loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 75 یکشنبه 12 بهمن 1393 نظرات (0)

تعداد قابل توجهی از خریداران آیفون ۶ پلاس می‌گویند این گوشی در صورت قرار گرفتن در جیب ممکن است به علت فشارهای وارده خم شده و تا حدی کج و کوله شود .

ظاهرا چارچوب آلومینیومی این گوشی از استحکام کافی برای نگهداری نمایشگر بزرگ ۵٫۵ اینچی گوشی یاد شده برخوردار نیست و ممکن است در صورت نشستن نامناسب مالک گوشی یا خم شدن وی به علت فشاری که تحمل می کند تاب بردارد.

تعداد زیادی از کاربران در سایت های مختلف اینترنتی به موضوع اشاره کرده اند و برخی عکس‌های گوشی های از شکل افتاده شان را به اشتراک گذاشته اند. اکثر این خم شدگی ها در وسط یا بخش بالایی آیفون ۶ پلاس رخ داده است. یکی از کاربران گفته که این گوشی پس از ۱۸ ساعت ماندن در جیبش خم شده است. وی در اکثر مواقع در حالت نشسته بوده است.

به نظر می رسد باریک بودن فوق العاده آیفون جدید هم در این مساله بی تاثیر نباشد. ضخامت آیفون ۶ پلاس تنها ۷ میلیمتر و طول آن ۱۶ سانتیمتر است. اپل هنوز در این زمینه اظهارنظری نکرده است.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 53 یکشنبه 12 بهمن 1393 نظرات (0)

شرکت ارتباطات وایمکس مبین‌نت اعلام کرد: مجوز پیاده سازی شبکه‌ ارتباطی باندپهن بی‌سیم با فناوری نسل چهارم به این شرکت اعطا شده است .

با نزدیک شدن به زمان برگزاری پانزدهمین نمایشگاه تلکام، شرکت ارتباطات مبین‌نت اعلام کرد: با اعطای مجوز به این شرکت در پیاده سازی شبکه‌ ارتباطی باندپهن بی‌سیم با فناوری LTE از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، امسال مبین‌نت با رویکردی جدید و با شعار «مبین‌نت ارایه‌دهنده‌ی راهکارهای ۴G» در پانزدهمین نمایشگاه تله‌کام حضور خواهد داشت .

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 58 یکشنبه 12 بهمن 1393 نظرات (0)

بالاخره آداپتورهای بی سیم جدید شرکت مایکروسافت برای کمک به کاربران عرضه شد که قابلیت هایی همچون انتقال و مشاهده برنامه ها،تصاویر،فیلم ها را بر روی تلویزیون از طریق پورت های HDMI و USB را در خود جای داده است .

آداپتور بی‌سیم نمایشی مایکروسافت این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا تصاویر خود را از طریق گجت‌هایی که از میراکست پشتیبانی می‌کنند به ابزار‌های نمایشی با پورت HDMI انتقال دهند. برای استفاده از این گجت کافی است تا آداپتور را با استفاده از USB و HDMI به تلویزیون یا مانیتور یا پروژکتور خود متصل کنید، سپس اتصال ابزار خود را با آداپتور برقرار کرده و موارد دلخواه خود را روی صفحه‌ی نمایش برای اشتراک با دیگران پخش کنید. این آداپتور نیروی مورد نیاز خود را از طریق پورت USB موجود روی تلویزیون‌ها گرفته و تصاویر را از طریق پورت HDMI انتقال می‌دهد. می‌توان این آداپتور را با انواع ابزار‌های مجهز به اندروید ۴.۲.۱ یا بالاتر و همچنین ویندوز ۸.۱ که شامل سرفیس‌پرو‌ها و سرفیس ۲ می‌شود به کار گرفت. از جمله‌ی ابزار‌هایی که می‌توان به آداپتور متصل کد باید به تبلت Dell Venue Pro، لومیا ۱۵۲۰ نوکیا و انواع تلفن‌های‌هوشمند مبتنی بر ویندوزفون ۸ اشاره کرد .

 

 

بقيه در ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 92 یکشنبه 12 بهمن 1393 نظرات (0)

شرکت مایکروسافت اعلام کرد سیستم عامل تازه آن موسوم به ویندوز ۱۰ جایگزین ویندوز نه چندان محبوب ۸ خواهد شد. این ویندوز تلاشی برای راضی کردن کاربران گوشی ها، تبلت ها و رایانه هاست .

نسخه بعدی سیستم عامل ويندوز که در حال حاضر مورد استفاده ۱٫۵ میلیارد نفر در سراسر جهان است قرار است از امکانات فراوانی برای جلب نظر صاحبان مشاغل هم برخوردار باشد. یکی از دلایل شکست ویندوز ۸ بی‌توجهی به خواسته‌های این گروه از کاربران اعلام شده بود .

 

 

بقيه در ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 60 یکشنبه 12 بهمن 1393 نظرات (0)

مایکروسافت فردا تعدادی از متخصصان و اصحاب رسانه را برای مراسم معرفی رسمی ویندوز ۹ تازه‌ترین سیستم عامل خود دعوت کرده است .

این سیستم عامل با اسم کد آستانه یا Threshold قرار است سال آینده میلادی در دسترس علاقمندان قرار بگیرد؛ هر چند زمان دقیق عرضه آن هنوز اعلام نشده است.

در حالی که قیمت و نحوه به روزرسانی به ویندوز ۹ اعلام نشده برخی منابع خبری از رایگان بودن انتقال از ویندوز ۸ به ویندوز ۹ خبر داده اند؛ البته صحت این اخبار فردا مشخص خواهد شد. پیش از این مایکروسافت به کاربران نسخه های قدیمی تر ویندوز اجازه می داد با هزینه اندک به ویندوزهای تازه تر مهاجرت کنند. اما مهاجرت رایگان به ویندوز تازه تر مساله ای است که تاکنون کم سابقه بوده است.

همچنین گفته می‌شود مایکروسافت برای مجبور کردن کاربران ویندوز قدیمی و ۱۳ ساله ایکس پی به مهاجرت به ویندوز ۹ هم برنامه خاصی را در نظر دارد که البته هنوز خبری از جزییاتش منتشر نشده است.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 55 یکشنبه 12 بهمن 1393 نظرات (0)

شرکت سخت افزاری ان ویدیا هم به جمع سازندگان تبلت پیوسته و تبلت خود موسوم به شیلد را برای اجرای بازی های ویدیویی عرضه نموده است .

این تبلت دارای ۳۲ گیگابایت حافظه on-board و قابلیت اتصال به شبکه های نسل چهارم تلفن همراه است و علاقمندان می توانند با پرداخت ۳۹۹ دلار آن را برای خرید سفارش دهند.

پیش از این مدل ساده تری از تبلت یاد شده با تنها ۱۶ گیگابایت حافظه و بدون سازگاری با شبکه های نسل چهارم تلفن همراه عرضه شده بود که ۲۹۹ دلار قیمت داشت.

از جمله دیگر ویژگی های این تبلت می توان به نمایشگر ۸ اینچی Full HD 1080p (1920×1200) ، پردازنده گرافیکی Tegra K1 SoC (192 core Kepler)، ۲٫۲GHz ARM Cortex A15 CPU، دو گیگابایت RAM، بلندگوهای استریو و میکروفون، بلوتوث ۴، micro-SIM، دو دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو و پشت تبلت، خروجی HDMI ،پرت  micro USB 2.0، کارت microSD  slot،  DirectStylus 2 با  ۳D Paintو … اشاره کرد.

1 مشاهده اجزاي تفكيك شده تبلت

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 148 یکشنبه 12 بهمن 1393 نظرات (0)

نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰ از ویژگی های متنوعی برخوردار است، طراحی جدید بر اساس درخواست های کاربران قدرت استفاده از رایانه را بالا برده است. در اینجا به برخی از کلیدهای میانبر در ویندوز ۱۰ می پردازیم. امیدوارم مورد پسند واقع باشد .

بر اساس جزئیات آمده در وبسایت مایکروسافت بعد از نصب نسخه Previewویندوز ۱۰ می توان از کلیدهای کنترلی زیر استفاده نمود:

 

 

 

بقيه در ادامه مطلب....
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 56 یکشنبه 12 بهمن 1393 نظرات (0)

 

بنیاد موزیلا اعلام کرد قصد دارد بهار سال آینده به طور قطعی نسخه ۶۴ بیتی از مرورگر اینترنتی فایرفاکس خود را عرضه کند.

این اولین بار است که نسخه‌های غیرسازگار با معماری x86 از فایرفاکس توسط بنیادموزیلا طراحی و عرضه می‌شود. پیش از این هر دو شرکت مایکروسافت و گوگل نسخه‌های ۶۴ بیتی از مرورگرهای اینترنتی خود را در دسترس علاقمندان قرار داده بودند.

یکی دیگر از دلایل این اقدام موزیلا این است که گفته می شود مایکروسافت قصد دارد همزمان با عرضه ویندوز ۱۰ نسخه x86 از مرورگر خود را بازنشسته کند و اگر موزیلا در رقابت با دیگر شرکت ها کند عمل کند ممکن است بازار قبلی خود را هم از دست بدهد.

فایرفاکس زمانی بعد از مرورگر IE دومین مرورگر محبوب اینترنت بود که حال از مرورگر کروم عقب  افتاده و در تلاش است این عقب ماندگی بیش از این تشدید نشود. فایرفاکس ۶۴ بیتی موسوم به فایرفاکس ۳۷ قرار است در تاریخ ۳۱ مارس سال ۲۰۱۵ عرضه شود.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 54 یکشنبه 12 بهمن 1393 نظرات (0)

 آی بی ام اعلام کرد فردا به پشتیبانی خود از یکی از بهترین برنامه‌های رایانه ای تولیدی خود موسوم به لوتوس ۱-۲-۳ خاتمه می‌دهد .

Lotus 123 Millennium Edition، IBM Lotus SmartSuite 9.x و Organizer همگی آخرین نسخه‌های این برنامه محسوب می‌شوند که قرار است به پشتیبانی از آن‌ها خاتمه داده شود. البته با توجه به اینکه با عرضه برنامه‌های قوی تر رقیب تقریباً امروزه کسی از آن‌ها استفاده نمی‌کند بعید است با پایان پشتیبانی آی بی ام از برنامه‌های مذکور مشکل جدی برای کاربران به وجود آید.

لوتوس ۱-۲-۳ محبوب‌ترین برنامه صفحه گسترده ای بود که در اواخر دهه ۷۰ میلادی و اوایل دهه ۸۰ میلادی روانه بازار شد و باعث شد که رایانه‌های شخصی برای اولین بار به ابزاری مهم برای پیشبرد امور شغلی و حرفه ای مبدل شوند. اما با عرضه برنامه‌های بهتر توسط شرکت‌هایی مانند مایکروسافت و همین طور به علت تاکتیک‌های بازاریابی ضعیف آی بی ام لوتوس ۱-۲-۳ به حاشیه رانده شد.

اولین نمونه این برنامه‌ها برای رایانه‌های شخصی VisiCalc نام داشت که برای استفاده بر روی Apple II در سال ۱۹۷۹ طراحی شد. بعد از عرضه اولین مدل رایانه‌های شخصی به شکل امروزی توسط آی بی ام در سال ۱۹۸۱ برنامه VisiCalc با آن هم سازگار شد.

در سال ۱۹۸۳ این برنامه به سرعت ارتقا یافت و از نظر گرافیکی نیز بهتر شد. اما اولین و مهم‌ترین اشتباهی که استفاده از لوتوس ۱-۲-۳ را کند کرد، تأخیر در عرضه نسخه ۳۲ بیتی آن بود که باعث شد رقبا از فرصت استفاده کرده و نمونه‌های جایگزین آن را ارائه کنند

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 64 یکشنبه 12 بهمن 1393 نظرات (0)

مرکز الکسا (Alexa) یکی از معتبرترین مراکز امتیازدهی به سایت های اینترنتی توضیح داده است که ایرانی ها بزرگترین گروه مخاطبان وایبر را در جهان تشکیل می دهند و به عبارت دیگر، بزرگترین گروه اعضای وایبر ایرانی هستند .

روزنامه ایران نوشت: مرکز الکسا (Alexa) یکی از معتبرترین مراکز امتیازدهی به سایت های اینترنتی توضیح داده است که ایرانی ها بزرگترین گروه مخاطبان وایبر را در جهان تشکیل می دهند و به عبارت دیگر، بزرگترین گروه اعضای وایبر ایرانی هستند.

صفحه شخصی «محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران در فیس بوک بیش از ۹۰۰ هزار بار لایک شده است و این درحالی است که صفحه «دیوید کامرون» نخست وزیر بریتانیا در فیس بوک تنها ۲۵۰۰ کاربر آن را لایک کرده اند.

مرکز Alexa اعلام کرده است که هم اکنون ۵ میلیون ایرانی درWhatsApp عضو هستند و البته با توجه به اینکه روزانه یک میلیون کاربر جهانی به مجموع مشترکان این ابزار اضافه می شود،پیش بینی شده است که به همین نسبت بر تعداد ایرانی های فعال در WhatsApp هم افزوده شود.

مرکز Annenberg بر اساس مطالعه خود دریافته است که از هر ۱۰ ایرانی عضو فیس بوک ۸ نفر به کمک سرویس VPN وارد این شبکه اجتماعی می شوند.

 

بقيه در ادامه مطلب.....

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 115
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 115
  • بازدید ماه : 5,732
  • بازدید سال : 21,548
  • بازدید کلی : 595,861
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی