loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 60 شنبه 22 فروردین 1394 نظرات (0)

یکی از امکانات بسیار مناسبی که در نسخه‌های مختلف مجموعه نرم‌افزاری آفیس در نظر گرفته شده است، قابلیت بازیابی خودکار فایل‌های بسته نشده در این برنامه است.
 این قابلیت زمانی فعال می‌شود که به هر دلیل اعم از هنگ‌کردن سیستم‌عامل، قطعی برق و... رایانه شما خاموش یا مجددا راه‌اندازی شود و یکی از فایل‌های مرتبط با مجموعه نرم‌افزاری آفیس روی سیستم شما باز مانده باشد. در این حالت با اجرای مجدد برنامه، قابلیت بازیابی خودکار فایل اجرا و تغییرات شما تا قبل از خاموش یا راه‌اندازی مجدد رایانه نمایش داده می‌شود. به عنوان مثال فرض کنید در حال تایپ یک پایان‌نامه 200 صفحه‌ای بوده‌اید و هنگام تایپ صفحه 189 برق منزل یا محل کار شما قطع شده و فایل را نیز روی‌ هارد دیسک رایانه ذخیره نکرده‌اید! در این حالت است که پس از راه‌اندازی مجدد و باز کردن نرم‌افزار Word مشاهده می‌کنید نتیجه تلاش چند ساعت یا چند روز شما هدر نرفته و فایل شما به طور خودکار ذخیره و بازیابی شده است. حالا ما این همه مقدمه‌چینی کردیم تا بگوییم متاسفانه مسیر ذخیره‌سازی پیشفرض این فایل‌ها در درایو C است که اصلا برای انجام این کارها مناسب نیست؛ چرا که احتمال خرابی یا آسیب دیدن اطلاعات موجود در این درایو بیشتر از دیگر درایوها است. برای تغییر این مسیر در آفیس 2010 می‌باید به روش زیر عمل کنید:

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 84 شنبه 22 فروردین 1394 نظرات (0)

همه‌ی شما با مرورگر خوب و پرسرعت گوگل کروم آشنا هستید. همان‌طور که می‌دانید، این مرورگر علاوه بر ویندوز برای سیستم‌عامل‌ تلفن‌های همراه نیز وجود دارد. در اندروید، محبوب‌ترین مرورگر همین کروم است که قابلیت‌های فروانی را به کاربر ارایه می‌دهد.

شاید برخی ویژگی‌های این مرورگر را بدانید، ولی مطمئنا با همه‌ آن‌‌ها آشنا نیستید. در این مطلب قصد معرفی 5 قابلیت مخفی نسخه‌ اندرویدی این مرورگر را به شما داریم، پس با اورژانس آی تی همراه شوید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 93 شنبه 22 فروردین 1394 نظرات (0)

پس از عرضه برنامه‌های همراه واین و پریسکوپ توسط توییتر برای به اشتراک گذاری ویدیو، فیس بوک هم یک برنامه همراه رقیب به نام Riff عرضه کرده که ساخت ویدیوی دسته جمعی و به اشتراک‌گذاری آن را تسهیل می‌کند.

این برنامه به کاربران امکان می دهد ویدیوهای مورد نظرشان را ضبط کنند و آنها را با همکاری دیگر دوستانشان در سراسر جهان تکمیل نمایند. ویدیوهایی که با استفاده از برنامه Riff تهیه می شوند ۲۰ ثانیه یا کمتر زمان دارند. هر کاربر پس از تهیه ویدیوی مورد نظر خود می تواند آن را برای افزودن محتوای جدید یا اعمال تغییر برای دوستان دیگرش بفرستد و در نهایت این ویدیوها بر روی اینترنت به اشتراک گذارده می شوند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 61 جمعه 21 فروردین 1394 نظرات (0)

مایکروسافت در حال آماده سازی خدمات پرداخت همراه اختصاصی خود موسوم به Microsoft Payments برای رقابت با اپل پی و Google Wallet‌ است.

مایکروسافت اعلام کرده که در گوشی‌های مجهز به ویندوز ۱۰ از پرداخت با استفاده از فناوری ان اف سی پشتیبانی می‌کند. از سوی دیگر این شرکت قراردادهایی در این زمینه در ۵۰ ایالت آمریکا منعقد نموده تا بتواند به انتقال پول از این طریق شکل قانونی ببخشد.عقد این قراردادها به منظور دریافت مجوز ارائه خدمات مذکور در کل آمریکا ضروری است.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 90 جمعه 21 فروردین 1394 نظرات (0)
سال گذشته فیس‌بوک شرکت واتس‌اپ را به قیمت هنگفت ۲۲ میلیارد دلار خریداری کرد. واتس‌اپ هر سه ماه میزان رشد کاربران خود را اعلام می‌کند و طبق جدیدترین آمار کاربران واتس‌اپ ۱۰۰ میلیون بیشتر شده و حالا ۷۰۰ میلیون کاربر فعال برای این برنامه‌ی پیام‌رسان ثبت شده است.حالا این دو شرکت در حال کار روی ادغام سرویس‌های خود هستند. نسخه‌ی جدیدی از اپلیکیشن فیس‌بوک (نسخه ۳۱٫۰٫۰٫۰٫۷٫۱۳) به کاربران اجازه می‌دهد که با استفاده از دکمه Send زیر هر پست، اطلاعات مشاهده‌شده را با کاربران واتس‌اپ به اشتراک بگذارند. فعلا این نسخه‌ی فیس‌بوک در اختیار عموم قرار نگرفته و توسط تعداد محدودی از کاربران مراحل تست خود را می‌گذراند.
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 76 جمعه 21 فروردین 1394 نظرات (0)

نیروهای اف بی آی در آمریکا روز گذشته اعلام کردند مهاجمان وابسته به گروه تروریستی داعش به وب‌سایت‌هایی که از پلاگین‌های آسیب پذیر وردپرس استفاده می‌کنند، حمله کرده‌اند.

وردپرس از جمله سیستم‌های محبوب برای مدیریت محتواست که برنامه‌نویسان ثالث حدود ۳۷ هزار امکانات مختلف به آن افزوده‌اند، اما بسیاری از آنها دارای آسیب‌پذیری‌های امنیتی هستند که باعث می‌شود وب سایت‌ها هم دچار مشکل شوند.

این حفره‌ها به هکرها امکان می‌دهد تا به سایت‌ها دسترسی غیرمجاز پیدا کنند، کدهای مخرب یا بدافزارهایشان را به سایت‌های هدف بیفزایند و مشکلات متعددی را از این طریق به وجود آورند. از جمله سایت‌هایی که از همین طریق دچار مشکل شده‌اند می‌توان به سایت‌های خبری، سایت های وابسته به موسسات مذهبی و تعدادی از سایت‌های دولتی و تجاری اشاره کرد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 118 جمعه 21 فروردین 1394 نظرات (0)

کانن المان های دوربین‌های فیلمبرداری را با دوربین‌های عکس برداری در هم آمیخته و حاصل آن تولید یک دوربین حرفه ای است که تصاویر ۱۲ مگاپیکسلی و ویدیوهای ۴K ثبت و ضبط می‌کند.

امروزه ثبت ویدیو با استفاده از دوربین‌های عکاسی رواج بسیاری یافته و DSLR ها و دوربین‌های بدون آینه توانسته‌اند به شکل قابل‌توجهی نیازهای تصویربرداران را تامین کنند.

با این وجود، کماکان دوربین سازان ظاهر مخصوص عکاسی را برای این دوربین‌ها برمی‌گزینند. دوربین جدید کانن با نام XC10 راه دیگری در پیش گرفته و اگرچه با کیفیت بالای خود عکاسان را راضی نگه خواهد داشت، شکل و شمایلی مانند یک دوربین فیلمبرداری به خود گرفته است.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 48 جمعه 21 فروردین 1394 نظرات (0)

امروز شیائومی نشان مخصوص رکورد گینس خود را دریافت کرد. این شرکت در روز قبل فروش بسیار بزرگی داشت و موفق شد طی تنها ۱۲ ساعت ۲٫۱۱ میلیون گوشی در کشور چین بفروشد.

فروش‌های حیرت انگیز شیائومی بالاخره تاریخ ساز شدند. فروش روز قبل این شرکت که برای ۲۴ ساعت ادامه داشت و محصولات این شرکت را با قیمت ارزان تری به کاربران عرضه می‌کرد، رکورد گینس را شکست و موسس این شرکت، «لی جون» نشان مخصوص “فروش بیشترین اسمارت‌فون در ۲۴ ساعت با یک پلتفرم” را دریافت کرد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 92 جمعه 21 فروردین 1394 نظرات (0)

دل از تبلت جدید بیزینسی خود با نام Venue 10 7000 رونمایی کرد. این تبلت بر خلاف نسل قبلی خود، دارای رزولوشنی بسیار بالاتر است و ابزارهایی برای استفاده بیزینسی در خود دارد.

امروز «دل» (Dell) تبلت جدیدی به خط Venue مشهورش اضافه کرد. این تبلت با نام Venue 10 7000 بر خلاف Venue 8 7000 که نسخه‌ی مصرف کنندگان است، به عنوان یک مدل بیزینسی معرفی شده است.
این تبلت به اندروید ۵٫۰ مجهز است و سرویس‌های Android for Work جدید گوگل را هم در خود دارد. دستگاه‌های اندرویدی دارای این سرویس می‌توانند پروفایل‌هایی برای جداسازی فعالیت‌های کاری و زندگی شخصی ایجاد کنند. این قابلیت امکان تغییر پروفایل‌های کاری بدون دخالت در بخش اطلاعات شخصی را فراهم می‌کند.نسل جدید نسبت به نسل پیشین خود (Venue 10 5000) سخت افزارهای قوی تری دارد. دل پردازنده‌ی اینتل Atom Z3580 با فرکانس ۲٫۳ گیگاهرتز را جایگزین Atom Z3735F کرده است.
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 76 جمعه 21 فروردین 1394 نظرات (0)

شبکه اجتماعی لینکدین شرکت آموزشی مشهور Lynda را به قیمت ۱٫۵ میلیارد دلار خریداری کرد.

لینکدین، شبکه اجتماعی افراد شاغل و متخصص اعلام کرد که شرکت مشهور آموزشی «لیندا» (Lynda) را به قیمت ۱٫۵ میلیارد دلار خریداری خواهد کرد.

این خرید شامل ۵۲ درصد پول نقد و ۴۸ درصد سهام خواهد بود و انتظار می‌رود که فرایند آن در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۵ تکمیل شود. در اطلاعیه‌ی مشترک این دو شرکت گفته شده که از این پس بیشتر کارمندان لیندا در بخش‌های مختلف لینکدین به فعالیت مشغول خواهند شد.

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 194
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 194
  • بازدید ماه : 5,811
  • بازدید سال : 21,627
  • بازدید کلی : 595,940
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی