loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 92 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)

مایکروسافت به قول خودش در ارائه مرتب نسخه‌های ویندوز 10 وفا کرده است، ولی این باعث نمی‌شود که انتشار نسخه‌های خصوصی این ویندوز در وب متوقف شود.

اخیرا نسخه 10056 ویندوز 10 از دیوارهای ردموند راه به بیرون یافته است و تغییرات اساسی و مهمی در آن دیده می‌شود.

در ادامه با اورژانس آی تی همراه باشید تا به تغییرات رخ داده در این نسخه بپردازیم:

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 110 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)

آیا می‎دانستید: به جز کامیپوتر، گوشی هوشمند و تبلت، مودم یا روتر بی‎سیم هم مستعد هک شدن هستند؟ برای اطلاعات بیشتر به پاراگراف بعدی بروید تا با ابزاری که می‎تواند به راحتی کمک کند تا تشخیص بدهید روترتان دستکاری شده است یا خیر، آشنا شوید.

ابزارهای زیادی برای کامپیوترها وجود دارند که تعیین می‎کنند آیا دستگاه ما ربوده شده است یا خیر و همچنین ابزارهایی هم هستند که مطمئن می‎شوند که هیچ چیزی شبیه به هک شدن روی کامپیوترهای ما ممکن نباشد؛ البته برای بیشتر مواقع. مسیریاب‎ها البته به همین اندازه در مقابل تلاش‎های مجرمان سایبری آسیب پذیرند و حتی شاید بیشتر آن هم به دلیل غفلت و فقدان آگاهی در این‎باره. از آنجایی که کاربران به مسیریاب‎هایی که به آن متصل‎اند اهمیتی نمی‎دهند، یک کانون پر خطر می تواند این مسیریاب‎ها را در به صورت طولانی مدت در ریسک قرار بدهد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 70 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)

شرکت گوگل در تلاش برای ارائه خدمات تله کنفرانس تازه‌ای است که Gmeet نام دارد و با سایر خدمات این شرکت شامل جیمیل، هنگ اوت و … نیز سازگار است.

ظاهرا گوگل از سال ۲۰۱۱ برنامه هایی در این زمینه داشته و قصد داشته از این طریق خدمات ارتباطی خود را توسعه ببخشد. اعلام این خبر در شرایطی که گوگل قصد دارد خدمات مخابراتی ارائه داده و با اپراتورهای تلفن همراه رقابت کند، قابل تامل به نظر می رسد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 100 یکشنبه 23 فروردین 1394 نظرات (0)

سایت HDMI Forum امروز ویژگی ها و خصوصیات HDMI 2.0a نسخه به روز شده از استاندارد خروجی HDMI را معرفی کرد. بنا به اطلاعات منتشر شده از طریق سایت HDMI هدف از این بروزرسانی “انتقال فایل های با فرمت های HDR، فراهم کردن کیفیت بالاتر برای تصاویر خروجی و همچنین نمایش بیشتر جزییات در قسمت های تاریک و روشن این تصاویر است.

فرمت های HDR یا High-Dynamic-Range Imaging قرار است در آینده ای نزدیک برای ذخیره سازی فیلم ها و تصاویر مورد استفاده قرار بگیرند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 74 یکشنبه 23 فروردین 1394 نظرات (0)

مایکروسافت نسخه آزمایشی تازه‌ای از سیستم عامل ویندوز ۱۰ را برای استفاده کاربران گوشی‌های هوشمند عرضه کرده است.

این نسخه که Build 10051  نام دارد، نسخه به روزشده build 9941 محسوب می شود که در ماه فوریه عرضه شد.

از جمله مهم ترین به روزرسانی های این نسخه می توان به افزودن مرورگر اسپارتان اشاره کرد که البته نسخه ای آزمایشی به حساب می آید. مرورگر پیش فرض این سیستم عامل Internet Explorer 11 است.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 71 یکشنبه 23 فروردین 1394 نظرات (0)

تازه ترین کسب و کار گوگل تشکیل گروهی متشکل از محققان برجسته به منظور تولید باتری‌های لیتیومی و جامد یا solid-state است.

با توجه به حل نشدن مشکل قدیمی عمر پایین باتری گوشی‌ها و رایانه‌های قابل حمل بسیاری از شرکت‌های فناوری تصمیم گرفته اند خود دست به کار شوند و با سرمایه گذاری قابل توجه باتری های جدیدی تولید کنند.

در اواخر سال ۲۰۱۲ گروهی به سرپرستی Ramesh Bhardwaj متخصص باتری که قبلا در اپل مشغول به کار بوده، تست و بررسی باتری هایی که قبلا در گوگل طراحی شده بودند را آغاز کرد. حدود یک سال بعد این گروه دامنه کار خود را توسعه دادند تا گوگل سرانجام بتواند باتری خاص خود را تولید کند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 63 یکشنبه 23 فروردین 1394 نظرات (0)

اگر یک گیمر حرفه ای هستید، قطعا GTA یکی از محبوب ترین بازی های شماست؛ این بازی دوست داشتنی که حالا نسخه جدید آن در راه بازار است، همانطور که در اکثر وبسایت های خبری گفته شده است، سیستم شما را به چالش خواهد کشید، پس پیشنهاد می کنم این مطلب را مطالعه کنید و در صورت نیاز، به فکر ارتقا باشید!

به گفته تولید کننده این بازی کامپیوتری، کمپانی RockStar، برای اجرای این بازی در رزولوشن بالای ۱۰۸۰ پیکسل و ۶۰ فریم در ثانیه، سیستم شما حداقل باید مجهز به یکی از دو کارت گرافیک Nvidia GTX 660 2GB و یا AMD HD 7870 2GB باشد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 60 شنبه 22 فروردین 1394 نظرات (0)

حتما برای شما هم پیش آمده که در برهه هایی از زندگی احساس نادیده گرفته شدن از سوی عزیزانتان را نموده اید، اگر اینگونه است باید بگوییم که جمع کثیری از کاربران مک نیز این روزها چنین احساسی را تجربه می کنند.

اپل اعلام نموده شکاف امنیتی بسیار مهمی را در OS X کشف کرده، منتها آن را صرفا از روی جدیدترین نسخه های مک برطرف خواهد کرد و در همین راستا هم روز گذشته پچ مربوط به نسخه Yosemite را ارائه کرد.

 

این شکاف امنینی به هکرها امکان می دهد با استفاده از در پشتی به اپلیکیشن preferences یا همان تنظیمات سیستم دسترسی پیدا کرده و نقش مدیر آن (administrator) را در اختیار بگیرند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 57 شنبه 22 فروردین 1394 نظرات (0)

اپل امسال نسخه جدید سیستم عامل موبایل خود یعنی آی او اس ۹ (iOS 9) را معرفی خواهد کرد.بنا به شنیده ها ، اپل در iOS 9 تاکید خود را روی برطرف کردن باگ ها و ارتقای سطح عملکرد آیفون ها و آیپدها گذاشته است و همچنین در صدد است تا بتای عمومی ورژن بعدی آی او اس خود را منتشر کند. بدین ترتیب کاربران عادی هم می توانند پیش از عرضه رسمی این پلتفرم با آن کارکرده و ایرادات احتمالی را گزارش کنند.اما iOS 9 چه ویژگی های جدیدی خواهد داشت ؟ در این مطلب می خواهیم ۱۳ ویژگی که انتظار داریم در iOS 9 اپل ببینم را به شما معرفی نماییم.

پس در ادامه با اورژانس آی تی همراه باشید ....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 50 شنبه 22 فروردین 1394 نظرات (0)

کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی در ادامه به‌روز رسانی‌های محصولاتش در بازار قرار است برای اسمارت فون سلفی خود یعنی Desire Eye جدیدترین نسخه سیستم عامل محبوب اندروید یعنی 5.0.2 را عرضه کند. این کمپانی می‌خواهد تا این به‌روز رسانی را ابتدا در کشور تایوان برای هوادارانش عرضه کند.

این آپدیت در قالب نسخه 2.19.709.1 بوده و حجمی معادل 1 گیگابایت دارد. با این که تغییر اندروید کیت کت به لالی پاپ ویژگی‌های جالب و جذابی را به Desire Eye اضافه می‌کند، اما در این به‌روز رسانی خبری از نسخه جدید رابط کاربری Sense 7.0 نیست. Desire Eye از نسخه 6.55 رابط کاربری Sense بهره می‌برد.

یکی از توسعه دهندگان کمپانی اچ‌تی‌سی تخمین زده است که Sense7 تنها برای مدل‌های خاصی از محصولات این کمپانی عرضه خواهد شد. منتقدان امیدوارند که این آپدیت باعث بهبود بعضی از ایرادات نرم‌افزاری دوربین این دستگاه فوق‌العاده شود.

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 121
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 121
  • بازدید ماه : 5,738
  • بازدید سال : 21,554
  • بازدید کلی : 595,867
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی