loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 63 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)
۱۰ تکه شدن کیبورد برای تایپ سریع‌تر، همگام شدن جای کلیدها با کیبوردهای pc، پشتیبانی از تمامی علامت‌ها و حروف فارسی از مزایای کیبورد Seeboard است.

برنامه کاربردی Seeboard صفحه کلیدی مناسب برای تایپ سریع و ۱۰ انگشتی برای کاربران نرم‌افزارهای سیستم‌عامل آی او اس است.

این صفحه کلید در اغلب اپلیکیشن‌های تایپ اپل قابل استفاده است. ۱۰ تکه شدن کیبور برای تایپ سریع‌تر، همگام شدن جای کلیدها با کیبوردهای pc، پشتیبانی از تمامی علامت‌ها و حروف فارسی از مزایای این کیبورد است.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 57 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

شرکت روسی فعال در زمینه امور امنیت رایانه روز دوشنبه جزئیاتی از «کاشت» ابزارهای خرابکارانه در شبکه‌های رایانه‌ای کشورهای خارجی را مطرح کرد.

شرکت روسیه‌ای «کاسپرسکای لب»، فعال در امور امنیت رایانه روز دوشنبه جزئیاتی از نحوه کاشت بدافزارهای جاسوسی و خرابکارانه توسط آمریکا در شبکه‌های رایانه‌ای کشورهای خارجی از جمله ایران را فاش کرد.  روزنامه آمریکایی نیویورک‌تایمز بامداد سه‌شنبه نوشت آمریکا روشی برای کاشت دائمی ابزارهای خرابکارانه و جاسوسی در رایانه‌ها و شبکه‌های کشورهای مورد هدف در ایران، روسیه، پاکستان، چین، افغانستان و سایر کشورها پیدا کرده است.

 

 

ادامه مطلب....

 


ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 55 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

سرویس پرداخت مالی همراه اپل رقیب جدیدی پیدا کرده و گوگل قصد دارد با عرضه سیستم پرداخت همراه اختصاصی خود موسوم به Plaso به نبرد آن برود.

گوگل هم اکنون در حال تست و آزمایش Plaso است. این خدمات به کاربران گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی امکان می‌دهد تا به طور همراه هزینه خریدهای خود را در فروشگاه ها پرداخت کنند، بدون اینکه نیازی به استفاده از کارت‌های اعتباری باشد. برای این کار تنها بیان حروف اول نام و نام خانوادگی انها کافی خواهد بود. بعد از این کار متصدی صندوق به رابط کاربری Plaso در گوشی هوشمند نگاه کرده ، سفارش خرید را پیدا کرده و کالای مربوطه را تحویل می دهد. استفاده از تنها یک گوشی برای پرداخت هزینه استفاده از خدمات هم ضرورت استفاده از پول نقد و کارت های اعتباری را از بین می برد و هم از برخی مشکلات امنیتی می کاهد، هر چند در مورد این فناوری بی سیم دغدغه های امنیتی متفاوتی وجود دارد.

گوگل قبلا هم یک سیستم پرداخت همراه موسوم به Google Wallet طراحی کرده بود که با استفاده از فناوری ان اف سی عمل می‌کرد و مشخص نیست که Plaso به طور موازی با آن کار می‌کند یا جایگزینش می شود. Plaso از بلوتوث و نرم افزارهای تشخیص صوت برای شناسایی افراد و کاربران استفاده می‌کند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 93 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

پیش نمایش فنی ویندوز ۱۰ پنجشنبه هفته گذشته برای تعدادی از اسمارت فون های سری لومیا متشر شد. حالا به لطف توسعه دهندگان XDA کاربران گوشی های لومیا که ویندوز ۱۰ برای آن ها منتشر نشده است می توانند این سیستم عامل را روی اسمارت فون های خود نصب کنند.

البته باید به این نکته هم توجه داشته باشید که این کار ممکن است باعث Brick شدن گوشی شما شود. کاربران گزارش داده اند که توانسته اند این سیستم عامل را روی دستگاه های مختلفی از جمله لومیا ۷۲۰ که تنها ۵۱۲ مگابایت رم دارد با موفقیت نصب کنند. آپدیت رسمی هم برای گوشی هایی که ۵۱۲ مگابایت حافظه رم دارند عرضه خواهد شد هرچند این احتمال وجود دارد که این دستگاه ها تمام ویژگی های نسخه نهایی را دریافت نکنند.

به هرحال این آپدیت روی لومیا ۹۳۰ و لومیا ۱۳۲۰ در مناطق مختلف به خوبی کار می کند هرچند برخی کاربران مشکلاتی را در لومیا ۹۲۰ و لومیا ۵۲۰ گزارش کرده اند. اگر شما هم اسمارت فونی از سری لومیا دارید و آپدیت ویندوز ۱۰ برای آن ارائه نشده است می توانید در این تاپیک روش قدم به قدم آپدیت گوشی خود به ویندوز ۱۰ و همچنین دستگاه هایی که کاربران با موفقیت این آپدیت را روی آن نصب کرده اند و مشکلات گزارش شده را مطالعه کنید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 73 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

Ready At Dawn سازنده عنوان The Order 1886 از ندادن نظر به طور مستقیم درباره‌ کوتاه بودن بازی‌اش، خبر داد.

این اثر انحصاری به دلیل تمام شدنش در مدتی کمتر از ۶ ساعت مورد انتقاد قرار گرفته است.
در گفتگو‌ای با Eurogamer مدیرعامل استدیو، Ru Weerasuriya از روشنگری درباره‌ی این مسئله سر باز زد و گفت تیمش نیز بحثی در این باره نخواهد کرد هر چند که ویدیو‌های بر روی Youtube از تمام شدن بازی در مدت زمان ۵ ساعت و نیم وجود دارد:

“هر روزه چیز‌های زیادی بر روی اینترنت منتشر می‌شود و ما قرار نیست به همه‌ی آن‌ها جواب بدهیم. ممکن است اشخاصی اشتباه کنند و تعداد آن‌ها کم نیز نیست و برای جواب دادن به این اشتباهات شغلی ۲۴ ساعته نیاز است. ما سازنده‌ایم و برای مخاطبانمان بازی می‌سازیم و می‌خواهم همین جا بحث را تمام کنم.”

Weerasuriya از نگرانی‌های موجود پیرامون ارزش بازی و نسبت به قیمت آن آگاه است اما معتقد است صنعت گیم باید تجربه‌های متفاوتی را ارائه دهد:

 “اگر بخواهید صادق باشم، این چیزی است که ما در ذهن داریم. طرفداران می‌خواهند سرگرم شوند و به طبع مدت آن نیز طولانی تر باشد. این صنعت گوناگونی‌های زیادی داشته است، بازی‌های زیادی بوده‌اند که فقط یک بار قابلیت انجام دادن را داشته‌اند، بعضی نیز می‌توانستید به عقب برگردید و چیز‌های جدیدی پیدا کنید بازی ما نیز از همین دسته است. به نظرم مدت زمان گیم‌پلی با کیفیت رابطه مستفیم دارد. اگر یک فیلم ۳ ساعت است دلیلی بر خوب بودن آن نیست.”

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 134 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

اگر شما از کاربرانی هستید که از محصولات اپل استفاده می کنند شاید به نکاتی که ما برایتان می گوییم جالب و بدردبخور باشد.زمانی که شما در محل کار یا منزل به سیستم ویندوزی خود دسترسی ندارید و از آن دور هستید برنامه های گوناگونی برای گوشی آیفون یا دیگر محصولات اپل وجود دارد که این ابزارها میانبری برای دسترسی به محصولات مایکروسافت را برای شما فراهم می آورد. ما در اینجا ۱۰ مجموعه مفید را برای شما گردآوری نمودیم. با ما همراه باشید.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 48 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

دو ماه بعد از کشف حفره امنیتی Heartbleed همچنان حفره‌های مشابه آن وجود دارد و این بار حفره مشابهی کشف شده که امکان نفوذ به دستگاه‌های اندرویدی را از مسیر شبکه وای فای به هکر‌ها می‌دهد.

لوئیس گرانجیا متخصص امنیت و مدیر خدمات امنیتی در SysValue برداری را کشف کرده است که از طریق آن می‌توان به دستگاه های بی سیم و گوشی های اندروید حمله کرد.

حفره کشف شده جدید که  Cupid  نام دارد می تواند با عملکردی مشابه آسیب‌پذیری  Heartbleed عمل کند با این تفاوت که این حمله بر روی ارتباطات بی‌سیم انجام می‌شود.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 45 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

تایزن( Tizen ) یک سیستم‌عامل آزاد و متن‌بازبرای تلفن همراه است که بر اساس سیستم عامل لینوکس نوشته شده است. این محصول توسط بنیاد لینوکس پشتیبانی می‌شود و توسط انجمن تایزنارائه شده‌است.

تایزن از سیستم عامل سکوی لینوکس سامسونگ (SLP) ساخته شده‌است. این سیستم عامل شامل تعدادی از ماژول‌های خود همانند مدیریت شبکه را از پروژهٔ می‌گو، آمیزشی از سیستم‌عامل‌های تلفن همراهِ موبلین ساخته شده توسط شرکت اینتل و ماامو توسط شرکت نوکیا، برگرفته است. توسعه توسط شرکت‌های گردهم‌آمده به دور انجمن تایزن رهبری می‌شود. که در حال حاضر سامسونگ و اینتل می‌باشند. بعضی از توسعه‌دهندگان سابق می‌گو هم در این تلاش سهیم شدند.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 51 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

سامسونگ در کنفرانس توسعه سیستم‌عامل تایزن که این هفته در سانفرانسیسکو برگزار می‌شود از نخستین گوشی تایزنی خود رونمایی می‌کند.

سامسونگ اعلام کرد نخستین گوشی تایزنی خود را در سه ماهه سوم سال جاری در روسیه عرضه خواهد کرد.
این گوشی با نام سامسونگ Z بعد از این تاریخ در بازارهای دیگر جهان هم عرضه خواهد شد.
صفحه نمایش با ۹/۴ اینچی HD AMOLED، پردازنده ۴ هسته‌ای ۳/۲ گیگاهرتزی و پردازنده چهار هسته‌ای با پشتیبانی کامل گرافیک دو بعدی و سه بعدی، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۱/۲ مگاپیکسلی، سنسور اثر انگشت و حالت فوق العاده صرفه جویی در انرژی است که برای اولین بار در گلکسی s5 عرضه شد، از ویژگی‌های سامسونگ Z است.گوشی تایزنی سامسونگ همچنین در سه رنگ سیاه، سفید و طلایی در دسترس خواهد بود.
سامسونگ می‌گوید که استفاده از سیستم عامل Tizen در تلفن سرعت لود شدن دستگاه و همچنین مرور وب را افزایش می‌دهد و در عین حال امکان اجرای همزمان چند برنامه را فراهم می‌کند.
سامسونگ که اکنون به عنوان بزرگترین سازنده دستگاه‌های اندرویدی در جهان شناخته می‌شود در نظر دارد تا سیستم عامل Tizen را در یک دوره زمانی جایگزین سیستم عامل گوگل یعنی اندروید کند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 85 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

در روز نخست ارائه فرم آنلاین فراموشی اطلاعات قدیمی و تاریخ مصرف گذشته، ۱۲ هزار نفر تقاضای از پاک کردن اطلاعات خود از این موتور جستجو را داشته‌اند .

بعد از این که دادگاه اروپا رأی داد که گوگل باید اطلاعات  تاریخ مصرف گذشته افراد را از دور خارج کند، این ‌شرکت برای کسانی ‌که می‌خواهند فراموش شوند یک فرم آنلاین باز کرد.

حالا  تنها در یک روز ۱۲ هزار نفر در اروپا  این فرم آنلاین را برای حفظ حریم خصوصی خود پر کرده‌اند تا سوابق آنها از اینترنت پاک شود.

این حکم دادگاه اروپا در نتیجه شکایت یک اسپانیایی صادر شد که معتقد بود اطلاعات مربوط به بدهی‌های سابقش با وجود این که این بدهی‌های پرداخت شده اند هنوز در گوگل قابل دسترسی است و برایش مشکل ایجاد می‌کند.

بعد از این حکم تعداد زیادی از افراد به گوگل مراجعه کردند تا برخی اطلاعات در موردشان از نتایج جستجوی گوگل خارج شود. حالا گوگل یک فرم آنلاین درست کرده و از این افراد می‌خواهد که مشخصات و لینک‌هایی که  از نظرشان قدیمی شده و باید از دور خارج شوند وارد کنند. همه کسانی که این تقاضانامه را پر می‌کنند باید کارت شناسایی عکس دار خود را نیز اسکن کنند و بفرستند تا از تقلب جلوگیری شود.

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 160
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 160
  • بازدید ماه : 5,777
  • بازدید سال : 21,593
  • بازدید کلی : 595,906
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی