loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 85 چهارشنبه 27 اسفند 1393 نظرات (0)

مایکروسافت با معرفی ویندوز 10 توانست تمامی کاربران خود را دوباره شیفته محصول خود سازد و قدرتش را به رخ سایر سیستم عامل‌ها بکشد. در این نسخه پلتفرم با سخت افزار به بهترین شکل ممکن بهینه شده است و در واقع در ویندوز 10 می‌توان با سخت افزار نه چندان قدرتمند کار‌های زیادی را انجام داد که در ویندوز فون 8 چنین امکانی میسر نبود.

اکنون مایکروسافت اطلاعاتی از یک اسمارت فون ویندوزی منتشر کرده است که از ویندوز 10 استفاده می‌کند و در واقع حداقل مشخصات مورد نیاز برای یک اسمارت فون است اما بر اساس همین بهینه سازی مناسب، از سخت افزار ضعیفی استفاده می‌کند ولی با همین مشخصات می‌تواند تا یک صفحه نمایش 7.99 اینچی را پوشش دهد. در مشخصات جدید، دستگاه از حافظه رم 512 مگابایتی بهره می‌برد و 4 گیگابایت نیز حافظه رم برای آن اختصاص یافته و از دکمه‌های افزایش و کاهش صدا نیز استفاده می‌کند.

مایکروسافت توانسته با ایجاد رابطه بین وضوح تصویر صفحه نمایش و حافظه رم رابطه خوبی را به‌وجود آورد. به این معنی که اگر دستگاه شما 2 گیگابایت حافظه رم داشته باشد، گوشی می‌تواند تصاویر را با وضوح فول اچ‌دی نمایش دهد و برای رزلوشن QHD نیز دستگاه می‌بایست 3 گیگابایت حافظه رم داشته باشد. برای اطلاعات بیشتر، می‌توانید از طریق تصویر بالا وارد عمل شوید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 55 چهارشنبه 27 اسفند 1393 نظرات (0)

درحالیکه حفظ جنبه‌های امنیتی مخصوصا درباره ایمیل‌ و شبکه‌های اجتماعی برای تمامی کاربران امری مهمی محسوب می‌شود، حفظ کردن پسوردهای مختلف برای بسیاری دشوارترین جنبه این حفظ امنیت به حساب می‌آید.

به گزارش ایسنا، اگر از یک محل یا رایانه‌ای ناآشنا برای ورود به حساب خود در یاهو یا گوگل تلاش کنید، ایمیل برای آنکه مطمئن شود، کاربر اصلی قصد ورود به حساب کاربری‌اش را دارد، این بار در کنار آنکه کلمه عبور را از کاربر می پرسد، کدی را نیز برای تلفن همراه وی می‌فرستد تا مطمئن شود که شخص دیگری قصد دست درازی به اطلاعات کاربر اصلی را نداشته باشد.

بنابراین معمولا برای ورود به ایمیل از یک سیستم ناآشنا هم کلمه عبور و هم کدی که به تلفن همراه کاربر ارسال می شود، مورد نیاز است و کسی که بدون اجازه کاربر اصلی قصد ورود به ایمیل او را داشته باشد، باید به تلفن همراه وی نیز دسترسی پیدا کند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 61 چهارشنبه 27 اسفند 1393 نظرات (0)

چند ماه پیش، تصاویری در سایت‌های خبری درز کرد که نشان می‌داد هوآوی نیز به مثابه رقبایش، قصد دارد تا برای یکی از محصولات خود نسخه مینی یا Compact را عرضه کند؛ اما به زودی مشخص شد که آن محصول قرار است از سوی یکی از کمپانی‌های چینی وارد بازار شود!

این موضوع مسکوت مانده بود تا اینکه شب گذشته اخباری از تولید محصول جدید هوآوی با نام Mate7 Compact بر روی خروجی سایت‌های خبری قرار گرفت. این تصاویر که در کشور چین ثبت شده است، نشان می‌دهد ما با نسخه کوچک شده Mate 7 روبرو هستیم و نام آن Mate7 Mini خواهد بود.

در تصویر زیر، محصول کوچک شده هوآوی را در سمت چپ می‌بینید که از طراحی شبیه جد خود بهره می‌برد؛ اما تصویر دوم نشان از یک حسگر نامرئی در پشت دستگاه دارد که به احتمال بسیار قوی سنسور اثر انگشت است. هیچ محدوده خاصی برای لمس این حسگر توسط هوآوی مشخص نشده است و کافی‌ست تا انگشت خود را زیر فلش LED قرار دهید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 112 چهارشنبه 27 اسفند 1393 نظرات (0)

چهارمین قسمت از سری Mount & Blade با نام Mount & Blade 2: Bannerlord برای کنسول ها نیز عرضه می شود.

استدیو ترکیه ای TaleWorlds Entertainment با افتخار تایید کرد، چهارمین قسمت سری Mount & Blade برای کنسول ها همزمان با نسخه PC عرضه خواهد شد.

Armagan Yavuz موسس و طراح اصلی استدیو ترکیه ای TaleWorlds Entertainmentبیان کرد:«همزمان با نسخه PC با برروی نسخه کنسولی Mount & Blade 2: Bannerlord نیز کار می کنیم.» به نظر در Bannerlord بسیاری از چیزها تغییرات زیادی داشته اند. TaleWorlds چندین developer diaries درمورد Bannerlord منتشر کرده هست و به نظر کل موتور گرافیکی، بازی دچار تغییر و تحول شده هست. احتمالا این تغییرات بخاطر ساخت عنوانی بهتر و بزرگتر برای کنسول ها هست.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 108 چهارشنبه 27 اسفند 1393 نظرات (0)
اپل تنها شرکتی نیست که ساعت‌های گران قیمت و لوکس با قابلیت اتصال به گوشی هوشمند آیفون را تولید و به بازار جهانی عرضه می‌کند.
برند ساعت سازی لوکس و گران قیمت «بریتلینگ» (Breitling)، به تازگی ساعت هوشمندی را طراحی کرده که از طریق رابط بلوتوث می‌تواند به گوشی هوشمند شما متصل شود. این محصول که B55 نام دارد، در عین لوکس بودن، از یک صفحه نمایش دیجیتالی با قابلیت Night Mode بهره می‌برد و قابلیت نمایش چند زمان مختلف را دارد. همچنین B55 برای خلبانان هم گزینه‌ی مناسبی است چرا که از قابلیت‌های ویژه‌ای برای خطوط هوایی از جمله Chrono Flight بهره می‌برد. در حال حاضر قیمت نهایی ساعت هوشمند B55 اعلام نشده است.
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 51 چهارشنبه 27 اسفند 1393 نظرات (0)

در اواخر سال گذشته موزیلا رسما موتور جستجوی پیش‌فرض فایرفاکس را از گوگل به یاهو تغییر داد. این سیاست به دنبال قراردادی بود که یاهو با شرکت موزیلا بسته بود. به دنبال این اتفاق، سهم موتور جستجوی یاهو به شکل قابل ملاحظه ای رشد کرد و به دنبال این رشد، سهم گوگل از بازار موتورهای جستجو برای اولین بار پس از سال ۲۰۰۸ به زیر ۷۵ درصد سقوط کرد.

سهم یاهو در ماه نوامبر گذشته ۸٫۶ درصد اعلام شده بود، اما در ماه دسامبر ناگهان به ۱۰٫۴ درصد صعود کرد و در ماه ژانویه امسال نیز به ۱۰٫۹ درصد رسید. گوگل نیز از ۷۷٫۳ درصد نوامبر به ۷۵٫۲ در ماه دسامبر و به ۷۴٫۸ در ژانویه امسال سقوط کرد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 66 چهارشنبه 27 اسفند 1393 نظرات (0)

پس از عرضه خودروهای زمینی بدون نیاز به راننده، نوبت به ساخت خودروهای پرنده‌ای رسیده که سرنشینان خود را به طور هوایی به مقصد می‌رسانند.

Juraj Vaculik مدیر عامل شرکت AeroMobil  اعلام کرده که نمونه اولیه خودروی پرنده ساخت این شرکت آماده شده و خرید آن برای علاقمندان از سال ۲۰۱۷ ممکن می شود. این خودروهای هوشمند برای پرواز، جهت یابی و رسیدن به مقصد نیازی به راننده ندارند.

Juraj Vaculik این محصول را انقلابی در حمل و نقل شخصی توصیف کرد که مشکلاتی همچون ترافیک، ضرورت استفاده از فرودگاه و زیرساخت های بد و ضعیف حمل و نقل را برطرف می کند. به گفته وی ساخت خودروهای بدون نیاز به راننده که بر روی زمین حرکت می کنند تاحدی این مشکل را حل می کند. اما راه حل اصلی پرواز در آسمان است.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 83 دوشنبه 25 اسفند 1393 نظرات (0)

به تازگی دستگاهی توسط محققین عصب‌شناسی طراحی شده که قول کاهش شدید این دردها را داده است.

شاید شما هم یکی از میلیون‌ها میلیون افرادی باشید که از درد مزمن (Chronic Pain) رنج می‌برید. این درد می‌تواند فعالیت روزانه‌ی شما را با مشکل مواجه کند، در خواب شما اختلال ایجاد کند و لذت زندگی را همزمان با افزایش سن از بین ببرد.

اما به تازگی دستگاهی توسط محققین عصب‌شناسی طراحی شده که قول کاهش شدید این دردها را داده است. این دستگاه با نام «کوئل» () به مدت ۶۰ دقیقه اعصاب بدن شما را تحریک می‌کند و به شکل کاملا طبیعی و بدون دارو، سیگنال‌های درد را متوقف می‌کند.

کسانی که از این دستگاه استفاده کرده‌اند خواب راحت‌تر و درد کمتری را تجربه کرده‌اند. هدف از تولید این دستگاه پوشیدنی علاوه بر کاهش درد، افزایش توانایی بیمار در انجام کارهای روزمره خود است.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 58 یکشنبه 24 اسفند 1393 نظرات (0)

به نظر برنامه‌ریزی‌های مایکروسافت برای سرمایه گذاری در «سیانوژن» (Cyanogen) چندان با واقعیت سازگار نبوده و یا حداقل ردموندی ها از این سرمایه گذاری پشیمان شده‌اند.

 مایکروسافت قصد ندارد در دور جدید جذب سرمایه گذاری‌های مالی سیانوژن که گفته می‌شود ۱۱۰ میلیون دلار خواهد بود، سهمی داشته باشد. بلومبرگ اضافه کرده که البته ممکن است در آینده ای نه چندان دور مایکروسافت در راستای سیاست گذاری‌های جدید خود و حضور در پلتفرم‌های دیگر، در سیانوژن نیز سرمایه گذاری کند.

در ماه ژانویه «وال استریت ژورنال» خبر داده بود که مایکروسافت قصد دارد با یک سرمایه گذاری ۷۰ میلیون دلاری، سهمی هر چند کوچک در سیانوژن داشته باشد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 59 یکشنبه 24 اسفند 1393 نظرات (0)

ایسوس از جدیدترین لپ‌تاپ گیمینگ خود با نام G501 رونمایی کرد. این لپ‌تاپ دارای صفحه نمایشی ۱۵ اینچی است و با ۲۰٫۳ میلی‌متر ضخامت و وزنی ۲٫۰۴ کیلوگرمی از باریکترین و سبک‌ترین لپ‌تاپ های رده خود محسوب می‌شود.
ایسوس اعلام کرده که این لپ‌تاپ برای بازی‌های کامپیوتری بسیار مناسب است و به دلیل وزن کم و ضخامت پایین، کاربران برای حمل آن مشکل کمتری خواهند داشت. علاوه بر این، ایسوس ادعا می‌کند که به لطف تکنولوژی «هایپر کول» (Hyper Cool) به کار رفته در آن یکی از بی‌صداترین گیمینگ های بازار را ارائه کرده است.

در تکنولوژی هایپر کول، از دو فن و یک لوله انتقال گرمای مسی برای حذف گرمای اضافی بدون تولید صدای زیاد استفاده می‌شود. پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی نیز به شکل جدا خنک می‌شوند تا بازده همچنان افزایش پیدا کند. این قابلیت در گذشته در G751 نیز به کار برده شده بود و نقدهای بسیار مثبتی را دریافت کرد.

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 199
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 199
  • بازدید ماه : 5,816
  • بازدید سال : 21,632
  • بازدید کلی : 595,945
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی