loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 94 سه شنبه 12 اسفند 1393 نظرات (0)

شرکت اچ تی سی در جریان برگزاری کنگره جهانی موبایل در بارسلونا از هدست های Vive خود برای مشاهده واقعیت مجازی رونمایی کرد.

اچ تی سی تاکنون تنها در زمینه تولید گوشی های هوشمند فعال بوده و به نظر می رسد با عرضه هدست واقعیت مجازی قصد دارد به کارهای خود تنوع ببخشد.

این شرکت تایوانی می‌گوید می‌توان از این هدست برای مشاهده تصاویر مجازی و اجرای بازی های ویدیویی استفاده کرد. اچ تی سی در این زمینه با شرکت Valve همکاری کرده است.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 73 سه شنبه 12 اسفند 1393 نظرات (0)

سامسونگ گلکسی اس ۶ با تغییرات اساسی در طراحی و تسهیل رابط کاربری در کنگره جهانی موبایل اسپانیا در دسترس قرار گرفته، اما برخی آن را بسیار شبیه به آیفون ۶ اپل می‌دانند.

مشخص نیست آیا این تغییرات در طراحی به نفع سامسونگ تمام می شود یا بازاریابی گلکسی اس ۶ را با مشکلات بیشتری مواجه می‌سازد.

خداحافظی از پوشش پلاستیکی، طراحی فلزی و اسکنر اثر انگشت پیشرفته‌تر از جمله امکانات این گوشی است. در این گوشی تلاش شده ضمن ارتقای کیفیت بر سهولت استفاده نیز افزوده شود و برخی نرم‌افزارها هم به طور پیش فرض در گالکسی اس ۶ در نظر گرفته شده است. از جمله این نرم افزارها می‌توان به برخی برنامه‌های مایکروسافت هم اشاره کرد.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 68 سه شنبه 12 اسفند 1393 نظرات (0)

هکرهای عضو گروه lizard-squad در اعتراض به ناتوانی شرکت لنوو برای حذف بدافزار سوپرفیش از رایانه‌های تولیدی خود به وب سایت آن حمله کرده‌اند.

کاربرانی که در روزهای قبل به وب سایت این شرکت مراجعه کرده‌اند با تصویر یک نوجوان کم سن و سال مواجه شده‌اند که با سگی در اتاقش نشسته و هدفونی نیز بر روی سرش قرار دارد.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 70 سه شنبه 12 اسفند 1393 نظرات (0)

اخیراً مشترکان برخی سرویس‌دهنده‌های اینترنتی در دسترسی به اینستاگرام با محدودیت مواجه شده‌اند. مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت می‌گوید: اختلالی در دسترسی به این برنامه ایجاد نشده و مشکلات احتمالی مشترکان به دلیل مشکل IP کاربر است.

چند روزی است که مشترکان برخی سرویس‌دهنده‌های اینترنتی و کاربران برنامه کاربردی اینستاگرام اختلال‌هایی را در دسترسی به این برنامه مشاهده می‌کنند.

اینستاگرام نخستین برنامه‌ای است که برای جلوگیری از مسدودسازی کامل، فیلترینگ هوشمند روی آن به اجرا درآمده است.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 105 یکشنبه 10 اسفند 1393 نظرات (0)

کارکرد ابزارهای Portable این است که به شما اجازه می‌دهد نرم‌افزار مورد نظر خود را همراه با همه تنظیمات انجام شده بر روی آن جابجا و در سیستم‌های گوناگون از آن استفاده کنید. حال Portable VirtualBox به شما اجازه می‌دهد، سیستم عامل خود را روی یک USB نصب و آن را در هر کجا که نیاز دارید اجرا کنید!

ماشین‌های مجازی که کار اصلی آن‌ها شبیه‌سازی محیط سیستم برای نصب سیستم عامل‌های گوناگون است، امروزه به یکی از ابزارهای کاربردی در میان کاربران حرفه‌ای بدل شده‌اند. یکی از نام آشنا‌ترین این نرم‌افزار‌ها که البته رایگان نیز هست، VirtualBox است که نسخه Portable آن به شما اجازه می‌دهد، ‌ماشین مجازی خود را همواره به همراه داشته باشید و با نصب سیستم عامل ‌روی آن به سادگی از آن استفاده کنید.

در واقع VirtualBox برای اجرا شدن در حالت نرمال باید ‌روی سیستم نصب شود، زیرا به عنوان یک ماشین مجازی، نیازمند نصب Kernel ویندوز و درایورهای سخت‌افزاری است. همچنین تنظیمات خود را در محیط سیستم عامل ذخیره می‌کند و در نتیجه نصب آن در حالت عادی بر روی USB امکان‌پذیر نیست .

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 99 یکشنبه 10 اسفند 1393 نظرات (0)

تحقیقات شرکت های آمازون و هریس اینتراکتیو نشان می دهد، رفتارهای زنان و مردان هنگام بازی های موبایلی یکسان نیست.

به گزارش CNET،در دنیای بازی های موبایل، زن ها و مردها به یک نسبت درگیر بازی های موبایل می شوند. آمارها نشان می دهند که ۵۰ درصد از اشخاصی که به انجام بازی های موبایل می پردازند خانم هستند و نیم دیگر آن ها نیز مرد هستند. ولی نحوه رویکرد آنها به بازی ها با یکدیگر یکسان نیست.

این پژوهش نگاه دقیق تری به بازی های موبایل و جنسیت اشخاصی که مشغول آنها هستند داشته است.
ادامه مطلب....
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 108 یکشنبه 10 اسفند 1393 نظرات (0)

شرکت خودروسازی نیسان، استفاده از نوعی رنگ را توسعه داده است که آب و مواد چرب را به خود جذب نمی کند و به این ترتیب می توان گفت اولین خودرو با قابلیت تمیز کردن خودکار تولید شد.

این رنگ؛ توسط مهندسان شاغل در مرکز فنی نیسان بریتانیا توسعه داده شده و دارای ویژگی آب گریزی و همچنین چربی گریزی می باشد که به موجب آن، آب و مواد چرب، خود به خود دفع می شوند.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 65 یکشنبه 10 اسفند 1393 نظرات (0)

به زودی کاربران عینک گوگل با استفاده از حرکات بدن و چند فرمان صوتی قادر خواهند بود برای دوستان و آشنایان خود پول ارسال کنند.

گوگل در تلاش است تا قابلیت‌های موجود در سرویس گوگل والت یا کیف پول گوگل را به عینک دیجیتال خود موسوم به گوگل‌گلس بیفزاید.

گوگل در حال حاضر در حال تست و بررسی امکانات و توانمندی‌های این سرویس در داخل خود شرکت گوگل است و قرار است در آینده نزدیک امکانات یاد شده را در دسترس همه علاقمندان قرار دهد.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 72 یکشنبه 10 اسفند 1393 نظرات (0)

یکی از مدیران ارشد شرکت سمانتک از پایان روزهای خوب قدیمی خبر داد و گفت: نرم‌افزارهای ضدویروس دیگر کارآیی ندارند و باید مرده به حساب بیایند!

یکی از مدیران ارشد شرکت سمانتک از پایان روزهای خوب قدیمی خبر داد و گفت: نرم‌افزارهای ضدویروس دیگر کارآیی ندارند و باید مرده به حساب بیایند. این نرم‌افزارها که باید مرتبا به روز شوند، سرعت عملکرد رایانه را مرتبا کند و کندتر می کنند و به راحتی توسط هکرها و ویروس نویسان از کار انداخته می شوند شرکت سمانتک سازنده ضدویروس مشهور نورتون را هم خسته و مجبور به تغییر استراتژی امنیتی کرده اند.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 74 یکشنبه 10 اسفند 1393 نظرات (0)

کوله پشتی هوشمند Seil bag؛ که مخصوص دوچرخه سواران است، توسط محققین لابراتوار لیمیانگسو در کشور کره طراحی شده است .
با روشن شدن لامپهای LEDبر روی سطح بیرونی این کوله پشتی، علایم ایمنی و ترافیکی به صورت هوشمند برای رانندگان، در پشت سر فرد رکاب زن به نمایش گذاشته می شود، علایمی چون فلش های حرکت به سمت چپ و راست، ایست، علایم اضطراری و یا حتی یک پیام شخصی.

 

 

ادامه مطلب....

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 104
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 104
  • بازدید ماه : 5,721
  • بازدید سال : 21,537
  • بازدید کلی : 595,850
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی