loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 157 سه شنبه 05 آبان 1394 نظرات (0)

اگر شما نیز یکی از کاربران اندروید هستید، حتما متوجه شده‌اید که گاهی اپلیکیشن‌های مختلف، هشداری را مبنی بر وجود یک به‌روز رسانی جدید یا آپدیت شدن اپلیکیشن‌ها نمایش می‌دهند. ممکن است شما نیز از جمله افرادی باشید که می‌خواهید از شر این هشدار‌ها رهایی یابید. همراه ما باشید تا روش انجام این کار را فرا بگیریم.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 107 سه شنبه 05 آبان 1394 نظرات (0)

فرقی ندارد در یک هتل باشید و یا یک سفر خارج از شهر، هرچه که باشد ممکن است شما تبلت و لپ‌تاپتان را نیز با خودتان برده باشید و در این بین بخواهید که از طریق آن به اینترنت متصل شوید اما چون سیگنال وای‌فای در محل وجود ندارد، قادر به اتصال اینترنتی نخواهید بود. اما جای نگرانی وجود ندارد، اگر آی‌فون‌تان همراه شما باشد می‌توانید از طریق آن وارد عمل شوید و اتصال داده سیم‌کارت خود را با لپ‌تاپ و یا تبلت به اشتراک بگذارید (این قابلیت در دستگاه‌های اندرویدی نیز وجود دارد).

خبر خوب این است که انجام چنین کاری بسیار ساده است و تنها کافی‌ست اقداماتی را که در ادامه مقاله آورده شده، انجام دهید. اما باید توجه داشته باشید که می‌بایست یک طرح داده (بسته) بر روی سیم‌کارت شما فعال باشد تا هزینه‌ها کنترل شده باشند. در واقع زمانی که شما گوشی خود را Hotspot می‌کنید، آی‌فون تبدیل به یک مودم وای‌فای می‌شود که اینترنت آن را نیز سیم‌کارت گوشی تامین می‌کند و شما قادر خواهید بود تا از طریق دستگاه‌های دیگر خود به آن متصل شوید.

حال در ادامه می‌توانید آموزش این کار را در iOS 9 مشاهده نمایید. توجه داشته باشید که انجام چنین کاری در نسخه‌های قبلی iOS و البته دستگاه‌های آی‌فون 4s، آی‌فون 5، آی‌فون 5s، آی‌فون 5c، آی‌فون 6، آی‌فون 6 پلاس، آی‌فون 6s، آی‌فون 6s پلاس، آی‌پد پرو، آی‌پد 2 و نسخه‌های بعدی آن و نسل پنجم از آی‌پاد امکان پذیر است.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 103 سه شنبه 05 آبان 1394 نظرات (0)

به لطف قابلیت‌های پیشرفته تلفن‌های هوشمند امروزی، حالا می‌توانید به‌سادگی هرچه تمام‌تر موقعیت اعضای خانواده یا دوستانتان را ردگیری کنید. کمپانی‌های اپل، گوگل و مایکروسافت هرکدام راه‌های مخصوص خود را برای به اشتراک‌گذاری موقعیت فیزیکی افراد با یکدیگر پیشنهاد می‌کنند.

البته ممکن است شما دوست نداشته باشید موقعیت‌تان را با افراد زیادی به اشتراک بگذارید (یا حتی با هیچ‌کس!)، اما این روش برای مواقعی که در حال سفر هستید و نمی‌خواهید هر چند دقیقه به این سوال که “الان کجا هستی؟” پاسخ دهید، کاملا راه حل مناسبی است. به هرحال ما روش‌های موجود برای انجام این کار را بر روی هرکدام از سیستم‌عامل‌ها با شما در میان می‌گذاریم، تصمیم به استفاده از آن با شماست!

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 85 سه شنبه 05 آبان 1394 نظرات (1)

فکر نمی‌کنم بتوان این روزها کسی را پیدا کرد که اهل فن‌آوری باشد و در شبکه‌های اجتماعی عضو نباشد. حتی آن‌هایی هم که علاقه‌ای به فن‌آوری ندارند، دستی در شبکه‌های اجتماعی دارند. شاید با آمدن شبکه‌هایی چون تلگرام و غیره، فیس‌بوک دیگر حال و هوای قبل را نداشته باشد، اما هنوز هم می‌توان آن را کامل‌ترین شبکه اجتماعی موجود نامید. جایی که تقریبا می‌توان هر محتوایی را با دیگر دوستان به اشتراک گذاشت. البته هر چقدر هم که در زمینه استفاده از فیس‌بوک مهارت داشته باشیم، هنوز هم ویژگی‌ها و ترفندهای نهفته‌ای هستند که با دانستن‌شان می‌توانیم بهره بیشتری از این شبکه اجتماعی ببریم. با اورژانـــس آی تی همراه باشید تا با هم به اعماق فیس‌بوک سفر کنیم و به قول معروف ته و توی این شبکه اجتماعی را در بی‌آوریم.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 85 سه شنبه 05 آبان 1394 نظرات (0)

یکی از ویژگی‌های جدید اندروید 6 (marshmallow)، توانایی استفاده از کارت حافظه به عنوان حافظه داخلی تلفن هوشمند بوده که بخصوص برای دستگاه‌های با حافظه داخلی کم بسیار سودمند است و به کاربر امکان می‌دهد که بدون محدودیت خاصی برنامه‌های مختلف را روی کارت microSD نصب کند، اما این کار در تعدادی از دستگاه‌ها باعث بروز مشکلاتی از جمله Bootloop گوشی می‌شود. به چند نمونه از مشکلات اندروید 6 که با تنظیم کارت حافظه به عنوان حافظه داخلی دستگاه به وجود می‌آید و نحوه برطرف کردن آنها توجه کنید:

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 115 سه شنبه 05 آبان 1394 نظرات (0)

متاسفانه در دنیای فعلی ما این امکان وجود ندارد که در هر جایی به وای‌فایی با سرعت بالا متصل شویم و حتی در خانه خودمان نیز یک مودم وای‌فای نمی‌تواند پوشش مناسبی در زیر زمین و یا گوشه‌های حیاط داشته باشد، در این شرایط حتی باز کردن گوگل نیز کار دشواری است. اما نگران نباشید، زیرا برای این مشکل راهکار‌هایی وجود دارد. اکنون در این مقاله تصمیم داریم تا به معرفی سه روش در خصوص افزایش قدرت و پوشش وای‌فای خود بپردازیم. پس تا انتهای مقاله با اورژانـــس آی تــی همراه باشید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 99 سه شنبه 05 آبان 1394 نظرات (0)

از دست دادن تصاویر، آهنگ‌ها، برنامه‌ها و یا هر نوع اطلاعات دیگری در تلفن‌های‌همراه امری بسیار ناراحت‌کننده است، همین موضوع سبب شد تا شرکت Nextbit تلفن‌همراهی را با نام رابین (Robin) در وب‌سایت کیک‌استارتر ثبت کند، اسمارت‌فونی که قرار است از داده‌های شما تا ابد نگه‌داری کند. این تلفن‌همراه در ابتدا با قیمت 299دلار در وب‌سایت Kickstarter قابل پیش‌خرید بود اما حالا نکست‌بیت تصمیم گرفته تا آن‌را گران‌تر کند و با قیمت 399دلار برای پیش‌فروش قرار دهد. رابین در ابتدای فوریه آماده عرضه می‌شود بنابراین به‌احتمال قوی نمی‌توانیم آن‌را برای کریسمس آماده ببینیم.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 89 سه شنبه 05 آبان 1394 نظرات (0)

کمپانی بزرگ OPPO که زمزمه‌هایی از حضور رسمی آن در بازار ایران نیز شنیده می‌شود، ساعاتی پیش از یک گوشی میان رده به نام Neo 7 رسما رونمایی کرد که اهداف ویژه‌ای را برای این محصول در نظر دارد.

این گوشی که قرار است به جز بازار چین،‌ در سایر مناطق دنیا نظیر خاورمیانه نیز عرضه شود، مجهز به یک نمایشگر ۵ اینچی با وضوح WVGA است که نشان از رده متوسط آن دارد. البته اوپو تلاش کرده تا از سخت‌افزاری مناسب برای نئو ۷ بهره بگیرد و به همین خاطر به سراغ پردازنده ۶۴ بیتی و ۴ هسته‌ای اسنپدراگون ۴۱۰ رفته که در کنار ۱ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود که البته میزان رم گوشی کم به نظر می‌رسد و بهتر بود اوپو در این بخش کمی سخاوتمندانه‌تر رفتار می‌کرد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 75 پنجشنبه 30 مهر 1394 نظرات (0)

مایکروسافت به تمام کاربرانی که هم اکنون از ویندوز ۷ و ۸ استفاده می کنند اعلام کرده که ارتقا به ویندوز ۱۰ برای آنها رایگان خواهد بود. با نسخه ای که در کنفرانس هفته قبل از این شرکت منتشر شد نیز البته می توان این بروزرسانی را انجام داد. اما دقت کنید که این یک نسخه پیشنمایش است و نسخه نهایی اواخر امسال در دسترس خواهد بود.

اگر شما هم از کاربران ویندوز ۷ یا ۸ هستید و می خواهید نسخه جدید پیشنمایش ویندوز ۱۰ را نصب کنید اینکار بسیار اسان است. زیرا میانند یک بروزرسانی می توانید ویندوز ۱۰ را نصب نمایید.

پس در ادامه با اورژانس آی تی همراه باشید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 57 پنجشنبه 30 مهر 1394 نظرات (0)

همانطور که می دانید مایکروسافت در کنفرانس هفته قبل از جدیدترین نسخه ویندوز ۱۰ رونمایی کرد و ما نیز به معرفی برخی از آنها پرداختیم. اما تمام ویژگی های این سیستم عامل به صورت پیشفرض فعال نیستند اما با یک ترفند ساده رجیستری می توانید ببینید که مایکروسافت اجزای بیشتری را برای رابط کاربری خود در نظر گرفته. یکی از این موارد صفحه ورود جدید است که به صورت پیشفرض نمی توانید آن را ببینید.

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 5,652
  • بازدید سال : 21,468
  • بازدید کلی : 595,781
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی