loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 85 پنجشنبه 06 فروردین 1394 نظرات (0)

وبسایت ZDNet Korea می‌گوید که پرچمدار بعدی ال‌جی فلزی نخواهد بود، اما «جی۴ نوت» که در نیمه‌ی دوم سال معرفی می‌شود، از مواد فلزی بهره خواهد برد.

اگر سال قبل و زمان معرفی پرچمدار کنونی ال‌جی یعنی G3 را به خاطر داشته باشید، اغلب رندرهای لو رفته‌ از این گوشی حکایت از بدنه‌ی فلزی آن داشتند. ولی در هنگام معرفی مشخص شد که ال‌جی از یک بدنه‌ی پلی‌کربناتی و نه فلزی استفاده کرده است.

اما به نظر می‌رسد از سال گذشته و با روی آوردن بازیگران بزرگ پلاستیک‌کاری چون سامسونگ به دنیای فلز، ال‌جی نیز باید آرام‌آرام تصمیم خود را برای ورود جدی به این عرصه بگیرد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 75 پنجشنبه 06 فروردین 1394 نظرات (0)

سونی اعلام کرد که پچ جدید بازی Bloodborne بر روی کاهش زمان لودینگ ها تمرکز می کند.

همچنین این پچ به بهینه سازی بازی و اصلاح کردن برخی باگ ها خواهد پرداخت. جزئیات بیشتر در مورد این پچ در آینده منتشر خواهد شد. آپدیت روز اول این بازی که ۲٫۶۹ گیگ حجم دارد در همان روز اول قابل دانلود است که بخش مولتی پلیر آنلاین را نیز اضافه خواهد کرد.

جزئیات Patch بازی Bloodborne

این بازی ، ۲۵ مارچ در اروپا عرضه خواهد شد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 94 پنجشنبه 06 فروردین 1394 نظرات (0)

امروز مجله Famitsu اطلاعاتی جدید از Devil May Cry 4 Special Edition را منتشر کرد.

بازی در وضوح تصویر ۱۰۸۰p و ۶۰ فریم ریت اجرا می شود، بازی همچنین دارای تکسچرهای باکیفیت بالا خواهد بود.

به جز Nero و Dante کاراکترهایی همچون: Vergil, Trish و Lady قابل بازی خواهند بود، هریک از این شخصیت ها دارای استایل متفاوتی برای بازی هستند.

طراحی و جزئیات شخصیت Vergil براساس Devil May Cry 3 Special Edition و نوع بازی و استایل بازی این شخصیت براساس  DmC Devil May Cry خواهد بود. همچین ورجیل در هر ماموریتی قابل بازی خواهد بود. شخصیت Lady در ماموریت های Nero فقط قابل بازی خواهد بود و برای اولین بار در این سری او قابل بازی است. کاراکتر Trish هم فقط در ماموریت های Dante قابل بازی خواهد بود. وقتی یک بار بازی را به پایان رساندید قادر هستید، دیگر شخصیت ها را برای بازی انتخاب کنید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 55 پنجشنبه 06 فروردین 1394 نظرات (0)

به نظر همه منتظر عرضه Star Wars Battlefront هستند، کمپانی Electronic Arts تایید کرد عنوان مورد انتظار Star Wars Battlefront در تعطیلات کریسمس در ماه نوامبر فقط برای Xbox One, PS4 و PC عرضه خواهد گشت.

پلتفرم های بازی مدت زمان زیادی بود که مشخص نبودند، اما اکانت EAStarWars تایید کرد:«Star Wars Battlefront در تعطیلات کریسمس فقط برای PS4, Xbox One و PC در دسترس خواهد بود.»

 

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 69 سه شنبه 04 فروردین 1394 نظرات (0)

ابتدای همین هفته بود که مایکروسافت اعلام کرد: قصد دارد نسخه‌های غیرقانونی ویندوز را نیز به صورت رایگان، به ویندوز ۱۰ آپدیت ‌کند. یعنی حتی اگر ویندوز نصب شده یک کپی غیرقانونی هم باشد، بدون پرداخت هیچ مبلغی واجد شرایط دریافت این آپدیت خواهد بود. در ابتدا معلوم نبود که مایکروسافت این سیاست را برای همه استفاده کنندگان نسخه‌های غیرقانونی درپیش گرفته یا فقط برای چین است؛ اما سایت خبری ZDnet تایید کرد که این آپدیت مختص چین نبوده و در تمام دنیا قابل دریافت است.

به گفته وبسایت Ars Technica، آپدیت ویندوز ‌۱۰، برای استفاده کنندگان نسخه‌های غیرقانونی، آن‌گونه که انتظار دارند خبرهای خوبی به همراه نخواهد داشت.
در ظاهربه نظر می‌رسد این آسان گرفتن مایکروسافت، افراد بیشتری را به نصب کپی‌های غیرقانونی ویندوز ۷ و ۸، و سپس ارتقای رایگان به نسخه نهایی و قانونی ویندوز ۱۰ تشویق نماید ولی به محض این‌که آپدیت روی نسخه‌های غیرقانونی نصب شود، مایکروسافت آن کامپیوترها را به عنوان غیر‌قانونی و غیر‌اصلی شناسایی خواهد کرد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 82 سه شنبه 04 فروردین 1394 نظرات (0)

اوایل این ماه میلادی بود که به‌روز رسانی برخی اسمارت فون‌های کمپانی سونی به اندروید 5.0 از طریق بلوتوث SIG (Special Interest Group) تایید شد و اکنون نیز تصویری منتشر شده که صحت خبر قبلی را تا اندازه زیادی تایید می‌کند.

در این تصویر متن Tianchi Update to L دیده می‌شود که حرف L نشان از اندروید لالی پاپ (5.0) و Tianchi نیز نام کد اسمارت فون اکسپریا T2 اولترا است که با این اوصاف به‌زودی این تلفن هوشمند نیز به آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید به‌روز خواهد شد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 53 دوشنبه 03 فروردین 1394 نظرات (0)

تمامی اسمارت فون‌ها زمانی که وارد بازار می‌شوند دارای تعدادی اپلیکیشن پیش نصب شده هستند که خود کمپانی در حین ساخت بر روی دستگاه نصب می‌کند تا بلکه کاربرانش بتوانند به راحتی از آن‌ها استفاده کنند اما در واقع این اقدام چندان هم مورد اسقبال نیست و کمتر کسی است که از این برنامه‌های پیش نصب شده استفاده کند و یکی از آن‌ها تبدیل به برنامه مورد استفاده و محبوب وی‌ شود.

اغلب کاربران همیشه سعی می‌کنند تا این نوع برنامه‌ها را در یک پوشه‌ای قرار دهند تا در برابر دیدشان واقع نشود، زیراکه به هیچ وجه از آن‌ها استفاده نمی‌کنند و امکان حذف آن‌ها نیز برایشان وجود ندارد و تنها کاربرانی که دستگاه خود را روت کرده‌اند می‌تواند این نوع برنامه‌های پیش فرض را حذف کنند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 64 دوشنبه 03 فروردین 1394 نظرات (0)

مدتی است که شایعاتی در خصوص آی‌پد جدید کمپانی اپل به گوش می‌رسد و روزانه نیز این اخبار تکمیل‌تر می‌شوند. چندی پیش شایعات حاکی از صفحه نمایش بزرگ‌تر از 12 اینچی بر روی آی‌پد پرو/پلاس (فعلا اسم این دستگاه جدید معلوم نیست) بودند و خبر امروز نیز در واقع تکمیل کننده همین خبر است که تصاویر رندری از این محصول به بیرون درز کرده و این تصاویر نیز حاکی از صفحه نمایش 12.9 اینچی یا بزرگ‌تر آن هستند.

ipad-render

در تصاویر منتشر شده می‌توان مکان 4 اسپیکر را مشاهده کرد که دو اسپیکر در بخش بالا و دو اسپیکر در بخش پایین دستگاه قرار گرفته است. علاوه بر این مکان دوربین، دکمه خانه، دکمه افزایش و کاهش صدا و میکروفون دوم نیز در آن دیده می‌شود.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 70 دوشنبه 03 فروردین 1394 نظرات (0)

همیشه موضوع تولید برق در خانه جالب و رویایی بوده است و اکنون نیز اغلب کمپانی‌ها سعی دارند تا محصولاتی تولید کنند که خودکفا باشد و بتواند انرژی مورد نیاز خود را از طریق خورشید و… تامین کنند که در زمینه موبایل‌ها نیز چنین محصولاتی وجود دارد.

در حال حاضر برخی از پاور بانک‌ها قادر به شارژ شدن از طریق خورشید هستند اما آیا تلفن همراهی نیز وجود دارد که بتواند از طریق نور خورشید به‌صورت خودکار شارژ شود؟ باید بگوییم که بله و اولین تلفن همراه این چنینی نیز توسط سامسونگ، غول کره‌ای ساخته شده است که در سال 2009 متولد شد و Guru E1107 نام داشت و پنل‌های خورشیدی در بخش پشتی آن قرار گرفته بودند. سامسونگ این محصول را برای مناطق در حال توسعه‌ای تولید کرده بود که دسترسی زیادی به برق ندارند. البته توان استفاده از انرژی خورشید نیز بر روی این محصول چندان زیاد نبود و تنها می‌توانست 5 تا 10 دقیقه در مکالمه دوام بیاورد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 119 دوشنبه 03 فروردین 1394 نظرات (0)

مرورگر اینترنتی Internet Explorer که حدود دو دهه است از سوی میلیون ها نفر در سراسر جهان برای اتصال به اینترنت مورد استفاده قرار گرفته رسما بازنشسته می‌شود.

کاهش سریع سهم Internet Explorer از بازار مرورگرهای اینترنتی در سال های اخیر و از راه رسیدن رقبای قدرتمندتری مانند فایرفاکس و کروم شرکت مایکروسافت را مجبور به چنین تصمیم گیری کرده است.

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 197
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 197
  • بازدید ماه : 5,814
  • بازدید سال : 21,630
  • بازدید کلی : 595,943
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی