loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 81 یکشنبه 10 اسفند 1393 نظرات (0)

دانشمندان توانستند سیستمی در خودروها نصب کنند که با استفاده از یک حسگر مادون قرمز و یک الگوریتم می تواند عبور و مرور وسایل نقلیه و عابران را در دید کم تجزیه و تحلیل کند.

بیشتر وسایل نقلیه برای شناسایی عابران پیاده، به فن آوری های تشخیص موانع و سیستم ترمز اضطراری مجهز می باشند تا خطر برخورد با خودروهای دیگر و یا عابران پیاده کاهش یابد. این فن آوری از یک دوربین و نرم افزار تشخیص اشکال استفاده می کند که در روز روشن، موثر ولی در شب محدود تر است.

محققان دانشگاه کارلوس سوم مادرید سیستم جدیدی را برای این منظور توسعه داده اند که حتی در شب نیز موانع را کاملا شناسایی می کند.آنها توانستند با استفاده از دوربین های مادون قرمز یک راه حل موثر برای رانندگی در دید کم بوجود آورند.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 107 یکشنبه 10 اسفند 1393 نظرات (0)

دنبال ابزاری برای یادگیری زبان خارجی هستید ؟ آن هم بصورت رایگان ؟
فرانسه ، آلمانی ، ایتالیایی ، انگلیسی ؟ به کدام زبان علاقه بیشتری دارید ؟
دلینگو یا Duolingo نام وب سایت و اپلیکیشنی است که به کاربران بصورت رایگان دوره های آموزشی و یادگیری زبان های خارجی را ارائه میدهد.
آموزش زبان های مختلف از جمله فرانسه ، ایتالیایی ، اسپانیایی ، پرتغالی ، آلمانی و انگلیسی با روشی کاملا سرگرم کننده ، پویا و تعاملی از ویژگی های این سرویس کاملا رایگان است .
نه تنها عضویت در دلینگو رایگان است بلکه کاربری آن نیز آسان تر از آن چیزی است که فکر می کنید !

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 103 یکشنبه 10 اسفند 1393 نظرات (0)

اگرچه سونی اکسپریا Z4 را به MWC امسال نخواهد آورد، اما خبرها حکایت از معرفی یک تبلت و گوشی هوشمند میان‌رده در کنگره امسال دارد.سونی شاید امسال برای MWC 2015 بارسلون پرچمدار جدید گوشی‌های هوشمند خود را آماده نکرده باشد، اما قرار نیست این شرکت مشهور ژاپنی با دستانی خالی در این کنگره حضور پیدا کند.

در روزهای اخیر شایعات متعددی از معرفی محصولات سونی برای این نمایشگاه شنیده شده که تقریبا همه موارد در معرفی دو دستگاه جدید اتفاق‌نظر دارند.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 43 یکشنبه 10 اسفند 1393 نظرات (0)
اگر چه سیستم عامل اندروید بیش از ۸۰ درصد از بازار گوشی‌های هوشمند را در اختیار دارد، اما گوگل قصد دارد نسخه ای ویژه از آن را برای جلب نظر صاحبان مشاغل عرضه کند.

گوگل امیدوار است با این کار استفاده از گوشی‌های اندرویدی در محیط های کاری و به منظور پیشبرد امور شغلی افزایش یابد.

گوگل در روزهای اخیر از نسخه حرفه‌ای اندروید موسوم به Android for Work رونمایی کرد. در این نسخه تلاش شده به نیازهای اصلی افراد در شرایط کسب و کار توجه شود.

بررسی‌ها نشان می‌دهد امروزه بیش از یک میلیارد نفر در سراسر جهان از گوشی های هوشمند در محیط کارشان استفاده می کنند و جلب نظر این افراد برای غول های دنیای فناوری بسیار وسوسه برانگیز است.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 53 یکشنبه 10 اسفند 1393 نظرات (0)

در حالی که هنوز خبری از عرضه ساعت هوشمند اپل نیست، برخی شرکت‌های تولیدکننده کالاهای لوکس از هم‌اکنون تبلیغات در زمینه تولید کالاهای مشابه را آغاز کرده اند.

یکی از این شرکت ها Brikk است که قصد دارد ۳۰ مدل لوکس از ساعت های هوشمند خود را که ظاهری شبیه به ساعت های اپل دارند، در آینده نزدیک تولید نماید.

این ساعت ها در مدل های ۳۸ و ۴۲ میلیمتری تولید شده و در آنها به انتخاب مشتری از طلاهای زرد ۲۴ یا ۱۸ عیار و همین طور پلاتین و با بندهای متنوع استفاده می شود. این ساعت ها به طور کلی در سه مدل عرضه می شوند: استاندارد، دولوکس و امنی.

در مدل استاندارد از الماس ۰٫۵ قیراتی و در دو مدل دیگر از الماس های ۲٫۳ قیراتی بهره گرفته می شود. قیمت ساده ترین مدل این ساعت ها ۷۵۰۰ دلار است که تا ده برابر این رقم نیز افزایش می یابد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 41 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

سامسونگ و سی-گیت توانایی‌های خود را روی هم ریختند تا یک درایو بی سیم جدید بسازند. این درایو به شما اجازه می‌دهد همه اطلاعات خود را در آن ذخیره کنید و سپس آن‌ها ا به صورت بی سیم به موبایل یا کامپیوتر خود منتقل کنید.

تلاش‌های زیادی برای افزایش فضای ذخیره سازی شده است و از از بین آن‌ها می‌توان به فلش‌ها دوسر Usb-Micro Usb اشاره کرد. کارت حافظه از دیرباز بوده، فضای ذخیره سازی ابری هم در کنار همه این‌ها هست و البته دیتا-سنتر‌هایی چون یوتیوب هم که خاضعانه اطلاعات را به رایگان و البته نه بدون چشم داشت، برای ما یک جا جمع کرده اند و ما می‌توانیم هر وقت خواستیم از آن‌ها استفاده کنیم. اما همه راه‌هایی که نیاز به اینترنت داشته باشد به معنای هزینه بیشتر است، به همین خاطر روش‌های به اصلاح آف-لاین را بیشتر می‌پسندند.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 49 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (1)
گوگل به دنبال یک سرمایه گذاری استراتژیک در شرکت Jawbone است، هر چند بحث و گفتگو در این زمینه هنوز در مراحل ابتدایی است.
اگر چه دو طرف هنوز بر سر میزان این سرمایه گذاری به نتیجه قطعی نرسیده اند، اما آنچه مشخص شده این است که گوگل به دنبال خریداری Jawbone نیست. Jawbone آخرین بار در سپتامبر سال ۲۰۱۳ و برای پرداخت بدهی ۹۳ میلیون دلاری خود به دریافت سرمایه گذاری خارجی روی آورد. گفته می شود این شرکت در ماه های گذشته شاهد سرمایه گذاری ۲۰ میلیون دلاری شرکت هایی همچون Silver Lake، Fortress Investment Group، JP Morganو  Wells Fargoنیز بوده است.
ادامه مطلب....
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 47 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)
ایده راه اندازی هایپرلوپ که تا چندی قبل تنها در ذهن الون ماسک سرمایه گذار مشهور دنیای فناوری بود، این روزها یک گام به واقعیت نزدیک شده است.

وی برای عملی کردن فناوری حمل و نقل هایپرلوپ قراردادی را با یک توسعه دهنده سیستم های حمل ونقل در مرکز کالیفرنیا منعقد کرده تا یک خط هایپرلوپ به طول ۵ مایل در یکی از بخش های این ایالت تاسیس شود.

قرار است با راه اندازی این خط توسط مدیر شرکت‌های ‌Space X و تسلا موتورز جنبه های مختلف فناوری هایپرلوپ مورد بررسی قرار بگیرد تا مشخص شود آیا استفاده از این روش برای حمل  و نقل سریع مسافران امنیت آنها را به خطر می اندازد یا خیر.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 73 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

تا سال ۲۰۱۳ شرکت «بلک‌بری» (BlackBerry) تنها تولیدکننده دستگاه‌های موبایل بود که توسط ارتش آمریکا برای استفاده‌های نظامی تأیید شده بود. اما در میانه سال ۲۰۱۳ وزارت دفاع ایالات متحده فرآیند تأیید دیگر شرکت‌های تولیدکننده دستگاه‌های موبایل برای استفاده کارکنان خود را آغاز کرد که البته یکی از نخستین کمپانی‌ها سامسونگ بود.

سامسونگ سیستم امنیتی اندرویدی‌اش را KNOX می‌نامد که به امنیت بالای خود مشهور است، اما در ماه نوامبر سال گذشته بود که این شرکت کره ای نیز اعلام کرد قرارداد همکاری با بلک‌بری برای افزایش امنیت پلتفرم خود منعقد کرده است.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 129 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

به صورت رسمی این نمایشگاه از ساعت ۱۲:۳۰ (به وقت تهران) روز دوشنبه ۱۰ اسفند (۲ مارس) آغاز خواهد شد و تا ساعت ۲۱:۳۰ روز پنج شنبه ۱۴ اسفند (۵ مارس) ادامه خواهد داشت و در مجموعه نمایشگاهی Fira Gran Via شهر بارسلون اسپانیا برپا خواهد بود و در حدود ۱۹۰۰ بازدید کننده رسمی از وبسایت ها، خبرگزاری ها و شرکت های مرتبط با فناوری های روز دنیا اخبار و اتفاقات این نمایشگاه را به سراسر جهان مخابره خواهند کرد.

به عبارت دیگر و نقل قولی از وبسایت رسمی همین کنفرانس، هر اتفاقی که قرار است در سال جاری در دنیای موبایل و صنایع وابسته بیقتد در این نمایشگاه دیده خواهد شد.

 

 

ادامه مطلب....

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 5,662
  • بازدید سال : 21,478
  • بازدید کلی : 595,791
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی