت این غول ژاپنی می‌خواهد کاربران سرویس‌های دیگر مانند اسکایپ و واتس آپ که تعدادشان بیش از ۵۰۰ میلیون نفر در سراسر جهان است را هم از آن خود کند.

تالمون مارکو مدیر وایبر می‌گوید که هیچ چیز در وایبر از زمان پیوستن به راکوتان تغییر نکرده و مدیر راکوتان می‌گوید می‌خواهد ۹۰۰ میلیون دلار روی وایبر سرمایه‌گذاری کند تا بتواند گوی سبقت را از رقبایش همچون اسکایپ برباید.

 

 

ادامه مطلب....

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 5,665
  • بازدید سال : 21,481
  • بازدید کلی : 595,794
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی