loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 121 سه شنبه 12 اسفند 1393 نظرات (0)

۱-وارد اکانت فیس بوک خود شوید

۲-روی آیکنی که در بالای سمت راست صفحه مانیتور شماست کلیک کرده ، در زیر Use Facebook As روی نام صفحه ای که قصد حدف کردن آنرا دارید کلیک کنید .

۳-در این مرحله به صورت اتوماتیک وارد پنل ادمین خود می شوید در غیر اینصورت کلیک کنید روی Show که سمت راست صفحه بالای تصویر کاور قرار دارد تا وارد صفحه ادمین شوید .

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 54 سه شنبه 12 اسفند 1393 نظرات (0)

چه کسی می تواند این تعداد بیشمار سایت با اسامی رمزی که از ما خواسته شده به همراه جزئیات ثبت نامی ما را به خاطر داشته باشد ؟
و چگونه ما مطمئن میشویم که آنها به دست مجرمین نمی افتد ؟ یک پاسخ استفاده از برنامه مدیریت رمز عبور LastPass – است LastPass – سرویسی است که ID امن در کامپیوتر شما و کلمات عبور شما را به یاد داشته و ورود شما به سایت های مورد علاقه تان را انجام میدهد .

تمام حساب های سایت هایمان و اطلاعاتی که در مورد خودمان وارد کرده ایم را در پایگاه داده های خود نگه داشته و محافظت میکند . ما دراینجا به شما نشان می دهیم که چگونه بتوانید راه های بهتری برای محافظت از رمز های عبورتان انتخاب کنید و همچنین دلایل استفاده از LastPass و نصب آن و چگونیگی استفاده از ان را نشان خواهیم داد.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 63 سه شنبه 12 اسفند 1393 نظرات (1)

باگ zero-day اینترنت اکسپلورر ، راه را برای خرابکاری هکر ها باز نگاه داشته است . به تازگی مایکروسافت اقدام به انتشار پچ جدید امنیتی نموده است.

مایکروسافت به تازگی پچ جدیدی را برای مقابله با باگ های اینترنت اکسپلورر منتشر نموده است . مایکروسافت اعلام کرده است کسانی که آپدیت اتوماتیک آنها فعال است لازم نیست هیچ اقدامی انجام دهند . همانطور که می دانید مایکروسافت چندی پیش ، به روزرسانی ویندوز  ۱۲ ساله ، xp را برای همیشه متوقف نمود . اما اعلام نموده است کسانی که به روزرسانی ویندوز xpشان فعال است نیز این پچ را به صورت خودکار دریافت خواهند نمود .

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 43 سه شنبه 12 اسفند 1393 نظرات (0)

چندی پیش همانطور که گفتیم معلوم شد که ممکن است در اثر یک اشکال امنیتی عمده در اینترنت در دو سال گذشته اطلاعات شخصی و رمزهای عبور کاربران را در اختیار هکرها قرار گرفته باشد.

هنوز معلوم نیست این نقص نرم‌افزاری تا چه حد مورد استفاده قرار گرفته است، اما آنچه مسلم است این است که این نقص یکی از بزرگترین مسائل امنیتی است که اینترنت تاکنون با آن مواجه بوده است. بروس اشنایر، کارشناس امنیتی، این اشکال را “فاجعه‌بار” می‌داند و درباره وخامت آن می‌گوید: “بین ۱ تا ۱۰ به آن نمره ۱۱ می‌دهم.

 

 

ادامه مطلب....

 

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 57 سه شنبه 12 اسفند 1393 نظرات (0)

بالاخره دوربین جدید پنتاکس به نام ۶۴۵Z رونمایی شد. این دوربین مجهز به یک سنسور CMOS با رزولوشن ۵۱٫۴ مگاپیکسل، یک صفحه‌ی نمایش بزرگ از نوع LCD و ۲۰۴,۸۰۰ ISO است.

این دوربین گران قیمت از نظر در کلاس دوربین‌های سایز متوسط قرار می‌گیرد، در اصل بر اساس دوربین‌های فیلم‌برداری پیشین پنتاکس یعنی ۶۴۵D و ۶۴۵ تولید شده است و به عقیده کارشناسان روند فعلی بازار دوربین‌های عکاسی و فیلم‌برداری را تغییر خواهد داد. این دوربین می‌تواند در هر ثانیه ۳ فریم را ضبط کند که برای دوربینی با چنین اندازه‌‌ای یک امتیاز محسوب می‌گردد.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 56 سه شنبه 12 اسفند 1393 نظرات (0)

در حال حاضر، شرکت سامسونگ در خط اول توسعه‌ی پردازنده‌های گوشی‌های هوشمند قرار دارد و انتظار می‌رود که در پرچم‌دار بعدی خود از پردازنده‌ی ۱۴ نانومتری اگزینوس ۷۴۲۰ خود استفاده کند.

شرکت سامسونگ همواره در خط اول توسعه‌ی پردازنده‌های گوشی‌های هوشمند قرار دارد و انتظار می‌رود که پرچم‌دار بعدی خود را با استفاده از پردازنده‌ی ۱۴ نانومتری اگزینوس ۷۴۲۰ به بازار جهانی عرضه کند.  سامسونگ به تازگی به فن‌آوری ساخت پردازنده‌های ۱۰ نانومتری دست پیدا کرده است.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 47 سه شنبه 12 اسفند 1393 نظرات (0)

اپل امروز زمان برگزاری مراسم ویژه اپل واچ را اعلام کرد. این مراسم در روز نهم مارس (۱۸ اسفند) برگزار می‌شود و خبرنگاران و مدعوین در «یربا بوئنا سنتر فور دی آرتز» (Yerba Buena Center for the Arts) سان‌فرانسیکو گرد یکدیگر جمع خواهند شد.

انتظار می‌رود قیمت نهایی و جزئیات ارائه این گجت پوشیدنی به بازار در این مراسم مشخص شود. همچنین قطعا برای بار دوم ویژگی‌های این ساعت را به شکل کامل‌تر خواهیم شنید.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 66 سه شنبه 12 اسفند 1393 نظرات (0)

اپل امروز زمان برگزاری مراسم ویژه اپل واچ را اعلام کرد. این مراسم در روز نهم مارس (۱۸ اسفند) برگزار می‌شود و خبرنگاران و مدعوین در «یربا بوئنا سنتر فور دی آرتز» (Yerba Buena Center for the Arts) سان‌فرانسیکو گرد یکدیگر جمع خواهند شد.

انتظار می‌رود قیمت نهایی و جزئیات ارائه این گجت پوشیدنی به بازار در این مراسم مشخص شود. همچنین قطعا برای بار دوم ویژگی‌های این ساعت را به شکل کامل‌تر خواهیم شنید.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 50 سه شنبه 12 اسفند 1393 نظرات (0)

آمازون اخیرا متودی جدید برای رساندن بار به مشتریان اش را امتحان می کند که به زودی فاز عملی آن را شاهد خواهیم بود. کامیون های حمل بار آمازون به دستگاه های پرینتر ۳ بعدی مجهز خواهند شد تا درست دقایقی قبل از تحویل گرفتن کالا، شاهد تولید آن باشید.

این غول تجارت الکترونیک اخیرا چندین پتنت را به ثبت رسانده که نشان می دهد نقشه اش برای تولید محصول در حین تحویل چگونه است. تصور کنید کامیونی بدون داشتن محصول مورد نظر به سوی مقصد حرکت کند و زمانی که به محل مورد نظر مشتری رسید، جنس را آماده (یا شاید تازه و داغ!) تحویل دهد.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 71 سه شنبه 12 اسفند 1393 نظرات (0)

در ادامه‌ی خبرهای ما درکنفرانس جهانی موبایل (MWC 2015) که هم‌اکنون در شهر بارسلون اسپانیا در حال برگزاری است؛ شرکت مایکروسافت در کنفرانس خبری خود محصول متفاوتی را معرفی کرد.

این محصول یک صفحه‌کلید تاشو و در نوع خود منحصر به فرد بوده و برای استفاده در انواع گوشی‌های هوشمند و تبلت ها ساخته شده است. شما می‌توانید تعدادی از تصاویر منتشر شده از محصول مذکور را در انتهای خبر مشاهده کنید. این صفحه‌کلید با تمامی سیستم‌های اندرویدی و iOS سازگاری کامل دارد. از دیگر قابلیت‌های این صفحه‌کلید می‌توان به پشتیبانی از تمامی کلید های تابعی و درگاه شارژ USB اشاره کرد.

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 177
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 177
  • بازدید ماه : 5,794
  • بازدید سال : 21,610
  • بازدید کلی : 595,923
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی