loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 105 جمعه 18 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

در حالیکه سرویس ذخیره سازی آیکلاد شرکت اپل زیاد عمر ندارد و به سال 2014 بر میگردد اما به گفته jennifer Lawrence بهترین راه برای دستیابی به اطلاعات آیفون و آیپد به صورت آنلاین می باشد. شرکت اپل نزدیک به 5 گیگابایت فضا را به آیکلاد اختصاص داده است ، اما گاهی ممکن ست شما به فضای بیشتری نیاز داشته باشید بنابرین می توانید یا با پرداخت پول حافظه برای آیکلاد خود خریداری کنید و یا اگر به این کار علاقه ای ندارید به راحتی می توانید فضای مربوط به بک آپ های خود را در حساب کاربری آیکلادتان خالی کنید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 134 جمعه 18 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

اگر شما به تازگی قصد خرید اپل واچ را دارید می خواهیم شما را به صورت گام به گام برای سینک کردن این ساعت ارزشمند با آیفونتان آموزش دهیم تا از آن لذت بیشتری ببرید.

در ادامه با اورژانـــس آی تـــی همراه ما باشید ....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 56 جمعه 18 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به طور طبیعی بیشتر ما به دنبال رسیدن به آن هستیم که عمر باتری خود را تا جایی که امکان دارد افزایش داده و آن را زنده نگه داریم. پردازنده های چند هسته ای، دوربین های با مگاپیکسل بالا و صفحه نمایش های HD، ویژگی های شگفت انگیز و پر مصرفی هستند که باتری را به سرعت خالی می کنند و عمر باتری را کاهش می دهند. اما بدون شارژ کردن دوباره باتری، این ها عملا بی فایده و بی استفاده خواهند ماند.

علاوه بر این، همراه داشتن یک باتری و کابل شارژ اضافه در هر لحظه، یک راه ساده برای اطمینان از اینکه آیفون یا آیپد و یا آیپاد تاچ شما همیشه در سطح مطلوب باشد خواهد بود، در ادامه با اورژانـــس آی تــی همراه باشید...

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 164 جمعه 18 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

چیزی که من در مورد آیفون و فقط درباره محصولات آیفون دوست دارم سادگی آن هاست. انتخاب از میان دستگاه های موجود نیاز به دانش فنی زیادی ندارد. معمولا می توانیم چیز ها را خیلی سریع شکل دهیم. مادر من، این گونه زندگی را ثابت کرده است.

سادگی معمولا با تعادل همراه است هرچند، آیفون نیز متمایز نیست. برای نمونه، آیا تا به حال برای تغییر سایز عکس خود در آیفون تلاش کرده اید؟ در حالی که شما می توانید تصویر را  crop کرده یا سایز آن را کاهش دهید، اما نمی تونید رزولوشن تصویر را به اندازه خاصی تغییر دهید.

اینجا، جایی است که برنامه های دیگری به میان میایند. برنامه های زیادی هستند که به شما اجازه تغییر ابعاد تصویر در آیفون را می دهند. بنابر این من ادعا نمی کنم که تنها از برنامه موجود در لیست من استفاده کنید. اما این یکی برای کار مورد نظر، مورد خوبی است و البته این نسخه برای iOS 7 بروز شده است.

در این پست، من به شما نشان می دهم که چگونه سایز تصویر خود را در آیفون با استفاده از Image Resizer+ تغییر دهید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 152 جمعه 18 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

یکی از مهمترین مشکلات کاربران گجت های هوشمند فضای ذخیره سازی آن هاست که گاهی به دلایلی پر شده و علاوه بر کاهش سرعت عکس العمل گوشی امکان ذخیره سازی فایل های جدید را از کاربر می گیرند . اما آیا مطمئنید فضای ذخیره کافی نیست و همه بخش حافظه به خوبی بهینه شده است؟ یکی از پرمصرف ترین بخش های ( از نظر حافظه ) محصولات شرکت اپل بخش “other” است .

آیفون ، آیپد یا آیپود تا خود را به کامپیوتر خود متصل کرده و برنامه آی تونز را باز کنید . نگاهی به بخش Storage بیندازید همانطور که می بینید بخش تقریبا بزرگی از حافظه  ( مموری ) گجت شما با عنوان “other” پر شده است . اما آی تونز اجازه حذف این بخش را نمی دهد و شما نمی توانید کنترلی روی این مدیریت این بخش داشته باشید . اما در این مقاله به شما می آموزیم که چگونه این بخش را مشاهده ، بررسی و حتی حذف کنید پس در ادامه با اورژانــــس آی تـــی همراه باشید ....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 142 جمعه 18 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

ساعت هوشمند اپل در حین مراحل راه اندازی اولیه به‌صورت پیش فرض از یک جمله برای نام دستگاه استفاده می‌کند که در این جمله نیز از نام کاربر بهره می‌گیرد. برای مثال Jason’s Apple Watch که در اپل واچ شما نیز این جمله با نام شما نوشته خواهد شد. اما اغلب افراد دوست دارند تا دستگاه آن‌ها نامی را که خودشان دوست دارند، نمایش دهد. البته اپل نیز چنین قابلیتی را برای اپل واچ قرار داده است. برای آموزش این فرآیند در ادامه مقاله همراه اورژانـــــس آی تـــی  باشید:

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 165 جمعه 18 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

کاربران برنامه همراه واتس آپ که تعدادشان به ۸۰۰ میلیون نفر در ماه رسیده، از این پس می‌توانند از داده‌های خود در گوگل درایو نسخه پشتیبان تهیه کنند.

کوم مدیر عامل واتس آپ با اعلام این خبر افزود که نسخه سازگار با اندروید برنامه مذکور به روزشده تا کاربران آن در سراسر جهان به قابلیت مذکور دسترسی پیدا کنند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 58 جمعه 18 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

آلکاتل هم به جمع شرکت‌هایی پیوست که با عرضه گوشی همراه با نمایشگر بزرگ قصد دارند بخشی از این بازار پرسود را از آن خود کنند.

OneTouch Idol 3 نام این گوشی است که از نمایشگر ۵٫۵ اینچی بهره می‌گیرد. در صورتی که این گوشی به طور مستقیم از شرکت آلکاتل خریده شود قیمت آن ۲۰ دلار خواهد بود و در غیر این صورت کاربر باید ۲۸۰ دلار بپردازد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 84 جمعه 18 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

بروز رسانی نسخه‌ی ۵٫۱ سیستم‌عامل اندروید، موسوم به لالی‌پاپ، قابلیت Guest Mode را به دو پرچم‌دار جدید شرکت سامسونگ یعنی گلکسی S6 و S6 Edge اضافه خواهد کرد.

بر اساس گزارش Sammobile، قابلیت Guest Mode این امکان را به شما می‌دهد تا که پروفایل گوشی خود را برای مهمان‌ها جدا سازی کنید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 52 جمعه 18 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

استدیو Treyarch« تری آرک» توسعه دهنده عنوان جزئیاتی از نسخه رایانه های شخصی Black Ops 3« عملیات سیاه ۳» را مشخص کرده است.

این استدیو همیشه به جامعه بزرگ خود که از جمله آنان طرفداران نسخه رایانه های شخصی Call of Duty «ندای وظیفه» هستند اهمیت داده است، چرا که معمولا پورت نسخه رایانه های شخصی بازی های این استدیو دارای کیفیت مطلوب به همراه تعداد زیادی از گزینه بوده هست. این تمرکز برروی نسخه رایانه های شخصی عملیات سیاه ۳ ممکن است نسخه بسیار بهتری را بسازد.

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 136
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 136
  • بازدید ماه : 5,753
  • بازدید سال : 21,569
  • بازدید کلی : 595,882
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی