loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 103 یکشنبه 12 مهر 1394 نظرات (0)

پوسته فارسی Be نام یک قالب محبوب و یک ابر پوسته حرفه ای برای سیستم وردپرس و همچنین فروشگاه ساز ووکامرس می باشد که از آن می توانید در وب سایت های خود با موضوع شرکتی ، فروشگاهی (ووکامرس) ، وبلاگ ، شخصی ، نمونه کارها ، خلاقانه ، در دست ساخت و تک صفحه ای از بالغ بر بیش از 100 پوسته پیش ساخته آن استفاده نمایید! برای اطلاع از انواع قالب های پیش ساخته این پوسته می توانید نسخه نمایشی آن را مشاهده نمایید. امکانات کلی را نام می بریم پس در ادامه برای دانـلـود قالب و آشنایی با امکانات قالب با اورژانــس آی تی همراه باشید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 79 یکشنبه 29 شهریور 1394 نظرات (0)

این قالب زیبا با دیدی از بلاگ بازی های ویدئویی طراحی شده است، هر چند  می توان در موضوعات دیگری نیز استفاده کرد. این تم دارای امکانات خاص سامل یک سیستم مرور دستی، تعبیه ویدئو (مانند یوتیوب) ، تغییر سایز Thumbnail ها و … می باشد. همچنین کاربران این قالب امکان کنترل بر بسیاری از عملکردهای آن را دارند، مانند ساخت بنر تبلیغاتی، قسمت آخرین نظرات، قسمت آخرین ویدئوها، قسمت محبوب ترین پست ها و … شما همچنین می توانید بین استایل های مجله ای و دیگر استیال های پایه ای طراحی شده انتخاب کنید.

(برای دانـلود این قالب بـصـورت رایـگان به ادامه مطلب مراجعه کنید)

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 63 یکشنبه 29 شهریور 1394 نظرات (0)

در این پست یک قالب زیبا از وردپرس برای شما عزیزان آماده کرده ایم.قالب Envision v1.0.1 برای وردپرس که با نسخه ی ۳٫۱ آن نیز سازگار است و یکی از پیچیده ترین و پر امکانات ترین قالب های وردپرس می باشد. ۵ نوع اسلایدر در این قالب وجود دارد که برای نمایش انیمیشن عکس ها بسیار مفید می باشند.امکاناتی که در این قالب جای گرفته اند را در هیچ قالب دیگر به طور یکجا مشاهده نخواهید کرد.امیدواریم از این قالب زیبا لذت ببرید.

(برای دانـلود قالب به ادامـه مـطلـب مراجعه کنید)

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 47 یکشنبه 29 شهریور 1394 نظرات (0)

یک قالب حرفه ای ( قـالب خـبری وردپرس Delicate News Theme)مناسب برای مجله اینترنتی.این قالب زیبا دارای امکانات زیر است:

– ۴ نوع رنگ منحصر به فرد

– ۳ لایه ی برای شبکه ستون های مجله

–  لایه ی انتخابی استایل بلاگ

– تغییر سایز خودکار Thumbnail ها

– اسلایدر حرفه ای

– مدیریت تبلیغات

(برای دانـلود قـالـب به ادامه مطلب مراجعه کنید)

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 49 یکشنبه 29 شهریور 1394 نظرات (0)

یک قـالـب زیـبا و شـیک بر اساس استانداردهای Html5 و Css3 همراه با افکت های Jquery و در عین حال بسیار ساده را می توانید هم اکنون از گرافیران دانلود کنید. ۲ افکت مختلف برای منو در این پوسته وجود دارد.برای منوی بالایی افکت زیبای شناور بودن و برای منوی اصلی افکت زیبای  drop-down. لود عکس ها در این قالب بسیار زیبا طراحی شده که به شما در افزایش سرعت بالا آمدن سایت کمک می کند. این پوسته روی نسخه ی ۳٫۱ وردپرس امتحان شده و هیچ گونه مشکلی از آن گزارش نشده است. امکان اضافه کرده عکس های خاص وقتی شما پست جدیدی می نویسید به صورت داخلی در این قالب قرار گرفته است.

(برای دانلود قالب بـصـورت رایـگان به ادامه مطلب مراجعه کنید.)

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 95 یکشنبه 29 شهریور 1394 نظرات (0)

پـوسته محبوب وردپرس Storefront Elegance اینبار بهتر از همیشه ! قالب تجاری وردپس Storfron Elegance نسخه ۳٫۸ ساخته شد. امکانات جدیدی مانند نمایش رشته ای محصولات ، گالری تصاویر محصولات ، جستجوی یکپارچه ، قالب ساختگی صفحه محصولات و قالب وبلاگ ، این پوسته را به چیزی بیش از یک طرح ساده تبدیل کرده است. سایت خود را روی وردپرس و افزونه های WP E-Commerce بسازید و محصولات خود را با استفاده از این قالب شیک و مدرن به نمایش بگذارید این قـالـب را بـصـورت رایـگان از ادامه مطلب دانلود بکنید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 69 یکشنبه 29 شهریور 1394 نظرات (0)

در این پست یک قالب کاملا حرفه ای طراحی شده توسط سایت WooThemes مخصوص سیستم مدیریت محتوای وردپرس را برای شما آماده کرده ایم. این قالب دارای یک اسلایدر زیبا در صفحه اول خود می باشد که محصول یا پست شما را با استایل زیبایی به نمایش می گذارد. این اسلایدر قدرت گرفته از jQuery می باشد.

برای دانــلود قــالـب به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 93 یکشنبه 29 شهریور 1394 نظرات (0)

در این پست قالب زیبایی محصول Themeforest مخصوص وردپرس و بادی پرس برای شما آماده کرده ایم. این قالب به نام Salutation  تمی برای هر دو سیستم مدیریت محتوا به صورت همزمان می باشد. اگر با BuddyPress آشنا نیستید باید بدانید که یک افزونه شبکه اجتماعی برای وردپرس می باشد که به شما امکان تبدیل سایتتان به یک پرتال جامع تبدیل می کند.

برای دانـــلود قــالب به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 59 یکشنبه 29 شهریور 1394 نظرات (0)

قـالـب وردپـرس web 20 pro یک قالب حرفه ای با ظاهر زیبا برای وردپرس می باشد که دارای امکانات مختلفی می باشد. از نمونه امکانات آن می توان به گزینه های زیر اشاره کردکه ابزار وامکاناتی را در اختیارکاربران میگذارد برای دانـلود این قالب به ادامه مطلب مراجعه کنید.

  • موضوعات کشویی زیبا
  • صفحه ۴۰۴ حرفه ای
  • قابلیت مدیریت تمامی تبلیغات در ابزارک
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 101 یکشنبه 29 شهریور 1394 نظرات (0)

قالب جدید تـک طرح یکی از قالب های زیبای وردپرس می باشد که در نوع خود بی نظیر می باشد. اینبار برای شما این قالب را آماده کرده ایم که امیدواریم مورد پسند شما قرار گیرد.برای دانـلود قـالب به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 43 یکشنبه 29 شهریور 1394 نظرات (0)

 قــالـب وردپرس فارسی پـرتـال آکـاسیا، قالبی زیبا و ساده با امکانات فراوان می باشد که امروز برای دانلود شما آماده کرده ایم. این قالب رایگان وردپرس از سرعت لود خوبی برخوردار بوده و برای بارگذاری کامل آن نیاز به نصب افزونه های وردپرس wp_print wp-the_ratings ، wp-pagenavi و cystats می باشد که شما کاربران عزیز میتوانید این قالب را بـصـورت رایـگان از ادامه مطلب دانلود کنید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 135 یکشنبه 29 شهریور 1394 نظرات (0)

در این پست قالب وردپرس فارسی سایت ePatogh را برای شما آماده کرده ایم که می توانید بعد از مشاهده دمو آن را دانلود کنید. این قالب برای سایت های تفریحی و سرگرمی طراحی شده و یکی از پر طرفدارترین قالب های سرگرمی وردپرس می باشد. اگر شما یک سایت سرگرمی با مطالب و تصاویر طنز و جالب دارید، می توانید از قالب در سیستم مدیریت محتوای وردپرس به خوبی استفاده کنیدکه برای دانـلود این قالب به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 63 شنبه 28 شهریور 1394 نظرات (0)

شاید قصد داشته باشید که یک سایت وردپرس برای گالری عکس های خود ایجاد کنید. در این صورت نیاز به دانلود قالب گالری عکس برای وردپرس دارید. در این پست برای شما قالب فارسی وردپرس برای سایت گالری عکس را آماده کرده ایم که برگرفته از گالری عکس آکسایا می باشد. امیدواریم این پوسته رایگان وردپرس برای ساخت گالری تصاویر به شما کمک کندجهت دانـلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 99 شنبه 28 شهریور 1394 نظرات (0)

پوسته وردپرس Gleam یک پوسته فوق العاده زیبا و کاملا حرفه ای به همراه افکت های متحرک و لودینگ های روان آجاکس می باشد. مطمئنا بازدیدکننده های شما با مشاهده این تم شکفت زده خواهند شد. شما برای این پوسته می توانید در هر صفحه یک عکس استقاده کنید. تمامی عکس ها می توانند به صورت تمام صفحه نمایش داده شوند. اگر می خواهید یک گالری عکس حرفه ای بسازید، این پوسته برای شما ساخته شده است.

تمامی فایل های PSD این قالب در مجموعه دانلودی وجود دارد که میتوانید از ادامه مطلب این پوسته را بـصـورت رایـگان دانلود بکنید

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 87 شنبه 28 شهریور 1394 نظرات (0)

در این پست یک قالب سایت وردپرس بسیار حرفه ای به همراه طرح PSD آن را برای شما آماده دانلود کرده ایم که مورد کاربرد بسیاری از طراحان سایت و برنامه نویسان می باشد. این قالب لایه باز سایت دارای طراحی منحصر به فردی در پس زمینه، هدر، فوتر و اسلایدر است. وجود طرح PSD این قالب باعث می شود تا شما بتوانید بخش های مختلف آن را به سلیقه خودتان تغییر داده و ویرایش کنید.که در ادامه مطلب میتوانید این قالب را رایـگـان دانلود بکنید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 95 شنبه 28 شهریور 1394 نظرات (0)

در این پست یک قالب وردپرس انگلیسی بسیار زیبا را برای شما آماده کرده ایم که دارای امکانات فوق العاده ای می باشد. این قالب از تمامی زبان ها پشتیبانی کرده و برای تمامی سایت ها مناسب خواهد بود.

امکانات قالب WPress :

  • امکان اضافه کردن تعداد نامحدود دسته های Portfolio
  • امکان اضافه کردن تعداد نامحدود دسته های خبر یا بلاگ
  • امکان اضافه کردن آیتم های عکس، MP3، SWF و ویدئو
  • موتور جستجوی بهینه شده
  • کنترل کاملا دستی توسط بخش مدیریت وردپرس
  • زمینه دلخواه در گزینه های تم
  • امکان ویرایش فوتر در گزینه های تنظیمات تم
  • نمایش تمامی تصاویر در jQuery Lightbox
  • استفاده ساده و امکان دستکاری تم
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 109 شنبه 28 شهریور 1394 نظرات (0)

Chronos Under Construction Page یک قالب سایت برای نمایش ” این سایت در حال ساخت است” یا ” این سایت در حال تعمیر است” یا ” به زودی” و یا ” این سایت در حال طراحی است” می باشد. شاید بتوان گفت کامل ترین قالب سایت در حال ساخت است، می باشد. با استفاده از این قالب می توانید اطلاعات تاریخ راه اندازی سایت را با یک شمارش معکوس زیبا نمایش دهید. همچنین می توانید ایمیل کاربران را از آنها درخواست کنید تا آپدیت ها و اخبار سایت برایشان ارسال شود. ایمیل ها درون پایگاه داده های MySQL یا در یک فایل XML ذخیره می شود. IP و زمان ثبت نام ایمیل ها نیز ذخیره خواهد شد. از این اطلاعات می توانید برای کارهای مختلف استفاده کنید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 99 شنبه 28 شهریور 1394 نظرات (0)

اینبار یک قالب وردپرس فارسی رایگان، زیبا و جدید را برای شما دوستان آماده دانلود کرده ایم. این قالب با نام LightBright محصول ElegantThemes می باشد که به فارسی ترجمه شده است. در ادامه هم امکانات این قالب را با هم مرور می کنیم و هم اینکه شما میتونید این قالب را رایـگان دانلود و استفاده بکنید.

امکانات :

  • ایمن با کدهای معتبر : کدهای این قالب با W3C سازگار می باشند و از امنیت بسیار بالای برخوردارند. این تم حرفه ای بالاترین سطح کیفیت را به شما عرضه می کند.
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 77 شنبه 28 شهریور 1394 نظرات (0)

قالب وردپرس حرفه ای با نام Sliding V1.5 یکی از زیباترین قالب های فروشگاه وردپرس با امکانات بسیار حرفه ای می باشد. یک Carousel بسیار زیبا و دو اسلایدشو برای نمایش محصولات اخیر و پرفروش ترین محصولات در این قالب فروشگاهی وردپرس وجود دارد.که در ادامه مطلب میتوانید قالب را دانلود کنید.

امکانات :

  • استفاده کامل از تمامی امکانات WooCommerce
  • چندین تم رنگی قرار گرفته در داخل قالب
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 173 شنبه 28 شهریور 1394 نظرات (0)

این قالب دخترانه وردپرس مطمئنا طرفداران زیادی خواهد داشت. این پوسته دخترونه وردپرس با پشتیبانی از ابزارک ها، داشتن منوهای پایین آمدنی، اسلایدشو جاوا اسکریپت و بسیاری امکانات دیگر به همراه استفاده از رنگ های شاد مناسب روحیه دخترها از زیباترین قالب های دخترانه وردپرس می باشد که میتواند خاص بودن قالب سایت شما باشد همچنین شما میتوانید با مراجعه به ادامه مطلب این قالب زیبا را بـصورت رایـگان دانلود کنید.

امکانات :

  • SMT Framework 2.0 جدید
  • نوار کناری ساختگی
  • طراحی تعاملی وب
  • میانبرهای نقشه گوگل
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 127 شنبه 28 شهریور 1394 نظرات (0)

قـالـب وردپرس Metro با طراحی به سبک مرورگر Metro در ویندوز ۸ یک قالب تعاملی، زیبا، مینیمال و رنگی مناسب برای سایت های بلاگ و گالری ها می باشد. با استفاده از پست های موزاییکی می توانید این قالب را با موزاییک های مختلف ویرایش کنید. موزاییک ها می توانند به صورت اسلایدر گالری، عکس ها، دکمه ها، نقشه ها و نوشته ها باشند.

شما میتوانید با مراجعه به ادامه مطلب این قـالـب را بـصـورت رایـگان دانلود کنید.

امکانات :

  • صفحه بندی تعاملی (پیش نمایش را مشاهده کنید و اندازه پنجره مرورگر را تغییر دهید)
  • نمایش دکمه، اسلایدر گالری، عکس، نقشه و دیگر انواع محتوا توسط میانبرها (دمو را مشاهده کنید)
  • پورتفولیو به همراه اسلایدر گالری متحرک ( دمو را مشاهده کنید )
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 173 شنبه 28 شهریور 1394 نظرات (0)

Vanguard یک قالب وردپرس حرفه ای مناسب برای سایت های تجاری می باشد. در ادامه مطلب امکانات فوق العاده این قالب وردپرس زیبا و کاملا تعاملی را با هم مرور می کنیم و همچنین میتوانید این قالب را بصــورت کاملا رایـگان دانلود کنید.

امکانات :

  • یک فایل XML برای وارد کردن اطلاعات و مکان های قرار یری عکس همراه با نمونه عکس اسلایدشو، ایتک ها و تمامی نمونه های Shortcut ها
  • توضیحات کامل به همراه تصاویر پیش نمایش در حین نصب و دستکاری قالب
  • پنل ادمین ساده و قدرتمند برای تنظیمات گزینه های قالب
  • قابلیت ساخت خودکار تصاویر پیش نمایش و تغییر سایز عکس
  • آماده برای ترجمه به همراه فایل های .PO
  • پلیر ویدئوی قدرتمند در اسلایدر با قابلیت نمایش ویدئوهای HTML5 و کدهای ویدئو
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 81 شنبه 28 شهریور 1394 نظرات (0)

قالب فروشگاهی وردپرس Cloth یک قالب حرفه ای مناسب بوتیک ها، لباس فروشی ها و فروشگاه های اینترنتی برای فروش محصولات خود می باشد. این قالب حرفه ای وردپرس دارای ظاهری زیبا و سرعتی بالا می باشد و مشتریان شما برای خرید وسوسه خواهد شد شما میتوانید برای دانلود این قالب زیبا به ادامه مطلب مراجعه کرده واین قالب را بـصورت رایگان دانلـــود کنید

این قالب وردپرس برای فریم وردپرس قالب Backbone می باشد.

امکانات :

  • ظاهر زیبا و ساده
  • خرید سریع و ساده
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 71 جمعه 27 شهریور 1394 نظرات (0)

قالب وردپرس سایت موزیک با نام Acoustic یک پوسته زیبا مناسب برای DJ ها، هنرمندان سولو، گروه های موسیقی، تهیه کننده های موسیقی و دیگر موارد مربوط به موزیک می باشد. این قالب حرفه ای وردپرس محصولی از Themeforest می باشد که در ادامه میتوانید این قالب زیبا را از ادامه مطلب بـصورت رایـگان دانلود کنید

امکانات :

  • صفحه بندی تعاملی بر اساس ساختار
  • ۶ نوع Custom Post ( اسلاید شو، دیسکوگرافی، ویدئو، گالری عکس، اجراها، هنرمندان)
  • سازگار با WordPress 3.3/3.4/4.5
  • 10 ابزارک مختلف
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 135 جمعه 27 شهریور 1394 نظرات (0)

Gameday یک قالب واکنش گرای حرفه ای وردپرس برای سایت های اخبار ورزشی و رسانه ای به همراه امکانات حرفه ای می باشد که در ادامه مطلب به آنها اشاره می کنیم و همچنین شما میتوانید این قالب را بـصورت رایـگان از ادامه مطلب دریافت کنید

امکانات :

  • سازگار با WordPress 3.6
  • Seo شده
  • HTML5 و CSS3
  • آماده ترجمه (شامل فایل های .po و .mo )
  • جایگزاری ساده تبلیغات گوگل
  • پشتیبانی از عکس های Feature وردپرس
  • پشتیبانی از تغییر بک گراند وردپرش
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 49 جمعه 27 شهریور 1394 نظرات (0)

قالب سایت نمایش ویدئو برای وردپرس به طراحی تعاملی ( Responsive ) خود یکی از بهترین پوسته های وردپرس برای ساخت وبسایت های نمایش ویدئو می باشد. طراحی ساده در عین حال حرفه ای این پوسته وردپرس در نوع خود بی نظیر می باشد.شما در ادامه مطلب می توانید این قالب وردپرس را به صورت رایـــگان دانــلــود کنید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 105 جمعه 27 شهریور 1394 نظرات (0)

Smart Content Protector – Pro WP Copy Protection افزونه وردپرس برای غیر فعال کردن قابلیت های مختلف مانند کپی متن یا عکس و راست کلیک می باشد.برای دانلــــود به ادامه مطلب مراجعه کنید

امکانات :

  • پشتیبانی از ویندوز، لینوکس، مکینتاش
  • روش های محافظت مختلف از متن و عکس
  • محافظت حرفه ای از عکس ها با استفاده از لایت باکس پیشرفته
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 71 جمعه 27 شهریور 1394 نظرات (0)

قالب وردپرس باشگاه ورزشی GymBase – Responsive Gym Fitness WordPress Theme یک پوسته ریسپانسیو و واکنشگرا مناسب برای باشگاه های فیتنس و بدنسازی و دیگر باشگاه های ورزشی می باشد که دارای امکانات بیشماری است.برای دانــلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

امکانات :

  • طراحی واکنشگرا و ریسپانسیو
  • وارد کردن حالت نمایش نسخه دمو با یک کلیک
  • قدرت گرفته از jQuery
  • پلاگین Visual Composer همراه با ۴۰ بخش
  • پنل تغییر تنظیمات پوسه
  • ابزار زمان بندی داخلی
درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 5,638
  • بازدید سال : 21,454
  • بازدید کلی : 595,767
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی