loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 104 دوشنبه 07 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Ammyy یک نرم افزار بسیار خوب جهت کنترل کامپیوتر از راه دور است که برای سیستم عامل ویندوز طراحی شده است. اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که باید در هر لحظه به کامپیوترتان دسترسی داشته باشید نرم افزار Ammyy می توانید برای شما بسیار مفید و کاربردی باشد.

حتما شما هم کم و بیش از نرم افزار team viewer استفاده کرده اید و با عملکرد آن آشنایی کافی را دارید. تنها مشکل این نرم افزار این است که هر چند وقت یک بار غیر فعال می شود و نیاز به خرید مجدد آن دارید.

Ammyy یک نرم افزار رایگان چند منظوره برای اتصال و کنترل کامپیوترها از راه دور، در عرض چند ثانیه و بدون نیاز به هیچگونه تنظیمات و پیکربندی است، که می تواند برای مواردی مانند: به اشتراک گذاری دسکتاپ از راه دور، مدیریت کامپیوتر از راه دور و یادگیری از راه دور، از هر نقطه ای از دنیا، مورد استفاده قرار گیرد .
برای دانلود برنامه به ادامه مطلب مراجعه کنید....
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 103 دوشنبه 07 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

آخرین باری که شرکت وایبر به صورت رسمی روی صفحه خود در فیس‌بوک خبر از بروز مشکل فنی و کند شدن سرعت دسترسی به سرویس‌ها را داده، مربوط به تاریخ اول آوریل 2014 یعنی حدود یک سال قبل است.
در پیام وایبر آمده بود: «ما به صورت موقت یک وقفه را در خدمات‌رسانی به کاربران تجربه می‌کنیم. هم‌اکنون در حال کار کردن روی این مسأله هستیم تا مشکل بزودی حل شود». پیغام یاد شده نشان داد که وایبر آخرین بار حدود یک سال قبل با چنین مشکلی مواجه بوده و آن را یک اختلال موقتی خوانده است.
بررسی برای یافتن علت اختلال وایبر ادامه یافت در مطالعه سایت اینترنتی وایبر تأیید شد که هیچ خبر، بیانیه یا اعلامیه رسمی مبنی بر بروز اختلالات در سرور مرکزی و کاهش سرعت دسترسی کاربران در نقاط مختلف جهان گزارش نشده است. حتی سایت اینترنتی شرکت مربوطه هم چنین مسئله‌ای را تأیید نمی‌کند در مقابل شکایت‌ها عمدتاً از جانب کاربران ایرانی است. این در حالی است که طی چند هفته اخیر برخی محافل داخل کشور بارها اعلام کردند پایین آمدن سرعت دسترسی به این ابزار پیام‌رسان در هفته‌های گذشته، ارتباطی به اپراتورها و مراکز ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی داخلی نداشته است و شرکت وایبر مسئول این اتفاق است.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 96 یکشنبه 06 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

همه ما کم و بیش از نرم افزار اینترنت دانلود منیجر استفاده کرده ایم و با کارایی آن کاملا آشنا هستیم. این بار IDM را برای گوشی‌های هوشمند شما آماده کرده‌ایم تا فایل‌های دانلود خود را از طریق گوشی اندرویدی خود انجام دهید. این نرم افزار تمامی امکانات را دارا می‌باشد.

Internet Download Manager قدرتمندترین نرم افزار موجود در زمینه ی دانلود انواع فایل ها از فضای مجازی است. دانلود منیجر فایل مورد نظر را به چند قسمت تبدیل می کند و سبب می شود تا حدود زیادی سرعت دانلود افزایش یابد، اين نرم افزار با تمامی مرورگرها و تمامی سيستم عامل های موجود سازگاری كامل را دارد.

برای دانلود برنامه به ادامه مطلب مراجعه کنید...

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 75 یکشنبه 06 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Junkware Removal Tool یک نرم افزار امنیتی مفید جهت جستجو برای حذف بد افزارها، نرم افزارهای جاسوسی و سایر ویروس ها می باشد. این نرم افزار که از حجم کمی برخوردار است کاملا رایگان بوده و نیازی به خرید ندارید. این ابزار در حذف ویروس ها و سالم سازی رایانه کمک بسیار خوبی می تواند برای رایانه شما باشد. نرم افزار Junkware Removal Tool قابلیت حذف نرم افزارها را دارد و می توانید از این طریق اقدام به حذف آنها کنید. از این رو نرم افزارهایی از جمله Babylon ،Blekko ،Claro / iSearch ،Conduit ،Crossrider ،DealPly ،Delta و سایر نرم افزارها که قابلیت حذف آن ها وجود ندارد را می توانید با استفاده از این برنامه به آسانی آن ها را حذف کنید.

برای دانلود برنامه به ادامه مطلب مراجعه کنید....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 62 شنبه 05 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

گوگل سیستم عامل مورد استفاده در ساعت های هوشمند اندرویدی موسوم به اندروید ویر را به روز کرد تا امکانات بیشتری به ساعت های مذکور افزوده شود.

این به روزرسانی ظرف هفته های آینده در دسترس کاربران علاقمند قرار می‌گیرد و شامل افزودن قابلیت وای – فای برای برقراری ارتباط  بی‌سیم با محیط اطراف نیز هست.

اولین ساعتی که قرار است با چنین امکاناتی عرضه شود، ساعت هوشمند شرکت ال جی موسوم به Urbane‌ است که این ماه روانه بازار می شود. همچنین انتظار می رود در ماه های آینده ساعت هایی از سوی شرکت های سامسونگ، سونی و ایسوس هم با چنین امکاناتی عرضه گردد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 97 شنبه 05 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

تعدادی از مسئولین فرومNVIDIA ، اعلام کرده‌اند که این شرکت قصد دارد تا هر دو کنسول بازی تبلتی Shield وShield Portable را به اندروید نسخه‌ی ۵٫۱  که جدیدترین نسخه از سیستم عامل گوگل است؛ بروز رسانی کند.

محصول Shield Portable شرکت NVIDIA، که هم اکنون از اندروید نسخه‌ی ۴٫۴ یا کیت کت بهره می‌برد؛ مستقیما به اندروید نسخه ۵٫۱ بروز رسانی خواهد شد. البته شایان ذکر است که مسئول فروم NVIDIA، تاریخ دقیقی را برای این بروز رسانی مشخص نکرده است اما تایید کرده که بروز رسانی این محصول، در آینده نزدیک صورت خواهد گرفت.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 59 شنبه 05 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Codemasters با انتشار یک تریلر، از نسخه سوم فرنچایز Overlord پرده‌برداری کرد. Overlord جدید امروز به صورت رسمی و کامل معرفی خواهد شد.Overlord: Fellowship of Evil دارای چهار Overlord خواهد بود که می‌توانید از بین‌شان یکی را انتخاب کنید و به احتمال زیاد یک عنوان RPG (از نوع Top-Down) با محوریت Co-op خواهد بود. با توجه به تریلر منتشر شده، بازی شبیه به Overlord Minions به نظر می‌رسد که برای Nintendo DS عرضه شده بود.

بازی Overlord: Fellowship of Evil نام دارد و Overlord 3 نیست. همچنین تایید شد که بازی یک RPG (از نوع Top-Down) خواهد بود.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 76 شنبه 05 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

کمپانی G.SKILL از تولید کنندگان پیشرو و مبتکر ماژول های حافظه حرفه ای و درایوهای وضعیت جامد، امروز سریعترین کیت حافظه DDR4 ا۱۲۸ گیگابایتی (۱۶GBx8) جهان را با سرعت فوق العاده بالای ۲۸۰۰ مگاهرتز معرفی کرد. این کیت در قالب ماژول های ۱۶ گیگابایتی و با تایمینگ CL16-16-16 -36 و ولتاژ ۱٫۳۵V طراحی شده است.

این ماژول های پرظرفیت با استفاده از تراشه های جدید ۸ گیگابایتی سامسونگ که فناوری ساخت آنها ۲۰ نانومتری است، تولید می شوند و کارایی را به سطح کاملا جدیدی پیش خواهند برد.

در حالی که پیشتر ماژول های ۱۶ گیگابایتی برای سرورها عرضه شده بودند، اکنون طراحی و پشتیبانی چنین ماژول های پر ظرفیتی، راه خود را بسوی دسکتاپ و مصرف کنندگان خانگی در پیش گرفته است، مطمئناً برای سیستم های کاری حرفه ای که حافظه بیشتر در آن ها حیاتی است، بسیار مناسب خواهد بود.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 113 دوشنبه 31 فروردین 1394 نظرات (0)

ماه گذشته گزارشی را منتشر کردیم که نشان می داد واتس اپ در تلاش است تا امکان دریافت بکاپ از گوگل درایو را برای کاربرانش فراهم نماید و از این طریق نسخه ای از پیام های متنی و فایل های چندرسانه ای شما را روی سرویس ذخیره سازی مبتنی بر کلاود خود نگهداری نماید.

حالا می توان تایید کرد که بیلد ۲٫۱۲٫۴۵ آپدیت جدید این اپلیکیشن پیام رسان همراه با چنین امکانی عرضه خواهد شد. برای فعالسازی این قابلیت لازم است که امکان دسترسی اپلیکیشن به اکانت گوگل خود را روی تلفن های همراه اندرویدی فراهم نمایید ، برای دانلود برنامه به ادامه مطلب مراجعه کنید....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 76 دوشنبه 31 فروردین 1394 نظرات (0)

شرکت ZTE ادعا می کند که پیشرفت های بسیاری در زمینه دسترسی چند کاربره Multi-User Shared Access یا (MUSA) در خصوص فناوری شبکه های موبایل داشته و نام آن را «پیش ۵G» نهاده است. این تکنولوژی، ۳ برابر شبکه های بی سیم فعلی، ظرفیت دارد.

این تحقیقات هنوز به مراحل پایانی خود نرسیده اند اما الگوریتم MUSA زیر فشار و استفاده ی سنگین مورد بررسی قرار گرفته و می تواند خبر از بهبود ۲۰۰ درصدی برای تحمل فشار و کاربری بیش از اندازه دهد؛ چنین اینترنتی، مشخصا برای عصر اینترنت اشیا، ضروری خواهد بود. 

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 119
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 119
  • بازدید ماه : 5,736
  • بازدید سال : 21,552
  • بازدید کلی : 595,865
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی