loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 63 جمعه 18 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

امروز ایسوس جزئیات بیشتری از ساعت هوشمند خود منتشر کرد. این ساعت عمری ۱۰ روزه دارد و از همین ماه با قیمت ۱۵۰ دلار فروش خود را از کشور تایوان آغاز می‌کند.

بر اساس اطلاعات جدید، این ساعت از ماه جاری در تایوان با قیمت حدود ۱۴۹ دلار فروش خود را آغاز می‌کند و فعلا بازارهای بریتانیا، فرانسه و آلمان نیز به عنوان دیگر بازارهای هدف از سوی ایسوس در نظر گرفته شده است.

VivoWatch از جهاتی استثنایی است و آن هم به واسطه عمر بالای ۱۰ روزه آن است. اگرچه باتری این ساعت تنها ۱۲۳ میلی آمپرساعت ظرفیت دارد (کمتر از ظرفیت باتری یک اسمارت واچ معمولی) اما ایسوس سیستم عامل جدیدی را برای آن با نام Kood طراحی کرده که به اندازه سیستم عامل Android Wear باتری مصرف نمی‌کند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 186 جمعه 18 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

روزگار عجیبی است، روزانه محصولات جدید و بهتری وارد بازار می‌شوند و کاربران نیز با آغوشی باز به استقبال از آن‌ها می‌روند تا هرچه سریع‌تر بتوانند با دنیای اطراف خود همگام و همراه باشند. در این راه سرکوب شوندگان اصلی محصولاتی هستند که به آن‌ها قدیمی گفته می‌شود و اغلب یا ته کشو‌ها خاک می‌خورند و یا به بدترین شکل ممکن صحنه حیات را وداع می‌گویند. اما ما در این مقاله تصمیم داریم اسمارت فون قدیمی شما را تبدیل به یک محصول کاربردی کنیم که هم بتواند برای شما مفید باشد و هم برای خرید یک محصول دیگر هزینه نکنید.
اغلب اسمارت فون‌ها از شبکه وای-فای پشتیبانی می‌کنند و اصولا دارای یک دوربین نیز هستند که در شرایط عادی برای عکاسی استفاده می‌شد اما اکنون تصمیم داریم وظیفه دیگری را به آن‌‌ها ببخشیم. بدین صورت که از دوربین آن‌ها به عنوان دوربین مداربسته یا همان IP Camera استفاده خواهیم کرد. به این شکل که شما گوشی را در خانه خود قرار می‌دهید و با اتصال به آن می‌توانید هر آنچه را که در خانه شما اتفاق میفتد مشاهده نمایید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 79 جمعه 18 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

ایرانسل از امکان 300 دقیقه مکالمه با یک مشترک خاص ایرانسلی دیگر، تنها با پرداخت 2 هزار تومان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مشترکین سیمکارت‌های اعتباری این اپراتور تلفن همراه کشور، با شماره گیری کد دستوری #10*3*555* و پرداخت تنها 2 هزار تومان می‌توانند با انتخاب یک شماره ایرانسلی دیگر، از 300 دقیقه مکالمه رایگان با آن شماره برخوردار شوند.

براساس این گزارش، این طرح یک ماهه، ویژه مشترکین سیمکارت‌های اعتباری است و در صورتی که متقاضیان از طرح‌های تعرفه رنگی استفاده کنند، امکان بهره‌مندی آنان از این سرویس مقدور نیست.

اطلاع از باقی‌مانده اعتبار مکالمه این طرح با شماره‌گیری کد دستوری #51*141* ممکن است.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 83 جمعه 18 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Tango از ابتدای فعالیت خود تا به امروز با حاشیه‌های مختلفی رو به رو بوده است.برای مثال در ابتدای فعالیت این اپلیکیشن،اگر اکانت شما در حالت خصوصی قرار نداشت،تمام افراد به راحتی می‌توانستند به لیست دوستان شما و شماره‌ی تلفن آن‌ها دسترسی داشته باشند که عجیب و غیر منطقی به نظر می‌رسید و انتقاد به این موضوع به قدری زیاد بود که تانگو در نسخه‌های بعدی به رفع آن پرداخت.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 129 جمعه 18 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

همزمان با استفاده از دستگاه، گوشی شما مملو از داده‌های مختلف شده و کارایی آن با توجه به نیاز به جستجو در میان انبوهی از داده‌ها کاهش می‌یابد. با این وجود می‌توانید از این داده‌های غیرضروری رهایی یابید و با به‌کارگیری روش‌هایی ساده سرعت دستگاه اندرویدی خود را بهبود ببخشید.
با توجه به بهره‌گیری از مشخصه‌های خوب سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، کارکردن با دستگاه‌های جدید اندرویدی واقعا لذت‌بخش است. جابجایی میان منوها و برنامه‌ها بدون وقفه و بسیار روان انجام می‌شود اما مشکل اینجاست که پس از گذشت مدت زمانی، خبری از این سرعت بالا نخواهد بود. برنامه‌های نصب‌شده بر روی دستگاه مملو از اطلاعت ذخیره‌شده مختلف خواهند بود و نهایتا اجرای برنامه‌ها و یا جابجایی میان آن‌ها با سرعت کمتری انجام خواهدشد.
دیر یا زود چنین وضعیتی به سراغ گوشی هوشمند شما نیز خواهد آمد. همزمان با استفاده از دستگاه، گوشی شما مملو از داده‌های مختلف شده و کارایی آن با توجه به نیاز به جستجو در میان انبوهی از داده‌ها کاهش می‌یابد. با این وجود می‌توانید از این داده‌های غیرضروری رهایی یابید و با به‌کارگیری روش‌هایی ساده سرعت دستگاه اندرویدی خود را بهبود ببخشید. در ادامه به برخی از روش‌ها و راهکارهای موجود اشاره خواهیم کرد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 98 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

درست سه ماه بعد از اینکه مشخص گشت لنوو اقدام به نصب نرم افزاری خطرناک بر روی محصولات خودش می نماید، حالا یکبار دیگر این تولید کننده بسیار شناخته شده عرصه ی کامپیوترهای شخصی متهم به نادیده گرفتن فاکتورهای مهم امنیتی شده است.

کمپانی IOActive، که در زمینه ی امنیت فعال دارد، طی گزارشی اعلام نموده که آسیب پذیری های امنیتی جدی در سیستم به روز رسانی کمپانی چین مورد بحث موسوم به Lenovo System Update پیدا نموده که به هکرها اجازه می دهد راهکار کنترل اعتبار آن را دور زده و نرم افزارهای معمول لنوو را با بد افزارها و برنامه های مخرب دیگری جایگزین کنند، ضمن اینکه امکان اجرای دستورات مختلفی از راه دور هم وجود دارد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 85 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

سونی طی سال های گذشته نشان داده است که تمایل دارد برای سلفی دوستان نیز اسمارت فون های ویژه ای را تولید نماید و تا به امروز می توانستیم به موبایل اکسپریا C3 به عنوان یکی از آخرین تلاش های صورت پذیرفته در این رابطه اشاره نماییم.

اما حالا کمپانی ژاپنی مورد بحث نسل تازه ای از تلفن هوشمند یاد شده را با امکاناتی بهتر و ایده آل تر آماده ی عرضه به بازار نموده و عنوان اکسپریا C4 را نیز برای آن برگزیده است.

پدیدهٔ سلفی با معرفی Xperia™ C4 نسل بعدی تلفن هوشمند PROselfie از Sony که مجهز به بهترین دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی در بین موبایل های هم‌رده بوده و دارای نمایشگر Full HD و عملکرد برتر است، در شرف جهشی دیگر به سوی هیجان و لذت بیشتر به حساب می آید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 62 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

ماه گذشته، اولین اخبار در خصوص جدیدترین آنر هوآوی یعنی Honor 7 Plus منتشر شد. کمپانی صاحب نام هوآوی با تولید و عرضه سری آنر به بازار، تاکنون توانسته است هواداران زیادی را به دست آورد. اولین تصویر از این محصول همان موقع از قسمت پشتی این گوشی منتشر شد.

اما امروز شایعات جدیدی از آنر 7 پلاس بر روی خروجی رسانه‌های چینی قرار گرفته است. همان‌طور که در تصویر می‌بینید، هوآوی در این نسخه از حسگر اثر انگشت نیز استفاده کرده است که جایگاه آن دقیقا زیر دوربین است. این طراحی شبیه به کاری است که پیش از این هوآوی در Mate 7 نیز انجام داده بود.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 66 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

اخیرا قاب های محافظ آیفون ۶ که دارای پک باتری نیز هستند، در میان کاربران این تلفن همراه بسیار پرطرفدار شده اند زیرا هم از موبایل گران قیمتی که خریداری شده محافظ کرده و هم عمر باتری آن را دست کم دو برابر می کنند.

حال کمپانی Mophie تصمیم گرفته به قاب های همراه با باتری خود، قابلیت مقاومت در برابر آب و گرد و غبار را نیز اضافه کند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 105 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

تصور کنید در حال شستن ظرف‌ها هستید که تلفن همراه شما زنگ می‌خورد و باید به آن جواب دهید. اگر ناگهان گوشی داخل سینک افتاد چه می‌کنید؟ البته موارد بسیاری پیش می‌آید که گوشی داخل توالت میفتد در این صورت بهتر است آرامش خود را حفظ کنید و بی‌خیال گوشی خود شوید! در ضمن برای این که در زمان چنین اتفاقاتی نگران اطلاعات از بین رفته نباشید بهتر است بطور مرتب از اطلاعات خود روی کامپیوتر یا درایو‌های مجازی بک‌آپ بگیرید. ما می‌خواهیم روش‌هایی را به شما آموزش دهیم که اگر گوشی داخل آب افتاد بتوانید از نابودیش جلوگیری کنید و حداکثر پس از سه روز دیگر از آن استفاده کنید. پس با اورژانـــس آی تـــی همراه باشید:

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 126
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 126
  • بازدید ماه : 5,743
  • بازدید سال : 21,559
  • بازدید کلی : 595,872
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی