loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 184 پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

کمپانی ال‌جی از دیرباز مشغول به تولید لوازم خانگی و تلویزیون بوده است و در این زمینه نیز شهرت خوبی دارد و اکنون با معرفی محصول فوق باریک خود توانایی‌اش را دوباره ثابت کرد. در کنفرانس خبری روز سه شنبه که کمپانی ال‌جی در کره برگزار کرده بود از تلویزیون فوق باریک خود که در واقع به دلیل باریک بودنش کاغذ دیواری نامیده می‌شود، رونمایی کرد. Wallpaper صفحه نمایشی 55 اینچی با پنل OLED دارد و وزن آن نیز حدود 1.9 کیلوگرم است که نکته جالب به ضخامت دستگاه باز می‌گردد. زیرا این محصول ضخامتی کمتر از یک میلی متر دارد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 219 پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

استفاده از تلفن همراه برای انجام اخاذی و کلاهبرداری شیوه ای است که در تمام دنیا مورد توجه قرار می گیرد و بر همین اساس در کشور ما نیز اپراتورهای تلفن همراه به طور متناوب هشدارهایی در این باره منتشر کرده و از مشترکان خود می خواهند در این زمینه دقت عمل لازم و کافی را به خرج دهند.

اما نکته جالب اینکه کلاهبرداران در موارد متعدد برای دستیابی به اطلاعات بانکی یا مواردی مانند ورود به رایانه‌ها هم در حال استفاده از تلفن هستند. در یکی از شیوه‌هایی که برای این منظور در دنیا مورد استفاده قرار می گیرد، کلاهبرداران با افراد تماس می‌گیرند و ادعا می‌کنند که پشتیبان فنی رایانه و از یک شرکت معتبر هستند.

این افراد با ادعای اینکه ویروس‌ها یا بدافزارهایی را در رایانه شما شناخته‌اند تلاش دارند شما را مجاب کنند تا دسترسی از راه دور به آنها بدهید و یا هزینه‌ای برای نرم‌افزارهایی که نیاز ندارید پرداخت کنید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 197 پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

بدیهی است که هیچ اپلیکیشنی به نام LOST.DIR در گوشی خود نصب نکرده‎اید که سبب ایجاد این پوشه شده باشد اما گاهی اوقات حجم محتویات درون این پوشه به چند گیگابایت نیز می‎رسد! در چنین شرایطی ممکن است این سوال برای شما پیش آمده باشد که محتویات این پوشه چه هستند و به چه دردی می‎خورند و آیا حذف این پوشه برای گوشی خطرناک است یا نه. در انجمن‎های اندرویدی مختلف درباره‎ی این پوشه‎ی مرموز سوالات زیادی پرسیده شده است و اکنون ما قصد داریم تا به چند پرسش اساسی پاسخ دهیم.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 100 پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 نظرات (1)

Hardware ID یا کد سخت افزار یک قطعه سخت افزاری است که با در اختیار داشتن آن می توانید متوجه شوید که وسیله شما از چه سخت افزاری استفاده می کند. بیشترین کاربرد این کد برای یافتن درایور قطعاتی است که ناشناس و یا کم یاب هستند. در این آموزش قصد داریم تا روش بدست آوردن این کد را برای شما توضیح دهیم:

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 202 شنبه 26 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

درحالی‌که به لطف وجود مودهای مختلف برای بازی GTA V، هنگام استفاده از ماشین‌ها یا اسلحه‌های جدید و پرواز یا شنا در اطراف آب‌های لس‌سانتوز، آنقدر فکرتان مشغول لذت بردن است که شاید فکرش را نمی‌کنید در پس این بازی چه اتفاقاتی در حال وقوع است.

یکی از کاربران وب سایت معروف GTAForums به نام aboutseven اعلام کرده که یک کامپایلر #C در پس زمینه کامپیوترش در حال اجرا بوده که با فایلی بنام Fade.exe فعالیتش انجام شده است. پس از بررسی مجدد توسط این کاربر، مشخص شده که این فایل به اینترنت رایانه دسترسی داشته و از آن استفاده می‌کند و فایل یاد شده در واقع یک ابزار کی‌لاگر بوده است. برخی از مودهای معروف و پر استفاده بازی GTA V از جمله Noclip که اجازه می‌دهد به طور آزادانه داخل اشیاء را بررسی کنید و Angry Planes، شامل بدافزارهای جانبی هستند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 92 جمعه 25 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

امروز مایکروسافت به طور رسمی نسخه‌های مختلف ویندوز ۱۰ را معرفی کرد و حالا می‌دانیم که هر ورژن آن در هنگام عرضه چه نامی خواهد داشت. مورد جالبی که در نام‌گذاری نسخه‌های این سیستم‌ عامل وجود دارد، نامی‌ است که برای ویندوز ۱۰ مخصوص موبایل تعیین شده و نام اصلی این سیستم‌عامل همان ویندوز ۱۰ موبایل خواهد بود که در تلفن‌های هوشمند و نیز تبلت‌های کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

البته به دلیل استفاده این نسخه برای تبلت‌های کوچک، احتمالا کلمه موبایل از نام آن برای اینگونه دستگاه‌ها حذف خواهد شد، چراکه نام‌گذاری یاد شده بسیاری از افراد را به یاد ویندوز موبایل قدیمی خواهد انداخت که در این صورت، شرایط برای مایکروسافت چندان خوب پیش نمی‌رود.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 61 پنجشنبه 24 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

ترکیب امکانات و قابلیت های دو محصول محبوب یعنی One M9 و One M9+ سپس گشته تا تلفن هوشمند جدید HTC با نام HTC J Butterfly، بدل به یکی از خواستنی ترین و جذاب ترین موبایل های هوشمند کنونی گردد. هر چند که عرضه این محصول هم فعلاً به بازار ژاپن محدود شده است.
برای شروع بد نیست بدانید تایوانی ها در اسمارت فون جدید خود بدنه ی پلاستیکی را به جای بدنه های محبوب فلزی سایر تولیدات شان به کار بسته اند. البته از سوی دیگر J Butterfly جز معدود موبایل های HTC به حساب می آید که در مقابل گرد و غبار مقاوم بوده و ضمناً ضد آب نیز هست.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 74 پنجشنبه 24 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

امروز اپلیکیشن Google Fit برای اندروید، یک بروزرسانی بسیار مهم را دریافت کرد که از همین حالا در فروشگاه گوگل پلی در دسترس همه کاربران قرار گرفته. همانطور که احتمالا می‌دانید این اپلیکیشن در حوزه سلامت ساخته شده و شامل امکاناتی برای حفظ سلامت و تندرستی کاربران است و نیز قادر به برقراری تعامل با دیگر اپلیکیشن‌های مشابه است.

با انتشار نسخه جدید، حالا Google Fit می‌تواند مسافت طی شده توسط شما و میزان کالری سوخته شده‌تان را اندازه گیری نماید. برای استفاده از این دو بخش جدید، ابتدا باید مواردی چون جنسیت، قد و وزن خود را در تعیین نمایید. سپس اپلیکیشن یاد شده امکان این را می‌دهد تا ببینید که هر روز چقدر راه رفته‌اید و چقدر کالری در هر روز سوزانده‌اید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 63 پنجشنبه 24 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

کمپانی مایکروسافت پس از تصاحب کامل ویندوزفون سعی در گسترش دایره کاربران آن داشته که تا حدودی نیز موفق بوده‌ است؛ در همین راستا برای نزدیک‌تر کردن رقابت میان ویندوز و اندروید و iOS، مدیران مایکروسافت با راه‌اندازی پروژه‌ای در ویندوز ۱۰ دروازه را بر روی توسعه‌دهندگان اندروید و iOS نیز باز کردند تا اپلیکیشن‌های خود را برای این سیستم‌عامل نیز عرضه کنند. در حالی که ویندوز در تلفن‌های هوشمند روند رو به رشدی را طی می‌کند کمپانی‌های دیگری مانند LG و HTC نیز گام‌های بلندی را در این عرصه برداشته و نسخه ویندوزی پرچمداران خود را تولید می‌کنند.

اخیرا اخبار زیادی مبنی بر تولید یک اسمارت‌فون ویندوزی توسط LG شنیده شده بود که ظاهرا شایعات جامه حقیقت پوشیده و محصول کره‌ای مبتنی بر ویندوز نیز در تاریخ ۲۱ مه توسط اپراتور Verizon وارد بازار خواهد شد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 92 پنجشنبه 24 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

ROM Settings Backup Pro کمک می کند شما قبل از تغییر رام گوشی اندرویدی خود از اطلاعات و رابط کاربری موجود نسخه پشتیبان تهیه کنید تا در صورت بروز مشکل دیگر نگران اطلاعات خود نباشید.

رام یکی از قسمت های مهم گوشی های اندرویدی است که می تواند رابط کاربری و امکانات مد نظر شما را فراهم سازد، البته بیشتر کاربران اندرویدی با رام آشنا نیستند، حال اگر قصد بروز رسانی نسخه اندروید یا رابط کاربری گوشی تان به وسیله تغییر رام را دارید، می توانید قبل از انجام این کار از اطلاعات و ویژگی های رام فعلی تلفن همراهتان نسخه پشتیبان تهیه کنید تا در صورت وقوع مشکل دیگر نگران سلامتی گوشی و اطلاعات تان نباشید.

برای دانلود برنامه به ادامه مطلب مراجعه کنید...

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 109
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 109
  • بازدید ماه : 5,726
  • بازدید سال : 21,542
  • بازدید کلی : 595,855
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی