loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 45 پنجشنبه 07 اسفند 1393 نظرات (0)

بررسی تاریخچه استفاده از جستجوگر گوگل در ایالات مختلف آمریکا، رازهای پنهان و قابل تاملی را در مورد نحوه استفاده از وب در این کشور آشکار می‌کند.

نتایج این بررسی که توسط یک موسسه مشاور املاک به نام Estately انجام شده، نشان می‌دهد که در هر ایالت این کشور علاقه عجیبی به جستجوی برخی کلمات خاص وجود دارد.

به عنوان مثال محبوبترین کلمه در میان جستجوگران در ایالت اورگان کلمه الله (Allah)است. در میان کلمه‌های محبوب در نیویورک می‌توان به Sniffing Glue اشاره کرد که چسبی برای جلوگیری از خرناس کشیدن در حین خواب است. البته محبوب‌ترین کلمه در این ایالت Bail Money یا پول وثیقه است. کلمه داروینیسم هم که اشاره به تئوری تکامل داروین دارد نیز در این ایالت محبوبیت دارد.

 

 

ادامه مطلب....

 

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 47 پنجشنبه 07 اسفند 1393 نظرات (0)

مکعب روبیک که یکی از قدیمی ترین اسباب بازی های فکری دنیا است، امروز تولد ۴۰ سالگی خود را جشن می گیرد. این مکعب برای اولین بار در سال ۱۹۷۴ توسط یک معمار مجارستانی به نام ارنو روبیک، اختراع شد و جالب اینکه تا سال ۱۹۸۰ در همان مجارستان باقی ماند و پس از آن بود که توانست شهرتی جهانی پیدا کند.

به مناسبت تولد این مکعب دوست داشتنی، گوگل اکنون صفحه اول موتور جستجوی خود را به این بازی اختصاص داده است. شما می توانید روبیک گوگل را با ماؤس بچرخانید و خانه های آن را جابه‌جا کنید تا در نهایت تمام رنگ ها را مرتب کرده و پازل را حل نمایید. گوگل قبلا با قرار دادن بازی هایی مثل Pac-Man در صفحه اول خود، کاربران زیادی را درگیر کرده بود، به نحوی که بعدا تخمین زده شد پک من باعث هدر رفتن ۴.۸۱۹.۳۵۲ ساعت از زندگی کاربران مختلف شده است.

برای بازی با این مکعب می توانید به صفحه اول سایت گوگل مراجعه کنید و یا در آینده هرگاه که خواستید آن را در آرشیو Google Doodle پیدا کنید. راستی، فکر میکنید این مکعب را در چه زمانی بتوانید کاملا حل کنید؟

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 133 پنجشنبه 07 اسفند 1393 نظرات (1)

حتما برای شما اتفاق افتاده که دسترسی شما به فلش مموری یا مموری موبایل از بین رفته به صورتی که نه می تونید فایلی رو از اون دیسک کپی کنید ویا اینکه فایل جدیدی رو به اش اضافه کنید و از همه بدتر به شما اجازه فرمت کردن خودش رو هم نمیدهد. و همیشه به ارور و خطای زیر روبرو میشوید:

رفع پیغام خطا Write Protected

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 61 پنجشنبه 07 اسفند 1393 نظرات (0)

نمایشگر این رایانه لوحی تصاویر را با کیفیت ۱۰۲۴ در ۶۰۰ پیکسل به نمایش می‌گذارد و پردازنده ARM Cortex A7 آن چهار هسته پردازشگر یک گیگاهرتزی را در خود جا داده است.

رایانه‌های لوحی برخلاف قابلیت‌هایی که دارند، همچنان به عنوان یک کالای لوکس محسوب می‌شوند و هیچکس از آنها به عنوان ابزار ضروری زندگی یاد نمی‌کند.

اگرچه انواع رایانه‌های لوحی اپل و سامسونگ محبوبیت زیادی نزد کاربران جهانی دارند، اما با قیمت بالای خود نتوانسته‌اند به اندازه گوشی‌های هوشمند محبوبیت کسب کنند و HP این روزها می‌کوشد با از میان برداشتن مشکل یاد شده تمایل کاربران را برای خرید تبلت افزایش دهد.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 79 پنجشنبه 07 اسفند 1393 نظرات (1)

در اندروید زمانی که می خواهیم یک متن را تایپ کنیم تنظیماتی وجود دارد که با زدن حرف اول یک کلمه چندین کلمه به ما پیشنهاد می شود تا دیگر سایر حروف را تایپ نکنیم این کار باعث سرعت بیشتر تایپ می شود، و یا زمانی که یک لغت را به اشتباه وارد میکنیم کلماتی به ما پیشنهاد می شود اما گاهی اوقات این تنظیمات عجیب و غریب بنظر می رسد یعنی لغت تایپ شده ما صحیح است اما تنظیمات طوری هستند که آنرا ناصحیح می دانند!

پنل Setting آندروید بعضی از مشکلات دوزبانه بودن گوشی های تلفن را با توجه به بسته و نسخه اندروید و پوسته آن می توان آنرا به دلخواه تنظیم نمود. من با استفاده از صفحه کلید گوگل یک گوشی HTC آنرا به شما خواهم گفت.

 

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 53 چهارشنبه 06 اسفند 1393 نظرات (0)
یک شرکت نوپا به نام Artemis Networks فناوری خاصی را ابداع کرده که سرعت تبادل داده از طریق شبکه‌های بی‌سیم را ارتقا می‌بخشد.

این فناوری بر مبنای ایجاد شبکه‌های ارتباطی از طریق دیش‌های خاصی مشابه با دیش‌های ماهواره ای عمل می‌کند و بر مبنای آن تبادل داده با اتکا به فناوری بی‌سیم pCell صورت می‌گیرد.

فناوری مذکور از دو سال پیش در شهر سان فرانسیسکو به طور آزمایشی در دست بررسی بوده و در صورت تایید آن توسط نهادهای رگولاتوری امکان استفاده تجاری از آن در سال های آتی وجود دارد.

در تست هایی که در محیط های بسته صورت گرفته از pCell برای تبادل دیتا با سرعت بالا و میان انواع وسایل همراه استفاده شده است و حتی با افزایش تعداد کاربران هم تغییری در سرعت ارتباط آنها رخ نداده است. لذا ظرفیت این شبکه از شبکه های ارتباطی نسل چهارم بیشتر است.

فناوری pCell باموفقیت بر روی گوشی های آیفون ۶ و ۶ پلاس و همین طور گوشی‌های پیشرفته آندرویدی آزمایش شده است. سرعت تبادل داده از این طریق در شبکه ای با ۳۲ آنتن به حداکثر ۱٫۵ گیگابیت در ثانیه رسیده است و به این منظور از طیف های فرکانسی متنوعی از ۶۰۰ مگاهرتز تا ۶ گیگاهرتز استفاده شده است.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 49 چهارشنبه 06 اسفند 1393 نظرات (0)

تعدادی از مشتریان رایانه‌های ساخت لنووو به علت آلودگی آنها به بدافزار سوپرفیش و ناتوانی لنووو در حل این مشکل از آن شکایت کرده‌اند.

بدافزار مذکور ضمن نفوذ به پروتکل‌های ارتباطی تحت وب داده‌های رد و بدل شده کاربران را به سرقت می‌برد.

نکته نگران کننده نصب این بدافزار به طور پیش فرض بر روی برخی رایانه‌های ساخت لنووو حتی قبل از فروش آنها به خریداران است.

اگر چه لنووو می‌گوید این روند را در حال حاضر متوقف کرده است، اما عرضه دیرهنگام بدافزار پاک کننده سوپرفیش موجب انتقادهای تند از این شرکت شده است.
دسترسی به ترافیک رمزگذاری شده HTTPS، نفوذ به وب سایت‌ها و انجام حملات بر ضد رایانه‌ها تنها بخشی از قابلیت‌های تخریبی سوپرفیش است.
این بدافزار خود را در قالب یک گواهی CA بر روی رایانه‌ها نصب می‌کند و لذا پاکسازی آن کار ساده‌ای نیست.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 73 چهارشنبه 06 اسفند 1393 نظرات (0)

برخی صاحب نظران معتقدند هدست هولولنز مایکروسافت از ایمنی کافی برخوردار نیست و با غرق کردن انسان‌ها در دنیای مجازی سه بعدی سلامت روانیشان را به خطر می‌اندازد.

مایکروسافت در آینده نزدیک هدستی را عرضه می کند که با قراردادن آن بر روی سر می توان واقعیت ارزش افزوده را به محیط اطراف اضافه کرد. اما مدیر عامل شرکت Magic Leap که در همین زمینه فعالیت می کند نگران است که استفاده مداوم از چنین دستگاهی برای سلامت انسان ها خطرناک باشد و انها دیگر قادر به تشخیص دادن واقعیت از امور مجازی نباشند.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 45 چهارشنبه 06 اسفند 1393 نظرات (0)

«هکتور» نام روباتی به شکل حشره است که حاصل کار یک گروه تحقیقی از دانشگاه بیلفلد آلمان است.

این روبات می تواند هر یک از شش پای خود را بطور جداگانه تکان دهد در حالی که حسگرهایش به آن اجازه می دهند که به شکل مستقل به محیط اطراف خویش واکنش نشان دهد و از تجربیاتش درس بگیرد. «یان پاسکاربیت» طراح این روبات می گوید که «هکتور» حتی می تواند به آزمایش نظریه های حرکت حیوانات کمک کند.

«یان پاسکاربیت» می گوید: «ما او را به فاضلاب یا اینگونه جاها نمی فرستیم. در مقابل هدف این است که بفهمیم راه رفتن یا راه رفتن بر روی شش پا چطور انجام می شود و یا نظریه های زیست شناسی را بیازماییم و آنها را با ایده های تازه غنی تر کنیم.»

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 39 چهارشنبه 06 اسفند 1393 نظرات (0)

فن آوری چاپگرهایسه بعدی، به سرعت در حال پیشرفت است. امروز از قطعات هواپیما گرفته تا اعضای بدن انسان، با به کارگیری این تکنولوژی خلق می شود. به این ترتیب، دیدن خودروهای پرینت شده نباید ما را شگفت زده کند.

کارخانه خودروسازی لوکال موتورز آمریکا، خودروهای پرینت شده خود را تا پایان سال ۲۰۱۵ وارد بازار می کند. نسل اولیه محصولات نوین این شرکت، استراتی نام دارد. خودرویی که در نمایشگاه دیتروت جلوی چشم بازدیدکنندگان پرینت شد.

 

 

ادامه مطلب....

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 5,650
  • بازدید سال : 21,466
  • بازدید کلی : 595,779
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی