loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 65 پنجشنبه 14 اسفند 1393 نظرات (0)

بعد از انتشار مطلبی در مورد آموزش نصب ویندوز روی سیستم های مک ، کاربران  تقاضای آموزش نصب سیستم عامل مک روی ویندوز را داشتند . این موضوع بسیار پیچیده و مفصل است اما کوتاهترین روش و ساده ترین آنها را در اختیار شما می گذاریم .

نکته ای که در این موضوع حائز اهمیت است این است که انجام این کار مستلزم داشتن یک سری ابزار است که می بایست همه ی آنها را در کنار هم جمع آوری کنید تا بتوانید به نتیجه برسید .

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 54 چهارشنبه 13 اسفند 1393 نظرات (0)

شاید شما هم جزو آن دسته از افراد باشید که به دنبال نصب ویندوز بر روی دستگاه های با سیستم عامل Mac هستید اما نمی دانید که چگونه باید این کار را انجام دهید . ما در این مطلب قصد داریم نحوه ی نصب سیستم عامل ویندوز بر روی دستگاه های Mac را به شما آموزش دهیم تا خودتان به راحتی و بدون صرف هیچ هزینه ای بتوانید این کار را انجام دهید .

در بخش قبلی این مطلب تا مرحله ی فرمت درایو USB به منظور آماده سازی آن برای نصب ویندوز پیش رفتیم و در این بخش قصد داریم به بررسی ادامه ی این موضوع بپردازیم .

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 62 چهارشنبه 13 اسفند 1393 نظرات (0)

شاید شما هم جزو آن دسته از افراد باشید که به دنبال نصب ویندوز بر روی دستگاه های با سیستم عامل Mac هستید اما نمی دانید که چگونه باید این کار را انجام دهید . ما در این مطلب قصد داریم نحوه ی نصب سیستم عامل ویندوز بر روی دستگاه های Mac را به شما آموزش دهیم تا خودتان به راحتی و بدون صرف هیچ هزینه ای بتوانید این کار را انجام دهید .

در ابتدا بد نیست بدانید یکی از امکانات خوبی که شرکت اپل در اختیار کاربرانش قرار داده است برنامه ی Boot Camp است که به طور پیش فرض بر روی تمام دستگاه های شرکت اپل نصب شده است . شما به کمک این برنامه می توانید سیستم عامل اندروید و یا سیستم عامل ویندوز را در کنار سیستم عامل مک خود داشته باشید . ما هم در این مطلب می خواهیم نحوه ی نصب ویندوز بر روی مک به کمک نرم افزار بوت کمپ را به شما آموزش دهیم .  البته این برنامه از نسخه ی XP پشتیبانی نمی کند بهتر است این موضوع را در نظر بگیرید که در حال حاضر هم شرکت مایکروسافت از این نسخه از ویندوز پشتیبانی نمی کند پس بهتر است از نسخه های ۷ به بعد استفاده کنید .

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 102 چهارشنبه 13 اسفند 1393 نظرات (0)

در ویندوز XP هنگامی که می خواستید روی سیستم خود دوباره ویندوز نصب کنید باید بین دو نوع فرمت Quick و Full یکی را انتخاب می کردید . هرچند که در نسخه های بعدی ویندوز ( ویندوز ۷ و ۸) این حالت به طور پیش فرض روی فرمت سریع قرار گرفت اما شاید بخواهید بدانید این چه تفاوتی با هم دارند ؟ جدا از اینکه این دو در سرعت فرمت کردن با هم متفاوتند ، اما آیا مزیتی نسبت به هم دارند؟ کدام یک از دیگری بهتر است و کاربرد هرکدام به چه منظور است ؟

اگر شما هم جزو کسانی هستید که پاسخ سوالات بالا را نمی دانید و دوست دارید تا دراین زمینه اطلاعاتی بدست بیاورید این مطلب را از دست ندهید .

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 63 چهارشنبه 13 اسفند 1393 نظرات (0)

جدیدترین گزارش منتشر شده در زمینه سرعت اینترنت موبایل در جهان حاکی از آن است که استرالیا با ۲۴٫۵ مگابایت در ثانیه دارای بالاترین سرعت اینترنت در جهان است.

این کشور با سرعت متوسط دانلود ۲۴٫۵ مگابایت در ثانیه بر روی شبکه نسل چهارم( ۴G ) در راس فهرست قرار دارد و پس از ایتالیا با با سرعت دانلود ۲۲٫۲ مگابایت بر ثانیه ایستاده است.

در این گزارش که همه ساله توسط شرکت انگلیسی اوپن سیگنال تهیه می شود آمده است استرالیا با وجود سرعت اینترنت بالا، در همه وقت قابل دسترسی نیست و از نظر پوشش زمانی دسترسی به اینترنت نسل چهارم، این کره جنوبی است که با ۹۱ درصد مواقع زمانی، در راس این لیست قرار گرفته است . سرعت دانلود اینترنت همراه در کره جنوبی ۱۸٫۶مگابایت بر ثانیه است. استرالیایی ها فقط ۵۸ درصد مواقع به اینترنت پرسرعت خود دسترسی دارند و از این نظر رتبه نهم جهان را به خود اختصاص داده اند.
ادامه مطلب....
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 168 چهارشنبه 13 اسفند 1393 نظرات (0)

بعد از تبدیل شدن تمام امور روزمره  زندگی به تکنولوژی و استفاده همیشگی افراد از کامپیوتر ، اینترنت و دیگر ابزار تکنولوژی شاید جای سوال برای عده زیادی از افراد باشد که آیا این دستگاه ها ضرری برای انسان دارند یا اینکه بی ضررند . به خصوص هنگامی که وجود کودکان یا سالمندان در میان باشد همه کمی حساس تر می شوند . اکثرا افرادی که نوزادهای تازه به دنیا آمده دارند سعی می کنند تا آنها را از امواج مودم و حتی مایکروویو دور نگه دارند اما به نظر شما این دستگاه ها واقعا چه مضراتی دارند ؟

بد نیست بدانید در کل امواج به دو دسته کلی تقسیم می شوند : امواجی که یونیزه می شوند یعنی قابل تجزیه و تبدیل شدن به یون را دارند و دسته  دیگر امواج غیرقابل یونیزه شدن هستند .

 

 

ادامه مطلب....


ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 54 چهارشنبه 13 اسفند 1393 نظرات (0)

این مسئله به یک سوال اساسی برای اکثر افراد تبدیل شده است . همه به دنبال این هستند تا بدانند بهترین روش برای نگه داری و محافظت از باتری لپ تاپ چیست و برای این سوال هم به دنبال یک جواب جامع و کلی هستند . اما ما در یک تحقیق که انجام دادیم به نتایج جالبی رسیدیم که آنها را در اختیار شما می گذاریم .

از آنجایی که هر شرکت سازنده ای با دیگر شرکت ها در استفاده از قطعات و سر هم کردن آنها تفاوت می کند ، نمی توان گفت که همه آنها به یک صورت هستند . مثلا یکی از عواملی که باعث فرسودگی باتری لپ تاپ می شود داغ شدن دستگاه است اما شاید یک کمپانی با قرار دادن یک فن خنک کننده داخل لپ تاپ این مشکل را برطرف کرده باشد . پس این موضوع و دیگر موارد مشابه نمی توانند برای همه یکسان باشند . اما یک سری استاندارد ها یکسانند که برای همه وجود دارند . طبق آن موارد می تواند راه کار های زیر را پیشنهاد داد :

 

 

ادامه مطلب.....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 101 چهارشنبه 13 اسفند 1393 نظرات (0)

پژوهشگران انگلیسی ویروس رایانه ای ساخته اند که می تواند شبکه های وای فای بدون رمز عبور را هدف قرار داده و مانند ویروس سرما خوردگی به راحتی شیوع یابد.

 ویروس جدید دانش پژوهان دانشگاه لیورپول که در آزمایشگاه ساخته شده ، می تواند به نقاط ضعیف در شبکه وای فای یورش ببرد و مانند یک آنفلوانزا به آنها سرایت کند.

این ویروس ” Chameleon” (سوسمار کوچک) نام دارد و پژوهشگران دانشکده مهندسی برق، الکترونیک و علوم رایانه  قصد دارند با آن در آنچه که شبکه ربایی نام گرفته، یک گام به جلو بردارند.

اگرچه جزئیات کافی در مورد سوسمار کوچک منتشر نشده است اما اساسا این ویروس به نقاطی از شبکه وای فای حمله می کند که رمز عبور ندارند. این رمز عبور از آنچه که کاربر برای دسترسی به شبکه وای فای در منزل یک دوست یا کافی شاپ استفاده می کند متفاوت است و اغلب نامتغییر باقی می ماند.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 61 چهارشنبه 13 اسفند 1393 نظرات (0)
شاید مدتی پیش بیشترین دغدغه در سوشیال مدیا, میزان افرادی بود که ما را Follow یا لایک می کردند بود و اینکه چه پستی باعث می شد که با کاربرها ارتباط برقرار کند اما امروز هشتگ ها گامی فراتر رفته و قسمتی از زندگی روزانه ما شدند و بدون آنها دیگر شبکه های اجتماعی بی معنی هستند. استفاده از آنها باعث محبوب شدن و دیده شدن پست های ما در شبکه های اجتماعی گوناگون می شوند.
به صورت ساده تر, هشتگ ها باعث ایجاد ارتباط بین پست های ما در شبکه های اجتماعی و موتورهای جستجو شده اند. برای یوزر ها هشتگ ها وسیله ای برای نشان دادن واکنش و جواب آنها و حتی شروع یک گفتگو و یا ترند می باشد. آنها می توانند شوخی و یا جدی باشند ولی چیزی که مهمه اینه که حالا حالا تو زندگی ما خواهند بود.
اولین سوشیال مدیایی که از هشتگ استفاده کرد توییتر بود که در تابستان ۲۰۰۹ این تکنولوژی را به دنیا معرفی کرد و در ادامه اینستاگرام Tumblr, فیس بوک و … از هشتگ استفاده کردند.
ادامه مطلب....
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 110 چهارشنبه 13 اسفند 1393 نظرات (0)

مهندسان اپلیکیشینی را برای تلفن های همراه ساخته اند که تلفن را شفاف کرده و فرد می تواند در حین راه رفتن و پیامک نوشتن، زیر پای خود را نیز ببیند.

امروزه در سطح شهر، شاهد افرادی هستیم که در حین راه رفتن ، از تلفن همراه خود برای نوشتن و ارسال پیامک استفاده می کنند و اغلب به مسیر عبوری خود توجهی ندارند. اینها افرادی هستند که در خطر برخورد با موانع در پیاده روها قرار دارند.

اما دانش پژوهان با عرضه اپلیکیشن جدیدی، توانسته اند این مشکل را حل کرده و به این افراد کمک کنند در حین نوشتن پیامک به مسیری که در آن راه می روند نیز نگاهی بیاندازند.

 

 

ادامه مطلب....

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 71
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 71
  • بازدید ماه : 5,688
  • بازدید سال : 21,504
  • بازدید کلی : 595,817
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی