loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 63 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

در پاسخ به تعداد باورنکردنی از درخواست کاربران ، بلک بری نسخه ای از نرم افزار پیام رسان BBM را برای ویندوزفون عرضه نمود .

در حال حاضر می توانید با نصب نسخه بتا این برنامه و ثبت نام در آن به لیست انتظار ثبت نام شدگان بپیوندید تا در هفته آینده نسخه اصلی BBM را در اختیار داشته و از این برنامه محبوب بطور کامل استفاده کنید.

با استفاده از این برنامه شما میتوانید با دوستان خود ب گفتگو اشتراگ گاری تصاویر و ویدیو ها بپردازید . توجه : این برنامه طبق گزارش وین فون سنترال برنامه رسمی از طرف بلک بری مسنجر می باشد. لینک دانلود نرم افزارBBM از فروشگاه ویندوز را می توانید در اینجا بیابید.

 تنها برخی از  ویژگی های دیگر نسخه ها مانند : چت های انفرادی و گروهی، لیست تماس ها و بازخورد ها بهره مند خواهد بود، که البته تنها مورد قابل توجه رابط کاربری ویندوز فونی آن است. ویژگی هایی همچون BBM Voice، شبکه ها و به اشتراک گذاری موقعیت Glympse موجود نخواهند بود. کاربران می توانند برای دسترسی به نسخه محدود بتا امروز نام نویسی کنید یا تا زمان انتشار آن در هفته های آینده صبر کنند.

برنامه BBM از سه بخش اصلی شامل اطلاعات تماس برای پیداکردن دوستان ، ایجاد گروه ، چت های چندنفره می باشد.که میتوانید با درج یک عکس بر روی پروفایل خود ، دوستان شما بتوانند از این طریق شما را پیدا کنند.

نسخه بتا اولیه قابلیت هایی همچون مکالمه ، پیامک ، تقویم ریال لیست دوستان، آلبوم های عکس و به اشتراک گذاری موقعیت را می توانید با دوستان خود در میان بگذارید.

BBM یک ویژگی منحصر بفرد برای گوشی های BlackBerry بحساب می آید. این شرکت نسخه های آندروید و iOS این برنامه را نیز در پاییز گذشته منتشر نموده و به عنوان سهم بزرگی از گوشی های هوشمند بازار را به نفع خود در آورده است.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 48 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

همزمان با آغاز تولید ساعت های هوشمند، برای اولین بار نوع خاصی از حافظه‌های ROM برای استفاده بر روی این ساعت‌های مجهز به سیستم عامل اندروید طراحی شده است.

این حافظه ROM توسط برنامه‌نویسی موسوم به جیک دی طراحی و ساخته شده است. وی قبلا هم حافظه های ROM متنوعی را برای استفاده بر روی سخت افزارهای مختلف طراحی و عرضه کرده بود.

ارتقای عملکرد دستگاه ها مهم ترین مزیت این کار است. باید توجه داشت که اطلاعات مستقر در حافظه ROM فقط خواندنی هستند و کاربران امکان پاک کردن یا حذف و تغییر اطلاعات آن را ندارند.محتوی این تراشه ها توسط سازندگانشان در آنها ثبت می شود.

این ROM ویژه که Gohma نام گرفته، به گونه ای طراحی شده که پس از نصب بر روی ساعت به کاربر امکان می دهد از موارد به روزرسانی پلاتفورم ساعت هوشمند به شکلی ساده‌تر و سهل‌تر مطلع شود. به عنوان مثال اگر در نسخه جدید سیستم عامل این ساعت‌ها روشی برای کاهش مصرف باتری در نظر گرفته شده باشد، کاربر در جریان قرار می گیرد.

کاربران برای نصب این ROM آندروید تنها کافی است به آدرس :

http://rootzwiki.com/news/introducing-gohma-1-0-first-android-wear-custom-rom-lg-g-watch/

مراجعه کرده و دستورالعمل درج شده را مطالعه نمایند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 41 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

زندگی با محصولات TDK یک فرصت خوب و آرام بخشی را به همگان می دهد. بلندگوی بیسیم A34 محصول شرکت TDK که با قیمتی مناسب وارد بازار گردیده است .صدایی بسیار خوب را داراست که از استحکام بالایی نیز برخوردار است .

قابلیت ضد آب بودن آن نیز در جای خود قابل توجه است،این بلندگوی بیسیم از یک پورت USB جهت شارژدهی و همچنین اتصال گوشی موبایل یا تبلت برخوردار است که قابلیت NFC جهت به اشتراک گذاری نیز این اسپیکر را همچنان هوشمندانه جلوه می دهد.

 

 

ادامه مطلب

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 74 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

شبکه‌های بی‌سیم به جزئی جدانشدنی از زندگی ما تبدیل شده‌اند و روزی نیست که به نحوی با آن‌ها سروکار نداشته‌باشیم. این شبکه‌ها انواع مختلفی داشته و از استانداردهای متنوعی پشتیبانی می‌کنند که یکی از پرکاربردترین آن‌ها شبکه‌های بی‌سیم با استاندارد ۸۰۲٫۱۱g و ۸۰۲٫۱۱n است.

این استاندارد برای ایجاد شبکه در محیط خانه و ادارات کوچک و انتقال فایل‌های کم‌حجم یا مرور صفحات وب گزینه مناسبی است که از نقطه‌نظر هزینه نیز در سطح خوبی قرار می‌گیرد. اما برد شبکه‌های بی‌سیم، موانع محیطی و محدودیت سرعت از مواردی هستند که دوست داریم هرچه سریع‌تر آن‌ها را پشت سر گذاشته و شبکه‌ای پرسرعت‌تر داشته‌باشیم. استاندارد جدید ۸۰۲٫۱۱ac یک قدم رو به جلو برای غلبه بر محدودیت‌ها و دسترسی به سرعت بیشتر است.

 

 

edame matlab

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 44 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

برد Raspberry Pi یک برد پردازشگر در ابعاد یک کارت اعتباری است. این برد ساخت بنیاد Raspberry pi انگلستان است. هدف از تولید این برد ترویج آموزش علوم کامپیوتر و الکترونیک در مدارس و دانشگاه هاست.

برد Raspberry Pi مجهز به تراشه BCM2835 از شرکت Broadcom است. این تراشه با تکنولوژی System On Chip یا SOC ساخته شده است. در ساختار داخلی این چیپ از میکروکنترلر ARM1176JZF-S  با سرعت پردازش ۷۰۰ مگاهرتز استفاده شده است. برنامه یا Firmware این پروسسور شامل تعدادی حالت turbo است که امکان افزایش سرعت یا overclocking تا ۱ گیگاهرتز را برای کاربر میسر می‌سازد. این برد مجهز به ۵۱۲ مگابایت حافظه RAM است. با استفاده از سوکت داخلی SD می‌توانید از امکانات ذخیره‌سازی با حجم بالا بهره مند شوید. با استفاده از وب سایت بنیاد Raspberry pi فایل‌های Debian و Arch Linux قابل دانلود است. از طریق کانکتور RJ45 می‌توانید به ارتباط شبکه دسترسی داشته باشید. برد شامل دو پورت USB است. برای خروجی تصویر یک کانکتور HDMI و جک خروجی تصویر کامپوزیت RCA روی برد تعبیه شده است.

 

 

ادامه مطلب

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 55 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

اکنون چیزی برای از دست رفتن وجود ندارد بغیر از فناوری های سازگار Wearables گوگل با اتومبیل های مدرن. حتی برای آنان که با افزایش روزافزون دنیای فناوری و تکنولوژی مخالف باشند این گزینه آنها را به خود جلب می کند. چرا که فقط با یک عینک می توان اتومبیل خود را در بزرگراه ها و جاده ها در حین نوشیدن چای یا خوراکی کنترل کرد..

ابتدا به بررسی عینک گوگل می پردازیم ، عینک های هوشمند گوگل که قادر به دریافت دستورات صوتی از کاربر و پردازش آنهاست ، میتواند فرامین لازم را به موبایل یا سایر گیرنده های دیجیتالی اطراف منتقل کند. همچنین مجهز به یک دوربین است که میتواند وقایع اطراف را ثبت و پردازش نماید.

 

 

ادامه مطلب

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 32 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

بسیاری از ترن ها بیادماندنی و خاطره انگیز هستند.اما اکثر آنها الان وجود ندارند و جای خود را به ترن های پیشرفته تر همراه با فناوری های جدید داده اند.

Batmobileاز این نوع ترن ها بشمار می آید، همانگونه که در تصویر مشاهده می کنید یک شیشه با خمیدگی به جلو طراحی گردیده است تا برای رفت و آمد از نقاط هاد به آسانی عبور کند. پانل های کامپوزیت استفاده شده در کابین های این ترن جایگزینی مناسب برای شیشه های شکستنی است که از LEDپویایی بهره می برد تا بتوان علاوه بر زیبایی ترن در پخش موزیک و تیزرهای تبلیغاتی استفاده گردند.علاوه بر اینها هر کابین شامل تهویه مطبوع و جداگانه،موقعیت یابGPS ، پورت USB3.0 است.

از دیگر خصوصیات این ترن استفاده از ریل های آنتی باکتریال است که با استفاده از تکنولوژی بیسیم وای فای آن را به حرکت در می آورد در واقع سطح زیرین ترن در هنگام حرکت با زمین ارتباط فیزیکی ندارد و از طریق Wi-Fi با ریل مرتبط است و آنرا به حرکت در می آورد که در نتیجه باعث کاهش لغزش و صدای ناهنجار می گردد.

روسیه درصدد است تا سال ۲۰۱۵ تعداد اندی از این دستگاه ها را به تولید در آورده که ابتدا در شهر های خود وسپس به آمریکا و شرق اروپا صادر کند. این ترن ها در واقع نشان غرور ملی روسیه است.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 56 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

اوراکل به پشتیبانی از جاوا بر روی ویندوز XP پایان داد. در نتیجه، به‌روز رسانی‌های امنیتی سه ماهه که برای پانزدهم جولای برنامه‌ریزی شده‌اند، شامل هیچ ترمیمی برای ویندوز XP نخواهند بود .

این شرکت در یک سؤال متداول بر روی سایت جاوای خود تأکید کرده است که اتمام دوره پشتیبانی مایکروسافت از ویندوز XP، دلیل اوراکل برای این تصمیم‌گیری است. کاربران می‌توانند همچنان جاوا ۷ را با قبول ریسک آن اجرا کنند. جاوا ۸ (نسخه اصلی بعدی جاوا) برای ویندوز XP در دسترس نخواهد بود.

 

 

ادامه مطلب

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 56 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

 

این شبکهٔ اجتماعی بیشتر برای شبکهٔ اجتماعی حرفه‌ای استفاده می‌شود. تا ماه ژوئن ۲۰۱۳، لینکدین بیش از ۲۵۹ میلیون کاربر ثبت شده در بیش از ۲۰۰ کشور جهان دارد. این وبگاه زبان‌های انگلیسی ، فرانسوی، آلمانی ، ایتالیایی ، پرتغالی ، و اسپانیایی را پوشش می‌دهد.

در اوایل اردیبهشت ۱۳۹۱ این پایگاه فیلتر شد. با توجه به گستره استفاده لینکدین در ایران که بیشتر شامل محققین و متخصصین بود می‌توان گفت با بسته شدن این وبسایت ضربات جبران ناپذیری به ارتباط متخصصین ایرانی با همتایان خود در سایر نقاط دنیا وارد می‌شد. پس از حدود دو هفته از بسته شدن لینکدین این سایت دوباره در دسترس ایرانیان قرار گرفت.

بعد از چند ماه فعالیت لینکدین در ۲۵ آبان ماه سال ۱۳۹۱ دوباره فیلتر شد. لینکدین پس از مدتی دوباره قابل دسترس شد.

اکنون اگر شما نیاز به یک شبکه اجتماعی برای به اشتراک گذاری مسائل کاری و تحصیلی خود هستید جای بهتر از Linkedin برای شما وجود ندارد. به همین دلیل این وبسایت در هفته اخیر شرکت Newsle را خرید که در نتیجه برای آگاهی از هشدارهای گوگل را برای کاربران خود مهیا کرد.

 درحقیقت وظیفه اصلی Newsle ابزاری است جهت آگاه کردن کاربران Linkedin از ایمیل های دریافتی در جیمیل و هشدارهای گوگل پلاس است. این شرکت سومین سالی است که کار خود را با بنیان گذاران نامی همچون یونس وارون و اکسل هانسن کار می کند.

 در حال حاضر شرکت Newsle به تنهایی ۲ میلیون کاربر را داراست که با پا گذاشتن به میادین بزرگ با کاربران ۳۰۰میلیونی بر خواهد خورد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 71 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

تعدادی از شرکت های از جمله آزمایشگاه Nest شرکت گوگل با همکاری سامسونگ گروه های کوچک را تشکیل دادند که هدف آنها تلاش برای اصلاح اینترنت اشیاء و سایر ابزارهابرای پیوستن به اینترنت است. این سازمان ها در تلاشند تا روند رو به رشدی را در دنیای اینترنت ایجاد کنند.

در هفته اخیر با تشکیل جلساتی به طرح هایی پرداخته شد که تمرکز عمدتاً بر روی خانه های هوشمند و دستگاه های متصله به آن بود. گروه های دیگری همچون ARM, Freescale, Big Ass Fans, Silicon Labs, و Yale Security نیز عضو این تشکیلات هستند.

ایده های گوناگونی بررسی گردید تا بتوان لوازم خانگی،اشیاء، دستگاه های الکترونیکی که درون خانه یا اداره هستند را با کمک اینترنت به همدیگر متصل کنند تا بتوان یک مدیریت گسترده و یک جانبه بر روی تمامی آنها داشت.

 

 

ادامه مطلب

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 135
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 135
  • بازدید ماه : 5,752
  • بازدید سال : 21,568
  • بازدید کلی : 595,881
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی