loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 139 دوشنبه 03 فروردین 1394 نظرات (0)
گوگل قصد دارد با همکاری شرکت ساعت سازی سوییسی Tag Heuer و همین طور اینتل ساعت های هوشمند تازه ای بسازد که مجهز به سیستم عامل آندروید ویر خواهند بود.

سه شرکت وعده داده اند محصولی که تولید می کنند هم لوکس و زیبا خواهد بود و هم برای انجام امور روزمره به خوبی به افراد کمک خواهد کرد.

کارشناسان معتقدند فناوری های پوشیدنی در آینده رشد حیرت انگیزی خواهند داشت و همین مساله موجب شده تا شرکت های فناوری به سرمایه گذاری گسترده در این زمینه روی آورند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 95 یکشنبه 02 فروردین 1394 نظرات (0)

چنانچه می خواهید یک فایل مستند را به شکل کامل از هرگونه تغییرات مصون دارید، باید آن را به وسیله یک گذرواژه محافظت نمایید.محافظت از یک فال مستند به این معنی است که کاربران قادر به دیدن متن بوده اما از امکان ایجاد تغییر در آن محروم خواهند بود.

پس در ادامه با اورژانس آی تی همراه باشید .....

 
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 63 یکشنبه 02 فروردین 1394 نظرات (0)
 BIOS از زمان DOS در سیستم‌های ما وجود دارد و حتی قبل از آنکه مایکروسافت نمونه ساختارمند خود از DOS را ارائه کند، BIOS وجود داشته است؛ هرچند شما چندان به دیدن BIOS عادت ندارید، باید گفت، یکی از مهم‌ترین بخش‌ها و ملزومات هر سیستمی BIOS است.

BIOS چیست؟
پاسخ کوتاه این است BIOS یک Firmware است که روی مادربورد ذخیره شده و مجموعه‌ای از دستورالعمل‌ها برای بارگذاری سیستم عامل است. اگر BIOS مناسب در سیستم شما نباشد، سیستم عامل هرگز لود نخواهد شد.
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 67 شنبه 01 فروردین 1394 نظرات (0)

کمپانی وان پلاس در طی سال گذشته به لطف تلفن هوشمندی بسیار قدرتمند که قیمتش تقریباً نصف رقم در نظر گرفته شده برای سایر پرچمداران اندرویدی بود بدل به برندی بسیار محبوب و موفق بین کاربران تلفن های هوشمند گشت.

پس از آن این شرکت با همکاری JBL دست به تولید چندین هدفون زد و اخیراً نیز آنها پاور بانکی ۱۰.۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را رونمایی کرده اند که با قیمت ۱۵ دلار تا چند روز دیگر در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 129 شنبه 01 فروردین 1394 نظرات (0)

کمپانی معتبر ایسوس، در نمایشگاه CES که حدودا 2 ماه پیش در شهر لاس وگاس آمریکا برگزار شد، از گوشی هوشمند جدید خود با نام زنفون 2 رونمایی کرد. ایسوس با ساخت گوشی زنفون 2، نام خود را به عنوان نخستین کمپانی سازنده یک گوشی هوشمند با 4 گیگابایت رم در تاریخ فناوری جاودانه کرد. این محصول زیبا و مقرون به صرفه از چیپست 64 بیتی و جدید اینتل اتم z3580 استفاده می‌کند. این چیپ شامل یک پردازنده 4 هسته‌ای است که فرکانس هر کدام از هسته‌های آن بر روی 2.3 گیگاهرتز تنظیم شده است. این گوشی طبق بنچمارک‌ها، از پردازنده گرافیکی Power VR G6430 بر روی چیپست خود بهره می‌برد. این گوشی در نسخه دارای 2 گیگابایت رم، از صفحه نمایش 5 اینچی 720p و در نسخه دارای 4 گیگابایت رم، از صفحه نمایش 5.5 اینچی 1080p بهره می‌برد. دوربین آن 13 مگاپیکسل بوده و باتری آن هم در ورژن بزرگتر 3000 میلی‌آمپر ساعت است. این هوشمند زیبا از اندروید 5.0 آبنبات چوبی با پوسته Zen UI مخصوص ایسوس استفاده می‌کند. طراحی تخت و متریال اندروید 5 در کنار رابط کاربری زیبای ایسوس جلوه فوق‌العاده‌ای به این محصول بخشیده‌اند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 65 شنبه 01 فروردین 1394 نظرات (0)

قابل‌توجه دارندگان گوشی‌های اندرویدی: زین پس می‌توانید موبایل خود را با تبدیل به راکت، جلوی تلویزیون گرفته و تنیس بازی کنید.

کمپانی Rolocule نسخه اندرویدی برنامه ورزشی «موشن تنیس کست» را به صورت رایگان عرضه کرده تا کاربرانی که از ابزارهای دیجیتال مانند کروم کست، میرا کست و یا سامسونگ کست (ابزارهای اتصال به تلویزیون اینترنتی) استفاده می‌کنند، بتوانند روی صفحه تلویزیون خود بازی تنیس را اجرا کرده و موبایلشان مانند راکت تنیس عمل کند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 91 شنبه 01 فروردین 1394 نظرات (0)

اغلب دستگاه‌های هوشمند دارای یک دیکشنری تقریبا جامعی هستند که در زمان تایپ مطالب توسط کاربر به کمک وی می‌آیند و فرد می‌تواند از طریق آن مطالب تایپ شده را اصلاح و یا تکمیل کند. اما در برخی مواقع دستگاه خود دست به کار می‌شود و اقدام به ویرایش نمودن مطالب می‌کند که در بیشتر موارد چندان هم عملکرد مناسبی ندارد و نمی‌تواند کلمه مورد نظر ما را شناسایی کند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 65 شنبه 01 فروردین 1394 نظرات (0)

مهم نیست از آیفون خود بوسیله ی اثر انگشت محافظت می نمایید و یا پین کد، زیرا ظاهراً به تازگی روشی پیدا شده که از طریق آن هر کسی می تواند این شیوه های امنیتی ارائه شده در اسمارت فون اپل را دور زده و به اطلاعات درون آن دست پیدا کند.

اینترنشنال بیزنس تایم در گزارشی آورده که هک کردن آیفون با استفاده از وسیله ای که تنها ۱۲۰ پوند قیمت دارد و هر کسی می تواند آن را از طریق اینترنت تهیه نماید به سادگی امکان پذیر است.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 77 شنبه 01 فروردین 1394 نظرات (0)

همانطور که گفتیم در ساخت این خودروها باید امنیت را بسیار جدی گرفت، چراکه در سرعت‌های بالا کوچک‌ترین برخوردی می‌توان فاجعه آفرین باشد. البته باید به این موضوع اشاره کرد که برخورد یک سنگریزه نیز به یک خودرو که با سرعت ۱٫۶۰۰ کیلومتر در ساعت حرکت می‌کند، می‌تواند فاجعه بیافریند.سازندگان خودروی مافوق صوت Bloodhound بریتانیایی برای اینکه چنین مشکلی برای راننده ایجاد نشود، از پنل‌های ضد گلوله برای این خودرو استفاده کرده‌اند. اندی گرین، رانندگی این خودرو را در انتهای سال جاری میلادی برعهده خواهد گرفت و هدف از این کار بالا بردن رکورد سرعت پیشین است.پنل‌های شیشه‌ای مورد نظر از ترکیب میلیون‌های فیبر شیشه‌ای به هم بافته شده ساخته شده که قادرند در صورت برخورد یک شی خارجی که سرعت بالایی دارد، انرژی آن را گرفته و سرنشین را از آسیب باز دارند. مهندسان این پنل‌های شیشه‌ای مورد آزمایش قرار می‌دهند.مهندسان در نظر دارند تا در آخرین تلاش خود رکورد ۱۲۲۷ کیلومتر در ساعت آخرین آزمایش انجام شده در آفریقای جنوبی را بهبود بخشند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 75 شنبه 01 فروردین 1394 نظرات (0)

آنهایی که بررسی گلکسی اس 6 را خوانده‌اند، حتما می‌دانند که این اسمارت فون ارزش توجه دارد. این هوشمند نه تنها با پیشرفته‌ترین فناوری ساخته شده، بلکه پر از ویژگی‌های متنوع نیز است. دوربین عالی با کنترل‌های دستی، سخت‌افزار کم مصرف، شارژ سریع و بی‌سیم و خیلی ویژگی‌های دوست داشتنی دیگر.

اما برخی از این قابلیت‌ها فقط مختص این هوشمند نیستند و می‌توانید در دستگاه‌های دیگر اندرویدی هم آنها را ببینید، مثلا در ادامه به برخی از ویژگی‌هایی که می‌توانید در دستگاه‌هایی غیر از گلکسی S6 و S6 اج ببینید اشاره خواهیم کرد.

1. کنترل دستی، سلفی پانورامایی

دوربین پرچمدار سامسونگ فقط از نظر سخت‌افزاری ارتقا نداشته است و  در بحث نرم‌افزار هم دچار تحول شده است. اما کنترل دستی و قابلیت سلفی پانورامایی، چیزهایی هستند که می‌توان آنها را از طریق برنامه‌های مختلفی در دستگاه‌های اندرویدی و آیفون داشت.

مثلا دو برنامه PanoSelfie برای iOS و Pano360 برای اندروید این کار را انجام می‌دهند.

2. مانیتور ضربان قلب

برای اندازه گیری ضربان قلب حتما نیازی به مانیتور تعیبیه شده در دوربین نیست و می‌توان این کار را از طریق برنامه‌های مختلفی انجام داد. این برنامه‌ها از دوربین و فلش دستگاه برای انجام اینکار استفاده می‌کنند. یکی از بهترین‌های آنها که برای هر دو سیستم عامل وجود دارد Runtastic است.

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 5,648
  • بازدید سال : 21,464
  • بازدید کلی : 595,777
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی