loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 163 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

با تشکر از همراهی شما عزیزان در قسمت سوم نیز به اسکن سایت و شناسایی باگ ها  پرداختیم.در این قسمت به دیفیس کردن سایت با باگ XSS می پردازیم. دراینجا  باگ (Bug) منظور همان خطا است.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 79 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

با تشکر از همراهی شما عزیزان در قسمت دوم نیز به یافتن اطلاعات و شناسایی هدف پرداختیم.در این قسمت به اسکن سایت و شناسایی باگ ها می پردازیم. دراینجا  باگ (Bug) منظور همان خطا است.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 47 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

با تشکر از همراهی شما عزیزان در قسمت اول این بخش از آموزش هک و امنیت به آشنایی با چندین اصطلاح پرداختیم.در این قسمت به یافتن اطلاعات تارگت می پردازیم. دراینجا  تارگت (Target)منظور همان قربانی یا هدف است.

یک هکر برای هک اولین قدم‌ها، یافتن اطلاعاتی در مورد هدفش میباشد. اطلاعاتی که در بین مراحل از آنها استفاده میکنیم.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 64 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

با سلام تصمیم بر آن شد مباحثی پیرامون هک و امنیت در چندین قسمت متوالی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا بتوان از لحاظ ضریب و قدرت نفوذ هکرها و سودجویان در دنیای مجازی در بهره مند شد.توجه داشته باشید استفاده از مطالب منتشر شده صرفا جهت کسب اطلاعات می باشد هرگونه صدمات و اهداف ناشی از مطالب منتشر شده در وبسایت دنیای فناوری اطلاعات بر عهده متخلف می باشد.و در آخر هدف ما اینست تا با نحوه حمله هکرها به وبسایت را آشنا کنیم.با ما همراه باشید.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 45 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

پایگاه اتصال ND5530 ال‌جی با این طراحی شیک فلزی قرار است لذت گوش دادن به موسیقی از روی دستگاه اندرویدی یا اپلی را برای صاحبش به ارمغان بیاورد. شما می‌توانید از طریق بلوتوث آهنگ های روی دستگاه اندرویدی خود را به این پخش کننده منتقل کنید و علاوه بر راحتی فراوان در استفاده، صداهای مزاحم را هم حذف کنید. همچنین می‌توانید از اتصال با سیم دستگاه ها به این پایگاه بهرمند شوید تا همزمان بتوانید دستگاه را شارژ کرده و از آن استفاده کنید.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 79 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

رییس ایسوس، جانی شی، از محصولات جدید این شرکت رونمایی کرد. یکی از آنها تبلت جدید این شرکت به نام میمو پد ۸ (Memo Pad 8) است که مشخصات قابل توجهی دارد:

وزن ۲۹۹ گرم و ضخامت ۷.۴۵ میلیمتر
نمایشگر ۸ اینچی IPS با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل
پردازشگر ۴ هسته ای Atom Z3580 با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز و معماری ۶۴ بیتی
گرافیک PowerVR G6430 با فرکانس ۵۳۳ مگاهرتز
حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت + میکرو اس دی تا ۶۴ گیگابایت
رم ۲ گیگابایت
وای-فای ۸۰۲٫۱۱ac، ان اف سی و LTE
گوریلا گلس ۳
دوربین ۵ و ۱.۲ مگاپیکسلی به ترتیب در عقب و جلو
اندروید ۴.۴
هنوز اطلاعات و مشخصات بیشتری (به خصوص قیمت) از این محصول در دست نیست و باید منتظر نگاه نزدیک بعد از مراسم ایسوس بمانیم.

نظرات خود را درباره ی محصول جدید ایسوس بیان کنید .

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 70 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)
گوگل با خدمات هلپ اوتس خود وداع کرد. این سرویس برای دریافت ویدیوهای درخواستی تخصصی و علمی راه اندازی شده بود.

گوگل رسما اعلام کرده که خدمات یاد شده را از ۲۰ آوریل سال ۲۰۱۵ یعنی ۵ روز دیگر برای همیشه از دسترس خارج خواهد کرد. با این حساب Helpouts هم به جمع دیگر خدمات بازنشسته شده گوگل شامل ریدر، لتیتیود، Schemer و … خواهد پیوست.

گوگل Helpouts را کمتر از دو سال قبل راه اندازی کرده بود تا کاربران با پرداخت پول بتوانند توصیه ها و راهنمایی هایی را در قالب درس های مختلف از متخصصان حوزه های مختلف دریافت نمایند. بخشی از این خدمات هم به صورت رایگان ارائه می شد.

از جمله حوزه های درسی سرویس Helpouts عبارت بودند از عکاسی، سخنرانی، ریاضیات، علوم تجربی، هنر و … بعد از مدتی حتی توصیه های پزشکی هم به این سرویس اضافه شد، اما تمامی این اقدامات نتوانست باعث افزایش محبوبیت و تعداد کاربران خدمات مذکور شود.

گوگل پس از محبوبیت برنامه های همراه برنامه اختصاصی این سرویس را هم عرضه کرد، اما تخصصی بودن بیش از حد آن باعث شد تا استقبال شایانی از آن به عمل نیاید. این شرکت خود در بیانیه ای که به همین منظور صادر کرده عدم استقبال کافی را دلیل تعطیلی helpouts دانسته است.

کارشناسان دسترسی رایگان به انبوه ویدیوهای تخصصی در یوتیوب را از جمله دیگر دلایل مهم تعطیلی این سرویس و عدم استقبال از آن دانسته اند. کاربران می توانند ویدیوهای خود در این سرویس را حداکثر تا تاریخ اول نوامبر دانلود کنند و بعد از این تاریخ همه آنها از سرورهای گوگل حذف می شوند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 45 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)
سامسونگ وعده داده که Galaxy S6 را با تغییرات سخت افزاری فراوانی عرضه می کند، اما بیشترین تغییرات مربوط به امکانات نرم افزاری این گوشی خواهد بود.
ارتقای TouchWiz  از جمله جدیدترین تحولات اعمال شده در گالکسی اس ۶ است. سرعت TouchWiz در مقایسه با نسخه های قبلی که بر روی گوشی نوت ۴ یا سیستم عامل لیلی پوت نصب شده، افزایش یافته است. همچنین قرار است سامسونگ از نصب بسیاری از برنامه های خود به طور پیش فرض بر روی گوشی ها جلوگیری کند تا بر کارآیی و سرعت عملکرد گوشی‌هایش بیفزاید. Galaxy S6 همچنین همراه با مجموعه ای از برنامه های از پیش نصب شده مایکروسافت شامل OneNote، OneDrive، Office Mobile ، Skype روانه بازار می شود. تغییر صفحه کلید گوشی مذکور که باعث افزایش شباهت آن با iOS شده موجب گردیده که کاربران از رنگ ها و مضامین بیشتر بهره مند گردیده و برای شماره گیری سریع هم امکانات بیشتری داشته باشند.
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 94 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)
شرکت مایکروسافت با هدف افزایش کاربران آفیس ۳۶۵ اعلام کرده که دانش آموزان مدارس نیویورک می‌توانند به رایگان از این خدمات بهره‌مند شوند.
این خدمات شامل همه دانش آموزان و معلمان این مدارس بوده و دسترسی رایگان به سرویس آفیس ۳۶۵ پرو پلاس را در برمی‌گیرد. تمامی افرادی که نامشان به عنوان دانش آموز در این مدارس ثبت شده باشد می‌تواند از حداکثر ۵ رایانه و ۵ وسیله همراه به رایگان به آفیس ۳۶۵ متصل شوند. هدف از این ابتکار عمل این است که دانش اموزان برای استفاده از آفیس ۳۶۵ تنها محدود به رایانه های مدارس خود نباشند و بتوانند از نقاط مختلفی به این سرویس متصل شوند. یکی از دلایل اصلی تمرکز مایکروسافت بر شهر نیویورک علاوه بر اهمیت آن، تلاش گوگل برای تسخیر مدارس این شهر است. چندی قبل مقامات این شهر از موافقت خود با استفاده از نوت بوک های کروم بوک در مدارس خبر دادند که همراه با ارائه خدمات رایگان گوگل داریو نیز هست. در صورت تداوم این وضعیت نسل جدید مردم شهر نیویورک دیگر از ویندوز و آفیس استفاده نکرده و به استفاده از سیستم عامل کروم و محصولات گوگل روی می آورند و لذا مایکروسافت مجبور به مقابله به مثل شده است.
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 108 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

شرکت ال جی از عرضه اولین ساعت لوکس هوشمند مجهز به سیستم عامل Android Wear خود در کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلونا در ماه آینده خبر داد.

این ساعت هوشمند که Urbane نام دارد، جایگزینی برای Watch R اولین ساعت هوشند این شرکت با نمایشگر پلاستیکی OLED محسوب می شود که ال جی در اکتبر سال ۲۰۱۴ عرضه کرده بود. ساعت جدید باریک تر بوده، ظاهر شیک تر و جذاب تری دارد و از فولاد ضدزنگ ساخته شده که به دلخواه مشتری بر روی آن از روکش نقره ای یا طلایی استفاده می شود. قرار است مدل ورزشی و چرمی این ساعت هم در دسترس علاقمندان قرار بگیرد.

رابط کاربری لمسی سازگار با ساعت های هوشمند مجهز به سیستم عامل آندروید ۴٫۳ و به بالا، حسگر PPG برای ثبت ضربان قلب و اطلاعات مربوط به تمرینات ورزشی، پردازنده Qualcomm Snapdragon 400 و ۱٫۲ گیگاهرتزی، نمایشگر ۱٫۳ اینچی وباتری ۴۱۰ میلی آمپری از جمله دیگر ویژگی های این ساعت است. محصول مذکور همچنین ضد گرد و خاک و ضد آب بوده و دارای ۴ گیگابایت حافظه و ۵۱۲ مگابایت RAM  می باشد.

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 87
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 87
  • بازدید ماه : 5,704
  • بازدید سال : 21,520
  • بازدید کلی : 595,833
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی