loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 53 دوشنبه 22 دی 1393 نظرات (2)

در نسخه 4 این مرورگر قابلیت های زیادی به آن اضافه شده است و سرعت آن نیز تا حد زیادی افزایش یافته است،اما در این نسخه بعضی از قابلیت های ضروری نیز به ظاهر حذف شده اند.
یکی از این موارد قابلیت Save Tabs است که هنگام خروج از مرورگر دیگر سوالی تحت عنوان ذخیره کردن تب های باز از شما پرسیده نمی شود و فقط از شما می خواهد تا اجازه خروج را صادر نمایید. 
این قابلیت از نظر بسیاری از کاربران می تواند کلیدی و کاربردی باشد مثلا زمانی که نیاز دارید ویندوز را Restart کنید یا مجبورید کامپیوتر را خاموش کنید ولی تب های بسیاری وجود دارند که آنها را مرور نکرده‌اید می توانید از این قابلیت استفاده کنید. 
این قابلیت در این نسخه از فایرفاکس غیرفعال است و می توانید با این ترفند آن را فعال کنید.
برای این کار به روش زیر عمل کنید :
1-مرورگرتان را باز کنید
2-در یک تب جدید عبارت About:Config را وارد نمایید تا بخش تنظیمات فایرفاکس باز شود
3-در فیلد Filter عبارت browser.showQuitWarning را وارد کنید و روی آن راست کلیک کرده و گزینه Toggle را انتخاب نمایید و یا روی آن دابل کلیک کرده تا مقدار آن به True تغییر پیدا کند
حال هنگام خروج از فایرفاکس از شما سوالی تحت عنوان آیا می خواهید تب های باز ذخیره گردد سوال می شود.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 73 دوشنبه 22 دی 1393 نظرات (3)

اين نشان به ‌ويژه زمانی ظاهر مي‌شود که بخواهید فولدر را به اشتراک بگذاريد. 

گاهی اوقات شما نیاز به دسترسی به اطلاعات فولدرهایی دارید که قفل هستند و ویندوز اجازه دسترسی به شما را نمی دهد.براي حذف اين نشان بايد به آن فولدر دسترسي خواندن داشته باشید.

براي اين‌کار مراحل زیر را دنبال کنید:

گام 1
روي فولدري که نشان قفل دارد کليک راست کنيد و Properties را انتخاب کنید

گام 2
به تب Security رفته و روی دکمه Edit کليک کنيد.با این کار فهرستي از کاربران و گروه‌ها که به آن فولدر دسترسي دارند نمایش داده می شود و تنها کاربری که دسترسي ندارد Users است
 
گام 3
روي دکمه Add کلیک کنید و عبارت Users را در کادر پاييني وارد کنيد و دکمه CheckNames  را بزنيد.در اين حالت نام کامپيوتر شما به ابتداي آن اضافه‌ مي‌شود،پنجره را OK کنيد

گام 4
در پنجره قبلي،آيتم Users اضافه شده است روي آن کليک کنيد و گزينه‌هاي Read & Execute و List folder contents را انتخاب کنيد و بعد از تاييد خواهید دید که قفل روي فولدر از بين رفته است.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 77 دوشنبه 22 دی 1393 نظرات (2)

در حالت عادی اگر تمام محتویات دی وی دی نصب ویندوز ویستا یا هر سیستم عامل دیگری را در داخل یک فلش مموری بریزید نمی توانید از این فلش مموری برای نصب سیستم عامل روی کامپیوتری که سیستم عامل ندارد استفاده کنید.


علت چیست؟

پاسخ ساده است،این حافظه جانبی قابلیت بوت شدن را ندارد.

با استفاده از برنامه Command Prompt سیستم عامل ویندوز ویستا و ویندوز 7 به راحتی و بدون نیاز به نرم افزارهای جانبی می توانید یک فلش مموری قابل بوت بسازید و محتویات سی دی و یا دی وی دی نصب سیستم عامل را روی این فلش مموری کپی کرده و از آن برای نصب سیستم عامل استفاده کنید.
 
روشی که در ادامه به توضیح آن می پردازیم برای سیستم عامل ویندوز ویستا است که البته هیچ تفاوتی با ویندوز7  ندارد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 67 دوشنبه 22 دی 1393 نظرات (1)

در این گزارش شیوه بازیابی فایل های پاک شده از روی مموری کارت را به شما آموزش می دهیم.

 
برای شروع کار به یک کارت حافظه خوان یا به اصطلاح (Memory Card Reader) نیاز دارید.اگر متوجه پاک شدن عکس ها از کارت حافظه شدید بهتر است هیچ فایلی را بر روی آن کپی نکنید و بلافاصله آن را از گوشی،دوربین یا تبلت خود خارج کنید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 67 دوشنبه 22 دی 1393 نظرات (0)

وقتی مجبور باشید تعداد زیادی رمز عبور را برای استفاده در هر سایت،نرم افزار،کارت عابر بانک،رمز های اینترنتی و … به خاطر بسپارید،امکان فراموشی و یا اشتباه وارد کردن این رمزها زیاد است.


ما به شما نرم افزار 1Password را پیشنهاد می کنیم.شما می توانید تمام رمزها و پسوردها و یادداشت های مهم خود را در این نرم افزار ثبت کنید و تنها برای ورود اولیه به نرم افزار نیز یک رمز منحصر به فرد در نظر بگیرید. 


ویژگی ها:
 
قابلیت ذخیره سازی تمام پسوردها و یادداشت های مهم شما در محیطی امن

سینک و انتقال داده ها به ویندوز،مک،آیفون،آیپد

قابلیت لاگین به وب سایت ها با یک کلیک

حفاظت از اطلاعات شما با پسورهای هوشمندانه

حفاظت از اطلاعات و قفل کردن آن ها در صورت به سرقت رفتن یا گم کردن گوشی

نسخه پرمیوم و بدون محدودیت ۳۰ روزه

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 55 دوشنبه 22 دی 1393 نظرات (1)

لنوو در نمایشگاه کالاهای دیجیتال CES 2015 دو تلفن همراه گران‌قیمت را رونمایی کرد ، اما برای اینکه خلاء قیمتی بین محصولاتش نداشته باشد بلافاصله تلفن همراه ارزان قیمت A6000 را معرفی کرد.

این تلفن همراه دارای نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن اچ‌دی است و روی آن دو درگاه سیمکارت نصب شده و از نسل چهارم شبکه‌های تلفن همراه نیز پشتیبانی می‌کند.در قلب A6000  یک پردازشگر 64 بیتی اسنپدراگون 410 به همراه رم یک گیگابایتی نصب شده است.
این تلفن‌همراه دارای دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی با فلاش LED بوده و دوربین جلوی آن 2 مگاپیکسلی است.ظرفیت باتری تلفن‌همراه جدید لنوو 2300 میلی‌آمپر ساعتی است و حافظه داخلی آن 8 گیگابایت ظرفیت دارد و اندروید 4.4 روی آن نصب شده است.
این محصول با قیمت 170 دلار به فروش می‌رسد.
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 127 دوشنبه 22 دی 1393 نظرات (2)

اگر شما هم برای حفاظت از اطلاعات ذخیره شده در رایانه، نیازی به رمز عبور ندارید می‌توانید، با استفاده از روش زیر مرحله‌ درخواست رمز عبور را غیرفعال کنید تا سیستم‌عامل بدون وقفه بوت شود و عملیات ورود به آن نیز انجام شود.


مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

1 ـ در ابتدا نیازمند ورود به بخش مدیریت حرفه‌ای کاربران هستید و دسترسی به این بخش در ویندوزهای مختلف روش متفاوتی دارد. باتوجه به سیستم‌عامل نصب شده روی رایانه‌ خود، یکی از مراحل زیر را انجام دهید.
 
ویندوز XP:روی استارت کلیک کرده،ابزار Run را اجرا کنید و پس از وارد کردن دستور control userpasswords2 کلید ENTER را بزنید.
 
ویندوز ویستا و 7:روی منوی استارت کلیک کرده، در کادر جستجو عبارت netplwiz را تایپ کنید و کلید  ENTER را بزنید.
 
ویندوز 8 و 1/8:ماوس خود را به یکی از چهار گوشه‌ صفحه حرکت داده، روی Search کلیک کنید و عبارت netplwiz را در کادر جستجو وارد کنید. در ادامه از بخش app روی نتیجه‌ یافت شده با همین عنوان کلیک کنید.
 
2 ـ پس از اجرای مرحله گفته شده پنجره‌ User Accounts برای شما به‌ نمایش درخواهد آمد.در این پنجره فهرستی شامل کاربران ویندوز در اختیارتان قرار می‌گیرد.کاربر موردنظرتان را انتخاب و علامت چک‌مارک کنار گزینه‌ Users must enter a user name and password to use this computer را غیرفعال کنید.
 
3 ـ با غیرفعال کردن گزینه‌ بالا و کلیک روی گزینه OK و ‌ Apply، رمز عبور فعلی کاربر انتخاب شده از شما درخواست می‌شود. رمز را وارد کنید تا تغییرات تائید شود.

4 ـ از حالا به بعد عملیات ورود به سیستم‌عامل بدون نیاز به رمز عبور صورت می‌گیرد و برای فعال‌سازی مجدد درخواست رمز باید ضمن تکرار مراحل بالا، علامت چک‌مارک گزینه‌ users must enter a user name and password to use this computer را دوباره فعال کنید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 49 دوشنبه 22 دی 1393 نظرات (0)

 

این نرم افزار با اینکه بسیار ساده است اما همه آنچه برای ویرایش عکس ها نیاز دارید را برای شما ارائه می کند.از ابزار های مخصوص برای ویرایش چهره گرفته تا انواع و اقسام فیلترهای عکاسی.
صفحه اصلی یک عکس پیش فرض دارد که می توانید ابزار ها را روی آن یک به یک استفاده کنید تا با نحوه عملکرد هر ابزار آشنا شوید. در صفحه اصلی نرم افزار آخرین عکس های ذخیره شده شما نمایش داده می شود.

شما با استفاده از نرم افزار Photo Editor by Aviary می توانید کارهای زیادی را بر روی عکس های خود انجام دهید.مثلا:عکس ها را کراپ کنید،آنها را افقی یا عمودی کنید،داده هایی مثل نور و کنتراست رنگ را در آن ها تغییر دهید.

اگر می خواهید ساده تر عکس را تغییر دهید می توانید از منوی Enhance استفاده کنید.در این منو چهار حالت وجود دارد: Auto, Night, Backlit, Balance.

 می توانید تغییرات را قبل از اتمام یکبار به صورت پیش نمایش مشاهده کنید که این امر برای رسیدن به نتیجه بهتر در عکس خیلی مفید است.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 47 دوشنبه 22 دی 1393 نظرات (0)
به گزارش اورژانس آي تي : سیستم عامل تازه نفس آب‌نبات چوبی اندروید نیز علی‌رغم تبلیغات گوگل نقصی را از خود نشان داده است که تمام زحمات گوگل را به یکباره زیر سوال برده است. اندروید پیوسته با مشکلات امنیتی روبرو بوده است و به دلیل همه گیر بودن این سیستم عامل از این به بعد نیز درگیر خواهد بود، اما این بار نقص در قسمت مدیریت حافظه RAM باعث شده است تا عدم پایان یافتن برنامه‌های غیر قابل استفاده در زمان مناسب استفاده سیستم عامل از منابع را افزایش دهد. 
مصرف باتری از اصلیترین مشکلات است که در ادامه این مشکل پیدا خواهد شد که البته تاکنون این مشکل روی گوشی‌های نکسوس بیشتر خود را نشان می‌دهد. 
اندروید در یک بستهٔ بروز رسانی این مشکل را مرتفع کرده است که به کاربران اورژانس IT پیشنهاد می‌شود هرچه زود‌تر نسبت به وضیعت آن اقدام کنند.
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 57 دوشنبه 22 دی 1393 نظرات (0)

به گزارش اورژانس آي تي : مایکروسافت در تلاش است تا با رونمایی تلفن‌های همراه جدید که با سیستم عامل ویندوزفون کار می‌کنند ، سهم بیشتری را در بازار نسبت به دستگاه های اندرویدی به دست آورد.

در همین راستا اطلاعات جدیدترین تلفن همراه مایکروسافت که با نام Lumia 435 ساخته می‌شود فاش شد.این تلفن‌همراه دارای نمایشگر 4 اینچی با رزولوشن 480 در 800 است و پردازشگر اسنپدراگون 200 روی آن نصب خواهد شد.
این عضو جدید خانواده تلفن‌های همراه لومیا با نسل سوم شبکه‌های تلفن‌همراه همخوانی داشته و دوربین اصلی آن 5 مگاپیکسلی است و شنیده شده 57 دلار قیمت دارد.

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 5,640
  • بازدید سال : 21,456
  • بازدید کلی : 595,769
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی