loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 103 پنجشنبه 30 مهر 1394 نظرات (0)

یکی از جذاب ترین ویژگی هایی که همراه با آیفون های با صفحه نمایش بزرگ عرضه شد, قابلیت چرخش صفحه ی خانگی آن است. بطوریکه نوارابزاری که در پایین صفحه خانگی قرار دارد, به گوشه هدایت شده و آیفون, به آیپدی کوچک شبیه می شود(همانند تصویر بالا). برای انجام این کار, کافیست گوشی آیفون خود را از حالت عمومی به افقی برگردانید و تا زمانیکه قفل چرخش صفحه فعال نباشد, این روال می تواند ادامه داشته باشد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 63 چهارشنبه 29 مهر 1394 نظرات (0)

از سری آموزش های که در اورژانس آی تی مطرح میشود اینبار مجموع آموزشی که توسط همین سایت تهیه شده است که شامل آموزش های ( مجموع 160 ترفند رجیستری ویندوز ، مجموعه آموزش PLC ، آموزش و ترفندهای ویندوز 10 ، آموزش تصویری ویندوز 10 ، کتاب کلیدهای تقلب در وردپرس ، آموزش دوره CCNA شرکت سیسکو ، آموزش اینستاگرام ، لینوکس را خوب یاد بگیریم ، آموزش کاربردی CSS3 ، آموزش طراحی سایت با PHP ، کتاب مبانی کامپیوتر ، بررسی تخصصی سخت افزار کامپیوتر ، کوکی لینوکس به زبان فارسی ، آموزش ساده سیستم عامل ابونتو ، آموزش کار با سیستم عامل ویندوز فون ، ترفندهای نرم افزار Word 2013 ، آموزش تصویری نصب ویندوز 8/1 ، راهنمای امنیت سیستم های کنترل صنعتی ، آموزش ویندوز در خانه ، آموزش طراحی صفحات وب پیشرفته ، آموزش طراحی صفحات تحت وب مقدماتی ، آموزش تعمیرات موبایل ، آموزش جامع برنامه نویسی برنامه اندروید و .... ) متنوع و مفید کاربردی میباشد که برای دسترسیی شما کاربران محترم تهیه و تنظیم شده است که میتوانید این برنامه را کاملا بصورت رایگان از ادامه مطلب دانلود کنید .

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 61 جمعه 17 مهر 1394 نظرات (0)

در این مقاله آمـوزشی قصد داریم تا نحوه به اشتراک گذاری فایل ها و پوشه های موجود در کامپیوتر خود را با دیگر کامپیوتر های موجود در شبکه را آموزش دهیم که این آموزش شامل تمام نسخه های ویندوز  ( ویندوز ۷ ، ویندوز XP ، ویندوز ۸ و ویندوز ویستا ) که بیشتر کاربران با آن کار می کنند هست پس در ادامه آموزش با اورژانــس آی تی همراه باشید .

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 141 سه شنبه 14 مهر 1394 نظرات (0)

 

قالب جوملا ۲٫۵ با نام Metro Shows یک قالب حرفه ای با امکانات منحصر به فرد برای سیستم مدیریت محتوای جوملا می باشد. این قالب می توانید برای هر نوع وبسایتی استفاده شود. ماژول آب و هوای S5 نیز در این قالب بهینه سازی شده و دارای حالت جدید تب بندی شده به همراه امکانات بسیار مدرنی می باشدکه میتوانید این قالب زیبا را بصورت رایـگـان از ادامه مطلب دانـلـود بکنید.

امکانات :

  • پلتفورم فریم ورک S5 Vertex
  • صفحه بندی انتخابی (وابسته به اندازه صفحه)
  • ۹۵ مکان هسته قالب با امکان جمع شدن به علاوه ۴ مکان قابل جا به جایی
  • نسخه جدید ماژول آب و هوا به همرا تب
  • ۴ ماژول رنگ قابل دستکاری در بخش مدیریت سایت

 

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 85 سه شنبه 14 مهر 1394 نظرات (0)

در این پست برای شما یک قالب فروشگاه جوملا برای جوملا ۱٫۵ تا ۲٫۵ را آماده دانلود کرده ایم. JP Shop یک قالب بسیار منعطف و ساده برای جوملا می باشد که دارای ۲ تم رنگی مختلف است. این قالب جوملا دارای یک منوی روان برای مدیریت سایت می باشد. ماژول های متعددی برای سمت های چپ و راست در این قالب وجود دارد که انعطاف پذیری صفحه بندی سایت را افزایش می دهد برای دانـلـود قالب به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 191 دوشنبه 13 مهر 1394 نظرات (0)

شاید از خود پرسیده باشید که آیا می‌توان بر روی مک، سیستم‌عامل‌ ویندوز را نصب کرد یا خیر؟ بله سال‌هاست که کاربران مک می‌توانند بر روی مک‌بوک‌های خود ویندوز را نصب کنند. با اورژانـــس آی تی همراه باشید تا با چگونگی نصب و اجرای ویندوز ۱۰ بر روی مک آشنا شوید.

شما با نصب ویندوز ۱۰ بر روی مک خود با گروهی از ویژگی‌های جدید روبرو خواهید بود که قطعا برخی از این ویژگی‌ها برای شما جالب خواهد بود. ویندوز ۱۰ به مانند ویندوز ۸ از طراحی مبتنی بر کاشی‌ بهره می‌برد و برخی از ویژگی‌ها مانند منوی استارت بار دیگر به ویندوز بازگشته‌اند. ویندوز ۱۰ از یک مرورگر جدید و قدرتمند با نام اج استفاده می‌کند و از اپلیکیشن سویچر جدیدی بهره می‌برد که شاید برای شما به عنوان کاربر مک آشنا به نظر برسد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 161 دوشنبه 13 مهر 1394 نظرات (0)

یکی از مشکلاتی که کاربران گوشی‌های هوشمند را آزار می‌دهد آهسته شارژ شدن باتری گوشی است. دلایل مختلفی ممکن است باعث بروز این مشکل شوند در این مطلب شما را با ۱۰ مورد از دلایل شایع آهسته شارژ شدن گوشی‌های اندرویدی آشنا خواهیم کرد.

شاید شما نیز از جمله افرادی باشید که مجبورید تمام شب گوشی خود را شارژ کنید. احتمالا آن روزهایی که سبز شدن ستون شارژ باتری فقط ۱۵ دقیقه از شما زمان می‌گرفت را به خاطر دارید و قطعا دل‌تان برای آن روزهای طلایی تنگ شده است. البته ممکن است گوشی شما از همان روزهای اول با مشکل شارژ آهسته روبرو بوده باشد اما دلیل بسیاری از مشکلات پیش آمده در شارژدهی باتری، مرور زمان و استفاده مداوم و نادرست از آن است. در این مطلب از ۱۰ مورد از شایع‌ترین عوامل بروز این مشکل مطرح خواهد شد. پس در ادامه با اورژانـــس آی تی همراه باشید اولین مورد، شایع‌ترین دلیل افزایش زمان شارژ شدن گوشی است

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 95 دوشنبه 13 مهر 1394 نظرات (0)

در روزهای گذشته شاهد فاش شدن لیست گوشی‌های موتورولا و اچ‌تی‌سی که اندروید ۶ را دریافت خواهند کرد، بودیم و حالا لیست گوشی‌های ال‌جی که نسخه‌ی جدید اندروید را دریافت خواهند کرد نیز فاش شده است.

در وب‌سایت LGWorld.com که توسط خود ال‌جی اداره می‌شود صفحه‌ای برای انتخاب کشور وجود دارد که شما را به بخشی هدایت می‌کند که لیستی از اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها در آن به چشم می‌خورند که می توانید جدیدترین اپکلکیشین و بازی ها را دانلود کنید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 115 دوشنبه 13 مهر 1394 نظرات (0)

(ROM Toolbox) اپلیکیشنی برای گوشی‌های روت شده‌ی اندروید است که قادر به انجام تغییرات سیستمی بوده و یکی از مفید ترین ابزارها برای اندروید به حساب می آید. با اورژانـــس آی تی همراه باشید.
در حال حاضر پلتفرم روت شده‌ی اندروید یکی از آزادانه‌ترین پلتفرم‌های موجود در دنیا است؛ به طوری که هر عملی که فکرش را کنید در آن ممکن خواهد بود. ROM Toolbox اپلیکیشنی در این زمینه به حساب می آید که ابزارک‌های بسیاری را در زمینه‌ی تغییرات سیستمی گوشی در اختیار شما قرار می دهد و در صورتی که گوشی شما روت شده باشد، می توانید با نصب آن به انبوهی از امکانات متنوع دسترسی پیدا کنید. این امکانات در سه شاخه‌ی اصلی با عنوان‌های Rom Manager, App Manager و Root Browser در اختیار شما قرار خواهند گرفت که در ادامه به معرفی جزئی هر کدام از این بخش‌ها خواهیم پرداخت.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 71 دوشنبه 13 مهر 1394 نظرات (0)

LinkedIn یکی از محبوب ترین شبکه‌های اجتماعی است که کاربران آن می توانند عکس‌ها و ویدئوهای خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. LinkedIn Pulse نیز اپلیکیشنی برای مدیریت هرچه بهتر این شبکه در گوشی‌های موبایل است. با اورژانـــس آی تی همراه باشید.
LinkedIn یکی از شبکه‌های اجتماعی مهم در سال‌های اخیر به حساب می آید که مانند دیگر شبکه‌های بزرگ اجتماعی همچون توئیتر، فیسبوک و ... شامل افراد مختلفی از جمله هنرمندان و شخصیت‌های شناخته شده است. شما در این شبکه‌ی اجتماعی نیز می توانید همانند اینستاگرام پروفایل افراد مورد نظرتان را دنبال کنید و از آخرین و جدیدترین اخبار مربوط به آن‌ها با خبر شوید.

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 5,632
  • بازدید سال : 21,448
  • بازدید کلی : 595,761
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی