loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 160 شنبه 28 آذر 1394 نظرات (1)

معمولا پس از نصب نسخه ای از آنتی ویروس کاربر اقدام به روزرسانی پایگاه داده نرم افزار میکند و به مرور زمان این آپدیت ها تکمیل میشود. اما پس از نصب یک ویندوز جدید و نصب مجدد آنتی ویروس کلیه آپدیت های قبلی پاک خواهد شد و کاربر مجبور است کلیه آپدیت ها را مجددا دریافت نماید. این موضوع به دلیل بالا رفتن حجم آپدیت ها گاهی بسیار آزار دهنده است. بهترین راه در این مواقع ذخیره کردن آپدیت انتی ویروسی بعد از یک آپدیت کامل برای استفاده مجدد است در ادامه با اورژانــس آی تـی همراه باشید تا با ذخیره کردن آپدیت آنتی ویروس های ( kaspersky ،BitDefender، Norton،AVG ،McAfee ،Nod32 ) آشنا شوید....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 133 پنجشنبه 28 آبان 1394 نظرات (0)

در این پست به یکی از مشکلات عمومی کاربران در زمینه شماره گذاری صفحات ورد می پردازیم ، که عدم توانایی آنها در انتخاب صفحه دلخواه جهت شماره گذاری است. برای مثال کاربری که دارای یک سند ۵۰ صفحه ای است می خواهد از صفحه ۵ به بعد را شماره گذاری (با شروع از عدد یک) کند در حالی که صفحات قبلی (یعنی ۱ تا ۵) شماره ای نگیرند.

اگر این سوال همیشگی شما نیز بوده است، این آموزش را تا رسیدن به جواب سوال خود فرا بگیرید. (قابل ذکر است این روش برای تمامی نسخه های ورد کاربرد دارد با این تفاوت که در نسخه های مختلف ممکن است جای چند گزینه متفاوت باشد.) توضیحات تکمیلی در ادامه مطلب می باشد پس در ادامه با اورژانــس آی تــی همراه باشید...

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 145 سه شنبه 19 آبان 1394 نظرات (0)

در این پست قصد دارم نرم افزاری ( NTLite 1.0.0 Build 2525 ) رو معرفی کنم که توسط اون به راحتی و بدون هیچ دردسری می تونید یک نسخه از ویندوز رو سفارشی کنید، بطور مثال می تونید در صورت ارائه ی سرویس پک جدید آنرا به سی دی ویندوز خود بیافزایید و یا درایور های سیستم خود را به آن بیافزایید تا به طور اتوماتیک در هنگام نصب ویندوز سخت افزار سیستم شما رو هم بشناسه و دیگه مجبور نباشید بعد از هر بار نصب ویندوز کلی وقت صرف نصب درایور ها کنید ، و یا می تونید تنظیماتی را انجام بدهید تا توسط اون ، در هنگام نصب ویندوز صفحه ی درخواست سریال نامبر و یا تنظیمات شبکه حذف شود و موارد دیگر که در ادامه در رابطه با آنها توضیحاتی خواهم داد، پس در ادامه با اورژانـــس آی تــی همراه باشید ....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 158 جمعه 15 آبان 1394 نظرات (0)

 در این قسمت از آموزش به دستور for می پردازیم :

دستور for: این دستوز نیز یک حلقه تکرار است، ولی از تمام دستورهای تکرار کامل‌تر و انعطاف پذیرتر است، (البته این موضوع به این معنا نیست که پس از یادگیری این دستور فقط از این دستور استفاده کنید!) می‌توان در این دستور شمارنده و شرط خروج از حلقه را در یک خط خلاصه کرد و به همین دلیل برنامه بهینه‌تر می‌شود، دستور for به این شکل است:

for(مقداردهی شمارنده ;شرط ادامه حلقه ;تغییر شمارنده )

{

}

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 125 جمعه 15 آبان 1394 نظرات (0)

 در این قسمت از آموزش به دستور switch می پردازیم :

دستور switch : در این دستور ما می‌توانیم با توجه به مقادیر مختلف یک متغیر، کارهای مختلفی را انجام دهیم و به عبارت دیگر، این دستور با توجه به خواسته کاربر عمل کرده و کدهای درخواستی را اجرا می‌کند؛ حالت کلی دستور switch به این صورت است:

switch (x)
{
case 1: دستور اول
break;

case 2: دستور دوم
break;
.
.
.
default: دستور پیش فرض
break;
}

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 177 جمعه 15 آبان 1394 نظرات (0)

انواع داده‌ها

داده‌ها به دو دسته تقسیم می‌شوند: 1. نوع صحیح.  2. نوع ممیز شناور.

از داده‌های صحیح برای نگهداری اعداد صحیح ( 1 ،2 ،3 و….) استفاده می‌شود، از این داده بیشتر برای شمارش استفاده می‌شود و دامنه‌ی محدودی دارند.

از داده‌های ممیز شناور برای نگهداری اعداد اعشاری (1.45 ، 20.056 و……) استفاده می‌شود، از این داده برای محاسبات دقیق استفاده می‌شود و دامنه‌ی بزرگتری دارند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 143 جمعه 15 آبان 1394 نظرات (0)

قبل از شروع قسمت سوم، این نکته را که باید در قسمت دوم ذکر می‌کردم ، اینجا عنوان می‌کنم: برای اجرای برنامه خود باید از کلید F5 استفاده کنید.

مفاهیم حافظه و متغیر

متغیر: محلی در حافظه کامپیوتر است، که ما انواع داده‌ها را درون آن می‌ریزیم؛ برای فهم بهتر متغیر را به عنوان یک ظرف فرض کنید که درون آن می‌تواند انواع مواد غذایی وجود داشته باشد.

حافظه: محلی است در کامپیوتر شما که تمام اطلاعات، درون آن ذخیره می‌شود؛ در این مورد نیز حافظه را همانند یک یخچال فرض کنید که درون آن می‌تواند هر نوع مواد غذایی و غیر خوراکی با هر نوع بسته بندی و ظرفی وجود داشته باشد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 234 جمعه 15 آبان 1394 نظرات (0)

در این قسمت به مفاهیم اولیه کدنویسی به زبان ++C می‌پردازیم.

ما برای کدنویسی برنامه‌هایمان، به نرم افزارهای دیگری نیاز داریم تا کدهای برنامه  را درون آن بنویسیم و نتایج آن‌ها را برایمان نمایش بدهد، به این برنامه‌ها مترجم (Compiler) گفته می‌شود، که عبارتند از:

Microsoft visual studio, Borland C++, Turbo C++, Notepad ++

که من استفاده از Microsoft visual studio 2010 را پیشنهاد میکنم، زیرا نوشتن و ویرایش کد در این محیط راحت‌تر است.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 100 جمعه 15 آبان 1394 نظرات (0)

در یادگیری برنامه نویسی داشتن علاقه به آن بسیار مهم است، زیرا با توجه به پیشرفت روز افزون علم رایانه و تغییراتی که در زمینه‌های مختلف آن به وجود می‌آید، باید به دنبال یادگیری روش های مختلف و جدید باشید و این کار بدون وجود علاقه امکان پذیر نیست؛ همچنین ما در این آموزش شرایطی را در نظر گرفته‌ایم که خواننده هیچ گونه آشنایی و پیش زمینه ای درباره برنامه نویسی ندارد، به همین دلیل سعی کرده‌ایم تا به صورت ساده به بیان مفاهیم آن بپردازیم پس در ادامه آموزش ها با اورژانـــس آی تی همراه باشید ..

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 154 جمعه 15 آبان 1394 نظرات (0)

باز هم یک دغدغه تلگرامی دیگر برای کاربران ایرانی که چند روزی است در فضای نت از آن صحبت می‌شود.

چند وقتی است که مسئولان ایرانی، شبکه پیام رسان تلگرام را تحت فشار قرار داده‌اند که محتوا و البته کانال‌های غیر اخلاقی موجود در این شبکه را مسدود کند. پس از اینکه مدتی از این در خواست‌ها گذشت و تلگرام پاسخگو نبود، زمزمه‌هایی شنیده شد که قرار است این برنامه پیام رسان که شدیدا بین ایرانی‌ها محبوب است فیلتر شود.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 121 جمعه 15 آبان 1394 نظرات (0)

بالاخره هوآوی مشخصات چیپست جدید خود را به طور رسمی اعلام کرد. Kirin 950 یک چیپ هشت هسته‌ای است. اوایل هفته نتایج تستی در بنچمارک GFXBench نشان داد که هوآوی در این چیپ از هشت هسته از نوع Cortex A-72 استفاده کرده است. اما بر اساس چیزی که به تازگی اعلام شد، Kirin ۹۵۰ از معماری big.LITTLE بهره می‌برد که دارای چهار هسته A-72 با فرکانس ۲.۵۳ گیگاهرتز برای وظایف سنگین، و چهار هسته A-53 با حداکثر سرعت ۱.۸ گیگاهرتز برای وظایف معمولی است. همچنین یک پردازنده کمکی i5 هم برای آن در نظر گرفته شده است.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 138 جمعه 15 آبان 1394 نظرات (0)

امروز کمپانی ال‌جی یک تیزر تبلیغاتی برای اسمارت فون جدید خود با نام ال‌جی V10 منتشر کرد که در آن نشان می‌دهد این گوشی به خوبی با رابط کاربری جدید ال‌جی با نام +LG UX 4.0 کار می‌کند و چند نفر هم در شهر نیویورک از آن لذت می‌برند.

در جریان این تیزر تبلیغاتی، یکی از این افراد سر وقت و در ساعت ۷ صبح از خواب بیدار می‌شود و در خیابان‌های شهر دوچرخه سواری می‌کند. وی گوشی را به دوچرخه متصل می‌کند و البته در طول این حرکات نیز OIS باعث می‌شود که ویدیو نرم و بدون لرزش ثبت شود. برای فیلم برداری از یک نوازنده خیابانی نیز این فرد قادر است تا از طریق سه میکروفونی که بر روی دستگاه قرار گرفته‌، صدای بسیار بهتری ثبت کند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 136 جمعه 08 آبان 1394 نظرات (0)

لپ‌تاپ‌ها علاوه بر ویژگی‌های بسیاری که دارند، معایب بسیاری را نیز ناخواسته به خود افزوده‌اند. نوع معماری این وسایل، طوری ‌است که می‌تواند با یک اشتباه کوچک ضرر بزرگی را به آن وارد نماید. ریختن مایعاتی نظیر آب، چای ، قهوه و حتی شیر، برروی لپ‌تاپ بر اثر یک اشتباه ساده می‌تواند شمارا برای همیشه از لپ‌تاپ محبوبتان دور کند. هنگام وقوع چنین اتفاقی، عصبی می‌شود و دنبال راهی برای نجات لپ‌تاپ‌تان از مرگ حتمی خواهید گشت. امروز در آی‌تی‌رسان قصد داریم برایتان چند دستور العمل ساده را تعریف کنیم که هنگامی مایعی برروی سطح کی‌بورد و یا لپ‌تاپ‌تان می‌ریزد، به سرعت و بدون هیچ‌گونه نگرانی از خرابی لپ‌تاپ بر اثر ریختن مایعات، شروع به رفع این مشکل پیش آمده نمایید پس در ادامه با اورژانـــس آی تی همراه باشید تا این مشکل را رفع بکنید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 205 جمعه 08 آبان 1394 نظرات (0)

به‌جرات می‌توان گفت که لپ‌تاپ‌ها عمر بسیار کوتاهی دارند؛ آن‌ها چند هفته پس از عرضه تقریبا قدیمی محسوب شده و با مشکلات ریز و درشت نرم‌‍افزاری و سخت افزاری مواجه می‌شوند. تعمیرشان نیز می‌تواند منجر به بروز مشکلات دیگری شده و یا در حالت خوش‌بینانه، فقط خرج زیادی برروی دست صاحب خود بگذارد.

این مشکلات بسیار ناراحت‌کننده هستند (به‌خصوص، با قیمت‌های فعلی!) و شاید باعث گردند که زودتر از اتمام عمر مفیدی که لپ‌تاپ در اصل باید داشته باشد، نسبت به فروش آن‌ اقدام نمایید. متاسفانه (برای تعمیرکاران!) و خوش‌بختانه (برای کاربران!) می‌توان گفت که برای برخی از این مشکلات، راه‌حل بسیار ساده‌ای وجود داشته و لازم نیست که برای حل آن‌ها حتما به تعمیرکار مراجعه کنید. برای همین طبق روندی که قبلا برای گوشی‌های هوشمند و تبلت در پیش گرفته‌ بودیم، این‌بار به بررسی مشکلات رایج لپ‌تاپ‌ها پرداخته و سعی خواهیم کرد که برای حل هر مشکل، راه‌حلی کامل و خلاصه نیز ارایه دهیم. با اورژانـــس آی تــی تا پایان این مقاله همراهی نمایید؛ مطمئن باشید که به بسیاری از مشکلات شما عزیزان پاسخ خواهیم داد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 162 جمعه 08 آبان 1394 نظرات (0)

تجربه استفاده از سیستم‌عامل اندروید گوگل با آنکه برای بسیاری از کاربران جذاب است ولی گاهی اوقات پیش‌ می‌آید که کاربران در این پلتفرم با مشکلاتی مواجه می‌شوند. خوش‌بختانه 99 درصد این مشکلات با چند قدم ساده، برطرف خواهد شد. در این مقاله به این مشکلات رایج سیستم‌عامل اندروید گوگل نگاهی خواهیم داشت در ادامه با اورژانـــس آی تــی همراه باشید ...

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 124 جمعه 08 آبان 1394 نظرات (0)

تلفن‌های همراه روز به روز، هوشمند تر و پیشرفته تر می‌شوند؛ از منشی صوتی اپل گرفته تا ویژگی‌های بسیار جذابی همانند نیشگون گرفتن از صفحه نمایش! اما هربار که به سوی اسمارت فون عزیزتان می‌روید، با خطایی به نام “کمبود شارژ” روبه‌رو می‌شوید. بنابراین در این مطلب، به شما خواهیم آموخت، چگونه با در پیش گرفتن راه‌هایی به افزایش باتری گوشی همراه خود، کمک کرده و هوشمند بودن آن‌هارا، پررنگ تر کنید پس در ادامه با اورژانـــس آی تــی همراه باشید ...

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 122 سه شنبه 05 آبان 1394 نظرات (0)

در حال حاضر شبیه‌سازهای زیادی وجود دارند که از طریق آن‌ها می‌توانید سیستم عامل اندروید را در کامپیوتر ویندوزی خود داشته باشید. حال می‌خواهیم این نوید را به شما بدهیم که نسخه نهایی ماشین مجازی اندروید 5 برای ویندوز منتشر شده و اکنون در این مقاله به روش نصب و فعال سازی آن خواهیم پرداخت. پس همراه ما باشید.

گفتنی است که این ماشین مجازی AMIDuOS نام دارد که 15 دلار قیمت گذاری شده است اما شما می‌توانید اکنون آن را به مدت 30 روز بدون پرداخت هزینه استفاده کنید. بر اساس تست‌های انجام شده این برنامه در حین اجرا اپلیکیشن‌های سنگین به مشکلاتی برمی‌خورد اما باید بدین نکته نیز توجه داشت که شما از طریق آن قادر هستید که کامپیوتر خود را تبدیل به یک دستگاه اندرویدی کنید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 211 سه شنبه 05 آبان 1394 نظرات (0)

آیا تاکنون پیش آمده که کامپیوتر شما به یک شبکه wifi متصل بوده اما پسوردی که اولین بار برای اتصال به شبکه وارد شده است را در اختیار نداشته باشید؟ ممکن است پسورد یادتان رفته یا ادمین شبکه بدون اینکه رمز را آشکار کند خودش آن را برای کامپیوتر شما وارد کرده باشد. حالا اگر بخواهید دستگاه دیگری به عنوان مثال تلفن همراه خود را هم به این شبکه متصل کنید چطور پسورد را پیدا می‌کنید؟ در واقع دو راه پیش رو دارید؛ یا از ادمین می‌خواهید که رمز عبور شبکه را در اختیار شما قرار دهد یا با روشی که در اورژانــــس آی تــی به شما آموزش می‌دهیم خودتان پسورد را در کامپیوتر‌های با سیستم عامل ویندوز اکس‌پی، 7، 8، 8.1 و همچنین سیستم عامل Mac پیدا کنید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 157 سه شنبه 05 آبان 1394 نظرات (0)

اگر شما نیز یکی از کاربران اندروید هستید، حتما متوجه شده‌اید که گاهی اپلیکیشن‌های مختلف، هشداری را مبنی بر وجود یک به‌روز رسانی جدید یا آپدیت شدن اپلیکیشن‌ها نمایش می‌دهند. ممکن است شما نیز از جمله افرادی باشید که می‌خواهید از شر این هشدار‌ها رهایی یابید. همراه ما باشید تا روش انجام این کار را فرا بگیریم.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 108 سه شنبه 05 آبان 1394 نظرات (0)

فرقی ندارد در یک هتل باشید و یا یک سفر خارج از شهر، هرچه که باشد ممکن است شما تبلت و لپ‌تاپتان را نیز با خودتان برده باشید و در این بین بخواهید که از طریق آن به اینترنت متصل شوید اما چون سیگنال وای‌فای در محل وجود ندارد، قادر به اتصال اینترنتی نخواهید بود. اما جای نگرانی وجود ندارد، اگر آی‌فون‌تان همراه شما باشد می‌توانید از طریق آن وارد عمل شوید و اتصال داده سیم‌کارت خود را با لپ‌تاپ و یا تبلت به اشتراک بگذارید (این قابلیت در دستگاه‌های اندرویدی نیز وجود دارد).

خبر خوب این است که انجام چنین کاری بسیار ساده است و تنها کافی‌ست اقداماتی را که در ادامه مقاله آورده شده، انجام دهید. اما باید توجه داشته باشید که می‌بایست یک طرح داده (بسته) بر روی سیم‌کارت شما فعال باشد تا هزینه‌ها کنترل شده باشند. در واقع زمانی که شما گوشی خود را Hotspot می‌کنید، آی‌فون تبدیل به یک مودم وای‌فای می‌شود که اینترنت آن را نیز سیم‌کارت گوشی تامین می‌کند و شما قادر خواهید بود تا از طریق دستگاه‌های دیگر خود به آن متصل شوید.

حال در ادامه می‌توانید آموزش این کار را در iOS 9 مشاهده نمایید. توجه داشته باشید که انجام چنین کاری در نسخه‌های قبلی iOS و البته دستگاه‌های آی‌فون 4s، آی‌فون 5، آی‌فون 5s، آی‌فون 5c، آی‌فون 6، آی‌فون 6 پلاس، آی‌فون 6s، آی‌فون 6s پلاس، آی‌پد پرو، آی‌پد 2 و نسخه‌های بعدی آن و نسل پنجم از آی‌پاد امکان پذیر است.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 104 سه شنبه 05 آبان 1394 نظرات (0)

به لطف قابلیت‌های پیشرفته تلفن‌های هوشمند امروزی، حالا می‌توانید به‌سادگی هرچه تمام‌تر موقعیت اعضای خانواده یا دوستانتان را ردگیری کنید. کمپانی‌های اپل، گوگل و مایکروسافت هرکدام راه‌های مخصوص خود را برای به اشتراک‌گذاری موقعیت فیزیکی افراد با یکدیگر پیشنهاد می‌کنند.

البته ممکن است شما دوست نداشته باشید موقعیت‌تان را با افراد زیادی به اشتراک بگذارید (یا حتی با هیچ‌کس!)، اما این روش برای مواقعی که در حال سفر هستید و نمی‌خواهید هر چند دقیقه به این سوال که “الان کجا هستی؟” پاسخ دهید، کاملا راه حل مناسبی است. به هرحال ما روش‌های موجود برای انجام این کار را بر روی هرکدام از سیستم‌عامل‌ها با شما در میان می‌گذاریم، تصمیم به استفاده از آن با شماست!

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 85 سه شنبه 05 آبان 1394 نظرات (1)

فکر نمی‌کنم بتوان این روزها کسی را پیدا کرد که اهل فن‌آوری باشد و در شبکه‌های اجتماعی عضو نباشد. حتی آن‌هایی هم که علاقه‌ای به فن‌آوری ندارند، دستی در شبکه‌های اجتماعی دارند. شاید با آمدن شبکه‌هایی چون تلگرام و غیره، فیس‌بوک دیگر حال و هوای قبل را نداشته باشد، اما هنوز هم می‌توان آن را کامل‌ترین شبکه اجتماعی موجود نامید. جایی که تقریبا می‌توان هر محتوایی را با دیگر دوستان به اشتراک گذاشت. البته هر چقدر هم که در زمینه استفاده از فیس‌بوک مهارت داشته باشیم، هنوز هم ویژگی‌ها و ترفندهای نهفته‌ای هستند که با دانستن‌شان می‌توانیم بهره بیشتری از این شبکه اجتماعی ببریم. با اورژانـــس آی تی همراه باشید تا با هم به اعماق فیس‌بوک سفر کنیم و به قول معروف ته و توی این شبکه اجتماعی را در بی‌آوریم.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 86 سه شنبه 05 آبان 1394 نظرات (0)

یکی از ویژگی‌های جدید اندروید 6 (marshmallow)، توانایی استفاده از کارت حافظه به عنوان حافظه داخلی تلفن هوشمند بوده که بخصوص برای دستگاه‌های با حافظه داخلی کم بسیار سودمند است و به کاربر امکان می‌دهد که بدون محدودیت خاصی برنامه‌های مختلف را روی کارت microSD نصب کند، اما این کار در تعدادی از دستگاه‌ها باعث بروز مشکلاتی از جمله Bootloop گوشی می‌شود. به چند نمونه از مشکلات اندروید 6 که با تنظیم کارت حافظه به عنوان حافظه داخلی دستگاه به وجود می‌آید و نحوه برطرف کردن آنها توجه کنید:

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 116 سه شنبه 05 آبان 1394 نظرات (0)

متاسفانه در دنیای فعلی ما این امکان وجود ندارد که در هر جایی به وای‌فایی با سرعت بالا متصل شویم و حتی در خانه خودمان نیز یک مودم وای‌فای نمی‌تواند پوشش مناسبی در زیر زمین و یا گوشه‌های حیاط داشته باشد، در این شرایط حتی باز کردن گوگل نیز کار دشواری است. اما نگران نباشید، زیرا برای این مشکل راهکار‌هایی وجود دارد. اکنون در این مقاله تصمیم داریم تا به معرفی سه روش در خصوص افزایش قدرت و پوشش وای‌فای خود بپردازیم. پس تا انتهای مقاله با اورژانـــس آی تــی همراه باشید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 99 سه شنبه 05 آبان 1394 نظرات (0)

از دست دادن تصاویر، آهنگ‌ها، برنامه‌ها و یا هر نوع اطلاعات دیگری در تلفن‌های‌همراه امری بسیار ناراحت‌کننده است، همین موضوع سبب شد تا شرکت Nextbit تلفن‌همراهی را با نام رابین (Robin) در وب‌سایت کیک‌استارتر ثبت کند، اسمارت‌فونی که قرار است از داده‌های شما تا ابد نگه‌داری کند. این تلفن‌همراه در ابتدا با قیمت 299دلار در وب‌سایت Kickstarter قابل پیش‌خرید بود اما حالا نکست‌بیت تصمیم گرفته تا آن‌را گران‌تر کند و با قیمت 399دلار برای پیش‌فروش قرار دهد. رابین در ابتدای فوریه آماده عرضه می‌شود بنابراین به‌احتمال قوی نمی‌توانیم آن‌را برای کریسمس آماده ببینیم.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 89 سه شنبه 05 آبان 1394 نظرات (0)

کمپانی بزرگ OPPO که زمزمه‌هایی از حضور رسمی آن در بازار ایران نیز شنیده می‌شود، ساعاتی پیش از یک گوشی میان رده به نام Neo 7 رسما رونمایی کرد که اهداف ویژه‌ای را برای این محصول در نظر دارد.

این گوشی که قرار است به جز بازار چین،‌ در سایر مناطق دنیا نظیر خاورمیانه نیز عرضه شود، مجهز به یک نمایشگر ۵ اینچی با وضوح WVGA است که نشان از رده متوسط آن دارد. البته اوپو تلاش کرده تا از سخت‌افزاری مناسب برای نئو ۷ بهره بگیرد و به همین خاطر به سراغ پردازنده ۶۴ بیتی و ۴ هسته‌ای اسنپدراگون ۴۱۰ رفته که در کنار ۱ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود که البته میزان رم گوشی کم به نظر می‌رسد و بهتر بود اوپو در این بخش کمی سخاوتمندانه‌تر رفتار می‌کرد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 64 چهارشنبه 29 مهر 1394 نظرات (0)

از سری آموزش های که در اورژانس آی تی مطرح میشود اینبار مجموع آموزشی که توسط همین سایت تهیه شده است که شامل آموزش های ( مجموع 160 ترفند رجیستری ویندوز ، مجموعه آموزش PLC ، آموزش و ترفندهای ویندوز 10 ، آموزش تصویری ویندوز 10 ، کتاب کلیدهای تقلب در وردپرس ، آموزش دوره CCNA شرکت سیسکو ، آموزش اینستاگرام ، لینوکس را خوب یاد بگیریم ، آموزش کاربردی CSS3 ، آموزش طراحی سایت با PHP ، کتاب مبانی کامپیوتر ، بررسی تخصصی سخت افزار کامپیوتر ، کوکی لینوکس به زبان فارسی ، آموزش ساده سیستم عامل ابونتو ، آموزش کار با سیستم عامل ویندوز فون ، ترفندهای نرم افزار Word 2013 ، آموزش تصویری نصب ویندوز 8/1 ، راهنمای امنیت سیستم های کنترل صنعتی ، آموزش ویندوز در خانه ، آموزش طراحی صفحات وب پیشرفته ، آموزش طراحی صفحات تحت وب مقدماتی ، آموزش تعمیرات موبایل ، آموزش جامع برنامه نویسی برنامه اندروید و .... ) متنوع و مفید کاربردی میباشد که برای دسترسیی شما کاربران محترم تهیه و تنظیم شده است که میتوانید این برنامه را کاملا بصورت رایگان از ادامه مطلب دانلود کنید .

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 191 دوشنبه 13 مهر 1394 نظرات (0)

شاید از خود پرسیده باشید که آیا می‌توان بر روی مک، سیستم‌عامل‌ ویندوز را نصب کرد یا خیر؟ بله سال‌هاست که کاربران مک می‌توانند بر روی مک‌بوک‌های خود ویندوز را نصب کنند. با اورژانـــس آی تی همراه باشید تا با چگونگی نصب و اجرای ویندوز ۱۰ بر روی مک آشنا شوید.

شما با نصب ویندوز ۱۰ بر روی مک خود با گروهی از ویژگی‌های جدید روبرو خواهید بود که قطعا برخی از این ویژگی‌ها برای شما جالب خواهد بود. ویندوز ۱۰ به مانند ویندوز ۸ از طراحی مبتنی بر کاشی‌ بهره می‌برد و برخی از ویژگی‌ها مانند منوی استارت بار دیگر به ویندوز بازگشته‌اند. ویندوز ۱۰ از یک مرورگر جدید و قدرتمند با نام اج استفاده می‌کند و از اپلیکیشن سویچر جدیدی بهره می‌برد که شاید برای شما به عنوان کاربر مک آشنا به نظر برسد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 161 دوشنبه 13 مهر 1394 نظرات (0)

یکی از مشکلاتی که کاربران گوشی‌های هوشمند را آزار می‌دهد آهسته شارژ شدن باتری گوشی است. دلایل مختلفی ممکن است باعث بروز این مشکل شوند در این مطلب شما را با ۱۰ مورد از دلایل شایع آهسته شارژ شدن گوشی‌های اندرویدی آشنا خواهیم کرد.

شاید شما نیز از جمله افرادی باشید که مجبورید تمام شب گوشی خود را شارژ کنید. احتمالا آن روزهایی که سبز شدن ستون شارژ باتری فقط ۱۵ دقیقه از شما زمان می‌گرفت را به خاطر دارید و قطعا دل‌تان برای آن روزهای طلایی تنگ شده است. البته ممکن است گوشی شما از همان روزهای اول با مشکل شارژ آهسته روبرو بوده باشد اما دلیل بسیاری از مشکلات پیش آمده در شارژدهی باتری، مرور زمان و استفاده مداوم و نادرست از آن است. در این مطلب از ۱۰ مورد از شایع‌ترین عوامل بروز این مشکل مطرح خواهد شد. پس در ادامه با اورژانـــس آی تی همراه باشید اولین مورد، شایع‌ترین دلیل افزایش زمان شارژ شدن گوشی است

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 96 دوشنبه 13 مهر 1394 نظرات (0)

در روزهای گذشته شاهد فاش شدن لیست گوشی‌های موتورولا و اچ‌تی‌سی که اندروید ۶ را دریافت خواهند کرد، بودیم و حالا لیست گوشی‌های ال‌جی که نسخه‌ی جدید اندروید را دریافت خواهند کرد نیز فاش شده است.

در وب‌سایت LGWorld.com که توسط خود ال‌جی اداره می‌شود صفحه‌ای برای انتخاب کشور وجود دارد که شما را به بخشی هدایت می‌کند که لیستی از اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها در آن به چشم می‌خورند که می توانید جدیدترین اپکلکیشین و بازی ها را دانلود کنید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 116 دوشنبه 13 مهر 1394 نظرات (0)

(ROM Toolbox) اپلیکیشنی برای گوشی‌های روت شده‌ی اندروید است که قادر به انجام تغییرات سیستمی بوده و یکی از مفید ترین ابزارها برای اندروید به حساب می آید. با اورژانـــس آی تی همراه باشید.
در حال حاضر پلتفرم روت شده‌ی اندروید یکی از آزادانه‌ترین پلتفرم‌های موجود در دنیا است؛ به طوری که هر عملی که فکرش را کنید در آن ممکن خواهد بود. ROM Toolbox اپلیکیشنی در این زمینه به حساب می آید که ابزارک‌های بسیاری را در زمینه‌ی تغییرات سیستمی گوشی در اختیار شما قرار می دهد و در صورتی که گوشی شما روت شده باشد، می توانید با نصب آن به انبوهی از امکانات متنوع دسترسی پیدا کنید. این امکانات در سه شاخه‌ی اصلی با عنوان‌های Rom Manager, App Manager و Root Browser در اختیار شما قرار خواهند گرفت که در ادامه به معرفی جزئی هر کدام از این بخش‌ها خواهیم پرداخت.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 71 دوشنبه 13 مهر 1394 نظرات (0)

LinkedIn یکی از محبوب ترین شبکه‌های اجتماعی است که کاربران آن می توانند عکس‌ها و ویدئوهای خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. LinkedIn Pulse نیز اپلیکیشنی برای مدیریت هرچه بهتر این شبکه در گوشی‌های موبایل است. با اورژانـــس آی تی همراه باشید.
LinkedIn یکی از شبکه‌های اجتماعی مهم در سال‌های اخیر به حساب می آید که مانند دیگر شبکه‌های بزرگ اجتماعی همچون توئیتر، فیسبوک و ... شامل افراد مختلفی از جمله هنرمندان و شخصیت‌های شناخته شده است. شما در این شبکه‌ی اجتماعی نیز می توانید همانند اینستاگرام پروفایل افراد مورد نظرتان را دنبال کنید و از آخرین و جدیدترین اخبار مربوط به آن‌ها با خبر شوید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 121 یکشنبه 12 مهر 1394 نظرات (0)

تنها مدت کوتاهی تا ورود رسمی اکسپریا Z5 به بازار باقی مانده است و بسیاری از طرفداران سونی منتظر هستند تا با آخرین پرچم‌دار کمپانی محبوب‌شان از نزدیک دیدار کنند. در این مطلب قصد داریم تا ۵ دلیل برایتان بیاوریم که بدانید چرا این گوشی، می‌تواند ارزش خریدن داشته باشدپس در ادامه با اورژانــس آی تی همراه باشید .

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 87 یکشنبه 12 مهر 1394 نظرات (0)

جدیدترین کارت گرافیک معرفی شده گیگابایت، مدل GTX980 WAOC است که از یک برد و چیپ گرافیکی GTX980 و یک خنک کننده  مایع که پیش از این در مجموعه GIGABYTE WaterForce به کار رفته بود، تشکیل شده است.

همانند دیگر کارت‌های GTX980، این کارت نیز بر پایه معماری 28 نانومتری، 4 گیگابایت حافظه گرافیکی GDDR5، پشتیبانی DirectX12 و پهنای باند 256 بیتی ساخته شده است که با بهره‌مندی از خروجی‌های متعدد، توانایی پردازش 4 تصویر هم‌زمان را داراست.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 216 یکشنبه 12 مهر 1394 نظرات (0)

سری p کمپانی هوآوی را همه می‌شناسیم. یکی از زیباترین و محبوب‌ترین سری‌های تولید شده این تولید کننده بزرگ چینی است که هر یک از مدل قبلی پیشرفته‌تر و زیباتر است. آخرین شایعات در مورد نسل جدید این سری یعنی P9 حاکی از آن بود که این دستگاه همراه با حسگر اثر انگشت عرضه می‌شود و از چیپست قدرتمند Kirin 950 بهره می‌برد. این پردازنده قدرتمندترین پردازنده تولید شده توسط هوآوی است.

اما امروز، تصاویری از این پرچم‌دار جدید در رسانه‌ها منتشر شده است که مربوط به قسمت پشتی P9 است. این تصویر چند نکته دارد. ابتدا رنگ‌های آن است که در دو مدل طلایی و سفید بوده و نکته بعد وجود لیزر برای قسمت فوکوس دوربین است. موضوعی که قطعا در کیفیت تصاویر ضبط شده تاثیر بسزایی دارد.

هوآوی P9 همراه با دوربین دوگانه عرضه می‌شود

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 61 یکشنبه 12 مهر 1394 نظرات (0)

یک سالی از زمان معرفی Honor 6 می‌گذرد و با کاهش قیمت و مشخصات خوبی که دارد، ارزش خریدش بسیار بالا رفته است. هواوی، دیروز یک بهروزرسانی جدید برای میت 7 ارایه داد و امروز نیز برای آنر 6 این به‌روز رسانی را منتشر کرد.

آنر 6 با نسخه 4.4.2 اندروید کیت‌کت راهی بازار شد و اکنون پس از گذشت یک سال، به نسخه 5.1.1 اندروید نیز به‌روز می‌شود. در این به‌روزرسانی منتشر شده، نسخه بهینه شده‌ رابط کاربری EMUI 3.1 قرار گرفته و از امکانات خوبی نیز برخوردار است (اضافه شدن طراحی متریال، بهره‌گیری از ART و بهبودهای امنیتی از ویژگی‌های مهم این به‌روز رسانی هستند) همچنین، در این آپدیت، از میزان مصرف باتری دستگاه به دلیل حذف برخی از برنامه‌های بدون استفاده نیز کاسته شده و بر سرعت دستگاه نیز افزوده می‌شود.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 120 یکشنبه 12 مهر 1394 نظرات (1)

یک سالی از زمان معرفی اسند میت 7 می‌گذرد و با کاهش قیمت و مشخصات خوبی که دارد، ارزش خریدش بسیار بالا رفته است.هواوی،به‌تازگی یک به‌روزرسانی جدید برای این محصول ارایه داده تا نشان دهد علاوه بر بهبود در کیفیت محصولاتش، در پشتیبانی آن‌ها نیز پیشرفت کرده است.

Mate که با نسخه 4.4.4 اندروید کیت‌کت راهی بازار شد، حالا نسخه 5.1.1 اندروید را نیز تجربه می‌کند. این به‌روزرسانی منتشر شده، با کاستن از برخی برنامه‌های بدون استفاده، باعث بهبود بخشیدن به شارژدهی این فبلت 6 اینچی شده است.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 105 یکشنبه 12 مهر 1394 نظرات (1)

هواداران ویندوز موبایل در کنار هواداران سابق نوکیا و مایکروسافت کنونی روزهای جالبی در پیش رو دارند. مایکروسافت در نظر دارد تا در روز ششم ماه اکتبر و طی مراسمی از خط تولید جدیدش بهره برداری کند و پس از ماه‌ها بالاخره از دو اسمارت فون جدیدش یعنی لومیا 950 و 950 ایکس‌ال رونمایی نماید. البته در این مراسم Surface Pro 4 و Microsoft Band 2 نیز معرفی می‌شود. در کنار این محصولات لومیا 550 نیز به عنوان یک میان رده متوسط و البته خوش قیمت وارد بازار خواهد شد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 144 یکشنبه 12 مهر 1394 نظرات (0)

شاید هم‌اکنون در روزهای اوج عصر ارتباطات باشیم، اشتراک‌گذاری فایل‌ها و دسترسی به آن‌ها در دیوایس‌های مختلف امری است که شاید همه ما روزی به آن نیاز پیدا کنیم؛ اما هنوز هم برای اشتراک‌گذاری فایل‌ها مشکل داریم، شاید دراپ‌باکس اولین گزینه‌ای باشد که برای اشتراک‌گذاری فایل‌هایمان انتخاب کنیم اما نیاز به‌ داشتن حساب برای استفاده هر دو طرف از فایل امری ناخوشایند است، از همین‌ روی تصمیم گرفتیم تا شما را با بهترین سرویس‌های اشتراک‌گذاری فایل آشنا کنیم پس در ادامه با اورژانــس آی تی همراه باشید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 138 چهارشنبه 08 مهر 1394 نظرات (0)

اسب تروآ که تروجان نیز نامیده می شود نوعی از بدافزارها هستند که توسط خود کاربر روی کامیپوتر هدف نصب می شوند چون به ظاهر هیچگونه مشکلی ندارند و برای یک کار معمولی نصب می شوند. در صورتیکه این بدافزارها معمولاً اقدام به ایجاد یک درپشتی در سیستم عامل می کنند و راه را برای ورود هکرها باز می کنند.

لغت تروجان از افسانه ایی یونان به نام جنگ تروجان گرفته شده است. در این افسانه یونانی ها اسب هایی چوبی به عنوان هدیه برای دشمن می فرستند. در حالی که درون این اسب های چوبی تعدادی سرباز قرار گرفته بودند. به محض ورود هدایا به درون قلعه سربازهای یونانی از اسب های چوبی خارج می شوند و درب قلعه را برای ورود دیگر سربازان باز می کنند.

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 5,675
  • بازدید سال : 21,491
  • بازدید کلی : 595,804
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی