loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 112 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)
جنگ قبایل یکی از محبوب ترین بازی های آنلاین در جهان برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس است که میلیون ها نفر این بازی را به صورت آنلاین و همزمان بازی می کنند، اما این بازی به قدری بزرگ و تقریبا پیچیده است که حتی برای افراد حرفه ای هم نیاز به آموزش است. در این نرم افزار "ترفندستان جنگ قبایل" آموزش هایی چون: دریافت جم رایگان، آشنایی با عنصرهای دفاعی، آشنایی با سربازها و نیروهای هجومی، نحوه تغییر اسم دهکده، نحوه برقراری ارتباط بازی با برنامه بلو استیک، زمان مناسب برای حمله و ... وجود دارد. در این برنامه سعی شده است، به سلیقه ی تمامی افراد چه مبتدی و چه حرفه ای توجه شود و آموزش های مناسب برای هر گروه قرار داده شده است.

ترفندهای بازی clash of clans
حجم فایل : 873 کیلوبایت
نسخه : 4.0
اجرا در : اندروید 1.6 و بالاتر
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 103 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)

اگر یکی از دوست داران متریال دیزاین در اندروید 5.0 هستید و منتظر روزی بودید که این زبان طراحی وارد پیام رسان محبوب واتس‌اپ شود باید بگوییم که آن روز فرا رسیده است. امروز اپلیکیشن واتس‌اپ به‌روز رسانی جدیدی را دریافت کرد که بر اساس آن زبان طراحی این برنامه به متریال دیزاین تغییر یافته است و کاربران نیز اکنون می‌توانند رابط کاربری جدید و جذابی را استفاده کنند. البته به‌روز رسانی جدید فعلا در گوگل پلی وجود ندارد و شما می‌توانید از طریق لینک زیر نسخه جدید اپلیکیشن واتس‌اپ را که 2.12.34 است و 19 مگابایت حجم دارد دانلود و بر روی دستگاه‌های اندرویدی خود نصب نمایید:

دانلود whatsapp___material

دانلود برنامه whatsapp___material

نسخه : 2.12.34

حجم برنامه : 19.65 مگابایت

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 140 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)

با پیشرفت فناوری و علم رباتیک در دنیا، پای این ماشین ها به بخشهای عظیمی از زندگی انسان باز می شود و در آینده نهچندان دور شاهد فعالیت آنها در نقاط حساس و بحرانی خواهیم بود.

علم پزشکی یکی از علومی است که در سال های اخیر به استفاده از این ماشین ها روی آورده. سال‌هاست که دستگاههای مختلفی برای کمک به دندانپزشکان، متخصصان چشم، جراحان قلب، فیزیوتراپ ها و دیگر بخشهای این حوزه، تولیدشده تا فرایند درمان را برای آنها ساده تر نمایند.

اما ربات ها پا را از این نیز فرا گذاشته اند و امروزه در اتاقهای عمل نیز بهعنوان کمک جراح به متخصصان شاخههای مختلف پزشکی خدمت می‌ کنند و چه بسا در سالهای آینده شاهد استفاده از رباتهای انساننما در بیمارستان ها و مراکز درمانی باشیم.

حال متخصصان و کارشناسان کشورمان، به توانایی خوبی در این حوزه دستیافته اند. رئیس دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی خواجهنصیرالدین طوسی از اجرای پروژه طراحی و ساخت رباتهای آموزشدهنده و کمک جراح چشم در این دانشگاه خبر داد.

حمید رضا تقی راد اظهار کرد: طرح ساخت ربات جراحی چشم از راه دور حدودا ۴ سال قبل در دانشگاه صنعتی خواجه نصیر با کمک دانشجویان دکترا آغاز شد و امروز به پیشرفت های خوبی در این زمینه دست یافته ایم.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 61 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)

شرکت ال‌جی الکترونیکس (LG) در راستای محصولات ساندبار و بلندگوی Hi-Fi خود اولین محصول صوتی‌اش با قابلیت Google Cast را ارائه خواهد کرد. Music Flow شرکت ال‌جی، سیستم صوتی Hi-Fi هوشمندی است که تجربه موسیقی را به سطحی کاملا جدید می‌رساند.
Google Cast این امکان را به همگان می‌دهد که موسیقی مورد علاقه‌شان را از تبلت یا گوشی اندروید، آیفون، آیپد، مک، کروم‌بوک و یا لپ‌تاپ به ساندبار یا بلندگوهای LG Music Flow دارای قابلیت Google Cast بفرستند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 91 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)

برای امنیت بیشتر اسمارت فونها و یا کلا گجت های همراه، باید کمی فراتر برویم! پس از حضور Touch ID خیلی از کاربران به امنیت نسبی گجت ها امیدوار شده بودند تا اینکه در نمایشگاه MWC 2015 فناوری جدید iris معرفی شد. این نرم افزار امنیتی، از یک فناوری جدید به نام Delta ID بهره می‌برد که به شما اجازه می‌دهد تا از چشمانتان به جای رمز عبور استفاده کنید.

سیستم Delta ID iris یک نرم افزار شناسایی است که با اسمارت فون، تبلت و لپ‌تاپ کار می‌کند. سخت افزار این سیستم یک محصول مینیاتوری است که از یک LED و دوربین مادون قرمز تشکیل شده است. این تجهیزات از الگوهای خاص iris برای عبور از پسورد شما استفاده می‌کنند. انجام تنظیمات ActiveIRIS بر روی تلفن همراه بسیار آسان است و کاربران می‌توانند به راحتی نمونه‌ای از هر دو چشم خود تهیه کرده و بر روی آن ذخیره کنند. این قالب‌ها در تلفن همراه شما ذخیره شده و می‌تواند از فاصله 50 متری، با و بدون عینک چشمان شما را شناسایی کند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 57 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)

سال‌ها پیش وقتی برای اولین بار یک دوربین بر روی یک تلفن همراه گذاشته شد، هیچ کس فکر نمی‌کرد که این فناوری تا این حد پیشرفت کند که روزی یک مینی اسمارت فون، بتواند به راحتی وظیفه یک دوربین حرفه‌‌ای را انجام داده و کنار آن هزاران کار دیگر نیز برای کاربرانش انجام دهد.

این روزها، برخی از علاقه‌مندان به عکاسی، قید خرید یک DSLR را زده و به سراغ اسمارت فون‌ها می‌روند. در میان آن‌ها، مینی اسمارت فون‌ها یا کامپکت‌ها نیز وجود دارند که نسبت به سایر تلفن‌های همراه هوشمند سایز کوچک‌تری دارند.

در این مطلب سعی داریم، 5 مورد از بهترین نمونه‌های دوربین اسمارت فون‌ها را برای شما معرفی نماییم.

پس با اورژانـــس آی تــی همراه باشید .....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 71 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)

در حالی که سامسونگ قرار است فردا طی مراسمی به صورت رسمی گلکسی اس ۶ را در ایران عرضه نماید، بر اساس شنیده ها، سامسونگ طی قراردادی که با ایرانسل امضا نموده، قصد دارد تا پرچمدار جدیدش را به همراه یک عدد سیم کارت ایرانسل به بازار عرضه نماید.

به گفته منبع خبری دیجیاتو، با توجه به پشتیبانی سخت افزاری گلکسی اس ۶ از اتصال LTE، سیم کارت های ارائه شده از نوع Usim خواهند بود، تا بدین شکل کاربران قادر باشند از اینترنت نسل چهارم ایرانسل بر روی دستگاه های خود استفاده نمایند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 222 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)

اگر شما نیز در بین مخاطبان خود به یکی از افراد بسیار بیشتر از سایر مخاطبان تماس می‌گیرید و یا پیام کوتاه ارسال می‌کنید به‌طور حتم پیدا کردن روزانه آن مخاطب از دفترچه تلفن و یا وارد کردن دستی شماره وی وقت شما را خواهد گرفت و برای همین دلیل سیستم عامل اندروید ویژگی‌ای را در بطن خود قرار داده است که از طریق آن می‌توانید مخاطب مورد نظر را در صفحه اصلی خود قرار دهید و با یک بار لمس آن با وی تماس بگیرید یا پیامی را ارسال کنید.

برای این کار ابتدا به صفحه برنامه‌ها بروید (این آموزش در اندروید لالی پاپ انجام شده است).

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 68 سه شنبه 25 فروردین 1394 نظرات (0)

چند وقتی می‌شود که اندروید 5.1 ملقب به لالی‌ پاپ توسط گوگل معرفی شده است و در همان ابتدا نیز برای دستگاه‌های نکسوسی منتشر شده است. بعد از انتشار این به‌روز رسانی کاربران اشاره به مشکلاتی در تبلت نکسوس 7 داشتند و به این موضوع معترض بودند که چندین برنامه، عملکرد درستی را ارائه نمی‌دهند. حال خبرهایی مبنی بر ایراداتی برای اپلیکشن دوربین نکسوس 5 به گوش می‌رسد.

اما ایرادی که به آن اشاره می‌شود، مربوط به کرش دوربین دستگاه است؛ یعنی کاربران با هر بار وارد شدن به بخش دوربین دستگاه شاهد کرش خواهند بود که این موضوع، اصلا جالب نیست.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، هنگام باز کردن اپلیکشن‌های اینستاگرام، توییتر، اسنپ‌چت و اپلیکیشن پیش‌فرض دوربین  دستگاه در اندروید 5.1 دارای مشکل کرش بوده و برنامه‌ها به درستی نمی‌توانند اجرا شوند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 68 سه شنبه 25 فروردین 1394 نظرات (0)

با این نرم افزار شما می توانید با سرعت ۲ مگابایت بر ثانیه دقیق ۱۰ برابر سرعت ۳G به انتقال فایل از طریق وای فای برای دوستان خود بپردازید.نرم افزار ZAPYA سریعترین ابزار انتقال فایل در جهان برای اندروید می باشد

که توسط آن قادر خواهید بود با سرعت ۲ مگابایت بر ثانیه،۱۰ برابر سرعت ۳G به انتقال فایل از طریق وای فای برای دوستان خود بپردازید . 

با این اپلیکیشن قادر خواهید بود هر آنچه را که در حافظه اسمارت فون خود دارید با سرعتی بالا ارسال کنید و یا به صورت گروهی به انتقال و دریافت فایل بپردازید این نرم افزار فایل هایی را مانند:فیلم, تصاویر, موزیک, برنامه, بازی, تم و فایل های فشرده حتی با حجم زیاد  را از طریق شبکه بی سیم Wi-Fi در اندروید و هر چیزی را که دوست دارید با دیگر گوشی ها یا دیگر سیستم عامل ها مانند:اندروید به اندروید ویندوز و ios به اشتراک بگذارید.

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 94
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 94
  • بازدید ماه : 5,711
  • بازدید سال : 21,527
  • بازدید کلی : 595,840
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی