loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 54 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (1)

با وجود اینکه نوکیا لومیا۱۵۲۰ یک فبلت با صفحه نمایش ۶اینچی است اما شرکای آسیایی جدید مایکروسافت سعی دارند طراحی ظاهر این نوع گوشی هوشمند را کوچک جلوه دهند.

شرکت های BLU, Prestigio و YEZZ که قراردادهای خود را به تازگی با مایکروسافت تنظیم کردند در نمایشگاه کامپیوتکس۲۰۱۴ تایوان با چندین گوشی ۴اینچی ظاهر شدند این درحالی هست که YEZZ نام خود را از ببیل گیتس بنیان گذار مایکروسافت به ارث برده است.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 46 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (1)

سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) رسما به شبکه‌های اجتماعی «توییتر» و «فیس بوک» پیوست.

سازمان سیا مدعی شد که هدف از  پیوستن به شبکه‌های اجتماعی تلاش برای انتقال بهتر پیام ها و مشارکت مستقیم با مردم است.

با این وجود نخستین پیغامی که در صفحه سازمان سیا در شبکه توییتر درج شد، حاکی از آن بود که در این صفحه هیچ موضوع مهمی منتشر نخواهد شد. این پیام بدین مضمون بود: «ما نه این موضوع را تایید و نه تکذیب می کنیم  که آیا این، نخستین پیغام ما از طریق شبکه توییتر است.»

 صفحه سازمان سیا در توییتر در کمتر از ۹۰ دقیقه حدود ۸۴ هزار دنبال کننده را به خود جلب کرد و شمار این افراد به سرعت  افزایش یافت.

البته سازمان سیا از مدت‌ها پیش به صورت غیر رسمی اقدام به بررسی رسانه های اجتماعی کرده بود تا از روندهای جهانی اطلاع پیدا کند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 41 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (0)

به تازگی عکس‌هایی منتشر شده که حکایت  از  طراحی پرچمدار احتمالی HTC در سال آینده یعنی HTC One M9 آ دارد البته هنوز  هیچ خبر رسمی و غیر رسمی درباره تصمیم این شرکت مبنی بر طراحی و تولید  One M9 به بیرون درز نکرده است .

در یکی از طرح‌های اولیه منتشر شده خبری از بلندگوهای با کیفیت و بزرگ جثه  BoomSound نیست و در عوض شاهد پوشش حداکثری بخش جلویی One M9 با نمایشگر هستیم، نمایشگری که در حال نمایش رابط کاربری معرفی نشده Sense 7 است.

طرح داولیه دیگر پا را فراتر گذاشته و حتی ویژگی‌های فنی این گوشی را پیش بینی کرده است، گفتنی است  HTC One M9 بر گرفته از خلاقیت این طراح دارای نمایشگری ۵٫۲ اینچی با وضوح تصویری Quad HD، سه گیگابایت حافظه رم، دوربین دو گانه ۱۳ مگاپیکسلی، با قابلیت فیلم برداری ۴K و دوربین ۷ مگاپیکسلی در بخش جلویی است.

مسئولیت تامین انرژی این اسمارت فون خیالی نیز بر عهده یک باطری ۳۰۰۰ میلی آمپری ساعتی است.

در رابطه با پردازنده احتمالی دردانه جدید HTC  حرفی به میان نیامده است که بهتر دیدیم خودمان Snapdragon 806 و یا Snapdragon 810  را به لیست سخت افزاری HTC One M9 اضافه کنیم.

 نمایشگری ۵٫۲ اینچی با وضوح تصویری Quad HD، سه گیگابایت حافظه رم، دوربین دو گانه ۱۳ مگاپیکسلی، با قابلیت فیلم برداری ۴K و دوربین ۷ مگاپیکسلی در بخش جلویی است.مسئولیت تامین انرژی این اسمارت فون نیز بر عهده یک باطری ۳۰۰۰ میلی آمپری ساعتی است.

 

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 91 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (0)

سری Rainbox Six را می توان یکی از موفق ترین IP های Ubisoft به حساب آورد که داستان های این سری توسط تام کلنسی نویسنده رمان های معروف نظامی نگارش می شود. این شوتر تاکتیکی شما را در نقش یکی از افراد گروه ضد تروریستی قرار می دهد، هنگامی که شما باید از کشور در مقابل تهدید های تروریستی مواجه با آن دفاع کنید.

Rainbow Six : Patriots نام نسخه جدید این بازی میباشد که در آن آمریکا با بزرگترین تهدید تروریستی، البته این بار از طرف مردم خودش مواجه می شود. گروهی آموزش دیده و مسلح با نام Patriots که به راحتی می توانند با خشونت تمام به تک تک آرمان های خود برسند و هیچ کسی جلودار آنان نخواهد بود. Ubisoft میخواهد از این شرایط خاص سیاسی نه تنها در داستان بلکه در گیم پلی بازی نیز استفاده کند.با ما در اورژانس آی تی همراه باشید..

توجه داشته باشید که این بازی بزودی منتشر خواهد شد.

 

 

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 47 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (0)

یا ریموت کنترل صوتی Logitech  می توانید اسپیکرهای SONOS خود را کنترل کنید.اگر مایل هستید به شکل ساده خانه خود را به روش هنرمندانه ای کنترل کنید این یک فرصت خوب برای کسانی است که سیستم های صوتی آنان در خانه به صورت پراکنده در چندین اتاق قرار دارند.

شاید تا کنون کنترل آنها برای شما دشوار بوده اما الان دیگر ساده است ممکن است شما از طریق کنترل هوشمند یا گوشی موبایل خود می توانستید هماهنگی برنامه های خود را انجام دهید امابا استفاده از ریموت SONOS تمام وظایف و کنترل آنها را به ساده ترین روش ممکن بدست می گیرید. بطوری که دسترسی به playlists سونوس می توانید کنترل یک ایستگاه ، تنظیمات دوربین های مداربسته ، تماشای فیلم تلویزیونی و … را بوسیله یک دستگاه بدست می گیرید.

نرم افزار این ریموت ترفندهای متنوع دیگری نیز دارد،مانند دسترسی به تلویزیون های آمازون و گفتگو با پشتیبان آمازون از طریق فرمان های صوتی تا بتوانید به راحتی به جستجو در آمازون بپردازید.این ویژگی مقداری قدیمی شده است اما خصوصیات دیگری مانند پرداخت سود سهام را برای شما بعهده دارد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 70 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (0)

شرکت موتورلا به تازگی نسخه ای از گوشی هوشمند خود با نام Moto X منتشر نموده که قابلیت ۶۴گیگابایت را داراست. این گوشی که تا قبل از این با حافظه های داخلی ۳۲ و ۱۶ گیگابایت عرضه می شد هم اکنون نسخه جدیدتر آن با ظرفیت بیشتر تولید گردید.قیمت این نسخه از گوشی Moto X450دلار می باشد که در این بین شرکت لنووو به اعتراض علیه موتورلا پرداخت که چرا قیمت این گوشی را در مقایسه با محصولات خود پایین است.اختلاف نظر ها و پیشنهادات زیادی در این مابین وجود دارد.

حال این شرکت برای جلب رضایت منتقدان خود میزان این حافظه را دو برابر کرده و برای بازاریابی این گوشی با شرکت‌های مخابراتی AT&T، Sprin، T-Mobile  و  Republic Wirelessبه توافق رسیده است. در این میان غایب اصلی شرکت Verizon است. قرار است این گوشی تنها ۱۰۰ دلار گران تر از مدل ۱۶ گیگابایتی این گوشی باشد.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 61 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (0)

گوگل قصد دارد با صرف یک میلیارد دلار طرحی جاه طلبانه را به اجرا گذاشته و ۱۸۰ ماهواره را برای ارائه خدمات اینترنت فوق سریع روانه فضا کند.

این شرکت قبلا نیز با استفاده از خطوط فیبر نوری، اینترنت فوق سریع خود را در برخی نقاط آمریکا از جمله کانزاس ارائه کرده بود. هم اکنون این خدمات در ۱۱ شهر آمریکا در دسترس است و قرار است دامنه ارائه آن گسترده تر شود.

از جمله شرکت‌های همکار گوگل در اجرای این طرح O3b Networks است که در سال ۲۰۱۲ با همکاری خود گوگل تاسیس شد. اگر چه پروژه مذکور بسیار جاه طلبانه است، اما اجرای آن گوگل را در موقعیت یک ابرقدرت برای کنترل و مدیریت دسترسی به اینترنت در جهان قرار می‌دهد. همچنین با عملی شدن این طرح اینترنت فوق سریع در تمامی نقاط جهان اعم از شهری و روستایی، دورافتاده و در دل کوه ها و جنگل ها در دسترس خواهد بود.

اجرای این طرح کسب و کار شرکت های دیگر ISP را نیز به طور جدی تهدید خواهد کرد و باعث رقابتی تر شدن بازار خدمات اینترنت و کاهش قیمت‌های تمام شده خواهد شد. البته طرح مذکور پیامدهای سیاسی، اجتماعی و فرهنگی گسترده ای را نیز به دنبال داشته و کنترل اینترنت از سوی دولت ها را به امری دشوار مبدل خواهد کرد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 103 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (0)

به تازگی حفره جدیدی در نرم افزار امنیتی OpenSSL شناسایی شده که ۱۶ سال ناشناخته باقی مانده بود.

شناسایی این معضل تنها دو ماه پس از انتشار اخبار مربوط به آسیب پذیری خونریزی اینترنت موجب نگرانی های گسترده شده است.

کارشناسان معتقدند شناسایی مشکلات یاد شده نشان می‌دهد این تصور که برنامه های متن باز و از جمله OpenSSL به علت قابلیت به روزکردن آسان کدها غیرقابل نفوذ و ایمن تر هستند، به کلی اشتباه است.

آسیب پذیری تازه شناسایی شده از نوع man-in-the-middle بوده و توسط ماساچی کیکوچی از جمله محققان امنیتی کشف شده است. مهاجمان با سوءاستفاده از این مشکل می‌توانند به کلاینت‌ها و سرورهای مجهز به OpenSSL SSL/TLS نفوذ کرده و داده های رد و بدل شده را مشاهده کنند.

به آن دسته از کاربران این نرم افزار که از نسخه های قدیمی تر از ۱٫۰٫۱ استفاده می‌کنند، توصیه شده تا هر چه سریع تر از نسخه‌های جدیدتر استفاده کنند. همچنین برای برطرف کردن مشکل یاد شده و بارگذاری و نصب وصله مورد نیاز می‌توان به آدرس openssl.org/source مراجعه کرد.

علت اصلی کشف نشدن این مشکل در عرض ۱۶ سال گذشته ناکافی بودن بررسی های به عمل آمده بر روی کدهای OpenSSL بوده است و ممکن است میلیون ها نفر به همین علت دچار مشکلات جدی شده باشند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 45 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (0)

یاهو از این پس به کاربران اجازه نمی‌دهد با شناسه‌های خود در فیس‌بوک یا گوگل وارد سایت به اشتراک گذاری عکس فلیکر شوند.

 

علاقمندان به استفاده از خدمات فلیکر تنها تا ۳۰ ژوئن یعنی ۲۰ روز دیگر فرصت دارند تا حساب کاربری جدیدی برای خود باز کنند یا از حساب کاربری خود در یاهو استفاده کنند.

سیاست یاهو این است که دسترسی به خدمات خود با استفاده از شناسه ‌ای سایت ‌ای دیگر را متوقف کند و به تدریج در حال اعمال سیاست یاد شده است. سرویس ورزشی سایت یاهو اولین بخشی بود که سیاست یاد شده را اعمال کرد. به نظر می رسد علت این مساله افزایش تعداد کاربران اختصاصی سایت یاهو باشد.

همچنین کاربرانی که دارای بیش از یک حساب کاربری در فلیکر باشند باید برای دسترسی به همه آنها در سایت یاهو حساب‌های کاربری جداگانه باز کنند. این شرکت علت رسمی این تغییرات را ارتقای تجربه کاربری عنوان کرده است. البته تعداد قابل توجهی از کاربران از چنین تغییراتی اظهار نارضایتی کرده اند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 61 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (0)

نسخه مبتنی بر تلفن همراه یک پایشگر هوشمند متون که از RSS بی‌نیاز است، در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران رونمایی شد.

این تحلیلگر که تی نیوز نام دارد با جستجوی هوشمند بیش از ۱۴ هزار پایگاه محتوایی را با رویکرد خبر بیش از ۴۰ هزار خبر را جمع‌آوری می‌کند.

وجه متمایز کننده این پایشگر هوشمند متون این است که جستجو و خزش آن بدون وابستگی به RSS «آر اس‌‏اس» انجام می‌شود.

این پایشگر با شبیه‌سازی ساختارهای ذهن انسان روی متون توانسته است پردازش هوشمند محتوای متون نیازمندی های ملکی و خودرو، استخراج کلمات کلیدی از متون و اخبار، پردازش هوشمند مشابهت‌یابی متون و اخبار و پیش‌بینی هوشمند اخبار پربیننده در ساعات آینده را به سرویس‌های ارائه شده به کاربران اضافه کند.

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 186
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 186
  • بازدید ماه : 5,803
  • بازدید سال : 21,619
  • بازدید کلی : 595,932
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی