loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 91 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

گوشی تلفن هوشمند شما از وسایل مهمی در زندگی شما بمشار می آید اما تنها مشکل آن عمر کوتاه باتری آن است که به نوبه خود باعث بروز مشکلاتی می گردد. همراه داشتن باتری اضافه در سفر یکی از راههایی جایگزین این مشکل است اما اکنون ابزاری را برای شما معرفی خواهیم کرد تا دیگر از راه هایی بیهوده استفاده نکنید.

استفاده از InkCase پروژه Kickstarter است که بر روی صفحه نمایش گوشی شما قرار می گیرد و صفحه نمایش شما را در برابر مصرف شارژ باتری کاهش می دهد. هم اکنون این ابزار برای Apple iPhone 5 و Samsung Galexy 2 عرضه گردیده است. برای S 5 سامسونگ نیز در راه است. از طریق اتصال به بلوتوث یا وای فای صفحه نمایش دوم برای دسترسی به برنامه ها و اطلاعیه های گوشی شما در دسترس قرار خواهد گرفت که به نوبه خود ۱۸ ساعت به مصرف باتری اضافه می کند.

این گجت در واقع یک کاوری برای تلفن هوشمند است که مجهز به یک صفحه نمایش سیاه و سفید در سایزهای گوناگونی است که باتری خیلی کمی مصرف میکند و وقتی که در سفر هستید برای این که باتری خود را هدر ندهید می توانید از این کاور استفاده کنید.

این کیت اختصاصی دنیا را وارونه خواهد کرد اما نه برای گوشی های هوشمند با فناوری های بالا بلکه برای مدل های پایین تر نام برده شده. این کیت از SDK خاص خود جهت توسعه برای برنامه نویسان استفاده می کند. خبرهایی نیز در مورد استفاده این ابزار برای ساعت های مچی هوشمند به گوش می رسد. اما آیا ۷۹دلار ارزش خرید این کیت را برای شما دارد؟

KickStater ایده های گوناگونی را در زمینه فناوری عرضه کرده که همگی موفق بودند بعضی از آنها عبارتند از:

-کنترل حشره زنده توسط گوشی موبایل

-کلیدهای فیزیکی ماژولار که به کامپیوتر متصل می‌شوند

-سه بعدی ساز آی پد اپل

-کنترل هواپیمای کاغذی با استفاده از گوشی موبایل

-رفع مشکل صدای ضعیف سرفیس پرو مایکروسافت

 با مراجعه به صفحه اختصاصی KickStarter جزئیات بیشتری را بیابید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 59 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

گیفت کارت ها انواع مختلفی داردگیفت کارت آیتونز، گیفت کارت گوگل پلی استور، گیفت کارت آمازون، گیفت کارت پلی استیشن و ایکس باکس و غیره.

پس از خرید گیفت کارت آیتونزو خرید گیفت کارت گوگل پلی استوربلافاصله کد کارت را دریافت میکنید و هم چنین کارت برایتان از طریق ایمیل ارسال میشود و پس از آن نیز اسکن فیزیکی را در ایمیل خود دریافت میکنید.

گیفت کارت گوگل پلی استورقابل استفاده در دستگاههای اندرویدی است و با شارژ این گیفت کارتها در اکانت جیمیل خود میتوانید محصولات دیجیتالی موجود در گوگل پلی استور را خریداری نمایید. این محصولات میتوانند برنامه ، بازی ، موزیک ، کتاب ، فیلم و غیره باشد.

گیفت کارت گوگل پلیدر حال حاضر در آمریکا و انگلستان عرضه شده و برای استفاده از آنها باید حتماً آدرس جیمیل یا گوگل شما مربوط به کشور آمریکا یا انگلستان باشد .

حالا این گیفت کارتها را درنظر بگیرید که بعنوان هدیه به یک شخص درنظر گرفتید برای جلوگیری از دردسرهای شناسه ای آن نرم افزاری ارائه گردیده تا بتوان حساب دوستان و آشنایان خود را شارژ کنید. گوگل این برنامه را به تازگی برای آندروید و iOS عرضه نموده. که ویژگی های دیگری نیز بهمراه دارد از جمله عکس گرفتن از یک کارت و یا محصول و دریافت کد و شناسه آن در گوگل پلی.این برنامه به زبان های گوناگونی از جمله اسپانیایی نیز توسعه داده شده است.

با استفاده از این برنامه می توانید از یک شناسه محصول عکس گرفته و قیمت آنرا با سایر شرکت های فروشنده در گوگل پلی مقایسه کنید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 83 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

پس از آنکه مایکروسافت نسخه جدیدی از سیستم عامل محبوب خود یعنی ویندوز عرضه نمود هنوز تعداد کمی با آن آشنایی دارند و از آن استفاده می کنند اگرچه برای عمده پلت فرم های جدید ویندوز از این نسخه استفاده می گردد. ما در اینجا روش ارتقا نسخه ویندوز را به ۸٫۱ برای شما بازگو می کنیم.

همانگونه که مطلع هستید مایکروسافت پشتیبانی خود را از نسخه های قدیمی ویندوز بطور رسمی پایان داده است یعنی استفاده از ویندوز XP ممکن است دچار خسارات جبران ناپذیری شود.اکنون خبرها حاکی از آن دارد که پشتیبانی مایکروسافت از ویندوز۷ نیز رو به اتمام است و مایکروسافت امیدوار است تا تمامی کاربران اوایل سال آینده به ویندوز۸٫۱ مهاجرت کنند.

بسته به نوع سیستم عامل خود می توانید از طریق آموزش زیر از آخرین نسخه سیستم عامل ویندوز استفاده کنید.

 

 

ادامه مطلب

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 55 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد علیرغم تلاش برای مقابله با بدافزار Cryptolocker این ویروس هنوز در فضای مجازی فعال است، هر چند تهدید آن تا حد زیادی کنترل شده است.

سرورهای فرمان و کنترل این بدافزار تا حد زیادی شناسایی و غیرفعال شده اند و لذا دامنه عملیات Cryptolocker به شدت محدود شده است. این بدافزار برای رمزگذاری فایل‌‌های مورد نظر بر روی رایانه های کاربران نیازمند تبادل اطلاعات با سرورهای کنترل کننده خود است. پس از این کار بدافزار از کاربر رایانه می‌خواهد تا برای باز شدن قفل فایل‌هایی که از دسترس خارج شده اند، پول پرداخت کند.

وزارت دادگستری آمریکا موفق شده ترافیک Cryptolocker را منحرف کرده و از ارتباط آن با سرور طراح خود جلوگیری کند. لذا این بدافزار دیگر قادر به رمزگذاری فایل های رایانه‌ای نیست، حتی اگر بتواند به درون رایانه ها نفوذ کند.

این وزارتخانه همچنین از مقابله موفق با بدافزار بانکی Gameover Zeus و بی اثر کردن آن خبر داده  است. این بدافزار با ایجاد شبکه‌ای از رایانه‌های آلوده شده برای سرقت پول و اطلاعات مالی کاربران تلاش می‌کند و تاکنون میلیون‌ها دلار به سرقت برده است.

وزارت دادگستری آمریکا با صدور بیانیه ای ضمن تایید بلوکه کردن این بدافزارها از همکاری بخش خصوصی و مقامات قضایی ۱۰ کشور جهان در این زمینه نیز خبر داده است. البته هنوز بیش از ۱۳۷ هزار رایانه آلوده به بدافزار Gameover Zeus وجود دارد که باید پاکسازی شوند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 51 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

در حالی که برخی شرکت های فناوری در آمریکا درصدد تولید انبوه خودروهای هوشمند بدون نیاز به راننده هستند، پلیس فدرال آمریکا آنها را تسلیحاتی مرگبار توصیف کرده است.

گوگل از جمله شرکت‌های سازنده این نوع خودروهای بدون نیاز به راننده است که توانسته یک نوع از آنها را که می‌توانند با دریافت آدرس به طور خودکار سرنشینان را به مقصد برساند، ابداع کرده است.

در گزارشی که اف بی آی از این خودروها تهیه کرده تصریح شده که جنایتکاران می توانند از خودروهای مذکور برای انجام اقدامات مجرمانه‌ای که نیاز به استفاده از دو دست دارد، استفاده کنند. به عنوان مثال در حالی که این خودروها به طور خودکار در حال دور شدن از صحنه جنایت هستند جانیان سوار بر آنها به راحتی می توانند با دو دست خود شلیک کرده و نیروهای پلیس را هدف قرار دهند.

به اعتقاد اف بی آی این خودروها کارکرد دوگانه داشته و علیرغم کارآیی مناسبشان قابل سوءاستفاده هم هستند. این هشدار در حالی ارائه می شود که شرکت هایی مانند ائودی، نیسان، مرسدس بنز و تویوتا در تلاش برای ساخت خودروهای بدون نیاز به راننده هستند.

در انتهای این گزارش آمده که استفاده از خودروهای هوشمند علیرغم مشکلاتی که دارند ظرف ۵ تا ۷ سال آینده به تصویب کنگره آمریکا خواهد رسید و این کار به امری قانونی مبدل می شود. نیسان از جمله اولین شرکت هایی است که خودروی هوشمند خود با قابلیت پارک خودکار را تا سال ۲۰۱۶ روانه بازار می کند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 67 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

فروشگاه سابق برنامه‌های کاربردی (Samsung Apps) به سامسونگ گلکسی اپس (Samsung GALAXY Apps) ارتقا یافت. این فروشگاه برای ایرانی‌ها نیز در دسترس است .

سامسونگ الکترونیک از آغاز به کار سامسونگ گلکسی اپس (Samsung GALAXY Apps) با صدها نرم‌افزار انحصاری برای کاربران دستگاه‌های گلکسی سامسونگ خبرداد.

این فروشگاه که نسخه ارتقا یافته فروشگاه قبلی یا همان Samsung Apps است، ارائه کننده نرم‌افزارهایی است که امکان تنظیمات دلخواه و شخصی‌سازی دستگاه‌های گلکسی را فراهم می‏‌کند.

Samsung GALAXY Apps دارای یک رابط کاربری آسان و تسهیل یافته است که از سه بخش Best Picks ،Topو For Galaxy تشکیل شده است. Best Picks به کاربران امکان دسترسی ساده به نرم‌افزارهای توصیه شده و شرایط ویژه فروش را می‌دهد. Top، پرطرفدارترین نرم‌افزارها را به نمایش می‌گذارد.

قسمت For Galaxy شامل چهار بخش مجزا است که قابلیت‌های ویژه‌ای را برای گوشی‌های گلکسی فراهم می‌کند.

Samsung GALAXY Apps در ۱۶۱ کشور جهان از جمله ایران، در اختیار بیش از ۱۳۰ میلیون کاربر قرار خواهد گرفت. در ایران استفاده از این فروشگاه با کارت‌های شتاب انجام می‌‌شود.

از ابتدای سال جاری دسترسی ایرانی‌ها به فروشگاه Samsung Apps مجددا برقرار شده است.

 

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 37 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

برنامه تروجان جدیدی موسوم به کرونوس که برای سرقت اطلاعات مالی و بانکی کاربران طراحی شده به طور گسترده در فضای مجازی پخش شده است.

این برنامه ضمن سرقت اطلاعات لاگین یا ورود به سایت‌های بانکی می‌تواند پول های کاربران را هم به سرقت ببرد. تروجان مذکور در بازارهای هکری زیرزمینی در فضای مجازی هم خرید و فروش می شود و لذا استفاده از آن افزایش یافته است.

این بدافزار همچنین می تواند مرورگرهای اینترنتی مختلف مانند Internet Explorer، Mozilla Firefox  و Google Chrome را هم از طریق افزودن کدهای مخرب HTML آلوده کند. عملکرد این بدافزار یادآور بدافزار بانکی زئوس است که میلیون‌ها کاربر خدمات بانکی در سراسر جهان را در سال های اخیر دچار مشکل کرده است.

تروجان یاد شده می تواند هم ویندوزهای ۳۲ بیتی و هم ویندوزهای ۶۴ بیتی را آلوده کرده و به گونه‌ای طراحی شده تا نرم افزارهای ضدویروس هم نتوانند آن را شناسایی کنند. این بدافزار حتی می تواند بدافزارهای رقیب را هم شناسایی کرده و فعالیت آنها را به نفع خود مختل نماید.

این بدافزار در بازارهای زیرزمینی به قیمت هفت هزار دلار به فروش می رود و البته هکرهای فروشنده قول می‌دهند که در ازای پرداخت این مبلغ آن را به رایگان توسعه دهند، به روزرسانی نمایند و مشکلات و آسیب پذیری هایش را برطرف کنند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 51 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

صفحه استارت ویندوز۸ مزایای خاصی را نسب به سایر نسخه های قبلی ویندوز ارائه میدهد از جمله دسترسی به تمام برنامه و تنظیمات ویندوز .

همیشه نیاز انسان به عنوان ملاک برتر در بین تولیدکنندگان محسوب می شود اما شرکت مایکروسافت در نیازهای یک کاربر از یک سیستم عامل خوب را در چه مواردی می بیند؟مایکروسافت برای احیای StartMenu در نسخه بعدی ویندوز که به احتمال زیاد با عنوان ۹ منتشر می گردد به نوعی سرعت دسترسی و بوت ویندوز را افزایش می دهد. اما سوالی که در اینجا مطرح است آیا ویندوز نیازی به منوی استارت دارد یا خیر؟آیا در تمامی دستگاههای ویندوز این نیاز یکسان است؟

 

 

ادامه مطلب

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 53 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

 شرکت MSI پس از ارائه نوت بوک های سری GT و WS به تازگی سری WT را نیز وارد بازار کرده است.

این سری نوت بوک ها بسیار شبیه به مدل های گیمینگ این شرکت طراحی شده اند و در چهار مدل WT70-20L، WT70-20K، WT60-20K 3k IPS و WT60-20J به فروش خواهند رسید.

دو مدلWT70  به صفحه نمایش ۱۷٫۳ اینچی با کیفیت ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ Full HD مجهز هستند ولی مدلهای WT60 از صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی برخوردارند که البته در بین این دو، مدل ۳K IPS از صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی و کیفیت ۲۸۸۰ در ۱۶۲۰ سود میبرد در صورتیکه صفحه نمایش مدل دیگر یعنی WT60-20J تنها از کیفیت Full HD پشتیبانی میکند. کیبورد هر چهار محصول همانند سری نوت بوک های گیمینگ این شرکت دارای نور پس زمینه زیبایی هستند.

 

 

ادامه مطلب....

 

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 55 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

حالا تصاویری از گوشی جدید این شرکت چینی با کد GN9005 دیده شده که خبر از یک گوشی ۵ میلی متری می دهد!

نسخه قبلیاین گوشی دارای پردازشگر هشت هسته ای ۱٫۷GHz ، باتری ۲,۳۰۰mAh و یک نمایشگر فوق LED آلی هزار و ۹۲۰ در هزار و ۸۰ پیکسلی است که چندین ماه قبل در مورد آن خبرهای منتشر گردید. همچنین نسخه قبلی در رقابت به Ascend P6  از لحاظ نازک بودن توانست رقیب خود را شکست دهد.

این گوشی هوشمند و فوق باریک که تصاویر آن در پوشش های خبری درز کرده است، با برند دیگری به بازار عرضه خواهد شد. وزن ۹۴٫۶ گرمی در مقابل آیفون ۵S که از ۱۱۲ گرم وزن برخوردار است و همچنین galaxy s5 سامسونگ با وزن ۱۴۵ گرم یک گوشی بسیار سبک وزن بشمار می آید.

از مشخصات این گوشی میتوان به پردازنده چهار هسته ای ۱٫۲ گیگاهرتزی، صفحه نمایش ۴٫۸ اینچی AMOLED 720p،  حافظه یک گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی به همراه باتری ۲۰۵۰mAh اشاره نمود.

Elife S5.5 Gionee دارای سیستم عامل آندروید است که نیم سانت از نسخه قبلی آن باریک تر است.

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 5,633
  • بازدید سال : 21,449
  • بازدید کلی : 595,762
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی