loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 56 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

اگر شما صاحب یک گوشی هوشمند آیفون هستید و قصد استفاده از گجت پوشیدنی اندرویدی را دارید؛ یک شانس خوب برای شما وجود دارد.

اگر شما صاحب یک گوشی هوشمند آیفون هستید و قصد استفاده از گجت پوشیدنی اندرویدی را دارید؛ یک شانس خوب برای شما وجود دارد. در گذشته گوگل اعلام کرده بود که احتمالا سیستم‌عامل iOS، به چارت کاری این شرکت وارد خواهد شد؛ اما اگر شما نمی‌توانید تا عملی شدن این پروژه صبر کنید، بهتر است سری به یکی از توسعه دهندگان مردمی بزنید. «محمد ابو گاربیه» (Mohammad Abu-Garbeyyeh)، که با نام مستعار MohammadAG هم شناخته می‌شود، به تازگی راهی پیدا کرده است که می‌تواند گجت های پوشیدنی اندرویدی را به وسیله‌ی آیفون ۶ کنترل کرد.

این شخص اخیرا با انتشار ویدیویی، اخطار های ساعت هوشمند موتو ۳۶۰ را به کمک گوشی آیفون ۶، بررسی کرد. این امر، نمایان گر در یک مسیر حرکت کردن دو محصول کاملا متفاوت از هم است. محمد ابو گاربیه، با استفاده از قابلیت «مرکز سرویس اخطارهای اپل» (ANCS)، که در نسخه‌ی ۷‌ام به بعد این سیستم‌عامل در دسترس است، توانست اخطار های گجت پوشیدنی اندرویدی را با آیفون ۶ بررسی کند. لازم به ذکر است که این شخص از طریق رابط بلوتوث این دو محصول را به هم متصل کرده است.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 69 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

شایعه‌ای دیگر، مستقیم از دیتابیس (پایگاه داده‌ها) Steam. همان‌گونه که در تصویر پایین می‌توانید مشاهده کنید، صفحه‌ای جدید بر روی دیتابیس Steamظاهر شده که خبر از عرضه نسخه اصلاح‌شده عنوان Samurai Warriors 4(یعنی Samurai Warriors 4-II) برای PC می‌دهد.

 Koei Tecmo تا این لحظه، هیچ‌گونه اظهارنظری در رابطه با این شایعه نکرده است. با این حال، احتمال عرضه این عنوان برای PC بسیار زیاد است.

لازم به ذکر است که چندی پیش نیز شایعاتی مبنی بر عرضه نسخه PC این عنوان در ژاپن پخش شده بود. حال با ظاهر شدن این صفحه در دیتابیس Steam می‌توان با اطمینان گفت که Samurai Warriors 4-II در غرب نیز منتشر خواهد شد (مگر اینکه دارای قفل منطقه‌ای باشد، چیزی که برای بازی‌های منتشر شده در Steam به هیچ‌وجه منطقی نیست).

 Samurai Warriors 4-II اخیرا برای PS4 و PSVita عرضه شد .

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 46 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

کمپانی الجی پیش از MWC امسال چهار تلفن هوشمند میان رده با نام های LG Magna، Spirit، Leon و Joy را معرفی کرد که قرار است هفته آینده در کنار ساعت هوشمند LG Watch Urbane آن در بارسلون رونمایی شوند.

این موبایل های تازه وارد در قالب مدل های ۳G یا LTE ارائه می شوند که قسمت پشت بدنه انواع پشتیبانی کننده از استاندارد LTE، از جنس فلز خواهد بود.

در رأس همه این مدل ها Magna قرار دارد که مجهز به یک چیپست چهار هسته ای (بسته به بازار عرضه ۱٫۲ گیگاهرتری یا ۱٫۳ گیگاهرتری) است و یک گیگابایت رم و همچنین ۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء دارد.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 54 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

فیلم مستند لورا پیتروس در مورد افشاگری‌های ادوارد اسنودن علیه جاسوسی‌های سایبری دولت آمریکا جایزه اسکار بهترین فیلم مستند سال ۲۰۱۵ را از آن خود کرد.

در جریان مراسم اسکار سال ۲۰۱۵ که صبح روز گذشته به وقت تهران برگزار شد، لورا پیتروس کارگردان زن فیلم شهروند چهار یا Citizenfour همراه با متلیدا بونفوی تدوین گر و درک ویتلوزکی تهیه کننده آن جوایز خود را دریافت کردند.
لورا پیتروس در جریان دریافت این جایزه و در زمان حضور در سن گفت: افشاگری‌های ادوارد اسنودن نه تنها موجب برملا شدن تهدیدات موجود علیه حریم شخصی ما شده، بلکه نشان داده که خود دموکراسی ما نیز به خطر افتاده است. وقتی تصمیمات حاکم بر ما در خفا گرفته می شوند، قدرت کنترل و مدیریت خودمان را از دست می دهیم.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 195 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)
طراح موتور جست‌وجوی ایرانی یوز گفت: ایرانیان روزانه ۲۵ میلیون بازدید از گوگل دارند و ایران چهارمین رتبه استفاده‌کنندگان از گوگل را دارد.

مهدی نقوی طراح موتور جست‌وجوی ایرانی یوز با اعلام آماری از موتورجست‌وجوهای مطرح اظهار داشت: حجم اطلاعات در اینترنت تا سال ۲۰۱۵ حدود ۶۰ اگزابایت است. گوگل یک میلیون ماشین‌های در سراسر دنیا دارد و درآمد این شرکت در سال ۲۰۰۹ حدود ۲۰ میلیارد دلار و ارزش سهام آن ۲۰۸ میلیارد دلار بوده است.

وی با اشاره به اهمیت جویشگرها، توضیح داد: ۹۳ درصد خریداران اینترنتی از جویشگرها استفاده می‌کنند،  ۸۵ درصد ترافیک هدفمند در اینترنت توسط جویگشرها ایجاد می‌شود و حدود ۹۰ درصد بازدید مجدد از سایت‌ها مبتنی بر هدایت جویشگرها است. حدود ۷۰ درصد مردم نیز گوگل را دروازه‌ای برای اینترنت می‌دانند.

طراح موتور جست‌وجوی ایرانی یوز درباره استفاده مردم جهان از google، yahoo، bing  در مقایسه با موتور جست‌وجوهای بومی هر کشور، توضیح داد:  ۷۶درصد کاربران چینی از baidu (موتورجست‌وجوی بومی چین) استفاده می‌کنند. ۷۰ درصد کاربران کره‌ای از NAVER کره استفاده می‌کنند. ۶۰ درصد کاربران روسی از Yandex استفاده می‌کنند و  ۵۲ درصد کاربران چک از Seznam.czچک استفاده می‌کنند.

نقوی با بیان اینکه مردم ایران از چه جویشگری استفاده می‌کنند، گفت: ایرانیان روزانه ۲۵ میلیون بازدید از گوگل دارند. ایران چهارمین رتبه استفاده‌کنندگان از گوگل را دارد؛ در حالیکه مردم آلمان، فرانسه، ایتالیا، چین و … در رده‌های ۱۰ به بعد هستند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 63 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

دو شرکت آی بی ام و ای آر ام برای اولین بار موفق به ساخت کیتی شده‌اند که ساخت محصولات مبتنی بر قابلیت های اینترنت اشیا را تسهیل می نماید.

این کیت به کاربران امکان می دهد تا محصولاتی با قابلیت اتصال به سرویس های کلود بسازند که می توانند به طور خودکار داده های جمع اوری کرده را منتقل کرده یا این داده ها را دریافت نموده و انها را تحلیل کنند. از این روش می توان برای ارسال هشدار و اطلاع رسانی خودکار توسط این محصولات استفاده کرد.
این کیت با سیستم عامل mbed سازگاری دارد و به سرویس کلود BlueMix متصل می شود و از آن می‌توان برای توسعه انواع برنامه ها و خدمات استفاده کرد.

افرادی که تجربه چندانی در زمینه توسعه ابزار مبتنی بر اینترنت اشیا ندارند می توانند از این وسیله به خوبی استفاده نمایند. تهیه حسگرهای کنترل آب و هوا تا وسایلی برای بررسی وضعیت سلامت و… از جمله امکانات این کیت است. در حال حاضر ۱٫۲ میلیارد وسیله سازگار با اینترنت اشیا در جهان وجود دارد و انتظار می‌رود تعداد این وسایل تا سال ۲۰۲۰ به ۵٫۴ میلیارد وسیله برسد.

مشخصات کیت:

  • mbed Enabled Freescale K64F
    • Freescale K64F Kinetis K64 MCU (MK64FN1M0VLL12)
    • High performance ARM® Cortex™-M4 Core with Floating point unit and DSP
    • ۱۲۰MHz, 256KB RAM, 1MB FLASH
  • mbed Application shield
    • ۱۲۸×۳۲ Graphics LCD
    • ۵ way joystick
    • ۲ x Potentiometers
    • Speaker, PWM Conencted
    • ۳ Axis +/1 1.5g Accelerometer
    • RGB LED, PWM connected
    • Temperature sensor

در حال حاضر تنوع نرم افزارها و استانداردهای اینترنت اشیا مهم ترین تهدید برای بازار یاد شده محسوب می گردد و انتظار می رود عرضه کیت هایی از این دست تا حدی موجب کاهش مشکل یاد شده شود.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 54 یکشنبه 03 اسفند 1393 نظرات (0)

این روزها HTC سخت مشغول آماده سازی اسمارت فون های جدید خود است. این شرکت قرار است ماه آینده در نمایشگاه MWC 2015 بارسلون دو اسمارت فون One M9 و One M9 Plus را معرفی کند. علاوه بر این HTC خود را برای عرضه اسمارت فونی جدید از سری Butterfly که انتظار می رود Butterfly 3 باشد، آماده می کند هرچند ممکن است که بزودی شاهد عرضه این گوشی نباشیم.

HTC Butterfly 3 نیمه دوم ۲۰۱۵

HTC Butterfly 3 نیمه دوم ۲۰۱۵

براساس اطلاعاتی که افشاگر معروف تکنولوژی، Upleaks@ فاش کرده است، HTC اسمارت فون جدید خود از سری Butterfly را در نیمه دوم سال ۲۰۱۵ عرضه خواهد کرد. گفته می شود که این گوشی هوشمند با اسم رمز B3 یا Butterfly 3 و با صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی QHD با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ معرفی می شود. از آنجا که Butterfly 2 در برابر نفوذ آب مقاوم بود انتظار می رود که مدل جدید نیز در برابر نفوذ مایعات مقاوم باشد.

علاوه بر این، Upleaks@ گزارش کرده است که شرکت تایوانی HTC تبلتی جدید براساس تبلت نکسوس ۹ را در سه ماهه دوم و یا سوم سال ۲۰۱۵ عرضه خواهد کرد. جزییاتی از این تبلت تاکنون منتشر نشده است اما به احتمال زیاد تبلتی ۸٫۹ اینچی و رده بالا خواهد بود.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 51 شنبه 02 اسفند 1393 نظرات (0)

سامسونگ از ۱۰ مدل چاپگر چند کاره (Multi-Function Printer – MFP) در نمایشگاه دستاوردهای سال ۲۰۱۵ در کشور ترکیه رونمایی کرد. چاپگرهای چند کاره اولین چاپگرهای مجهز به سیستم عامل اندروید هستند و به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در تمامی محیط‌ های تجاری مستقل‌تر، کارآمدتر و تطبیق‌پذیرتر از مدل های مشابه عمل می‌کنند.

چاپگرهای اندرویدی جدید به عنوان بخشی از پیشنهادهای سامسونگ برای محیط‌های فناوری اطلاعات و دفاتر هوشمند، بدون نیاز به کامپیوتر، با قابلیت تطبیق با نیازهای مختلف و رابط کاربری آسان به خدمت گرفته می‌شوند.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 43 شنبه 02 اسفند 1393 نظرات (0)

معرفی Asus ZenFone 2 یکی از بهترین و غافل گیر کننده ترین اتفاقات نمایشگاه CES گذشته بود. چرا که این اسمارت فون با معرفی یک سری ویژگی ها و خصوصیات بسیار مناسب، برای کاربران تنها ۱۹۹ دلار هزینه خواهد داشت.

اما امروز اعلام شد که این قیمت تنها برای مدل با صفحه نمایش ۵ اینچی و با وضوح HD 720p است و مدل  ۵٫۵ اینچی که وضوح صفحه نمایش ۱۰۸۰p را دارد با قیمتی دیگر عرضه خواهد شد.

در حالی که هنوز هم ۲۰۰ دلار قیمت بسیار عالی برای اسمارت فون محسوب می شود، امروز  تمام ویژگی های این اسمارت فون به بیرون درز پیدا کرد. این اسمارت فون که قرار است با شماره مدل ZE500CL معرفی شود از جیپست نسل قبل اینتل یعنی Atom Z2560 با سرعت ۱٫۶ گیگاهرتز همراه با ۲ گیگابایت حافظه رم بهره می برد.

در لیست منتشر شده از قطعات و ویژگی های این اسمارت فون دو دوربین ۸ و ۲ مگاپیکسلی که به ترتیب در جلو و پشت آن قرار دارند هم دیده می شود. به این ویژگی های عالی محافظ صفخه نمایش Gorilla Glass 3، باتری با ظرفیت ۲۵۰۰ میلی آمپر و فضای ذخیره سازی ۱۶ گیگابایتی همراه با اسلات microSD را هم اضافه کنید.

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 157
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 157
  • بازدید ماه : 5,774
  • بازدید سال : 21,590
  • بازدید کلی : 595,903
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی