loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 124 چهارشنبه 09 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

ویندوز جدید مایکروسافت تقریبا همان ویژگی‌های ویندوز هفت را دارد با این تفاوت که برخی قابلیت‌ها به آن اضافه شده و توانایی آن بهبود پیدا کرده است. اگر از مهمترین تغییر ظاهری ویندوز ۸ به نام صفحه استارت صرف نظر کنیم از نظر رابط کاربری تفاوت زیادی بین ویندوز هفت و هشت نیست پس نگران کار با ویندوز هشت نباشید و سیستم‌عامل خود را ارتقا دهید. در این مطلب نصب ویندوز هشت را قدم به قدم نمایش می‌دهیم.

پیش از نصب

قبل از اینکه فرآیند نصب ویندوز هشت را شروع کنید باید به این دو مورد توجه داشته باشید:

1 ) از فایل‌های ضروری خود نسخه پشتیبان بگیرید و آنها را در یک جای مطمئن کپی کنید. این موضوع شامل تنظیمات هم می‌شود. به عنوان مثال فهرست سایت‌های مورد علاقه در فایرفاکس یا کروم، پلاگین‌هایی که برای فتوشاپ نصب کرده‌اید و بسیاری موارد دیگر که بعد از نصب یک ویندوز جدید آنها را از دست می‌دهید.

2 ) درایورها را پیش از نصب چک کنید. اگر از ویندوز هشت نسخه ۶۴ بیتی استفاده می‌کنید مطمئن شوید درایورها را آماده دارید. بعد از نصب ممکن است در استفاده از شبکه با مشکل مواجه شوید و امکان دسترسی به اینترنت نیست پس قبل از شروع دردسر آنها را آماده کنید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 81 چهارشنبه 09 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

در این آموزش قصد داریم به بررسی نحوه تایپ فرمولهای ریاضی در مایکروسافت آفیس ورد پرداخته و برخی از تنظیمات اصلی آن را برای شما عزیزان شرح دهیم.

مقدمه:

حتما با نرم افزار ورد و قابلیت های بیشمار آن در تایپ و ایجاد اسناد آشنایی دارید. این نرم افزار علاوه بر قابلیت های بسیار زیادی که دارد کاربران خود را قادر خواهد ساخت تا بواسطه گزینه ها و فرمولها و…. ای که بصورت پیش فرض در آن قرار داده شده است به تایپ و ایجاد اسناد ریاضی بپردازند تا جایی که کاربران میتوانند علاوه بر ویرایش و شخصی سازی ساختار فرمولهای پرکاربردی که در آن گنجانده شده است، به ایجاد و تایپ فرمولی جدید در اسناد ریاضی بپردازند. من علیرضا مقدم هستم و قصد دارم تا به همراه شما به بررسی انجام این کار در آفیس ورد بپردازم. با من همراه باشید.

نکته: تصاویر زیر در ورد ۲۰۱۳ تهیه شده اند اما این آموزش در وردهای ۲۰۰۷ ، ۲۰۱۰ و ۲۰۱۳ کاربرد دارد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 70 چهارشنبه 09 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

پس از مدت‌ها انتظار، پرچم‌دار ال‌جی معرفی شد، این اسمارت‌فون که تقریبا تمام مشخصاتش تا قبل از رونمایی لو رفته بود همان چیزی شد که ما از جانشین G3 انتظار داشتیم. در این مقاله به بررسی مشخصات بارز G4 پرداخته‌ایم، پس در ادامه با اورژانـــس آی تــی همراه باشید....

1- صفحه نمایشی روشن‌تر و با کنتراست بهتر

از مهم‌ترین ایرادات وارده به G3 مربوط به روشنایی نسبتا پایین آن بود که ال‌جی با ظرافت تمام دست به تصحیح این معایب زده و همراه با ثابت نگاه داشتن رزولوشن و اندازه صفحه نمایش اقدام به بالا بردن کیفیت آن کرده و حال شاهد نمایشگری با کنتراست بهتر هستیم که توانایی آن در نشان دادن رنگ‌ها نیز بهبود قابل توجهی یافته‌ است.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 75 چهارشنبه 09 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

حدود دو ماه بود که شایعات فراوانی را در خصوص پرچم‌دار جدید ال‌جی شاهد بودیم ولی دقایقی پیش اغلب آن شایعات جامه عمل به خود پوشیدند و ال‌جی رسما پرچم‌دار جدید خود را با بدنه چرمی و خوش ساخت معرفی کرد و آن را G4 نامید.

این محصول درست شکل تصاویری است که قبلا از آن منتشر شده بود و بدنه چرمی آن نیز زیبایی خاصی را به دستگاه بخشیده است. این پرچم‌دار از یک پردازنده اسنپدراگون 808 استفاده می‌کند که شش هسته‌ای است و 3 گیگابایت نیز حافظه رم برایش در نظر گرفته شده تا بتواند در کنار سایر پرچم داران به رقابت بپردازد. البته خود ال‌جی نیز معتقد به قدرتمندتر بودن اسنپدراگون 810 است اما پردازنده‌ای را که خود از آن استفاده کرده به دلیل مصرف کمتر و بهینه سازی بیشترش (و شاید کمتر داغ شدنش!)، دوست دارد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 78 چهارشنبه 09 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

روزگار عجیبی شده است، هر روز بر قابلیت‌های اسمارت فون‌ها افزوده می‌شود و همچنان راضی نشده‌ایم. گاهی مشکل سخت افزاری دارند و گاهی نیز شکل و شمایل کلی آن‌ها چندان به دلمان نمی‌نشیند. با بالاگرفتن تب پرچم‌دار‌ها، جنس بدنه تبدیل به یک فاکتور اساسی شده که کاربران سعی دارند یک محصول باکیفیت را خریداری کنند که تا چندی پیش تنها کمپانی‌های انگشت شماری چنین اقدامی را انجام می‌دادند و محصولات سایر کمپانی‌ها چندان زیبایی نداشته و دارای جنس بدنه مناسبی نیز نبودند.

برای مثال تا حدود 2 ماه پیش عملکرد و کارایی پرچم‌داران سامسونگ را تحسین می‌کردیم اما به هیچ وجه از بدنه و مواد مورد استفاده در آن راضی نبودیم. اما این کمپانی نیز در پرچم‌داران جدیدش از تجربیات گذشته عبرت گرفته و محصولی زیبا و فلزی را روانه بازار کرده است. حال در این مقاله تصمیم داریم به کیفیت بدنه اسمارت فون‌ها بپردازیم و با بهترین آن‌ها آشنا شویم. پس اگر شما نیز یکی از افرادی هستید که علاقه زیادی به اسمارت فون‌های خوش ساخت و شیک دارید، حتما تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 95 چهارشنبه 09 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

کمپانی Oppo در طی روز‌های گذشته شایعات بسیار زیادی را به خود اختصاص داده بود و در این مدت نیز هیچ مقامی از سوی شرکت تولید کننده شایعات منتشر شده را تایید یا رد نکرد اما ساعاتی پیش رسما Oppo دست به کار شد و حضور محصولی با نام R7 را تایید کرد.

با این اوصاف بر اساس گفته کمپانی تولید کننده در 20 می که 30 ادیبهشت ماه است، شاهد حضور محصولی با نام R7 خواهیم بود که گفته می‌شود ادامه دهنده مسیر موفقیت آمیز R5 خواهد بود (R6 چی شد پس؟) البته کمپانی تولید کننده یک پله را فراموش کرد و تصمیم دارد محصول خود را R7 بنامد که بر اساس اخبار منتشر شده همانند برادرش ضخامت بسیار کمی خواهد داشت و ضخامت این محصول در حدود 4.85 میلی‌متر خواهد بود که می‌تواند باربی اسمارت فون‌ها لقب بگیرد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 70 چهارشنبه 09 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
در این گزارش قصد داریم تا سایتی را به شما معرفی کنیم تا با کمک آن بتوانید مشکلات لپ تاپ‌تان را به راحتی برطرف کنید.ممکن است شما برایتان پیش آمده باشد که در حین انجام کار با لپ تاپ،به مشکلی سخت افزاری برخورد کنید که در تجربیات گذشته شما، هیچ جایی نداشته است. مشکلاتی که عموما برای لپ تاپ های ما زیاد رخ می دهد.
گاهی لپ تاپ یا سیستم نوت بوک ما به خوبی کار نمی کند یا خود به خود ری استارت می شود، یا مشکل نمایشی پیدا می کند و یا اصلا روشن نمی شود.اینطور مواقع است که می توانید با استفاده از اینترنت،به حل مشکل بپردازید.
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 141 سه شنبه 08 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

چندی پیش بود که اخباری در خصوص اسمارت فون ویندوز فونی کمپانی ال‌جی منتشر شد که گفته می‌شود این کمپانی تصمیم دارد تا با محصولی که شماره کد VW820 را دارد به عرصه ویندوزفون بازگردد و بعد از مدت بسیار طولانی قدم زدن در زمین گوگل چند قدمی را نیز در سرزمین مایکروسافت سپری کند.

اما امروز این شایعه تاحدودی توسط خود ال‌جی تایید شد و بر اساس تصاویر منتشر شده از لیست این شرکت، به‌زودی شاهد VW820 از سوی این کمپانی خواهیم بود که بر اساس اطلاعات به‌دست رسیده همانند انتظار از سیستم عامل کمپانی مایکروسافت با نام ویندوزفون استفاده می‌کند. علاوه بر این، محصول مذکور توسط بلوتوث SIG نیز تایید شده است و با این اوصاف رسما باید منتظر این محصول باشیم.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 159 سه شنبه 08 اردیبهشت 1394 نظرات (1)

هنگامی که قصد خرید یک آی‌فون ۶ کارکرده را از بازار دارید، باید یک‌سری نکات را به یاد داشته باشید. در این مطلب قصد داریم تا شما را با این نکات آشنا کنیم.

خریدن یک آی‌فون ۶ نو، برای بسیاری از افراد یک گزینه مناسب نیست و به دلیل صرفه جویی در هزینه کردن پول، تعدادی از افراد به دنبال مدل‌های کارکرده این محصول هستند که قیمت کمتری نسبت به مدل نو دارد. این دلیل بسیار خوبی است ولی پیش از خریدن محصول کار کرده، باید حتما برخی موارد مشخص را در نظر بگیرید.

معمولا، آی‌فون ۶ کارکرده ممکن است در بخش بدنه، کمی آسیب دیده باشد. بیشتر مدل‌های کارکرده، به احتمال زیاد یک خش یا زدگی در بدنه دارند و این کاملا طبیعی است، اما اطمینان حاصل کنید که این آسیب‌ها و زدگی‌ها و نیز خط و خش‌ها آنقدر زیاد نباشند که محصول را از شکل واقعی خود دور کنند.

در هر صورت، اگر شما هم به‌دنبال خرید یک آی‌فون ۶ کارکرده هستید، در ادامه مطلب با اورژانـــس آی تــی همراه باشد تا با مهم‌ترین مواردی که باید در هنگام خرید به آنها توجه داشته باشید، آشنا گردید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 49 سه شنبه 08 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

اگر در رایانه، تبلت و یا تلفن همراه کتاب‌های الکترونیک زیادی مطالعه می‌کنید گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران برای شما نرم افزار محبوب Foxit Reader را معرفی می‌کند. ویرایش، زوم و Highlight کردن بخشی از امکانات این نرم افزار هستند.

برای دانلود برنامه به ادامه مطلب مراجعه کنید...

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 110
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 110
  • بازدید ماه : 5,727
  • بازدید سال : 21,543
  • بازدید کلی : 595,856
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی