loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 54 پنجشنبه 14 اسفند 1393 نظرات (0)

اگر شما هم به تازگی ویندوز خود را به ویندوز ۸٫۱ تغییر داده اید ، بهتر است این مطلب را تا انتها بخوانید . در واقع افرادی که تا الان از ویندوز ۷ یا ۸ استفاده می کردند و به تازگی به این نسخه از ویندوز ارتقا یافته اند خیلی از تغییراتی که در این ویندوز نسبت به نسخه های قبلی وجود داشته است را نمی دانند . با ما همرا باشید تا ۱۰ نکته ی مهم که قبل از کار با این ویندوز باید بدانید را در اختیار شما قرار دهیم پس با اورژانس آی تی همراه باشید....

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 59 پنجشنبه 14 اسفند 1393 نظرات (0)

حتما شما هم هنگامی که می خواهید USB خود را از سیستم جدا کنید روی گزینه ی Safely Remove Hardware کلیک می کنید اما تا به حال شده که از خود بپرسید آیا واقعا انجام چنین کاری نیاز است ؟ بد نیست بدانید می شود بدون انجام چنین کاری هم به طور امن USB را از دستگاه جدا کرد .

در واقع باید گفت که  در تنظیمات پیش فرض ویندوز این عمل روی حالتی تنظیم شده است که بدون انتخاب این گزینه باز هم USB به طور ایمن از سیستم جدا می شود اما این کار علاوه بر اینکه ضریب امنیتی محافظت از اطلاعات را بالا می برد ، احتمال از دست دادن اطلاعات را هم تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد .

اما باز هم برای اینکه مطمئن شوید می توانید به قسمت تنظیمات دستگاه رفته و مراحل زیر را دنبال کنید ....

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 76 پنجشنبه 14 اسفند 1393 نظرات (0)

زمانی که دسترسی شما به اینترنت محدود باشد، تک‌تک بیت‌های مورد استفاده تان هم اهمیت پیدا می‌کند. مرورگرهای موبایل از قبیل گوگل کروم و اپرا دارای امکان فشرده‌سازی داده هستند که به کاربران اجازه می‌دهد در حین وبگردی حجم کمتری از داده را مصرف نمایند.

برای آنکه داده‌های کمتری را در حین وبگردی مصرف نمایید نخست باید این ویژگی را روی مرورگر مورد استفاده خود فعال نمایید که طریقه انجام این کار به شرح زیر آمده است:

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 67 پنجشنبه 14 اسفند 1393 نظرات (0)

همانطور که همه می دانیم استفاده از Wi-Fi رایگان که معمولا در فرودگاه ها یا کافی شاپ ها عرضه می شوند برای انجام کارهای مهم مثل حواله های بانکی یا انجام ثبت نام های محرمانه مناسب نیستند و گاها خطراتی هم به دنبال دارند . همیشه به ما توصیه شده است تا از انجام امور مهم خود در این مکان ها بپرهیزیم .  اما آیا تا به حال از خود پرسیده اید که دلیل این موضوع چیست ؟ با وجود اینکه در هر ارتباط اینترنتی تمام بسته های ارسالی و دریافتی برای گیرنده و فرستنده کد گذاری می شوند، اما چرا این WiFi ها امن نیستند ؟

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 75 پنجشنبه 14 اسفند 1393 نظرات (0)

آیا شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که می خواهید بدانید پروتکل HTTPS چیست و یا اینکه چه تفاوتی بین HTTPS با HTTP وجود دارد ؟؟ اگر هنگامی که ایمیل خود را باز می کنید به قسمت آدرس بار توجه کنید متوجه وجود یک آیکون قفل مانند خواهید شد . از آن جایی که برای باز کردن ایمیل خود از یک ارتباط رمز شده استفاده کرده اید این علامت در آن قسمت قرار گرفته است . در واقع پروتکل HTTPS یک ارتباط امن و محافظت شده است که برای ارتباط با سایت های مهم و حساس مثل سایت های بانک ها و یا سایت های مشابه استفاده می شود .

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 98 پنجشنبه 14 اسفند 1393 نظرات (0)

ISP ها یا همان ارائه دهندگان سرویس اینترنتی که شما از آن خدمات می گیرید به احتمال زیاد از سریعترین سرورهای DNS استفاده نمی کنند همین قضیه سبب می شود که شما در استفاده از اینترنت سرعت کمتری را احساس کنید. ما در این مقاله کوتاه اما کاربردی امیداواریم بتوانیم با تغییر تنظیماتی در DNS اکنت کامپیوتر شما ، سرعت بیشتری در استفاده از اینترنت را برای شما به ارمغان بیاوریم.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 58 پنجشنبه 14 اسفند 1393 نظرات (0)

گله ای که اغلب کاربران در مورد سرویس اینترنتی خریداری شده خود دارند آن است که معمولا سرعت دانلودشان پایین تر از میزانی است که ISP یا شرکت ارائه دهنده آن اعلام کرده است. اما علت چیست؟

برای پاسخگویی به این پرسش بگذارید نگاهی گذرا داشته باشیم به تاریخچه شبکه‌های کامپیوتری. انتقال اطلاعات از طریق شبکه‌هایی نظیر اینترنت همواره با واحدی به نام بیت سنجیده می‌شد. یک بیت کوچک‌ترین و ابتدایی‌ترین واحد اندازه‌گیری در علم رایانه و ارتباطات دیجیتالی است که معمولا هم به صورت باینری (۰ و ۱) سنجیده می‌شوند.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 51 پنجشنبه 14 اسفند 1393 نظرات (0)

یک زندگی ایده‌آل از نظر بسیاری آن است که وارد منزل شوید و دیگر نیازی به انتظار طولانی مدت برای جوش آمدن آب کتری و نوشیدن یک فنجان چای و قهوه داغ نداشته باشید. باید به اطلاع‌تان برسانیم که این بهشت ترسیم شده دیگر دور از حقیقت هم نیست و با عرضه iKettle تحقق پیدا می‌کند.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 44 پنجشنبه 14 اسفند 1393 نظرات (0)

بعد از انتشار مطلبی در مورد آموزش نصب ویندوز روی سیستم های مک ، کاربران  تقاضای آموزش نصب سیستم عامل مک روی ویندوز را داشتند . این موضوع بسیار پیچیده و مفصل است اما ما کوتاهترین روش و ساده ترین آنها را در اختیار شما می گذاریم .

در بخش قبلی این مطلب تا مرحله  نصب بوت لودر پیش رفتیم . حال به بررسی ادامه ی موضوع می پردازیم .

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 50 پنجشنبه 14 اسفند 1393 نظرات (0)

بعد از انتشار مطلبی در مورد آموزش نصب ویندوز روی سیستم های مک ، کاربران  تقاضای آموزش نصب سیستم عامل مک روی ویندوز را داشتند . این موضوع بسیار پیچیده و مفصل است اما کوتاهترین روش و ساده ترین آنها را در اختیار شما می گذاریم .

در بخش قبلی این مطلب تا حدی این موضوع را بررسی کردیم و تا مرحله ی نصب مک پیش رفتیم . حال به ادامه ی این موضوع می پردازیم .

 

 

ادامه مطلب....

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 128
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 128
  • بازدید ماه : 5,745
  • بازدید سال : 21,561
  • بازدید کلی : 595,874
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی