loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 62 شنبه 11 بهمن 1393 نظرات (0)

Assassin’s Creed: Rogue در اوایل سال ۲۰۱۵ طبق اعلام شرکت یوبیسافت به سایت IGN برای PC منتشر می شود .

بازی ابتدا تنها برای PS3,XBOX 360 تایید گشته است. اگر چه نسخه های نسل هشتمی PS4,XBOX One بازی تایید نشده یوبیسافت دلیل دیر منتشر شدن نسخه PC را زمان بردن روند توسعه آن اعلام نمود. همچنین سایت IGN از یوبیسافت پرسیده است آیا بازی راهی PS4,XBOX ONE خواهد شد که با پاسخ این چنینی یوبیسافت رو به رو شد:

در حال حاضر نمی توان درباره چنین موضوعی صحبت کرد.

Assassin’s Creed: Rogue در ۱۴ نوامبر برای PS3,XBOX 360 منتشر می گردد و Assassin’s Creed Unity نیز  در ۱۱ نوامبر برای PS4,XBOX ONE,PC منتشر خواهد شد.

در یک بیانیه ای دیگر به سایت ویدئو گیمر یوبیسافت اعلام کرد بازی در اوایل سال ۲۰۱۵ منتشر خواهد شد. داستان Assassin’s Creed: Rogue بین دو بازی AC3,AC4 اتفاق می افتد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 69 شنبه 11 بهمن 1393 نظرات (0)

صدها نام کاربری و کلمه عبور متعلق به اعضای سایت به اشتراک گذاری فایل دراپ باکس در قالب فایل‌هایی منتشر و در فضای مجازی قرار گرفته است .

هنوز مشخص نیست هکرها چگونه توانسته‌اند به این اطلاعات دسترسی پیدا کنند و این در حالی است که دراپ باکس هرگونه موفقیت عملیات هکری بر ضد خود را منکر شده است.

هکرهای ناشناس در پیامی که در ابتدای فایل‌های حاوی اسامی کاربری و کلمات عبور منتشر کرده‌اند، نوشته‌اند: این بخش دیگری از حساب‌های کاربری هک شده سایت دراپ باکس است. هکرها مدعی شده‌اند مجموع حساب‌های هک شده این سایت از مرز هفت میلیون فراتر می‌رود. هکرها همچنین در این پیام خواستار حمایت از خود شده‌اند.

دراپ باکس در واکنش به انتشار این اخبار اعلام کرده که کلمات عبور به سرقت رفته ناشی از ضعف امنیتی این سایت نیست و این اطلاعات از سایت‌ها و سرویس‌های ثالث دزدیده شده‌اند. در بخشی از اطلاعیه این سایت آمده است: دراپ باکس هک نشده است. این اسامی کاربری و کلمات عبور از سرویس‌های دیگری دزدیده شده‌اند و برای نفوذ به حساب‌های کاربری دراپ باکس مورد استفاده قرار گرفته‌اند. ما قبلاً این حملات را شناسایی کرده این و بسیاری از کلمات عبور افشا شده مدت‌هاست که منقضی شده‌اند. کلمات عبور باقی‌مانده هم دیگر اعتبار ندارند.

مقامات دراپ باکس می‌گویند تمامی کلمات عبور این سایت را پس از کشف فعالیت‌های مشکوک در چند ماه قبل از نو تنظیم کرده‌اند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 43 شنبه 11 بهمن 1393 نظرات (0)

عضو کمیسیون اینترنت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور گفت: مصوبه تخفیف ۳۵ درصدی اینترنت برای ارائه دهندگان ADSL به ۲۵ درصد تخفیف برای تمام فروشندگان این سرویس اصلاح شد .

ناصر علی سعادت در یک نشست خبری از اصلاح مصوبه ۱۸۱ کمیسیون تنظیم و مقررات ارتباطات در جلسه اخیر این کمیسیون خبر داد.

عضو کمیسیون اینترنت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور افزود: در جلسه روز یکشنبه مصوبه ۱۸۱ که در آن ۳۵ درصد تخفیف برای شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت پرسرعت (PAP) روی اینترنت و تخفیف دیگری روی پاور در نظر گرفته شده بود به ۲۵ درصد تخفیف برای تمام ارائه دهندگان اینترنت اصلاح شد.

وی توضیح داد: شکل قبلی مصوبه ۱۸۱ در اعمال تخفیف برای بعضی فروشندگان اینترنت سبب ایجاد رانت در بازار می‌شد که اکنون با یکسان‌سازی تخفیف تمام ارائه‌ دهندگان اینترنت از کوچک و بزرگ در شبکه یکسانی فعالیت خواهند کرد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 42 شنبه 11 بهمن 1393 نظرات (0)

اپل قرار است ظرف دو روز آینده رسماً اطلاعاتی در مورد مدل‌های جدید آی پد خود به نام‌های آی پدمینی ۳ و آی پدایر ۲ ارائه کند .

پیش از این گفته می‌شد قرار نیست مدل‌های تازه آی پدمینی تا ابتدای زمستان امسال عرضه شوند، اما ظاهراً این اخبار صحت نداشته‌اند.

استفاده از پردازنده‌های قوی ترو شناسایی هویت به طور لمسی از جمله ویژگی‌های آی پدمینی ۳ است. گفته می‌شود اپل برای این تبلت خود یک پوشش هوشمند و برخی لوازم جانبی هوشمند دیگر هم طراحی کرده است. اپل خود می‌گوید تا ۱۶ اکتبر یک نشست خبری رسمی برگزار کرده و در این زمینه اطلاع رسانی خواهد کرد.

اپل به‌غیراز به روزرسانی سخت افزاری این تبلت ها، قرار است آن‌ها را در رنگ‌ها و مدل‌های تازه ای نیز عرضه کند. منابع خبری می‌گویند آی پدایر ۲ همراه با پردازنده‌های قدرتمند A8X، دوگیگابایت RAM و Touch ID عرضه می‌شود.

این احتمال نیز وجود دارد که اپل پس فردا از نسخه نهایی سیستم‌عامل OS X Yosemite و رایانه‌های جدید آی مک خود رونمایی کند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 75 شنبه 11 بهمن 1393 نظرات (0)

یافته‌های تازه موسسه (Stone Temple Consulting (STC نشان می‌دهد در میان برنامه‌های همراه مشهور به دستیار صوتی برنامه google Now برتر از نمونه‌های رقیب است .

موسسه یاد شده با طرح ۳۰۸۶ سؤال متفاوت از google Now، سیری متعلق به شرکت اپل و کورتانا متعلق به مایکروسافت به این نتیجه رسیده که google Now  در درک سؤالات طرح شده و ارائه پاسخ مناسب به آن‌ها بهتر از برنامه‌های رقیب عمل می‌کند.

برای انجام این تحقیق صرفاً به پاسخ‌های داده شده توجه شده و لذا نمی‌توان نتایج کسب شده را حاصل مقایسه دقیق این سه دستیار صوتی دانست.

آماری که موسسه STC منتشر کرده نشان می‌دهد در مجموع ۵۸ درصد پاسخ‌های google Now به سؤالات صوتی مناسب بوده است. به بیان دیگر ۱۷۹۵ پاسخ از کل ۳۰۸۶ پاسخ قابل قبول بوده است.

 

1

اما این رقم در مورد سیری که رتبه دوم را کسب کرده تنها به ۲۹ درصد می‌رسد و از کل ۳۰۸۶ پاسخ تنها ۹۰۸ پاسخ قابل قبول بوده است. رتبه سوم و آخر هم متعلق به کورتانای مایکروسافت است که ۲۰ درصد از پاسخ‌های آن یعنی تنها ۶۳۰ پاسخ مناسب بوده است.

2

google Now در زمینه ارائه پاسخ‌های کامل و مستقیم هم با ۸۸ درصد پاسخ مناسب رتبه اول را کسب کرده و سیری و کورتانا با ۵۳ و ۴۰ درصد رتبه‌های دوم و سوم را به دست آورده‌اند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 86 شنبه 11 بهمن 1393 نظرات (0)

به نظر می رسد خرده فروش اتریشی دارای دو مدل باندل XBOX ONE  با عنوان Assassin’s Creed Unity است .

در حال حاضر صفحه فروش این باندل ها در سایت Gameware.at حذف گشته اما پیش از این دو باندل که یکی از آنها با کینکت و دیگری بدون کینکت بوده و با دو عنوان Assassin’s Creed Unity و Assassin’s Creed IV: Black Flag همراه بود. باندل با کینکت ۵۰۹٫۹۹ یورو و باندل بدون کینکت ۴۰۹ یورو قیمت داشتند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 51 شنبه 11 بهمن 1393 نظرات (0)

شرکت سامسونگ می‌گوید توانسته سرعت انتقال داده‌ها با استفاده از فناوری بی‌سیم وای – فای را تا پنج برابر افزایش دهد. این سرعت با استفاده از وسایل الکترونیک فعلی در دسترس است .

این فناوری که The 60 GHz Wi-Fi نام گرفته، انتقال یک فایل یک گیگابایتی فیلم سینمایی را بین دو وسیله در عرض تنها سه ثانیه ممکن می‌کند. در عین حال در قالب این فناوری پخش تصاویر ویدیویی به طور آنی و با کیفیت بالا ممکن خواهد بود.

یکی از مزایای این فناوری حذف شکاف میان سرعت پیش بینی شده و سرعت واقعی شبکه‌های بی سیم است که باعث می‌شود شبکه‌های عادی وای – فای با سرعتی ده برابر سرعت فعلی به کار خود ادامه دهند.

انتظار می‌رود تجاری کردن فناوری یاد شده تا سال آینده میلادی به طول بینجامد. با این افزایش سرعت می‌توان با اطمینان از شبکه‌های وای – فای برای ارائه خدمات آموزشی و پزشکی از راه دور و همین طور ارتقای شبکه‌های مخابراتی استفاده کرد. این موفقیت در شرایطی رخ می‌دهد که سامسونگ در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۴ شاهد کاهش ۶۰ درصدی سود خود بوده و قصد دارد ۱۴٫۵ میلیارد دلار صرف ساخت کارخانه ای برای تولید نیمه هادی‌ها در کره جنوبی نماید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 74 شنبه 11 بهمن 1393 نظرات (0)

سایت به اشتراک گذاری فایل Imgur تصمیم گرفته فرمت قدیمی GIF را که برای طراحی تصاویر متحرک مورد استفاده قرار می‌گیرد را ارتقا دهد تا از حجم این نوع فایل ها کاسته شود .

سایت تک اسپات توانسته فایل‌های GIF اپلود شده از سوی کاربران را به فرمت دیگری به نام GIFV تغییر دهد. ظاهرا این فرمت تازه شباهت‌های ساختاری زیادی به فرمت ویدیویی MP4 دارد.

با این تغییر کیفیت و حجم فایل‌های GIF افزایش می‌یابد. تا به حال حداکثر حجم این فایل ها ۵ مگابایت بود، اما حالا کاربران می‌توانند فایل‌هایی با حجم ۵۰ مگابایت را هم بر روی این سایت اپلود کنند.

فایل‌های GIF اولین بار در سال ۱۹۸۹ از راه رسیدند و هدف از عرضه آنها کمک به طراحی تصاویر انیمشین بدون نیاز به نرم افزارهای پیشرفته بود که در اینترنت مورد استفاده قرار بگیرند. فرمت جدید با برنامه‌های همراه و تبلت‌ها و گوشی‌ها نیز سازگاری دارد و انتظار می‌رود کاربران شبکه های اجتماعی هم از آنها استقبال کنند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 67 شنبه 11 بهمن 1393 نظرات (0)

شبکه ی Vine که در آن کلیپ های جذاب به اشتراک گذاشته می شوند نیز از این به بعد برای کنسول نسل هشتمی مایکروسافت یعنی ایکس باکس وان در دسترس است .

اگر مشاهده تماشای کلیپ های نرم افزار Vine بروی تلفن های همراه یا تبلت کافی نیست ، شما هم اکنون می توانید این نرم افزار را برروی تلویزیون خود بوسیله XBOX ONE مشاهده کنید. از قابلیت های نرم افزار در XBOX ONE می توان به امکان استفاده از کینکت برای کنترل صدا و حرکت، مکث و جستجو استفاده نمود. این برنامه از شبکه های مختلف هنری، کمدی، موسیقی و بیشتر پشتیبانی می کند. علاوه براین ها شما می توانید در هنگام مشاهده تلویزیون نیز از برنامه Vine استفاده کنید.

 شما از این به بعد می توانید کلیپ ها و صداهای خود را که با کنسول ایکس باکس وان ضبط کرده اید در آنجا به اشتراک بگذارید. آن ها را پلی و متوقف کنید و کارهای دیگر انجام دهید. این برنامه دارای کلیپ های جذابی در دسته های حیوانات ، کمدی و طنز ، موزیک و …. نیز می باشد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 60 شنبه 11 بهمن 1393 نظرات (0)

طراحان مرورگر موزیلا با همکاری یک شرکت سازنده بازی‌های ویدیویی در تلاش هستند تا اجرای برخی بازی‌های پیچیده و سنگین را به طور کامل در محیط مرورگر ممکن کنند .

از جمله بازی‌هایی که قرار است به این شکل در محیط مرورگر فایرفاکس اجرا شوند می‌توان به Osmos، Voxatron، Dustforce, FTL، Zen Bound 2 اشاره کرد.

12

3

4

5

شرکت هامبل اعلام کرده به این منظور با مهندسان شرکت موزیلا همکاری کرده تا هشت بازی و همین طور بازی‌های بیشتری در آینده در محیط مرورگر اجرا شوند. برای این کار تنها کافیست از فناوری WebGL و asm.js استفاده شود.

مزیت این کار آن است که دیگر نیازی به بارگذاری پلاگین، فایل بازی و … نخواهد بود. کاربران تنها کافیست جدیدترین نسخه‌های فایرفاکس و کروم را بارگذاری کرده و این بازی‌ها را با فشردن دکمه اجرا در سایت شرکت هامبل اجرا نمایند. موزیلا دموی این بازی‌ها را هم در صفحه آغاز خود قرار داده است.

هامبل اولین شرکتی نیست که در این زمینه فعال شده است. گوگل نیز با همکاری شرکت Native Client technology طرح مشابهی را برای مرورگر کروم به اجرا درآورده است تا بازی‌هایی مانند Bastion  و بالستیک به همین شکل در محیط مرورگر اینترنتی این شرکت قابل اجرا شود.

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 108
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 108
  • بازدید ماه : 5,725
  • بازدید سال : 21,541
  • بازدید کلی : 595,854
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی