loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 70 سه شنبه 08 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

اگرچه نام کمپانی Vivo در بین تولید کنندهای اسمارت فون چندان به گوش نمی‌رسد اما این شرکت گاها محصولاتی را تولید می‌کند که خیلی عجیب هستند. چندی پیش این کمپانی نازک‌ترین اسمارت فون جهان را با نام X5 Max معرفی کرد که ضخامتی در حدود 4.8 میلی متر داشت و اکنون نیز تصاویری از X5 Pro منتشر شده است که همچنان یک ویژگی خاص را یدک می‌کشد.

در ادامه با اورژانــــس آی تــی همراه باشید ...

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 95 سه شنبه 08 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

نرم افزار Cleverbot تلفن همراه شما را به یک ربات هوشمند رویایی تبدیل می‌کند و قادر خواهد بود که به سوالات شما به صورت کامل پاسخ دهد.

شاید برای شما هم قابل باور نباشد، که بتوان با تلفن همراه یا تبلت اندرویدی خود صحبت کرد و جواب دریافت کرد؛ Cleverbot مانند یک هوش مصنوعی عمل می کند و به تمامی سوالات و دستورات مورد نظر شما پاسخ می دهد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: رابط کاربری فانتزی، سرعت بالا در تجزیه و تحلیل سوالات شما و پاسخ به آن ها، پشتیبانی از موضوعات مختلف و ... اشاره کرد. در ضمن قادر خواهید بود که سوالات خود در زمینه های اقتصادی، ورزشی، اجتماعی و ... با برنامه مطرح کنید.

دانلود برنامه cleverbot

حجم فایل : 16.3 مگابایت

نسخه : 2.2

اجرا در : اندروید 3.2 به بالا

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 79 دوشنبه 07 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

آسیب‌پذیری خطرناک سیستم عامل iOS 8 به مهاجمان امکان می‌دهد تا به گوشی‌ها و تبلت‌های مجهز به سیستم عامل یاد شده و از جمله آیفون حمله کنند.

بررسی های موسسه امنیتی Skycure  نشان می‌دهد که این آسیب پذیری مربوط به نحوه مدیریت گواهی های SSL توسط سیستم عامل مذکور است که باعث می شود با دستکاری این گواهی ها بتوان از طریق متصل نمودن گوشی ها و تبلت ها به شبکه های بی سیم قلابی به درون آنها نفوذ کرد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 53 دوشنبه 07 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

شرکت ایسر دو مدل تازه ۱۰٫۱ اینچی از نو‌ت‌‌بوک‌های خود را روانه بازار کرده است که هر دو مجهز به پردازنده های چهار هسته‌ای شرکت اینتل هستند.

دو گیگابایت رم DDR3 و نصب پیش فرض آفیس ۳۶۵ از جمله ویژگی‌های نوت‌بوک‌های یاد شده است.

هدف از عرضه این نوت‌بوک‌ها تامین نیازهای کاربرانی همچون دانشجویان، خانواده ها و صاحبان مشاغل است که دوست دارند نوت‌بوک‌های سبکی با استحکام بالا برای جابجایی سریع در اختیار داشته باشند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 64 دوشنبه 07 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
یکی از مشکلات شایع کاربران کامپیوترهای رومیزی و یا لپ‌تاپ‌، عدم شناسایی سخت‌افزار بلوتوث توسط ویندوز است.
این موضوع می‌تواند از در دسترس نبودن درایور سخت‌افزار و یا سازگار نبودن درایور با نسخه‌ی ویندوز رخ دهد. در این ترفند قصد داریم به معرفی یک راه حل جامع بپردازیم که به وسیله‌ی آن می‌توانید این مشکل را حل کنید.
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 61 دوشنبه 07 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

“از هر پنج برنامه اندرویدی یکی از آنها حاوی بدافزار است”؛ این را شرکت امنیتی Symantec که سال ها در حوزه امنیت سایبری فعالیت دارد، می گوید.

جدیدترین گزارش شرکت امنیتی سمِنتِک (Symantec) در بررسی تهدید های اینترنتی نشان می دهد که ۱۷% برنامه های سیستم عامل اندروید (اپلیکشن ها) در واقع بدافزارهایی هستند که خود را بشکل برنامه های واقعی در آورده اند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 54 دوشنبه 07 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

مدتی قبل ARM نسل آینده هسته های پردازشی خود را معرفی کرد و حالا اطلاعات و جزییات بیشتری در مورد هسته پردازشی رده بالا Cortex-A72 منتشر شده است که نشان می دهد نسبت به هسته های نسل قبل یعنی Cortex-A57 سریعتر، کارآمدتر و کوچکتر شده است.

براساس اطلاعات به دست آمده از هسته قدرتمند Cortex-A72 شرکت ARM، این هسته پردازشی تا ۲۰ درصد بهتر از نسل قبلی خود است. سرعت پردازش اطلاعات در هسته جدید بسته به حجم کاری بین ۲۰ تا ۶۰ درصد نسبت به Cortex-A57 افزایش داشته است و از نظر مصرف انرژی نیز هسته جدید بین ۱۸ تا ۳۰ درصد بهتر از مدل قبلی است.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 84 دوشنبه 07 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

تلگرام ، نرم افزار پیام رسان کدباز موبایل (چیزی شبیه واست اپ و وایبر و…) که به امنیتش می نازد و ادعا می کند پیام های ارسالی با آن به هیچ عنوان قابل رصد، شنود، کنترل محتوا و فیلترینگ هوشمند نیست و حتی جایزه ای ۲۰۰ هزار دلاری برای هک آن در نظر گرفته است.

۱- رمزنگاری اطلاعات تلگرام برای رمزنگاری و انتقال پیام ها از پروتکلی به نام MTProto استفاده می کند؛ این پروتکل برای استفاده در تلگرام با تلفیق چند الگوریتم و پروتکل رمزنگاری داده ها نظیر الگوریتم رمزنگاری متقارن AES256 و الگوریتم رمزنگاری نامتقارن RSA 2048 و پروتکل انتقال کلید دیفی هلمن توسط یک تیم که اکثرا برندگان مسابقه ACM و دارای PhD ریاضی هستند نوشته شده است.

تمامی پیام هایی که در تلگرام مبادله می شود با استفاده از همین پروتکل رمزنگاری می شود و این فقط منحصر به پیام های متنی نیست و تمامی فایل های مبادله شده اعم از عکس و فیلم و صورت و اسناد هم به صورت end-to-end کدشده و رمزنگاری شده منتقل می شوند.ولی در واتس اپ به علت کدباز نبودن هیچ مشخص نیست که اطلاعاتی که مبادله می شود آیا کد می شود یا خیر؟

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 62 دوشنبه 07 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

شیائومی به تازگی درخواست ثبت پتنت تازه ای را تسلیم اداره دولتی مالکیت معنوی چین کرده که به روشی برای یکپارچه سازی اسکن اثر انگشت با دکمه های تاچ تلفن همراه مربوط می گردد.

این تکنولوژی احتمالا در دکمه هوم یک تلفن هوشمند به کار گرفته خواهد شد که می تواند همان پرچمدار آتی شیائومی با نام Mi 5 باشد.

در فایل مربوط به این پتنت به استفاده از یک لایه اضافه شیشه در روی دکمه هوم اشاره شده که می تواند ظاهری زیباتر به این موبایل ببخشد و علاوه بر این، حفاظت کافی را از قطعات به کار گرفته شده در داخل اسکنر اثر انگشت به عمل آورد.

ناگفته نماند که کمپانی اپل از کریستال یاقوت کبود برای محافظت از تاچ آی دی و تکنولوژی به خدمت گرفته شده در داخل دکمه هوم آن بهره می گیرد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 54 دوشنبه 07 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

همه ما اپلیکیشن‌های رایگان را دوست داریم، اما استفاده از چنین اپلیکیشن‌هایی هزینه‌های زیادی را در بر دارد که احتمالا از آنها بی‌خبر هستید. در کل این‌گونه اپلیکیشن‌ها به سه طریق بر روی عملکرد آی‌فون یا دستگاه‌ اندرویدی شما تاثیر منفی می‌گذارد.

اگر تا کنون احساس کرده‌اید که باتری گوشی اندرویدی یا آیفون‌تان خیلی زود تخلیه می‌شود، یا فضای ذخیره‌سازی کافی در اختیار ندارید و یا حجم داده مصرفی شما بیشتر از حد معمول است، در این صورت می‌توان گفت که قطعا چند اپلیکیشن رایگان بر روی گوشی خود نصب کرده‌اید.

البته این تنها تاثیری نیست که اپلیکیشن‌های رایگان بر روی آی‌فون و گوشی هوشمند اندرویدی شما دارند. یک مطالعه علمی نشان داده که تاثیر واقعی استفاده از این‌گونه اپلیکیشن‌ها، بر روی کیف پول شماست! استفاده روزمره شما از گوشی و یا حتی استفاده نکردن از آن در این شرایط تاثیر خود را احتمالا خواهد داشت!

William Halfond کسی که تحقیق یاد شده را انجام داده در مصاحبه‌ای که توسط سایت معتبر Science Daily با وی انجام شده، می‌گوید: تبلیغات موجود در اپلیکیشن‌های رایگان، باعث می‌شوند باتری دستگاه زودتر مصرف شود و نیز مصرف داده را افزایش داده و در نهایت عملکرد گوشی را کند می‌کنند. تیم محقق، ۲۱ اپلیکیشن برتر ماه‌های ژانویه تا آگوست سال ۲۰۱۴ را از میان اپلیکیشن‌های گوگل‌پلی با یکدیگر مقایسه کردند.

در ادامه اینکه استفاده از اپلیکیشن‌های رایگان چه تاثیرات منفی بر آی‌فون و اندروید دارند را مورد بررسی قرار می‌دهیم و در پایان موضوع را باز می‌کنیم که چگونه استفاده از اینگونه اپلیکیشن‌ها بر مصرف پول و زمان شما نیز تاثیر می‌گذارند.

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 90
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 90
  • بازدید ماه : 5,707
  • بازدید سال : 21,523
  • بازدید کلی : 595,836
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی