loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 121 یکشنبه 12 مهر 1394 نظرات (0)

تنها مدت کوتاهی تا ورود رسمی اکسپریا Z5 به بازار باقی مانده است و بسیاری از طرفداران سونی منتظر هستند تا با آخرین پرچم‌دار کمپانی محبوب‌شان از نزدیک دیدار کنند. در این مطلب قصد داریم تا ۵ دلیل برایتان بیاوریم که بدانید چرا این گوشی، می‌تواند ارزش خریدن داشته باشدپس در ادامه با اورژانــس آی تی همراه باشید .

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 87 یکشنبه 12 مهر 1394 نظرات (0)

جدیدترین کارت گرافیک معرفی شده گیگابایت، مدل GTX980 WAOC است که از یک برد و چیپ گرافیکی GTX980 و یک خنک کننده  مایع که پیش از این در مجموعه GIGABYTE WaterForce به کار رفته بود، تشکیل شده است.

همانند دیگر کارت‌های GTX980، این کارت نیز بر پایه معماری 28 نانومتری، 4 گیگابایت حافظه گرافیکی GDDR5، پشتیبانی DirectX12 و پهنای باند 256 بیتی ساخته شده است که با بهره‌مندی از خروجی‌های متعدد، توانایی پردازش 4 تصویر هم‌زمان را داراست.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 216 یکشنبه 12 مهر 1394 نظرات (0)

سری p کمپانی هوآوی را همه می‌شناسیم. یکی از زیباترین و محبوب‌ترین سری‌های تولید شده این تولید کننده بزرگ چینی است که هر یک از مدل قبلی پیشرفته‌تر و زیباتر است. آخرین شایعات در مورد نسل جدید این سری یعنی P9 حاکی از آن بود که این دستگاه همراه با حسگر اثر انگشت عرضه می‌شود و از چیپست قدرتمند Kirin 950 بهره می‌برد. این پردازنده قدرتمندترین پردازنده تولید شده توسط هوآوی است.

اما امروز، تصاویری از این پرچم‌دار جدید در رسانه‌ها منتشر شده است که مربوط به قسمت پشتی P9 است. این تصویر چند نکته دارد. ابتدا رنگ‌های آن است که در دو مدل طلایی و سفید بوده و نکته بعد وجود لیزر برای قسمت فوکوس دوربین است. موضوعی که قطعا در کیفیت تصاویر ضبط شده تاثیر بسزایی دارد.

هوآوی P9 همراه با دوربین دوگانه عرضه می‌شود

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 61 یکشنبه 12 مهر 1394 نظرات (0)

یک سالی از زمان معرفی Honor 6 می‌گذرد و با کاهش قیمت و مشخصات خوبی که دارد، ارزش خریدش بسیار بالا رفته است. هواوی، دیروز یک بهروزرسانی جدید برای میت 7 ارایه داد و امروز نیز برای آنر 6 این به‌روز رسانی را منتشر کرد.

آنر 6 با نسخه 4.4.2 اندروید کیت‌کت راهی بازار شد و اکنون پس از گذشت یک سال، به نسخه 5.1.1 اندروید نیز به‌روز می‌شود. در این به‌روزرسانی منتشر شده، نسخه بهینه شده‌ رابط کاربری EMUI 3.1 قرار گرفته و از امکانات خوبی نیز برخوردار است (اضافه شدن طراحی متریال، بهره‌گیری از ART و بهبودهای امنیتی از ویژگی‌های مهم این به‌روز رسانی هستند) همچنین، در این آپدیت، از میزان مصرف باتری دستگاه به دلیل حذف برخی از برنامه‌های بدون استفاده نیز کاسته شده و بر سرعت دستگاه نیز افزوده می‌شود.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 120 یکشنبه 12 مهر 1394 نظرات (1)

یک سالی از زمان معرفی اسند میت 7 می‌گذرد و با کاهش قیمت و مشخصات خوبی که دارد، ارزش خریدش بسیار بالا رفته است.هواوی،به‌تازگی یک به‌روزرسانی جدید برای این محصول ارایه داده تا نشان دهد علاوه بر بهبود در کیفیت محصولاتش، در پشتیبانی آن‌ها نیز پیشرفت کرده است.

Mate که با نسخه 4.4.4 اندروید کیت‌کت راهی بازار شد، حالا نسخه 5.1.1 اندروید را نیز تجربه می‌کند. این به‌روزرسانی منتشر شده، با کاستن از برخی برنامه‌های بدون استفاده، باعث بهبود بخشیدن به شارژدهی این فبلت 6 اینچی شده است.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 105 یکشنبه 12 مهر 1394 نظرات (1)

هواداران ویندوز موبایل در کنار هواداران سابق نوکیا و مایکروسافت کنونی روزهای جالبی در پیش رو دارند. مایکروسافت در نظر دارد تا در روز ششم ماه اکتبر و طی مراسمی از خط تولید جدیدش بهره برداری کند و پس از ماه‌ها بالاخره از دو اسمارت فون جدیدش یعنی لومیا 950 و 950 ایکس‌ال رونمایی نماید. البته در این مراسم Surface Pro 4 و Microsoft Band 2 نیز معرفی می‌شود. در کنار این محصولات لومیا 550 نیز به عنوان یک میان رده متوسط و البته خوش قیمت وارد بازار خواهد شد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 144 یکشنبه 12 مهر 1394 نظرات (0)

شاید هم‌اکنون در روزهای اوج عصر ارتباطات باشیم، اشتراک‌گذاری فایل‌ها و دسترسی به آن‌ها در دیوایس‌های مختلف امری است که شاید همه ما روزی به آن نیاز پیدا کنیم؛ اما هنوز هم برای اشتراک‌گذاری فایل‌ها مشکل داریم، شاید دراپ‌باکس اولین گزینه‌ای باشد که برای اشتراک‌گذاری فایل‌هایمان انتخاب کنیم اما نیاز به‌ داشتن حساب برای استفاده هر دو طرف از فایل امری ناخوشایند است، از همین‌ روی تصمیم گرفتیم تا شما را با بهترین سرویس‌های اشتراک‌گذاری فایل آشنا کنیم پس در ادامه با اورژانــس آی تی همراه باشید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 142 یکشنبه 12 مهر 1394 نظرات (0)
امروز توی این پست براتون یک قالب موزیک بسیار حرفه ای و واکنشگرا حاضر کردم البته تا یادم نرفته بگم که در این قالب فول سی اس اس است و تنها بعضی از قسمت ها با استفاده از تصویر درست شدن
سبک قالب جدید هست و این نوع قالب برای سیستم سایت ساز رزبلاگ بسیار کم پیدا میشه که به رایگان منتشر شده باشه پس برای دانــلود و پیش نمایش قالب بصورت رایـگان به ادامه مطلب مراجعه کنید.
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 103 یکشنبه 12 مهر 1394 نظرات (0)

پوسته فارسی Be نام یک قالب محبوب و یک ابر پوسته حرفه ای برای سیستم وردپرس و همچنین فروشگاه ساز ووکامرس می باشد که از آن می توانید در وب سایت های خود با موضوع شرکتی ، فروشگاهی (ووکامرس) ، وبلاگ ، شخصی ، نمونه کارها ، خلاقانه ، در دست ساخت و تک صفحه ای از بالغ بر بیش از 100 پوسته پیش ساخته آن استفاده نمایید! برای اطلاع از انواع قالب های پیش ساخته این پوسته می توانید نسخه نمایشی آن را مشاهده نمایید. امکانات کلی را نام می بریم پس در ادامه برای دانـلـود قالب و آشنایی با امکانات قالب با اورژانــس آی تی همراه باشید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 224 یکشنبه 12 مهر 1394 نظرات (0)

Gravity Forms نام برترین و حرفه ای ترین افزونه فرم ساز وردپرس می باشد که با استفاده از آن قادر هستید انوع فرم های مختلف را در وب سایت وردپرسی خود را بدون نیاز به دانش خاص و یا صرف وقت زیاد طراحی و ایجاد کنید! این افزونه شما را قادر می سازد انواع فرم ها با فیلد های مختلف ، قابلیت انتخاب ظاهر دلخواه و ایجاد فرم های چند مرحله ای ، قابلیت ایجاد محدودیت برای فرم ها ، ساخت فیلد های پیشرفته و شرطی ، قابلیت ساخت فرم و نمایش آن در زمان بندی های مختلف ، قابلیت ایجاد انواع فیلد های محاسبه گر (وزنی ، و…) ، قابلیت اتصال به درگاه پرداخت پس از ثبت فرم برای پرداخت وجهی دلخواه می باشد.

( برای دانـلـود افزونه به ادامه مطلب مراجعه کنید )

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 99
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 99
  • بازدید ماه : 5,716
  • بازدید سال : 21,532
  • بازدید کلی : 595,845
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی