loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 211 دوشنبه 27 بهمن 1393 نظرات (0)

با آموزش نرم افزار CCproxy  یک نرم افزار پرکاربرد جهت به اشتراک گذاری اینترنت و پهنای باند شبکه در خدمت شما عزیزان هستیم.این نرم افزار برخلاف سادگی، بسیار قوی و پرکاربرد است.

نرم افزار CCproxy  یک سرور proxy  برای windows می باشد.این نرم افزار قابلیت پشتیبانی از اتصالات broadband، DS،ِDial up، فیبر نوری، ماهواره، ISDN و DDN را داشته و به شما کمک می کند تا اینترنت و پهنای باند شبکه را به اشتراک بگذارید.این نرم افزار همچنین میتواند به عنوان سرورهای پروکسی HTTP، Mail، FTP، socks، telnetوHTTPS ایفای نقش کند.همچنین دارای قابلیت هایی نظیر کنترل دسترسی به اینترنت، مدیریت کاربر،Web filtering و کنترل زمانی است.ccproxy هم اکنون ۵۰۰۰۰سرور و۱۰۰۰۰۰۰کلاینت را در سراسر دنیا پشتیبانی می کند.

در ادامه به چگونگی استفاده از این نرم افزار می پردازیم.

نکته ی قابل ذکر این است که بهتر است این نرم افزار را به صورت license تهیه فرمایید تا به راحتی بتوانید از آن استفاده کنید.

 

 

 

1دانلود آموزش نصب و انجام تنظیمات

                         رمز فایل   :  www.orzhansit.ir  

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 85 دوشنبه 27 بهمن 1393 نظرات (0)
موتور جست‌وجوی بومی یوز با حمایت وزارت ارتباطات راه‌اندازی شد. با حمایت و راه‌اندازی از این سامانه‌های بومی دسترسی به سرویس‌های مشابه خارجی محدود نخواهد شد.
موتور جست‌وجوی (جویشگر) بومی یوز به مناسبت دهه فجر با حمایت وزارت ارتباطات رونمایی شد. بنابر اعلام طراح این جویشگر تاکنون ۷ میلیارد تومان برای راه‌اندازی آن هزینه شده است. مدیر و طراح جویشگر بومی یوز با تشریح ویژگی‌های این محصول اعلام کرد روزانه ۲۵ میلیون ایرانی از موتور جست‌وجوی گوگل بازدید می‌کنند و میزان استفاده از این جست‌وجوگر در ایران از کشورهایی مثل آلمان و فرانسه بیشتر است به طوری که ایران ششمین کشور با بیشترین استفاده از گوگل است و کشورهای آلمان و فرانسه در رتبه‌های بعدی قرار دارند. وی با بیان ضرورت ایجاد موتور جست‌وجوهای ایرانی گفت:....
ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 130 دوشنبه 27 بهمن 1393 نظرات (0)

AC: Unity ممکن است در سال گذشته چندین میلیون نسخه فروخته باشد، اما در هنگام عرضه (لانچ) مشکلات فراوانی گریبان‌گیرش بودند. حال، مدیرعاملUbisoft، آقای Yves Guillemot توضیح داده که این مشکلات، چگونه بر رویAssassin’s Creedهای بعدی تاثیرگذار خواهند بود.

روز پنج‌شنبه، آقای Guillemot در طول یک تماس مالی (گزارش مالی) تایید کرده که Assassin’s Creed جدید (که گفته می‌شود در دوره ویکتوریا (۱۸۳۷–۱۹۰۱؛ دوره اوج انقلاب صنعتی بریتانیا) واقع شده و Assassin’s Creed Victory نام دارد)، از همان تکنولوژی و موتور گرافیکی به کار برده شده در Unity استفاده خواهد کرد. اگر فکر می‌کنید که این مساله باعث بروز مشکلات بیشتری برای این عنوان جدید خواهد شد، پس بهتر است بدانید که آقای Guillemot با نظر شما موافق نیست.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 73 دوشنبه 27 بهمن 1393 نظرات (0)

اپل اعلام کرد از این پس کاربران نرم افزارهای ارسال پیام و چت ویدیویی این شرکت می توانند از سیستم تایید صلاحیت دو مرحله ای استفاده کنند تا از مزاحمت های هکرها در امان بمانند.

این سیستم تایید صلاحیت دو مرحله ای برای نرم افزارهای iMessages  و  FaceTime و بر روی رایانه های مک و همین طور تبلت آی پد و گوشی آیفون قابل استفاده است.

با این تغییر یک لایه جدید امنیتی به برنامه های یاد شده اضافه می‌شود تا کاربران نگران سرقت اطلاعات خود نباشند. در این سیستم کاربران ابتدا با نام کاربری و کلمه عبور وارد سرویس های یاد شده می گردند و پس از آن باید یک کد امنیتی دیگر را نیز برای تایید حساب های خود در این دو سرویس وارد نمایند.

اپل پیش از این امکانات یاد شده را در مارس سال ۲۰۱۳ به سرویس‌های آی تیونز و آی کلود افزوده بود. عموم کاربران از این تغییرات در اپل اظهار خرسندی کرده اند، به خصوص که این شرکت در ماه های گذشته هدف حملات گسترده هکری بوده است.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 57 دوشنبه 27 بهمن 1393 نظرات (0)

وال استریت ژورنال خبر داده که اپل و تیمی چند صد نفره بر روی یک خودروی الکتریکی کار می‌کنند.

شایعات مربوط به تولید یک خودروی الکتریکی توسط اپل در این هفته بالا گرفته و در جدیدترین گزارش وال استریت ژورنال نیز ادعا کرده که اپل قطعا در حال کار بر روی یک خودروی الکتریکی است.

پروژه تولید این خودرو فعلا با نام رمز «پروژه تایتان» شناخته می‌شود و هدف آن تولید یک خودروی تمام الکتریکی است که به یک مینی‌ون شباهت دارد. به گفته وال استریت ژورنال یک تیم چند صد نفره بر روی این پروژه کار می‌کند.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 48 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (0)

بر اساس جدیدترین پیش‌بینی‌ها در مورد پروژه‌ی Ara، احتمالا تلفن ماژولار و تعدادی از قطعات این پروژه، در کنفرانس جهانی موبایل که ماه آینده در شهر بارسلون برگزار خواهد شد، رونمایی شوند.

بر اساس جدیدترین پیش‌بینی‌ها در مورد پروژه‌ی Ara، احتمالا تلفن ماژولار و تعدادی از قطعات این پروژه، در کنفرانس جهانی موبایل که ماه آینده در شهر بارسلون برگزار خواهد شد، رونمایی شوند. انتظار می‌رود که در رویداد مذکور حدود ۵۰ قطعه‌ی ماژولار رونمایی شود. در حالی که تمامی این قطعات عملکرد کامل خود را نخواهند داشت، کاربران امیدوارند که در ماه آینده شاهد نمونه کاملی از یک تلفن ماژولار باشند.

خروجی نهایی یک تلفن ماژولار محصول Ara، این امکان را به کاربران می‌دهد تا دوربین، رم، صفحه نمایش، GPU و دیگر قطعات تلفن خود را با درآوردن آن قطعه از درون محصول و جایگزین کردن آن، ارتقا دهند. روز چهارشنبه توشیبا اعلام کرد که با همکاری شرکت هندی Einfochips، به ساخت تراشه‌های مورد نیاز برای محصول مورد بحث خواهند پرداخت. 

همچنین توشیبا اعلام کرد که قیمت ماژول‌ها از ۵۰ تا ۵۰۰ دلار متغیر خواهد بود و سعی بر منطقی جلوه دادن قیمت‌ها از دید کاربران را دارند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 133 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (0)

در حالی که بیشترین لذت بازی هایی مانند Mortal Kombat را با کنسول های بازی می توان تجربه کرد، بسیاری از گیمرها حاضرند آن ها را روی کامپیوتر شخصی خود نیز بازی کنند.

حال اگر می خواهید Mortal Kombat X را روی کامپیوترتان بازی کنید، احتمالا به این فکر می کنید که آیا تجهیزات سخت افزاری شما پاسخگوی این بازی هست یا نه؛ به ویژه با در نظر گرفتن گرافیک بالای این بازی جدید.

خوشبختانه سایت Destructoid اخیرا مشخصات سخت افزاری حداقلی و هم چنین توصیه شده برای اجرای این بازی را آشکار کرده است. NetherRealm سازنده بازی، پردازنده Intel Core i5-750 و یا AMD Phenom II X4 965 با ۳GB حافظه رم، کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 460 یا AMD Radeon 5850 GPU و ۲۵GB حافظه دیسک سخت را به عنوان مشخصات حداقلی از شما طلب می کند.

اگر به حداقل ها راضی نباشید و بخواهید بیشترین لذت را از اجرای این بازی ببرید باید پردازنده Intel Core i7-3770 یا AMD FX-8350 با ۸GB حافظه رم، کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 660 یا AMD Radeon 7950 GPU و ۴۰GB حافظه دیسک سخت به علاوه Directx version 11 را در اختیار داشته باشید. داشتن Directx 11 برای هردو حالت حداقلی و توصیه شده الزامی است.

این بازی قرار است طبق زمان بندی ۱۴ ام آوریل (۲۵ فروردین ۹۴) به بازار عرضه شود.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 129 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (0)
سامسونگ دوربین دیجیتال تازه خود موسوم به NX500 را در دسترس علاقمندان قرار داده و تلاش کرده هم از نظر طراحی و هم از نظر فناوری این محصول را به یک تولید منحصربه فرد مبدل نماید.
دوربین یاد شده از قابلیت های کلیدی NX1 برخوردار است و امکانات ارتباطی آن از طریق بلوتوث و وای – فای هم تقویت شده است.

دوربین یاد شده از دقت ۲۸ مگاپیکسل برای عکاسی برخوردار است و نصب حسگرهای Illumination APS-C بر این توان افزوده است. سامسونگ می گوید این دوربین حتی در نور کم هم می تواند عکس‌هایی با کیفیت بالا تهیه کند.

پشتیبانی از فیلم برداری با کیفیت ۴K  و  UHD از جمله دیگر مزایای دوربین یاد شده است. حسگرهای باکیفیت BSI APS-C در زمان فیلم برداری ویدیویی به کمک شما آمده و تصاویر مناسبی را ثبت می‌کند.

HEVC Codec که پیشرفته ترین فناوری فشرده سازی است موجب ارتقای کارآیی برای ذخیره سازی فایل های ویدیویی با کیفیت بالا و حجم کم می گردد. به گونه ای که فایلی با کیفیت و با فرمت H.264 با نصف همان فضای مورد نیاز به منظور ذخیره سازی قابل استفاده است. همچنین تبدیل فرمت فایل های ویدیویی به UHD از روی دوربین و بدون نیاز به انتقال تصاویر به رایانه شخصی ممکن است. پردازنده DRIMeV این دوربین موجب افزایش کیفیت و تفکیک رنگ ها و کاهش نویز بر روی تصاویر می گردد. قیمت این دوربین که در ماه مارس سال جاری میلادی روانه بازار می شود هنوز اعلام نشده است.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 77 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (0)

الون ماسک رییس شرکت تسلا سازنده خودروهای الکتریکی در چند سال اخیر بیش از ۱۵۰ نفر از کارمندان شرکت اپل را به خدمت گرفته است .

این رویکرد تسلا بسیار جالب توجه به نظر می رسد، زیرا هیچ شرکت فناوری دیگری تا این حد بر استخدام و به کارگیری کارمندان شرکت اپل اصرار نمی‌ورزد. الون ماسک مدیر عامل این شرکت در توضیح موضوع و انگیزه‌های خود برای این کار گفته است فلسفه طراحی اپل قرابت فراوانی با فلسفه طراحی شرکت تسلا دارد و به همین دلیل این شرکت به استخدام کارمندان کناره گرفته اپل علاقمند است. این شرکت در حال حاضر ۱۰ هزار کارمند دارد که البته کارمندان سابق اپل بخش اندکی از آنها را تشکیل می‌دهند. جالب اینکه اپل تلاش کرده تعدادی از کارمندانش را مجددا به این شرکت بازگرداند، اما در این زمینه ناکام مانده و تنها عده ای محدود به اپل برگشته اند. اپل حتی تلاش کرده با افزایش ۶۰ درصدی حقوق و اعطای ۲۵۰ هزار دلار پاداش آن دسته از کارکنانش که به تلسا رفته‌اند را راضی کند، اما توفیقی کسب نکرده است. تلسا که در سال ۲۰۰۳ تاسیس شده به سرعت به یکی از برترین شرکت های خودروسازی جهان مبدل شده و علت اصلی این موفقیت طراحی و ظاهر خوب این خودروها از یک سو و کارآیی محصولات برقی آن است. این شرکت توانسته هزینه تمام شده تولیداتش را که از فناوری بالایی برخوردارند پایین نگهدارد. Model 3 تازه ترین خودروی برقی این شرکت که در سال ۲۰۱۷ عرضه می شود ۳۵ هزار دلار قیمت خواهد داشت.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 105 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (0)
شرکت نرم‌افزاری مایکروسافت در راستای تعریف ماموریت‌های جدید برای خود به خرید شرکت‌های نوپا و خلاق روی آورده است.

این شرکت در همین راستا قصد دارد با صرف هزینه ای ۱۰۰ میلیون دلاری شرکت سان رایز سازنده برنامه همراه تقویم را خریداری کند. این شرکت برنامه های متنوعی را برای کاربران همراه و همین طور رایانه های رومیزی عرضه می کند که با آیفون، آی پد، آندروید و … سازگاری دارد. این برنامه ها برای کاربران ویندوز و مک هم قابل دسترس است. دسترسی به این تقویم ها از طریق گوگل، آی کلود و Microsoft Exchange و همین طور طیف گسترده ای از برنامه های ثالث ممکن است. امکانات متنوع این تقویم ها موجب محبوبیت آنها در میان کاربران علاقمند شده است.

به نظر می رسد هدف مایکروسافت از این خرید افزایش پشتیبانی از پلاتفورم های رقیب در تولیدات و محصولاتش است. مایکروسافت اولین بار با عرضه نسخه ای از آفیس که با iOS سازگار بود این رویه تازه اش را به اثبات رساند. آخرین بار مایکروسافت با پرداخت ۲۰۰ میلیون دلار برای خرید Acompli امکانات برنامه های این شرکت را به نسخه همراه اوت لوک افزود. خریدهایی از این دست از سرمایه گذاری سنگین مایکروسافت در حوزه محصولات همراه خبر می دهد. شرکت سان رایز که در سال ۲۰۱۲ تاسیس شده با جمع آوری ۸٫۲ میلیون دلار سرمایه از شرکت های مختلف سرمایه گذاری کار خود را آغاز کرد.

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 161
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 161
  • بازدید ماه : 5,778
  • بازدید سال : 21,594
  • بازدید کلی : 595,907
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی